Nee, maar ik wil wel weer wiet halen. Maar elke keer als weekend is en ben thuis denk ik van fuck it geen zin om naar de shop te rijdenquote:
Dan krab ik m'n ogen uit en ga ik in de zandbak van de plaatselijke basisschool liggen huilen.quote:
+1quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
sigaar, openhaard, sneeuw buiten en een cognacje erbij met op de achtergrond Frank Sinatra. Dat lijkt mij good life.
In zo'n grote groene leren stoelquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
sigaar, open haard, sneeuw buiten en een cognacje erbij met op de achtergrond Frank Sinatra. Dat lijkt mij good life.
picsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan krab ik m'n ogen uit en ga in de zandbak van de plaatselijke basisschool liggen huilen.
En Knetterkrankjorum die op haar knieën voor je zit en je aankijkt door haar bril terwijl ze je geslachtsdeel in haar mond neemt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
sigaar, open haard, sneeuw buiten en een cognacje erbij met op de achtergrond Frank Sinatra. Dat lijkt mij good life.
Het was ook pure horror hier in appingedam.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Klopt, ik wilde na 1 minuut alweer weg
eigenlijk hoort er een chesterfield bij vinkquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
In zo'n grote groene leren stoel
Dit is cobantextquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan krab ik m'n ogen uit en ga ik in de zandbak van de plaatselijke basisschool liggen huilen.
Blufquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan krab ik m'n ogen uit en ga ik in de zandbak van de plaatselijke basisschool liggen huilen.
Jij begrijpt het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
sigaar, openhaard, sneeuw buiten en een cognacje erbij met op de achtergrond Frank Sinatra. Dat lijkt mij good life.
Duuuuuudequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
En Knetterkrankjorum die op haar knieën voor je zit en je aankijkt door haar bril terwijl ze je geslachtsdeel in haar mond neemt.
De wandeltocht door Appingedam was het leukste van de dagquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was ook pure horror hier in appingedam.
Ja zo'n stoel daarvan bedoel ik tochquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eigenlijk hoort er een chesterfield bij vink
Morgen doenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef napoleonfour het volgende:
Zoveel mensen waren er op straat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
De wandeltocht door Appingedam was het leukste van de dag
Ogen uitkrabben, dit gebruikt ze vaak.quote:
fokrar!!!!quote:
Ik heb het haar nog niet zien posten, maar het zal wel dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ogen uitkrabben, dit gebruikt ze vaak.
Geloof mij, ik weet bijna alles van haar ik observeer haar elke dag.
Vrienden die niet meer mee uit mochten en jij toch meevragen enzo/quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zoveel mensen waren er op straat.
ik ga morgen weer naar boven de rivieren dus helaas geen sneeuwquote:
Morgen gaat sneeuwen man, ga zo vroeg mogelijk weg manquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik ga morgen weer naar boven de rivieren dus helaas geen sneeuw. Ga het wel zolang mogelijk uitstellen, dus trein van 4 uur ofzo
ow. je was laatst op opsporingverzochtquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
Ik rol met zonnebril muts op en een bandana voor me mond, met een AR-15.
Niet alleen in het weekend maar ook doordeweeks
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haha bekijk jouw foto's wel, dan ben ik niet meer zo kurkdroog
Vaak genoegquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het haar nog niet zien posten, maar het zal wel dan.
morgen wordt het puinhoop op de wegquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Morgen gaat sneeuwen man, ga zo vroeg mogelijk weg man
Nee, mij kunnen ze nooit vindenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. je was laatst op opsporingverzocht
alles is mooi, geil of lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
kpd zit dan ook vol met vadsige wijven en dan van die geile mannetjes die dan ook nog complimentjes geven
foto van vrachtwagenchauffeur met ak47, muts, zonnebril op, sigaar in zijn bek en zijn rechterhand op de tiet van een streetgirl. kan niet missenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, mij kunnen ze nooit vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |