oh die vond ik juist het minste, halfhand.. maar wie weet dat kostuum en makeup enzo nog wat doen, ik weet niet, had toch wat anders verwacht.quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:18 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind Qhorin Halfhand echt supergoed gecast, maar bij Rattleshirt had ik een hele vieze magere man in mijn hoofd, die klopt voor mij niet zo. De rest is wel erg goed gecast. Ik ben bijv. nog steeds heel blij met Alfie Allen als Theon, ik had geen betere kunnen bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Gwywen het volgende:
Spice King was tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest netjes gecast, Balon Greyjoy precies zoals ik hem had voorgesteld ja![]()
Niet bij Rattleshirt helaas, daar had ik ook een creepy, vieze, magere man verwacht, niet een semi-dikzak zoals we nu krijgen... Maar wie weet wordt ik wel overtuigdEn bij Salladhor Saan had ik een beeld van een Midden-Oosters iemand.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:28 schreef Gwywen het volgende:
Spice King was tochoh geen idee.. Google zegt dat hij wat te maken heeft met Danaerys..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Wie is Alton Lannister? Een personage dat niet uit de boeken komt (waarschijnlijk dus een samenvoeging van enkele minder belangrijke personen).quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:08 schreef Gwywen het volgende:
[..]
http://www.liftingfaces.c(...)rones-cast-season-2/
Misschien van Cleos Frey en Tyrek Lannister? (kwam Tyrek in seizoen 1 voor?)quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie is Alton Lannister? Een personage dat niet uit de boeken komt (waarschijnlijk dus een samenvoeging van enkele minder belangrijke personen).
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:34 schreef MAHL het volgende:
[..]O ja, ik was in de war metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Alton Lannister:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe werd The Imp trouwens vertaald in de Nederlandse boeken? Gisteren op Ziggo/HBO werd het vertaald als "De Gnoom".![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:50 schreef Gwywen het volgende:
[..]
O ja, ik was in de war metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over Alton Lannister:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe werd The Imp trouwens vertaald in de Nederlandse boeken? Gisteren op Ziggo/HBO werd het vertaald als "De Gnoom".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit wat te googlen, en lijkt er inderdaad op dat Alton Lannister het personage van Cleos Frey wordtSPOILER: begin boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vrij logisch eigenlijk, voor de tvkijker moet anders weer uitgelegd worden waarom Cleos aan de kant van de Lannisters staat ipv de Starks zoals de andere Freys. Veel makkelijker om hem gewoon maar een Lannister te maken.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 15:41:46 ]![]()
Vond het eigenlijk geen spoiler omdat dat iets is wat ws. in episode 1 gebeurt en zo'n beetje de introductie vormt van zijn personagequote:Maar gedaan hoor
![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 13:37 schreef MAHL het volgende:
En ik zie geen Doreah staan op de cast pageNooooo
[ afbeelding ]
SPOILER: boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]SPOILER: boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: boek 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 15:42:08 ]![]()
![]()
@caricevhouten in #GameofThrones, Season 2. First promotional picture released on the GOT Facebook page!![]()
ze ziet er geweldig uit.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: