quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Heeft ie tochquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ohja.
1688 moet wel in de titel
quote:
Alleen iets minder PK.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:02 schreef L0we het volgende:
Grappig, even zwaar als: http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_599_GTB_Fiorano
Voor eventjesquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:06 schreef L0we het volgende:
[..]
612 pk vind ik overigens ook wel genoeg voor in een auto...
Ook grappig, schele koplampen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij Citroën gingen ze waarschijnlijk wel het eerst stuk, dat is ook een mijlpaal.
Volgens mij hadden die Bugatti-koplampen zo'n 30 jaar de tijd om kapot te gaan voor Citroën met meedraaiende koplampen kwam, dus ik denk dat ze bij die Bugatti eerder kapoet waren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:20 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Bij Citroën gingen ze waarschijnlijk wel het eerst stuk, dat is ook een mijlpaal.
Welnee, PTA kan prima zonder mijquote:
I.v.m. sneeuw?quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:33 schreef Sounddragon het volgende:
Vanavond zijn alle afzettingen afgezegd.. daar gaat mijn vrije vrijdag
Dat heb ik toch wel fabriek-af eh?quote:STARTONDERBREKERS (klasse 1)
De eerste soort beveiligingssystemen bestaat uit een elektrisch systeem met tenminste een dubbele automatisch inschakelende blokkering. Deze tweevoudige blokkering bevat in ieder geval een onderbreking van de startmotor en een andere, extra blokkering, meestal op de brandstof-voorziening. Het systeem bevat geen inbraakdetectie en geen alarmering. Bij voertuigen die af-fabriek al zijn voorzien van een goedgekeurde startblokkering werkt deze op het motormanagement.
Ben bang van niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:05 schreef Anne het volgende:
Euh:
[..]
Dat heb ik toch wel fabriek-af eh?
Te weinig.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Bestwel. Hoeveel uren heb je nou gemaakt?
scherpquote:
denk t welquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:05 schreef Anne het volgende:
Euh:
[..]
Dat heb ik toch wel fabriek-af eh?
onze terrano van 2002 ofzo heeft dat ook nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Barcaconia het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat een cupra die nog niet zo oud is dat niet heeft... Onze 12 jaar oude laro defender had het zelfs al standaard affabriek.
Er zijn zat slimme opties te verzinnen; het is alleen de vraag of de verzekering het ziet als 'startonderbreker'quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En anders weet ik nog wel iets. Ik zag laatst een Kadett E met de benzinepomp bij het voeteneind van de bijrijder. De vorige eigenaar had de benzinepomp rechtstreeks aangesloten op de knop van de kachel. Oftewel, kachel op stand 2 en dan pas kon je 'm starten
nee hoor ik krijg geen stuurstroom, dus relais op startmotor schakelt nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:49 schreef 2cv het volgende:
Welk relais ? Bij mijn weten is het enige relais het relais in de startmotor zelf. Ik vermoed dus dat de voeding van de startmotor niet 100 punten meer is (oxidatie?).
jep niet echt ideaal als je op een parkeerplaats bij een supermarkt oid staatquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:49 schreef Sounddragon het volgende:
hufterstarten met een schroevendraaier op de startmotor
Aanduwen ook niet met zo'n tankquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef densmee het volgende:
[..]
jep niet echt ideaal als je op een parkeerplaats bij een supermarkt oid staat
een suzuki grand vitara is niet echt een tank te noemen, die 500 cc per cilinder moet wel lukken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aanduwen ook niet met zo'n tank
Na volgende week wordt het toch ook minder koud?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Mercer het volgende:
Dieseltje heeft het niet makkelijk met starten in deze kou, ondanks de accu van 2 maanden oud. Ik hoop dat ik de komende paar weken door ga komen.......
Gloeibougies testen en eventueel vervangen, verstuivers laten controleren, klepspeling meten en afstellen, pomp na laten kijken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:08 schreef Mercer het volgende:
Dieseltje heeft het niet makkelijk met starten in deze kou, ondanks de accu van 2 maanden oud. Ik hoop dat ik de komende paar weken door ga komen.......
Gloeibougies zijn nieuw. Starten doet hij ook direct, alleen je hoort dat de accu het behoorlijk zwaar heeft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gloeibougies testen en eventueel vervangen, verstuivers laten controleren, klepspeling meten en afstellen, pomp na laten kijken.
Wat rij je eigenlijk?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:19 schreef Mercer het volgende:
[..]
Gloeibougies zijn nieuw. Starten doet hij ook direct, alleen je hoort dat de accu het behoorlijk zwaar heeft.
Startmotor draait alsof je één mogelijkheid hebt, dus dat is nogal spannend.
1.5 diesel, wel lekker zuinig. Best een lekker autootje hoor, alleen die stoelen zijn te klein....quote:
Mijn BX start nu ook prima hoor. Ik moet alleen wel een tikje gasgeven en het rookt een beetje. Maar dat mag wel na18 jaar en dik 500.000km op de klok.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:24 schreef Paladijn het volgende:
Collega's met Peugeot dieseltjes hebben ook allemaal startproblemen, Franse rommel
De Mazda (na 4 weken stilstand...) en Saab starten zonder problemen
Ik vraag het wel even aan mijn vader. Die weet het vast wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:05 schreef Duvel het volgende:
Zelfs de Reno uit '97 had dat in het motormanagement zitten, ontgrendeling d.m.v. CV op IR. De Matsda van '02 heeft een sjip in de sleutel.
Dat is het zeker!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:26 schreef Mercer het volgende:
[..]
Oeh die kende ik nog niet, dat is een lekkere bak!
Ja klopt. Mijne is van '91 dus dan heb je nog die chromen handgrepen enzo. Vind ik wel vet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:32 schreef Mercer het volgende:
Hij heeft een beetje amerikaanse look die 960, 1500 kg is wel zwaar. Heb je een sedan of station?
quote:
Dat doet wel een klein beetje afbreuk eraan vind ikquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Heb laatst op Turbobricks geloof ik een mooie 940 sedan gezien.. Dikke Pegasussen er onder
Was wel dik hoor! Lag ook een potent blok inquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Dat doet wel een klein beetje afbreuk eraan vind ik![]()
Maar het blijft natuurlijk een mooie auto^^
Zo'n 2.3 Turbo neem ik aan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Was wel dik hoor! Lag ook een potent blok in
Ja. Vanmorgen 6.15uur. -11 of wat was het. Zonder een centje pijn sprong ie aanquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:56 schreef welkominspace het volgende:
godver, m'n auto wil niet starten
elke keer de accu bijna leeg gestart en dan ff 10 minuutjes laten staan om er dan achter te komen dat in die 10 minuten de radio aanstond
ook geen zin om nu nog anwb te bellen
klote winter
start volvo lekker in de winter?
ja, door de kou afgelopen dagen had ik ook niet echt zin om te tanken en dat was ik nu dus van plan maar heb een heel flauw vermoeden dat de benzine ook wel gewoon op kan zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja. Vanmorgen 6.15uur. -11 of wat was het. Zonder een centje pijn sprong ie aan
Moet je zo ver weg naar de pomp dan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:02 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, door de kou afgelopen dagen had ik ook niet echt zin om te tanken en dat was ik nu dus van plan maar heb een heel flauw vermoeden dat de benzine ook wel gewoon op kan zijn
quote:
paar honderd meter naar de pomp maar toen ik er van de week heen reed waren ze net aan het verbouwen en toen dacht ik "kan later wel"quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef H-D het volgende:
[..]
Moet je zo ver weg naar de pomp dan?![]()
Rij je nog steeds die ene auto die je ook wilde verkopen?:p ( ben echt heel eventjes kwijt wat het was)
Ow chill pompje dichtbij. De pomp bij mij is tijdje terug verbouwd en van Texaco naar Esso gegaan en meteen ruim 10cent p/l goedkoper gewordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef welkominspace het volgende:
[..]
paar honderd meter naar de pomp maar toen ik er van de week heen reed waren ze net aan het verbouwen en toen dacht ik "kan later wel"
nog steeds die ene ja
subaru legacy 2 liter automaat (95')
bazenauto maar dus wisselen voor die volvo en dan moet ik hem naar de sloop brengen of inruilen, want 2 van die dikke auto's belasting voor betalen gaat mooi niet door
die zo dichtbij is is zeg maar m'n "noodpomp" voor als de auto bijna leeg is of voor de scooter of op zondag om ff peuken te halenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Ow chill pompje dichtbij. De pomp bij mij is tijdje terug verbouwd en van Texaco naar Esso gegaan en meteen ruim 10cent p/l goedkoper geworden![]()
Ohja dat was 'm.
Wanneer ga je die Volvo halen dan? Want je bent er eigenlijk al uit duswilde je btw niet graag een S40 2.0 dan?
Of een T4?
alleen dat sukje naar het station fietsenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef Duvel het volgende:
Ben ik ff blij dat ik 's ochtends in een warme trein kan stappen!
Die vijf minuten overleef ik wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:41 schreef lipje het volgende:
[..]
alleen dat sukje naar het station fietsen
Chill! Fijne werkgever heb je dan trouwensquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
die zo dichtbij is is zeg maar m'n "noodpomp" voor als de auto bijna leeg is of voor de scooter of op zondag om ff peuken te halen
verder heb ik een tankpas dus betaal sws vast bedrag
die volvo hoop ik volgende week te halen
1.8 lijkt me genoeg ivm verbruik en boetes ()
1.8 is zowel op snelweg als in de stad genoeg denk ik.
en verder wil ik die volvo echt als gezinswagen hebben, en met een 2 liter door de stad scheuren met een kinderzitje achterin ziet er ook weer zo aso uit
Bijna schattig!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:45 schreef Paladijn het volgende:
Er zit hier een tankstation om de hoek, maar ik vraag me soms wel af hoe lang die er nog blijft (@ benzineprijs trouwens
): http://g.co/maps/d69rs
Dat kan tegenwoordig echt niet meer
ja, ik werk voor mezelf dus ik heb zeker een chille baasquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:42 schreef H-D het volgende:
[..]
Chill! Fijne werkgever heb je dan trouwenstis van je werk neem ik aan?
![]()
Ja opzich kom je denk ik ook niks te kort met zo'n 1.8. Zo'n T4 is alleen wel een bazenbak.![]()
Ooh het is voor je gezin ookwist niet dat je al een gezin had
stiekem dacht ik dat je nog heel jong was ofzoxD
Is het je weleens opgevallen hoeveel pappa's rondscheuren in hun leasebak met kinderzitje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik werk voor mezelf dus ik heb zeker een chille baas
leasen doe ik niet aan, sws zie ik het verschil tussen een 2010/2012 auto niet echt met eentje die je ook daadwerkelijk kunt betalen
zie het natuurlijk wel maar boeit me niet
en die pappa's mogen lekker met hun kinderzitjes rondcrossen, ik wil wel graag m'n kind zien puberen laterMja ooit zou ik nog wel graag gewoon echt een nieuwe auto willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon voor de leuk!
Wat vind je vriendin van de S40 dan eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef H-D het volgende:
[..]
Mja ooit zou ik nog wel graag gewoon echt een nieuwe auto willengewoon voor de leuk!
Wat vind je vriendin van de S40 dan eigenlijk?
ja, voor de leuk is het wel vet maar dan spaar ik er wel voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ik ben een vrijgezelle weekeind-pappa zullen we maar zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, voor de leuk is het wel vet maar dan spaar ik er wel voor
en ik ben een vrijgezelle weekeind-pappa zullen we maar zeggenEen nieuwe S80 bestellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo'n T6
![]()
Oh nja voor dit wel handig dan, scheelt overleg e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:55 schreef H-D het volgende:
[..]
Een nieuwe S80 bestellenzo'n T6
![]()
Oh nja voor dit wel handig dan, scheelt overleg e.d.
als ik al een nieuwe auto zou kopen dan zou het een bmw zijn denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of volvo moet me zo goed gaan bevallen....
niet meer
Voor ik Volvo ging rijden dacht ik dat ook! Toen wilde ik of een 5, een X6 of een 5GT. Maar nu niet meer. Alleen nog maar Volvoquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik al een nieuwe auto zou kopen dan zou het een bmw zijn denk ik
of volvo moet me zo goed gaan bevallen....
Ja. Dus?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar ik blaas je er wel uit
moet je hem wel eerst aan de praat krijgenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
maar ik blaas je er wel uit
Een kop slechte koffie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:06 schreef H-D het volgende:
Trouwens hoeveel krijg ej eigenlijk voor die Legacy bij inruil?
Je gaat er toch serieus op in: blijkbaar een kern van waarheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef H-D het volgende:
[..]
Flauwerik.
Had vanmorgen trouwens best lekkere koffie bij de garage gekregen
Nouja als je dat serieus vondquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je gaat er toch serieus op in: blijkbaar een kern van waarheid.
Ik denk dat je best tevreden mag zijn als je nog een kop slechte koffie voor je legacy krijgt. Bij de meeste garages mag je hem zo laten staan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je gaat er toch serieus op in: blijkbaar een kern van waarheid.
Iemand die ik ken had dat met een megane gedaan. voorkant eraf gezaagd zodat de achterbank er nog volledig in zat, koelinstallatie in de kofferbak en een stang naar voren voor op de trekhaak. En zo rondrijden met 2 man op de achterbankquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hele grote bierkoelkast buiten.
Zou ik niet uitsluitenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Paladijn het volgende:
Je kan'm voor 500 euro aan een carbagerun team verkopen!
nee jij voegde veel toequote:
ik had in het begin ook gezeik met de verlichting, maar dat is nu opgelost gelukkigquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:18 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zou ik niet uitsluitenDie Legacy van het zusterteam was best een fijn bakje.
De 121 heeft geen moeite met de kou, maar bij de 96 faalt de startmotor wel sneller. Die haakt dan niet in op het vliegwiel en draait dan een beetje loos rond. Desalniettemin startte de 96 alsnog wel, na 2,5 week stilstand![]()
Was wel maar een kort ritje, want de richtingaanwijzers deden het niet meerAlarmverlichting ook niet, maar het was koud en al donker dus met het relais of de zekeringen aan de slag gaan had ik ook geen zin in. Dan maar weer omkeren naar huis en met de 121 naar Emmen. Gooi ik de deur van de Saab dicht, springt opeens de alarmverlichting aan (knopje stond nog uit)
Goed, de knipper linksachter doet het niet meer, maar wat dat nou weer was
Als je 500 krijgt heb je die Volvo echt goedkoop! Vooral als ie helemaal goed is:Pquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee jij voegde veel toe
en voor inruil bij de subaru dealer 500, bij een willekeurige garage mag ik blij zijn als ze 200 geven
ja maar dat krijg je alleen bij de subaru dealer denk dat ik bij de garage van die volvo 200 krijg ofzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Als je 500 krijgt heb je die Volvo echt goedkoop! Vooral als ie helemaal goed is:P
Ik zal er één dezer dagen even een nieuw knipperlichtje inschroeven en dan kijken wat-ie dan doet. Misschien dat de bedrading of contactpuntjes wat last hadden van kouquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:33 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik had in het begin ook gezeik met de verlichting, maar dat is nu opgelost gelukkig
Wat mankeert er dan allemaal aan?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee jij voegde veel toe
en voor inruil bij de subaru dealer 500, bij een willekeurige garage mag ik blij zijn als ze 200 geven
vast wel een paar dingetjes maar ik heb de motor al horen draaien en er ff ingezeten enzo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat mankeert er dan allemaal aan?
Netjes hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja maar dat krijg je alleen bij de subaru dealer denk dat ik bij de garage van die volvo 200 krijg ofzo.
en die volvo rij ik voor 1000 weg dus dan heb je met 800 euro een hele nette auto
ligt eraan of volvo veel typische probleempjes/dingetjes heeftquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Netjes hoorword je ook lid van het Volvo forum dan?
Het is ook gewoon gezellig hrquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:56 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ligt eraan of volvo veel typische probleempjes/dingetjes heeft
Ik bedoelde meer die Legacy, dat je er nog zo weinig voor terugkrijgtquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:52 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vast wel een paar dingetjes maar ik heb de motor al horen draaien en er ff ingezeten enzo.
moet nog wel ff goed kijken wat er mis is idd, zal nooit een perfecte auto zijn.
maar wat er mis is laat ik ze ook meteen fixen, het kan iets kleins zijn maar het kan ook zomaar een paar honderd erbij optellen
oh met die legacy is eigenlijk niks mis, alleen moet er ff een nieuwe radiateur in maar verder niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer die Legacy, dat je er nog zo weinig voor terugkrijgtAl is 1k ook niet extreem veel voor een 960.
Met de ZX?quote:
Ik heb vorige week mijn accu preventief vervangen, hij start weer als een tierelier, zelfs met deze temperaturenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:10 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL de Audi starte vanmorgen niet, maar de Renault wel, so much for Vorsprung durch Technik
- 14 hier vannacht het zal de accu wel zijn die overleden is.
Heel verstandig, probleem is dat de Audi hoofdzakelijk korte afstanden rijdt, en ik met de renault 1000 - 1500 KM in de week rij. Dat is toch beter, net als de motor warm rijden voordat echt gas gegeven wordt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Ik heb vorige week mijn accu preventief vervangen, hij start weer als een tierelier, zelfs met deze temperaturen
Watskeburd met de nissan ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:02 schreef Anne het volgende:
Met de Niksan yeah.
Hier schijnt het zonnetje nog.
Je autocorrect is duur alcoholisch.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:16 schreef blup het volgende:
Ik Moët eigenlijk allang een nieuwe accu maar waarom blijf ik wachten tot hij me echt laat staan..automaatje is zo makkeliijk aanduwen.
JC won die award toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Skippen naar 0:24, fok fokt de link op
ja.quote:
Welke 960 hebben we het nu over dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer die Legacy, dat je er nog zo weinig voor terugkrijgtAl is 1k ook niet extreem veel voor een 960.
Done.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:38 schreef Paladijn het volgende:
Voor de mensjes met een google account, kunnen jullie mijn verzoek een +1 geven zodat mijn spel vanavond gereviewed wordt door google?
Kan hier: http://goo.gl/mod/6D9N (inloggen en v aanklikken).
Nouja file, dat woord kennen ze daar volgens mij niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:02 schreef Paladijn het volgende:
rofl, er is zelfs een file op texel:
http://www.geenfile.nl/?region=Noordwest-Nederland&country=nl&
Ik ga maar weer eens verder met inpakken
ja, toen ik van de week wilde tanken was het tankstation net gesloten ivm werkzaamheden daar ofzo en daarna was ik er te lui voorquote:
ik heb het er ook gewoon met een foldertje vanaf geveegdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:21 schreef Paladijn het volgende:
Sneeuw valt mee, het lag hier 3cm hoog, maar is erg los dus is gewoon weg te scheppen en vegen (net ook de Saab even ontsneeuwt met mijn mouwen, hand/theedoek werkt ook prima).
Als je't laat liggen wordt het morgen wel glad
Het is hier behoorlijk wit. Ik schat iets meer dan 5 cm.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef Sounddragon het volgende:
Hier sneeuwt het inmiddels ook, kleine vlokkies nog, maar het wordt al echte sneeuw
Hij deed niks?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb het er ook gewoon met een foldertje vanaf geveegd
alleen nu nog ff anwb bellen om te starten
Nou, komt er maar in, SD!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:38 schreef Anne het volgende:
[..].
Wat er met de Nissan is trouwens, laat ik SD zelf maar even posten.
blijkbaar geen benzine meerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Hij deed niks?Of gewoon geen benzine meer?
Gelukkig hoef je niet ver dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
blijkbaar geen benzine meer![]()
zo met een jerrycan naar het tankstation![]()
ga maar niet met de brommer
kom er vast met de brommer wel door maar met 1 hand aan het stuur en al die kutfietsers overal ga ik het er niet op wagenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je niet ver dan.
Is er al zo veel sneeuw bij jou dan dat je ook met de drommer niet meer kan?
Typing; wordt een dagboek verhaalquote:
Ja dat klopt, was even de fietsers vergetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kom er vast met de brommer wel door maar met 1 hand aan het stuur en al die kutfietsers overal ga ik het er niet op wagen
Oh, ik zie al waar het mis is gegaan. Jij had het over een verbruik van 1:8, en hij wil een S40 1.8. Maar die S40 had ik eerst niet gelezen dus ik dacht dat hij 1:8 wel acceptabel vond ipv de 1.8 en dacht dus dat ook hij voor een 960 gingquote:
Ohzo haha. Hij wilde een S40 1.8 idd en ik heb zelf een 960quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef Dingest het volgende:
[..]
Oh, ik zie al waar het mis is gegaan. Jij had het over een verbruik van 1:8, en hij wil een S40 1.8. Maar die S40 had ik eerst niet gelezen dus ik dacht dat hij 1:8 wel acceptabel vond ipv de 1.8 en dacht dus dat ook hij voor een 960 ging
Maar 1k voor een S40 of een 960 is niet duur
OK.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Typing; wordt een dagboek verhaal
Ja, en "neeeeee, dan gaat 100% zeker je kachelradiateur verstopt zitten, moet je noooooit doen!"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef welkominspace het volgende:
pil met metaal erin?
daar opende ik laatst nog een topic over en iedereen maar: "nee, je moet zo'n potje hebben om erin te gooien"
eindresultaat: geen verschil
mannetje van de anwb deed net ook al boos tegen mij trouwens
Da's wel de reden dat ik er een schurfthekel aan heb om garagebedrijven aan mijn auto te laten sleutelen; je wéét gewoon dat ze de boel verkutten als je er niet met je neus bovenop staatquote:
Je kunt er maar beter geen verstand van hebben, dan valt dat niet op.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's wel de reden dat ik er een schurfthekel aan heb om garagebedrijven aan mijn auto te laten sleutelen; je wéét gewoon dat ze de boel verkutten als je er niet met je neus bovenop staat
Juist als je er géén verstand van hebt, zou je op die klojo's moeten kunnen vertrouwenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je kunt er maar beter geen verstand van hebben, dan valt dat niet op.
Hij vroeg nog of ik een pannetje mee wilde, maar ik zei neequote:
Geeft niet. Ik had al gevraagd of ie wat wilde bewaren gisterenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij vroeg nog of ik een pannetje mee wilde, maar ik zei nee
Wat had ie te zeuren dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef welkominspace het volgende:
pil met metaal erin?
daar opende ik laatst nog een topic over en iedereen maar: "nee, je moet zo'n potje hebben om erin te gooien"
eindresultaat: geen verschil
mannetje van de anwb deed net ook al boos tegen mij trouwens
Blijkbaar zijn bergingsauto's van goud tegenwoordig ofzo, ik moest ook aan een touwtje..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat had ie te zeuren dan?![]()
Is het zo erg dat je 'm maar meteen wil laten afslepen?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn bergingsauto's van goud tegenwoordig ofzo, ik moest ook aan een touwtje..
ja, dat ie toch zeker niet voor z'n lol rondrijd enzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:54 schreef H-D het volgende:
[..]
Wat had ie te zeuren dan?![]()
Is het zo erg dat je 'm maar meteen wil laten afslepen?
Ik heb eigenlijk nog nooit probs gehad met de handelwijze van de ANWB, ik ga er ook maar vanuit dat dit gewoon een exceptionele klojo was. Als ik de volgende keer wéér zo behandeld word zijn ze een klant kwijt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:57 schreef H-D het volgende:
[..]![]()
laatste keer dat ik zoiets nodig had kon het wel met een bergingsauto. Maar dat was waarschijnlijk ook omdat slepen niet echt meer een optie was
Is dat ding zo slecht dat hij geen nieuwe radiateur meer waard is dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, dat ie toch zeker niet voor z'n lol rondrijd enzo
op zich is er niks mis met die auto afgezien van de radiateur.
maar ik heb gewoon geen zin om er met dit weer tijd en energie in te steken en moet natuurlijk wel meteen nieuwe auto hebben.
dus dan is afslepen de beste optie om er meteen geld voor te krijgen, alleen ff kijken of ie naar de sloop gaat of naar de garage.
sloop krijg ik niet over m'n hart denk ik eigenlijk
Wut? Ik had echt zoiets van Ga lekker iemand anders lastig vallen met je gezeik...doe gewoon wat je moet doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:03 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, dat ie toch zeker niet voor z'n lol rondrijd enzo
op zich is er niks mis met die auto afgezien van de radiateur.
maar ik heb gewoon geen zin om er met dit weer tijd en energie in te steken en moet natuurlijk wel meteen nieuwe auto hebben.
dus dan is afslepen de beste optie om er meteen geld voor te krijgen, alleen ff kijken of ie naar de sloop gaat of naar de garage.
sloop krijg ik niet over m'n hart denk ik eigenlijk
Nja ik had toen niet de ANWB maar een bergingsbedrijf wat via mijn verzekeraar ging. Dat scheelt misschienquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit probs gehad met de handelwijze van de ANWB, ik ga er ook maar vanuit dat dit gewoon een exceptionele klojo was. Als ik de volgende keer wéér zo behandeld word zijn ze een klant kwijt.
jawel, maar ik ben ook altjid vrij snel op een auto uitgekekenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat ding zo slecht dat hij geen nieuwe radiateur meer waard is dan?
Ga je meteen je Volvo halen dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben ook altjid vrij snel op een auto uitgekeken
en ik heb er gewoon geen zin in
denk idd zo maar wat benzine erin en dan gewoon naar de garage rijden
Is een Soepbaru toch?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:11 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jawel, maar ik ben ook altjid vrij snel op een auto uitgekeken
en ik heb er gewoon geen zin in
denk idd zo maar wat benzine erin en dan gewoon naar de garage rijden
quote:
Ah oke..over de prijs nog? Of over de te verrichten werkzaamheden voor aflevering?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
deze gaat pas weg als ik die heb ja
dus ben ff in onderhandeling met ie lui
ja, en over de betaling en of ze deze auto willen of nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:19 schreef H-D het volgende:
[..]
Ah oke..over de prijs nog? Of over de te verrichten werkzaamheden voor aflevering?
startproblemen zijn altijd op te lossen, en waarom kun je er geen lange afstanden mee rijden dan ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:17 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lekker ding maar in de winter ga ik toch liever voor een auto die start en lange afstanden kan rijden
lange afstanden gaat dus niet door die radiateurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
startproblemen zijn altijd op te lossen, en waarom kun je er geen lange afstanden mee rijden dan ?
Hmm ja slim. Want je hebt 'm toch al gezien enzo. Zo kan je je budget een beetje spreiden inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, en over de betaling en of ze deze auto willen of niet
betaal liever eerst 500 ofzo aan, anders gaat m'n budget zo naar de klote als ik opeens 1000+ moet neertellen
Duss, je gaat nu een nieuwe (andere) auto kopen omdat je anders ehh... 200¤ (maybe) aan onderdelen op dat ding moet schroeven?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
lange afstanden gaat dus niet door die radiateur
en om er nou per dag voor ¤25+ aan kvs in te gooien heb ik ook geen zin in
-> DIGquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Godverdomme weer een blue screen gehad, klotecomputer.
ja, de meeste van de negatieve verhalen over jetcars gaan ook over dat soort aanbetalingen op wat achteraf een kutauto blijkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef H-D het volgende:
[..]
Hmm ja slim. Want je hebt 'm toch al gezien enzo. Zo kan je je budget een beetje spreiden inderdaad![]()
Ik las in de Autoweek ofzo een keer iets dat iemand 1000 euro aanbetaald had zonder te auto uberhaupt te zienbleek het bij aankomst gewoon een rampenbak te zijn
Nou mijn pc is gewoon langzaam. Paar jaar geleden top of the line en nu kan 'ie sommige dingen amper bijbenenquote:
Ja is het ook! Het was ook een vraag voor de Autoweek-juristquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, de meeste van de negatieve verhalen over jetcars gaan ook over dat soort aanbetalingen op wat achteraf een kutauto blijkt.
maar dan is het toch echt je eigen schuld
dat geluid is iddquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Duss, je gaat nu een nieuwe (andere) auto kopen omdat je anders ehh... 200¤ (maybe) aan onderdelen op dat ding moet schroeven?![]()
Je gaat de boxersound missen man, en dan inruilen op een.. Vulvo?
Opschonen, geheugen upgrade en minder pr0n kijkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nou mijn pc is gewoon langzaam. Paar jaar geleden top of the line en nu kan 'ie sommige dingen amper bijbenen
Neh, een ouwe Vulvo op jouw leeftijd geeft een betere indrukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:31 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat geluid is idd
en van 50 naar 80 met slippende banden
maar ik wil nu ook een wat minder sportieve auto om een beetje aan m'n rijstijl te werken ook.
en staat zo'n oude subaru ook minder netjes als je bij klanten aankomt
Ja dat doe je ook gewoon op je Iphone jonguh...jwz.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Opschonen, geheugen upgrade en minder pr0n kijken
Volvo is representatief.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, een ouwe Vulvo op jouw leeftijd geeft een betere indruk![]()
Koop dan een traag milieuhok, iets met een licht dieseltje erin ofzo, dat doet het stukken beter qua business image denk ik
uiteindelijk maakt het niet uit of je een oude subaru of een oude volvo voor ze parkeert neequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, een ouwe Vulvo op jouw leeftijd geeft een betere indruk![]()
Koop dan een traag milieuhok, iets met een licht dieseltje erin ofzo, dat doet het stukken beter qua business image denk ik
I don't do shit that starts with an iquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:34 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja dat doe je ook gewoon op je Iphone jonguh...jwz.
Als je 40+ bent misschien, maar dan nog is het een stoffige bak.quote:
Ik vind het een beroerde swap iig, maar het is jouw feestjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
uiteindelijk maakt het niet uit of je een oude subaru of een oude volvo voor ze parkeert nee
maar zo'n klein hokje kan ik echt niks mee
en die volvo was best wel liefde op het eerste gezicht
Het kan ook op een HTC ofzo hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I don't do shit that starts with an i
Niet eensch.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je 40+ bent misschien, maar dan nog is het een stoffige bak.
X10, maar dan nog ist niks op postzegelformaatquote:
Suit yourself, en truequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:40 schreef H-D het volgende:
[..]
Niet eensch.![]()
En Volvo rijdt ook gewoon geweldig.
Zet die van jou effe achteraan danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:41 schreef Anne het volgende:
Nou, de eerste auto op de parkeerplaats zit al in elkaar![]()
.
Geheugen updrage denk ik ook aan ja, heb nu 2GB. En de Windows install is nog geen jaar oudquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Opschonen, geheugen upgrade en minder pr0n kijken
Een vrouw?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:41 schreef Anne het volgende:
.
het is idd niet echt het soort auto waar types als ik in rijden maar dat vind ik er ook wel leuk aanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het een beroerde swap iig, maar het is jouw feestje
ik kijk hier ook al steeds om te kijken of er nog wat gebeurt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:41 schreef Anne het volgende:
.
Dat is waarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
X10, maar dan nog ist niks op postzegelformaat![]()
En nu ga ik effe de was in de droger stampen en een non-pr0n filmpie checken..
Die van mij staat ook ergens tussenin, achter een Pools busje ook nogquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zet die van jou effe achteraan dan
Een man tegen de auto van een vrouw. Dus jammmerrrr met je vooroordelen! HA!quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:03 schreef welkominspace het volgende:
maar zijn die laguna's beetje leuke/betrouwbare auto's?
Mwah, anticiperen en geluk hebben geloof ik.quote:
nee he?quote:
Ja, vooral die van rond 2002.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:03 schreef welkominspace het volgende:
als je regelmatig naar de garage wilt zijn ze heel betrouwbaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:03 schreef welkominspace het volgende:
zag deze er gister ook al staan, ziet er ook wel goed uit http://www.autowereld.nl/(...)2805275/details.html
alleen weer een overdreven 2 liter.
en stiekem wil ik ook weer een automaat maar dan word ik wel een hele luie rijder
Een Polo nog wel?:Pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:44 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik kijk hier ook al steeds om te kijken of er nog wat gebeurt.
er woont hier in het blok namelijk een vrouw en die jaagt zeker 1x per maand haar polo in een andere auto bij het parkeren
Met P gaat het goed, de burgerbak heb ik vandaag lekker laten glijden in de sneeuwquote:
nee standaard vroege vrijdagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
Zijn hullie ook vroeger vertrokken van het werk?
ik ben niet eens vertrokken naar het werkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
Ja, anders had ik nu nog op station Utrecht gestaan. Inmiddels de ervaring dat je op tijd weg moet op dit soort dagen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:46 schreef BaraCuda het volgende:
Dat is ook zo, en er is ook niks mis met een Volvo, alleen jouw beredenering richting je klanten rammelt een beetjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het is idd niet echt het soort auto waar types als ik in rijden maar dat vind ik er ook wel leuk aan
en ze rijden gewoon prima dus wat dat betreft kom je heus wel op plaats van bestemming aan
Ik hoor er niet heel veel goeds over, en doe dan die Volvo maar; een Laguna vind ik helemáál een smakeloos 13 in een dozijn dingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:03 schreef welkominspace het volgende:
zag deze er gister ook al staan, ziet er ook wel goed uit http://www.autowereld.nl/(...)2805275/details.html
alleen weer een overdreven 2 liter.
en stiekem wil ik ook weer een automaat maar dan word ik wel een hele luie rijder
ik zag toevallig net een mooie 3 serie rijden jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat is ook zo, en er is ook niks mis met een Volvo, alleen jouw beredenering richting je klanten rammelt een beetje
[..]
Ik hoor er niet heel veel goeds over, en doe dan die Volvo maar; een Laguna vind ik helemáál een smakeloos 13 in een dozijn ding![]()
Is een leuke 3-serie niks, of desnoods een 5 als je wat groter wilt?
Voor dat budget kun je sowieso niet echt iets degelijks kopen denk ik, of je moet wel voor héél degelijk gaan à la Opel ofzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:15 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik zag toevallig net een mooie 3 serie rijden ja
ze zijn er wel voor 1000-1500 te krijgen maar die zijn dan vaak net niet goed genoeg om 2 jaar+ in rond te rijden geloof ik
op zich wissel ik per jaar iets van 3 keer van auto dus hij hoeft bij mij ook niet meerdere jaren te rijden maar wel "fatsoenlijk" zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Voor dat budget kun je sowieso niet echt iets degelijks kopen denk ik, of je moet wel voor héél degelijk gaan à la Opel ofzo
Van SD?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:23 schreef lipje het volgende:
is Anne de witte blubber aan het opzoeken?
\o/quote:
"Ik zag de zebra niet!"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:26 schreef Paladijn het volgende:
En in het kader van nasty ways to go, ik werd net bijna platgereden door een blinde h*** (pleonasme, I know) in een PT Cruiser cabrio op een zebra. Zit de bestuurder een beetje verschrikt naar me te zwaaien vanachter zijn stuur
^^quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:48 schreef Dingest het volgende:
Tja, je kunt rijden of je kunt het niet
ben natuurlijk beginnend pilootquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:48 schreef Dingest het volgende:
Tja, je kunt rijden of je kunt het niet
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ben natuurlijk beginnend brokken piloot
nee, die slurpt groene blubber, en ik zometeen ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:23 schreef lipje het volgende:
is Anne de witte blubber aan het opzoeken?
eet smakelijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nee, die slurpt groene blubber, en ik zometeen ook.
Wij maken dus geen nieuwe
valt meequote:
anders hap je nog eensquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
valt mee
vorige maand m'n eerste aanrijding in 5 jaar ofzo gehad
wel eens met parkeren wat geraakt ofzo maar toen dus een fietser platgereden
ja, ik was ook al helemaal in paniek dat ze gewond zou zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja die klote juridische bescherming voor fietsers
dan mag je toch graties meequote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja, ik was ook al helemaal in paniek dat ze gewond zou zijn
kutwijf kwam tegen het verkeer in fietsen en ik kwam achteruit een parkeerplaats uit en keek alleen naar links omdat er van rechts gewoon niks hoorde aan te komen![]()
openbaar vervoer is trouwens echt
kreeg net ruzie met de chauffeur omdat ie me geen kaartje wilde verkopen omdat ik met een briefje van 20 betaalde
uiteindelijk wel ja, maar de eerste 5 minuten bleef ie alleen maar zeggen "ik kan niet wisselen"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |