oh en dan nog niet het gezeik van mensen die nos nieuws niet kijken omdat het links is, wake the fack up, het nieuws wat jij kijkt is van Reuters en ANP beiden zuigende kak organisaties waarbij het echte nieuws toch niet krijgt.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Beach het volgende:
[..]
ga dan niet lopen kutten met die linkjes
Nee. Jij ZEIKT continue om aandacht. Van iedereen. Zeg je van niet? Check je PoHi dan. Een van de redenen waarom ik hier nog zo weinig zit. Jij.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zodat we in abo kunnen posten zeker?
Yes, mijn missie is voltooidquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee. Jij ZEIKT continue om aandacht. Van iedereen. Zeg je van niet? Check je PoHi dan. Een van de redenen waarom ik hier nog zo weinig zit. Jij.
Hij wil het daar voortzetten?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef monkyyy het volgende:
Ff abo hosselen binnenkort dan maar.
Ja kloptquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef napoleonfour het volgende:
tevens flips ik begin nl tv te haten..
Op ned 1 komt het zoveelste zielige verhaal over een mooie meijdt.
Op ned 2 de zoveelste discussie over dikke mensen met dikke presentators.
Op ned 3 een concert met artiesten die denken te kunnen zingen
Op rtl 4 een show met ik ben de mol dus ik beslis een interview met onze kroonprins.
Op rtl 5 leed vermaak
Op SBS 6 de zoveelste talentenjacht
Op rtl 7 een schijtfilm met arnold
Op Veronica een film die al 5x is geweest
Op rtl 8 een film die ik niet snap maar wel met linsay lohan![]()
Op net 5 weer een kak film
Nickelodeon is weer schreeuwtv
Op MTV mega amerikanen grapjes
Ik denk het, ben gewoon schieuwnierig wat er allemaal te doen is in abo.quote:
Straks betaal je via bank, en dan maak je geld over aan FoK!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef monkyyy het volgende:
Ff abo hosselen binnenkort dan maar.
oh ja hatersquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee dan denken ze dat ik stoer wil doen
Gewoon via Zwitserse bankrekeningen waarop nog bankgeheim rust, niemand mag weten dat ik FOK!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Straks betaal je via bank, en dan maak je geld over aan FoK!
En dan staat dat op die rekening en denken die mensen van..
Hey weer een fokker
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
Stiekem wiet kopen van je wekelijkse zakgeld van je ouders!
Je blijft een weekje alleen thuis, je ouders geven je wat geld voor boodschappen maar je koopt er een fles drank van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef Dientje12 het volgende:
Stiekem wiet kopen van je wekelijkse zakgeld van je ouders!
oh ik absoluut niet. ik weet dat het geld oplevert, maar het hoort gewoon niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja kloptMaja ik kijk dus maar dat koningsgedoe. Ben wel orankegezind gelukkig.
Tevens kijk ik om bovengenoemde redenen ook nauwelijks tv tenzij film/serie
Maar, laatst wou je weten of iemand in groningen woonde, en vroeg je of iemand jou wou meeten om uit te gaan..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon via Zwitserse bankrekeningen waarop nog bankgeheim rust, niemand mag weten dat ik FOK!
Nee, wietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je blijft een weekje alleen thuis, je ouders geven je wat geld voor boodschappen maar je koopt er een fles drank van.
deze ken ik welquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je blijft een weekje alleen thuis, je ouders geven je wat geld voor boodschappen maar je koopt er een fles drank van.
Ik zit al al mijn 2e.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Danku, ik ga zometeen mijn tweede opentrekken.
Niet alles wat ik post is serieus!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar, laatst wou je weten of iemand in groningen woonde, en vroeg je of iemand jou wou meeten om uit te gaan..
Ja blijft dubbel en discusieerbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh ik absoluut niet. ik weet dat het geld oplevert, maar het hoort gewoon niet.
Je hebt betere tijden gezienquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik rook altijd op feestjes enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt, niet eens één trekje
Ik mag het want ik ben knetter!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oke, vanaf nu ga ik wel met dino's spelenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet alles wat ik post is serieus!
Ook deze post niet, denk daar maar eens over na... [ afbeelding ]
kkj, lekker dingquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Beach het volgende:
Ik denk dat Zweetteef er ook ongeveer zo uitziet.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wel een trekje van sigaret maar isquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt, niet eens één trekje
+1quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Beach het volgende:
Zal me ook niks verbazen inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Beach het volgende:
Sigarenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wel een trekje van sigaret maar is
Wiet is wel goed, dat heeft nog nut
Dan laat je de aarde 1 met je worden
cumonglasses #3quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
jij rookt wiet puur?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wel een trekje van sigaret maar is
Wiet is wel goed, dat heeft nog nut
Dan laat je de aarde 1 met je worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |