Den Haag ja, centrum is 35 minuten fietsen. Alhoewel in deze kou moet 30 of minder ook goed mogelijk zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:03 schreef msnk het volgende:
Ga je naar den hoag? Of is dat maar 10 minuten wandelen?
terugweg ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Den Haag ja, centrum is 35 minuten fietsen. Alhoewel in deze kou moet 30 of minder ook goed mogelijk zijn
Vriend woont in Den Haag blijf daar wel. -10 is niet goed voor mensen, of misschien wel ff bij De_Kromme op bezoek tijdens zijn LSD tripquote:
Vergeet 't krat bier niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:34 schreef Caland het volgende:
Kut, supermarkt om 8 uur dicht. Effe haast maken, en door de kou heen
Ach, zolang je het maar niet tegen de nabestaanden zegtquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:00 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn vriend is naar een condoleance. Heb nu pas door dat ik 'veel plezier' tegen hem zei net
6 packie Grolsch was in de aanbieding.quote:
was toevallig net aan kijkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef Caland het volgende:
[..]
6 packie Grolsch was in de aanbieding.![]()
Hoelaat gaat het morgen eigenlijk sneeuwen? Moet ik daarvoor nog de trein nemen
Ik moet van het westen naar het oosten. Achja, ga rond een uur of 11 wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef eight het volgende:
[..]
was toevallig net aan kijkenmorgenvroeg komt het vanuit het noorden binnen.
Einde vd ochtend zit je er waarschijnlijk precies middenin. Gaat weer een puinhoop wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet van het westen naar het oosten. Achja, ga rond een uur of 11 wel.
Deze keer geloof ik het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:15 schreef Muto het volgende:
Wedden dat er juist morgen niks aan de hand is.
DWDDquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog iets waar we als voetbalfans allemaal overeens kunnen zijn... Wat is DWDD een ontiegelijk slecht programma
Ligt aan de gasten. Ik vind Claudia een beetje saai.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Nog iets waar we als voetbalfans allemaal overeens kunnen zijn... Wat is DWDD een ontiegelijk slecht programma
Heeft z'n beste tijd gehad jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matthijs was triester, eindelijk een redelijk interessant item over dat schilderij, maar die man weigert mensen uit Madrid beunhazen te noemen. Dus hij besluit die man te haten en probeert hem een gesprek lang tegen te werken. Uiteindelijk denkt die expert 'Flikker dan maar op' en lult gewoon door ondanks Matthijs zijn onderbrekingenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ligt aan de gasten. Ik vind Claudia een beetje saai.
Gevalletje 'Kill it with fire'quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
Zwarte dag vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef mrstylo het volgende:
Zwarte dag vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet maar vond grappig dat dit trendig topic is/was.quote:
Ik heb altijd vergelijkingsmateriaal nodig.quote:
Check Facebook van Jojo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb altijd vergelijkingsmateriaal nodig.
Niet zomaar een mevrouw, een prijswinnende mevrouw!quote:2011 Urban X Award – Best Anal Performer
Oh, ik ken dat wiefke verder niet, maar op dat megakleine plaatje kon ik al wel zien dat dat megagrote memmen warenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet maar vond grappig dat dit trendig topic is/was.
Er zijn nog meer plaatjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh, ik ken dat wiefke verder niet, maar op dat megakleine plaatje kon ik al wel zien dat dat megagrote memmen waren
Schijnen ook bewegende plaatjes te zijn. Er gaat zelfs een gerucht dat ze op video de liefde heeft bedreven.quote:
Heb je alleen haar wikipedia pagina gezien?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:32 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niet zomaar een mevrouw, een prijswinnende mevrouw!
Nooitquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnen ook bewegende plaatjes te zijn. Er gaat zelfs een gerucht dat ze op video de liefde heeft bedreven.
10000dollar per scene en ze doen gemiddeld 2 per dag.quote:
Jouw eerste post op het fokforumquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Novara-Chievo mensuh. Spel golft op en neer.
Sowieso een kloon van een of andere user die hier al honderden dan wel duizenden posts heeft geplaatst.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef Caland het volgende:
Zijn username is iets te geniaal, dus het gaat niet om de 287903e kloon van Leon.
Joh. Anders is je eerste post niet in een SC.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Sowieso een kloon van een of andere user die hier al honderden dan wel duizenden posts heeft geplaatst.
Ik weet het lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Sowieso een kloon van een of andere user die hier al honderden dan wel duizenden posts heeft geplaatst.
Kan geen kloons scannen. Zou wel willen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Joh. Anders is je eerste post niet in een SC.
Maar vertel.
Tsja, keertje Yvonne een likje geven doet wonderen. Heb ik mij laten vertellen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoop niet dat het helpmefok, is anders heeft die een probleem. Zien we hem nooit meer.
Als jij een banknop krijgt zal het hier heel stil worden..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan geen kloons scannen. Zou wel willen.
Net zoals ik een banknop wil. Hoef ik dat oeverloze gejank van sommigen hier ook niet meer mee te maken.
Nee die is het nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoop niet dat het helpmefok, is anders heeft die een probleem. Zien we hem nooit meer.
Echt he, ik word ook gek van het gejank.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan geen kloons scannen. Zou wel willen.
Net zoals ik een banknop wil. Hoef ik dat oeverloze gejank van sommigen hier ook niet meer mee te maken.
Best leuk hoor, dictator spelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef eight het volgende:
[..]
Als jij een banknop krijgt zal het hier heel stil worden..
Jij zou sowieso de eerste zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Echt he, ik word ook gek van het gejank.
Dat is te laag voor me. Ben Sjimz niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zoeken nog mensen bij de politie.
quote:
Best wel inderdaad. Normaliter zou Ritmo de eerste zijn. Jij hebt echter een speciaal plekje in mijn hart.quote:
Dan heeft 'ie het wel bont gemaakt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Best wel inderdaad. Normaliter zou Ritmo de eerste zijn. Jij hebt echter een speciaal plekje in mijn hart.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens is Happel wel de chillste mod van VBL.
Yup. Hij vindt 'potverdriedubbeltjes' al op het randjequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens is Happel wel de chillste mod van VBL. Vooral vergeleken met Morpheus. Die is al helemaal van slag als je zegt "scheur je kruisbanden, vlegel! "
noh vriend jullie boys uit 010 zijn mijn beste matties 4 lllyffeeee je weet zellufquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een hekel aan Feyenoorders, choller
Joh, krijg een ziekte.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:07 schreef msnk het volgende:
[..]
noh vriend jullie boys uit 010 zijn mijn beste matties 4 lllyffeeee je weet zelluf
Je bestaat.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:10 schreef msnk het volgende:
[..]
ey broer das faya man ik weet niet wat jou probleem is maar beetje respekt brada
Ik had jou verkeerd ingeschat, sorry daarvoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Best wel inderdaad. Normaliter zou Ritmo de eerste zijn. Jij hebt echter een speciaal plekje in mijn hart.
Serieus, wie is datquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:09 schreef ajacied4lf het volgende:
Gehandicapte broertje van van Gaal bij P&W
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ging bij de_kromme slapen ofzo.
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vriend woont in Den Haag blijf daar wel. -10 is niet goed voor mensen, of misschien wel ff bij De_Kromme op bezoek tijdens zijn LSD trip
Zo gaat dan manquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:29 schreef Smoofie het volgende:
De hele week staar er op mijn rooster "vrijdag" geen les. Kijk ik net, heb ik opeens les, terwijl ik werk. Wat is deze ...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo gaat dan manIk zou komende week elke dag les hebben van 8 tot 5. Kijk ik net, ben ik 5 dagen vrij
gvd.
Dat is echt kut?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo gaat dan manIk zou komende week elke dag les hebben van 8 tot 5. Kijk ik net, ben ik 5 dagen vrij
gvd.
Da's echt kenser man. Baal voor je.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
gvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |