inbe4ninjaquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat konijn er is, ik wilde trollen.
Hier, een nieuwe UI voor jou. Voetbaleendjequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat konijn er is, ik wilde trollen.
quote:
Zomaar verander je m'n post.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:32 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat konijn er niet is, ik wilde trollen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Zomaar verander je m'n post.
Band of brothers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
nog iemand aanraders voor een toffe serie?
Chuckquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
nog iemand aanraders voor een toffe serie (geen scifi of comedy)?
Desperate Housewives, Ugly Betty, Gossip Girl, Greys Anatomy.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:44 schreef Caland het volgende:
nog iemand aanraders voor een toffe serie (geen scifi of comedy)?
Jep.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dexter, maar die heb je dan waarschijnlijk ook al gezien?
Dat is toch een en al komediequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Desperate Housewives, Ugly Betty, Gossip Girl, Greys Anatomy.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Desperate Housewives, Ugly Betty, Gossip Girl, Greys Anatomy.
Breaking badquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Werd me laatst eentje aangeraden over een leraar die in meth handelde. Ben alleen ff de naam kwijt.
Breaking Badquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Werd me laatst eentje aangeraden over een leraar die in meth handelde. Ben alleen ff de naam kwijt.
Breaking Bad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Breaking Badquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Friendsquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Sons of Anarchyquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:47 schreef Smoofie het volgende:
The Wire
Game of Thrones
Deadwood
Justified
Breaking Bad
THe Pacific
Rome
Eerst Friends kijken met Ross er in en daarna Band of Brothersquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje in dat rijtje wat ik postte.
Hbo miniseries zijn het bestequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Ga eerst Chuck kijken en dan Breaking Bad.
Als je begint met Breaking Bad, dan is alle andere series slecht.
Het verpest je leven.
Eerlijk gezegd zie ik mini series als lange films.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hbo miniseries zijn het beste. Imo.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerst Friends kijken met Ross er in en daarna Band of Brothers
Ja, dat was ook het enige waar ik me niet overheen kon zettenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerst Friends kijken met Ross er in en daarna Band of Brothers
Van BoB krijg ik tranen in m'n ogenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het enige waar ik me niet overheen kon zetten
Verder kijk ik BOB elk jaar wel weer een keer, geweldig
Ja is echt een ondergewaardeerde serie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef msnk het volgende:
Wel jammer dat je Psych niet wil zien. Meesterwerkje.
Brothers in Arms spelen broer. Goed spel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van BoB krijg ik tranen in m'n ogen.
Ik ook, elke keer met Kerst vreemd genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het enige waar ik me niet overheen kon zetten
Verder kijk ik BOB elk jaar wel weer een keer, geweldig
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook, elke keer met Kerst vreemd genoeg.
Boeken zijn prachtig, eind van de maand komt volgende deel op de mat :pquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Game of Thrones. Vooral als je de boeken hebt gelezen.
Ja, dat gaat in dit topic vast aan slaan.quote:
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat gaat in dit topic vast aan slaan.
Iets met "Amerikanenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef Smoofie het volgende:
De reacties bij BoB intro en The Pacific zijn wel "grappig". Al die mensen totaal respectloos tegenover de jappen en duitse soldaten.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Toch jammer dat de duitse soldaten incl de waffen SS als "evil " in US films (en soms series) worden beschreven/overkomen. De jappen ook.
Problemen mee ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef Smoofie het volgende:
De reacties bij BoB intro en The Pacific zijn wel "grappig". Al die mensen totaal respectloos tegenover de jappen en duitse soldaten.
Ik was ze aan het lezen, en ja, ik vind dat echt pauperquote:
Ooit een stukje van de eerste aflevering gezien en daar had je gelijk al domme sexgrapjes. Dus wat is "laatste tijd". Alles na minuut 1 of zo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms wel. De laatste tijd te veel geforceerde sex grapjes
Bored to Death is veel beter.quote:
Toppunt het diner van afgelopen zondag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms wel. De laatste tijd te veel geforceerde sex grapjes
Nou ja, je ziet het vanuit een Amerikaans perspectief, dus dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was ze aan het lezen, en ja, ik vind dat echt pauper. Doen alsof de duitse soldaten en jappen stelletje minderwaardige mensen waren
.
Hank was de enige die normaal deedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toppunt het diner van afgelopen zondag.
Ja, maar de mensen die dat kijken denken dat ook echt. Dat de jappen en duitsers de "beesten" waren zonder eer en respect.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet het vanuit een Amerikaans perspectief, dus dat lijkt me logisch.
Ik heb sowieso geen respect voor Duitsers.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar de mensen die dat kijken denken dat ook echt. Dat de jappen en duitsers de "beesten" waren zonder eer en respect.
Ik heb meer respect voor de duitse wehrmacht en waffen SS van WW2 dan de amerikanen.
Je bent er bekant zelf een.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen respect voor Duitsers.
Ik heb hetzelfde rijtje,begin deze week met terra nova.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jep.
Dexter
The Wire
The Sopranos
Band of Brothers
Sons of anarchy
Homeland
Prison break
Die heb ik gezien, zal er vast nog een paar vergeten zijn.
Misschien een beetje overdreven van mijn kant, maar ik heb de beslissing om die serie Tera Nova niet te volgen af laten hangen van een youtube fragmentje, van hele slechte CGI in die show.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:27 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde rijtje,begin deze week met terra nova.
Misschien is jericho wat voor je.
Yup. Samen met the sopranos de beste serie ever.quote:
Niet echt een teaser idd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een beetje overdreven van mijn kant, maar ik heb de beslissing om die serie Tera Nova niet te volgen af laten hangen van een youtube fragmentje, van hele slechte CGI in die show.
Dat er een grote vis gevangen wordt oid.
Die was geniaal inderdaad. Helaas gecancelled.quote:
Hier in Brussel ook niet, maar ik rijd vanavond terug naar huis en ik vrees de avondspits...quote:
In Amsterdam is er ook helemaal niets.quote:
42 cm sneeuw in Amsterdam al.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zag net zo'n livestream in Amsterdam.. Zag je allemaal mensen die op de bek gingen door de gladheid.
http://www.terena.org/webcam/?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zag net zo'n livestream in Amsterdam.. Zag je allemaal mensen die op de bek gingen door de gladheid.
Omg, het is daar gewoon al witquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:07 schreef Muto het volgende:
[..]
http://www.terena.org/webcam/?
Ik ga ook kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |