Boeken zijn prachtig, eind van de maand komt volgende deel op de mat :pquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Game of Thrones. Vooral als je de boeken hebt gelezen.
Ja, dat gaat in dit topic vast aan slaan.quote:
Denk het wel ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat gaat in dit topic vast aan slaan.
Iets met "Amerikanenquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef Smoofie het volgende:
De reacties bij BoB intro en The Pacific zijn wel "grappig". Al die mensen totaal respectloos tegenover de jappen en duitse soldaten.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Toch jammer dat de duitse soldaten incl de waffen SS als "evil " in US films (en soms series) worden beschreven/overkomen. De jappen ook.
Problemen mee ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:59 schreef Smoofie het volgende:
De reacties bij BoB intro en The Pacific zijn wel "grappig". Al die mensen totaal respectloos tegenover de jappen en duitse soldaten.
Ik was ze aan het lezen, en ja, ik vind dat echt pauperquote:
Ooit een stukje van de eerste aflevering gezien en daar had je gelijk al domme sexgrapjes. Dus wat is "laatste tijd". Alles na minuut 1 of zo?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms wel. De laatste tijd te veel geforceerde sex grapjes
Bored to Death is veel beter.quote:
Toppunt het diner van afgelopen zondag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Soms wel. De laatste tijd te veel geforceerde sex grapjes
Nou ja, je ziet het vanuit een Amerikaans perspectief, dus dat lijkt me logisch.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik was ze aan het lezen, en ja, ik vind dat echt pauper. Doen alsof de duitse soldaten en jappen stelletje minderwaardige mensen waren
.
Hank was de enige die normaal deedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Toppunt het diner van afgelopen zondag.
Ja, maar de mensen die dat kijken denken dat ook echt. Dat de jappen en duitsers de "beesten" waren zonder eer en respect.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet het vanuit een Amerikaans perspectief, dus dat lijkt me logisch.
Ik heb sowieso geen respect voor Duitsers.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar de mensen die dat kijken denken dat ook echt. Dat de jappen en duitsers de "beesten" waren zonder eer en respect.
Ik heb meer respect voor de duitse wehrmacht en waffen SS van WW2 dan de amerikanen.
Je bent er bekant zelf een.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen respect voor Duitsers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |