De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het leren drinkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat is de reden dat het niks werd
Wat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:09 schreef napoleonfour het volgende:
kweenie nog nooit whiskey gedronken dus kweenie.
ben wodka en cognac boy.quote:
Whiskeyijsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Furdinand het volgende:
wisky
whiskey
ijs in whiskey
whiskey mengen_______!
Bewijs jezelf. Een andere keer. Ik ben druk nu.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan toch niet he. Je weet niet wat je mist
Kan niet wachten tot ik 18 ben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Oja, deze week langs gall&gall, het zijn whiskeydagen. Werd hoog tijd ook.
Ik ben dronken niet interresant en nuchter ook nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Beach het volgende:
ik ben het stoerst ik heb geen alcohol nodig om interessant te zijn
duurt nog een paar jaren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik 18 ben.
Barney Stinson.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
tevens ook een gin boy. gin tonic favoriet.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
Captain Morgan. Verslaving van de afgelopen tijd.
Dat zei ik ook toen ik onder 18 was, maar het went snelquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik 18 ben.
Nog een jaar en 2 maand.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zei ik ook toen ik onder 18 was, maar het went snel
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Barney Stinson.
I request the highest of five.
In de supermarkt ook. Gemixt wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:13 schreef Plastic_zak het volgende:
in de club kan je wel gewoon whiskey halen ook als je 17 bent
ik drink enkel goede whiskey als een echte hipster. druppeltje water voor de smaak en lekker nippen.quote:
quote:
-1quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Captain Morgan is ook niet te zuipen. Commerciele troep.
Die van mij staat al 2quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb ik hier ook nog staan.
:")quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wij zijn toch allemaal FOK!vrienden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |