Breaking Badquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Werd me laatst eentje aangeraden over een leraar die in meth handelde. Ben alleen ff de naam kwijt.
Breaking Bad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Werd me laatst eentje aangeraden over een leraar die in meth handelde. Ben alleen ff de naam kwijt.
Breaking Badquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Friendsquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Sons of Anarchyquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:47 schreef Smoofie het volgende:
The Wire
Game of Thrones
Deadwood
Justified
Breaking Bad
THe Pacific
Rome
Eerst Friends kijken met Ross er in en daarna Band of Brothersquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje in dat rijtje wat ik postte.
Hbo miniseries zijn het bestequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef mrstylo het volgende:
Ga eerst Chuck kijken en dan Breaking Bad.
Als je begint met Breaking Bad, dan is alle andere series slecht.
Het verpest je leven.
Eerlijk gezegd zie ik mini series als lange films.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hbo miniseries zijn het beste. Imo.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerst Friends kijken met Ross er in en daarna Band of Brothers
Ja, dat was ook het enige waar ik me niet overheen kon zettenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Eerst Friends kijken met Ross er in en daarna Band of Brothers
Van BoB krijg ik tranen in m'n ogenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het enige waar ik me niet overheen kon zetten
Verder kijk ik BOB elk jaar wel weer een keer, geweldig
Ja is echt een ondergewaardeerde serie.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef msnk het volgende:
Wel jammer dat je Psych niet wil zien. Meesterwerkje.
Brothers in Arms spelen broer. Goed spel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van BoB krijg ik tranen in m'n ogen.
Ik ook, elke keer met Kerst vreemd genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het enige waar ik me niet overheen kon zetten
Verder kijk ik BOB elk jaar wel weer een keer, geweldig
Ik ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ook, elke keer met Kerst vreemd genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |