Ja super. Super motiverende lessen gehad, heb allemaal mensen gezien die ik al tijdje niet gezien heb, ook een vriendinnetje van de basisschoolquote:
http://tpb.piratenpartij.nl/quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef mc-Piel het volgende:
Boyz, wat was ook alweer die site om piratebay te omzeilen?
doe je nu lessen uit jaar 3?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja super. Super motiverende lessen gehad, heb allemaal mensen gezien die ik al tijdje niet gezien heb, ook een vriendinnetje van de basisschool![]()
Dus een goede lesdag.
dankuu!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://tpb.piratenpartij.nl/
ook xs4allquote:
1 uit jaar 3; 2/3 uit jaar 2.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doe je nu lessen uit jaar 3?
Waarschijnlijk een of andere puber die foto's van iemands hyves heeft getrokken. Daar lijkt het tenminste wel op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik twijfel, kloon of niet.
ja of dat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een of andere puber die foto's van iemands hyves heeft getrokken. Daar lijkt het tenminste wel op.
thepiratebay is al omgeleid vanuit zichzelf. Hij gaat nu automatisch door naar een .se adres. Probeer maar. Anders heb je nog genoeg pluggins of programma's die dat omzeilen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:11 schreef mc-Piel het volgende:
Boyz, wat was ook alweer die site om piratebay te omzeilen?
Geniaalquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
is het slecht als ik hier om lach
vast nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
seh hij is pedo he? of niet?
Wij gaan samen naar de hell.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
is het slecht als ik hier om lach
nice.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wij gaan samen naar de hell.
waarom deze piquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |