Je klinkt zo definitief, heb je een reden om zo anti-boek te zijn?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:52 schreef wolfrolf het volgende:
Heb de boeken nooit gelezen, zal het ook nooit doen
Ach, zolang ze de namen maar niet gaan vertalen... Littlefinger > Pinkjequote:Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef Gwywen het volgende:
Op het HBO-kanaal van Ziggo laten ze al de hele tijd voorfilmpjes zien![]()
Nog zes daagjes![]()
Jammer alleen dat ze "summer child" vertalen met "zondagskind". Die vertaler heeft 't duidelijk niet begrepen.
In de boeken vertalen ze dat wel zo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ach, zolang ze de namen maar niet gaan vertalen... Littlefinger > Pinkje
Het is puur een concentratieprobleem. Ben zeker niet anti boek.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:47 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Je klinkt zo definitief, heb je een reden om zo anti-boek te zijn?
Ah ok, daar kan ik me wel iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is puur een concentratieprobleem. Ben zeker niet anti boek.
Jij bent ook teleurstellendquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben ook gestopt met de boeken, teveel teleurstellingen qua plot.
Viel mij ook al op, slechte vertaling. Heb HBO ook maar ff besteld bij Ziggo. Vooral erg benieuwd naar HBO GO, scheelt weer wat downloadenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:02 schreef Gwywen het volgende:
Op het HBO-kanaal van Ziggo laten ze al de hele tijd voorfilmpjes zien![]()
Nog zes daagjes![]()
Jammer alleen dat ze "summer child" vertalen met "zondagskind". Die vertaler heeft 't duidelijk niet begrepen.
Vertel, op welk punt ben je gestopt?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
Ik ben ook gestopt met de boeken, teveel teleurstellingen qua plot.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vertel, op welk punt ben je gestopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef truedestiny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 07:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
[..]Dat maakt de boeken juist zo boeiend, volgt totaal niet de geijkte padenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2012 10:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat maakt de boeken juist zo boeiend, volgt totaal niet de geijkte paden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op zondag 5 februari 2012 11:44 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
inderdaadiedereen had hele andere verwachtingen voor hem en dat maakte het juist zo goed! Maar weinig auteurs die zo iets flikken
Fuck ik dacht dat die spoiler nog betrekking had tot de andere spoilers. Ik heb het nieuwste boek nog heul niet gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi kut.
Of destrier, bier. Ik lees 'm zowel fysiek als op de iPad met de Kindle app. In die app kun je een woord aantikken en dan zoekt 'ie het woord op in het gekoppelde woordenboek. Mega handig. Betrapte mezelf er wel laatst op dat ik in het boek zat te drukken op een woord...quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu halverwege het eerste boek, dus ik heb wel goede hoop dat ik de eerste twee voor april uit ga krijgen.
En als ik het eerste boek uit heb, ga ik het eerste seizoen nog eens bekijken en een 'kijk-en-vergelijk' doen.
Ik lees ze in het Engels trouwens en ik moet echt wel eens wat woorden die regelmatig terugkomen opzoeken. 'Squire', 'bestir', 'mummer'.
Is me al een paar keer gebeurd in deze topics. I'm out.quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:42 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Fuck ik dacht dat die spoiler nog betrekking had tot de andere spoilers. Ik heb het nieuwste boek nog heul niet gelezen.Mooi kut.
Ik heb heel lang de termen "homely" en "comely" door elkaar gegooid. En het ene is dus niet zo aantrekkelijk zijn, en het andere wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 8 februari 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu halverwege het eerste boek, dus ik heb wel goede hoop dat ik de eerste twee voor april uit ga krijgen.
En als ik het eerste boek uit heb, ga ik het eerste seizoen nog eens bekijken en een 'kijk-en-vergelijk' doen.
Ik lees ze in het Engels trouwens en ik moet echt wel eens wat woorden die regelmatig terugkomen opzoeken. 'Squire', 'bestir', 'mummer'.
Tijd om je verwachtingen over Breinne bij te stellen dusquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb heel lang de termen "homely" en "comely" door elkaar gegooid. En het ene is dus niet zo aantrekkelijk zijn, en het andere wel aantrekkelijk.
Me too. Tis een leuke serie maar dit topic kan blijkbaar niet zonder het bespreken van de boeken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 14:52 schreef Rahl het volgende:
[..]
Is me al een paar keer gebeurd in deze topics. I'm out.
Dat jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ehm... dat is volgens mij geen spoiler, meer iets wat ie wil dat met haar gebeurt denk ik.
De meeste die ik ken zeggen het op z'n Frans.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef Angelof9 het volgende:
Over Brienne gesproken, weet iemand hoe je dat wordt geacht uit te spreken? In mijn hoofd is het op z'n Frans, dus Brie-jen, maar toen dacht ik dat het misschien meer als het Engelse Brian klinkt, Braai-enne, zeg maar.
Iemand een idee?
Dat kan ook niet. Maar mensen moeten gewoon leren bij de spoilers te zetten waar het om gaat in plaats van hele pagina's te vullen met alleen maar spoilertags.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Me too. Tis een leuke serie maar dit topic kan blijkbaar niet zonder het bespreken van de boeken.
ik ook ja..quote:
De audioboeken hebben als uitspraak Brai-EEN.quote:Op woensdag 8 februari 2012 15:55 schreef Angelof9 het volgende:
Over Brienne gesproken, weet iemand hoe je dat wordt geacht uit te spreken? In mijn hoofd is het op z'n Frans, dus Brie-jen, maar toen dacht ik dat het misschien meer als het Engelse Brian klinkt, Braai-enne, zeg maar.
Iemand een idee?
Ik ben zo blij dat ik altijd veel boeken die in eenzelfde setting speelden heb gelezen. Scheelt me een heleboel opzoeken.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ook ja..
Ben eindelijk in boek 3 begonnen![]()
en ik zoek ook weleens een woord op. Vooral voor paard hebben ze heel veel woorden hahaha, ben dan altijd benieuwd wat het verschil is dus dan kijk ik dat ff na. (garron, courser, destrier, palfrey)
quote:Op woensdag 8 februari 2012 13:18 schreef Viking84 het volgende:
Herkenbaar, herkenbaar.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:30 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik ook ja..
Ben eindelijk in boek 3 begonnen![]()
en ik zoek ook weleens een woord op. Vooral voor paard hebben ze heel veel woorden hahaha, ben dan altijd benieuwd wat het verschil is dus dan kijk ik dat ff na. (garron, courser, destrier, palfrey)
Ik heb het genomen. Te meer omdt de eerste twee maanden gratis zijn. Ik kan het dus drie maanden uitproberen en dan beslissen of ik het de moeite waard vind. Opzeggen is ook zo gedaan.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:42 schreef Gwywen het volgende:
Even een vraag aan de ziggo-abonnees: hebben jullie gisteren ook gekeken en zo ja, overweeg je een abonnement op HBO?
Ik twijfel nog heel erg, want eigenlijk zou ik dat abonnement alleen voor GoT nemen, de rest boeit me niet zo.
Nu hoorde ik dat ze van plan zijn om series de dag nadat ze in Amerika op TV geweest zijn, in Nederland uit te zenden.
Dat is ineens heel andere koek natuurlijk, want dan kan ik 2 april a.s. aflevering 1 van seizoen 2 gaan kijken en dan is een abo ineens wel weer interessant.![]()
Op de site van Ziggo zelf kan ik daar niet echt iets over vinden.
Al gezien.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:11 schreef Dagonet het volgende:
Je zou je ook aan de Borgia's kunnen wagen!.
In de reclames voor de HBO kanalen zag ik dat ze die ook uit gaan zenden.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:15 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Al gezien.
Goeie serie overigens, kan niet wachten op seizoen 2!
Mja, hoezeer ik ook Jeremy Irons bewonder (en die stem...) weet ik niet of harnassen nou zo geschikt voor hem zijn.quote:Jammer dat Jeremy Irons in die serie speelt, ik had 'm een goeie Blackfish gevonden.
(Maar goed, die lijkt sowieso toch uit de serie geschreven)
Het is pas vrij aan het eind dat hij in boek 2 naar voren komt, en dan nog niet echt met tekst, je kan hem dus rustig doorschuiven naar seizoen 3.quote:Wat ik me trouwens afvraag, Vargo Hoat komt toch al in boek 2 voor? (Dus ook in s.2?)
Ik kan nergens vinden wie ze daarvoor gecast hebben.
en ze zijn er ook al heel snel bij met andere, niet HBO series. Toch wel uniek voor een 'nederlandse' zender.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:04 schreef Gwywen het volgende:
Ze gaan dus inderdaad een dag later uitzenden? Dan denk ik toch dat ik het ga doen. Misschien pas in april, dat dan weer wel![]()
Je hebt idd geen contract dus na 10 afleveringen GoT kan ik weer opzeggen.
Ik kijk verder eigenlijk niet zo veel TV, alleen het nieuws en voor de rest gebruik ik dat ding vooral om DVD's te kijken. Dus ik zie niet in waarom ik met een HBO abo ineens wel heel veel TV zou gaan kijken.
Die twee andere previews (Luck en Mildred Pierce) vond ik niet zodanig goed dat ik daarvoor een abo overweeg.
Hetzelfde geldt voor de Reeds. Die kunnen ze toch niet uit seizoen 2 weglaten lijkt me.quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:15 schreef Gwywen het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, Vargo Hoat komt toch al in boek 2 voor? (Dus ook in s.2?)
Ik kan nergens vinden wie ze daarvoor gecast hebben.
Die trailer ziet er goed uit. Zou 't nog lukken als ik me vandaag aanmeld?quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:42 schreef planethugo het volgende:
[..]
en ze zijn er ook al heel snel bij met andere, niet HBO series. Toch wel uniek voor een 'nederlandse' zender.
HBO houdt woord: The River nu al te zien
Of ze voegen die samen met Osha naar één persoon.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:02 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de Reeds. Die kunnen ze toch niet uit seizoen 2 weglaten lijkt me.
Dat kan niet, want zij gingen een andere kant op.quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:09 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Of ze voegen die samen met Osha naar één persoon.
als je wat aandringt aan de telefoon moet dat wel lukken denk ik, tijdje terug met eredivisie live had ik het na een half uurtjequote:Op donderdag 9 februari 2012 11:03 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Die trailer ziet er goed uit. Zou 't nog lukken als ik me vandaag aanmeld?
Mja, maar ik noem nu maar even zomaar twee dingen (spoilers dus!)quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:07 schreef Dagonet het volgende:
Neuh. Dat valt wel mee. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Lord of the Rings wat daar allemaal is weggelaten ten opzichte van de boeken kan je niet zeggen dat dat allemaal red herrings waren. Als verfilmer moet je gewoon keuzes maken om het voor kijkers begrijpelijk te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om maar de vergelijking met Lord of the Rings te maken, heel veel van de dingen die weggelaten zijn in de films eigenlijk dingen die belangrijk zijn om één reden die net zo goed op een andere, veel makkelijker manier kan (bijv de Barrowdowns, enige wat daar mee gebeurt is Merry die een magische dolk krijgt waarmee hij later de Witch-King verzwakt zodat Eowyn hem kan doden).quote:Op donderdag 9 februari 2012 12:07 schreef Dagonet het volgende:
Neuh. Dat valt wel mee. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Lord of the Rings wat daar allemaal is weggelaten ten opzichte van de boeken kan je niet zeggen dat dat allemaal red herrings waren. Als verfilmer moet je gewoon keuzes maken om het voor kijkers begrijpelijk te houden.
die hoefde ik dan weer niet op te zoeken, van nuncle kan ik me niet eens herinneren dat ik het heb gelezen hahah. Maester is toch wel een duidelijk woord, ook zonder op te zoeken?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar, herkenbaar.
Nog een paar opzoekertjes voor mij waren betrothed, nuncle, milk of the poppy en Maester.
http://www.liftingfaces.c(...)rones-cast-season-2/quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:05 schreef sbientje het volgende:
Is er een overzichtje ergens voor wie waarvoor gecast is, btw?
thanks!quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:08 schreef Gwywen het volgende:
[..]
http://www.liftingfaces.c(...)rones-cast-season-2/
oh die vond ik juist het minste, halfhand.. maar wie weet dat kostuum en makeup enzo nog wat doen, ik weet niet, had toch wat anders verwacht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind Qhorin Halfhand echt supergoed gecast, maar bij Rattleshirt had ik een hele vieze magere man in mijn hoofd, die klopt voor mij niet zo. De rest is wel erg goed gecast. Ik ben bijv. nog steeds heel blij met Alfie Allen als Theon, ik had geen betere kunnen bedenken.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Gwywen het volgende:
Spice King was tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest netjes gecast, Balon Greyjoy precies zoals ik hem had voorgesteld ja![]()
Niet bij Rattleshirt helaas, daar had ik ook een creepy, vieze, magere man verwacht, niet een semi-dikzak zoals we nu krijgen... Maar wie weet wordt ik wel overtuigdEn bij Salladhor Saan had ik een beeld van een Midden-Oosters iemand.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Gwywen het volgende:
Spice King was tochoh geen idee.. Google zegt dat hij wat te maken heeft met Danaerys..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Wie is Alton Lannister? Een personage dat niet uit de boeken komt (waarschijnlijk dus een samenvoeging van enkele minder belangrijke personen).quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:08 schreef Gwywen het volgende:
[..]
http://www.liftingfaces.c(...)rones-cast-season-2/
Misschien van Cleos Frey en Tyrek Lannister? (kwam Tyrek in seizoen 1 voor?)quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie is Alton Lannister? Een personage dat niet uit de boeken komt (waarschijnlijk dus een samenvoeging van enkele minder belangrijke personen).
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef MAHL het volgende:
[..]O ja, ik was in de war metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Alton Lannister:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe werd The Imp trouwens vertaald in de Nederlandse boeken? Gisteren op Ziggo/HBO werd het vertaald als "De Gnoom".![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:50 schreef Gwywen het volgende:
[..]
O ja, ik was in de war metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Alton Lannister:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe werd The Imp trouwens vertaald in de Nederlandse boeken? Gisteren op Ziggo/HBO werd het vertaald als "De Gnoom".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit wat te googlen, en lijkt er inderdaad op dat Alton Lannister het personage van Cleos Frey wordtSPOILER: begin boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vrij logisch eigenlijk, voor de tvkijker moet anders weer uitgelegd worden waarom Cleos aan de kant van de Lannisters staat ipv de Starks zoals de andere Freys. Veel makkelijker om hem gewoon maar een Lannister te maken.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 15:41:46 ]![]()
Vond het eigenlijk geen spoiler omdat dat iets is wat ws. in episode 1 gebeurt en zo'n beetje de introductie vormt van zijn personagequote:Maar gedaan hoor
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef MAHL het volgende:
En ik zie geen Doreah staan op de cast pageNooooo
[ afbeelding ]
SPOILER: boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILER: boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 15:42:08 ]![]()
![]()
@caricevhouten in #GameofThrones, Season 2. First promotional picture released on the GOT Facebook page!![]()
ze ziet er geweldig uit.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: