Bedankt voor de tip.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef roos85 het volgende:
Spoilers t/m 10-02SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers 13 - 15 februari:Hmm die laatste afleveringen zien er in ieder geval wat interessanter uit dan de afleveringen van de laatste dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat Bing voor de trein springen ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef DaMart het volgende:
"GTST wordt mede mogelijk gemaakt door de Nederlandse Spoorwegen"
Al is de kijker nog zo snel, de reclame vertraagd hem wel..quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef DaMart het volgende:
"GTST wordt mede mogelijk gemaakt door de Nederlandse Spoorwegen"
Nee, het is vertraagdquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat Bing voor de trein springen ofzo?
Ow, nu snap ik 'mquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het is vertraagd.
Maar goed, dat wordt weer het einde van de aflevering missen om WIDM te kijken dus...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Al is de kijker nog zo snel, de reclame vertraagd hem wel..
quote:
inderdaad!!quote:Maar goed, dat wordt weer het einde van de aflevering missen om WIDM te kijken dus...
Doet ze ook. Ludo krijgt een dikke vinger van derquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik hoop dat Laura Maxime gewoon laat blijven.
¿98 ¿ɐɹnɐl sı pno ǝoɥquote:
hm...quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan moet je je toetsenbord op zijn kop zetten
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een lelijke baby. Zou ET de vader zijn?
NOT THE MAMMA!quote:
Ik wou al net zeggen, dat kind groeit werkelijk als kool.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Bram is al heel oud voor een pas geboren baby. Kan het hoofdje al rechtop houden enzo..
superbaby.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Die Bram is al heel oud voor een pas geboren baby. Kan het hoofdje al rechtop houden enzo..
DAS GEEN RECLAME DAS HET VORSTENHUIS! FIESE REPUBLIEKEINSZ!quote:
die komt terug, dat weet je tochquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef leilab het volgende:
Ik zou het echt geweldig vinden als Wiet weer terugkwam !!
dat is SHOquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef Klipnap het volgende:
Was dat? Schuldig tot het tegendeel bewezen is?
Ja dat deel heb ik gemist, waar is ze eigenlijk? In de bak? Omdat ze heeft staan rondsproeien met kogels op die trouwerij? Of mysterieus verdwenen, onvindbaar voor amateurresercheur Jack?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef leilab het volgende:
Ik zou het echt geweldig vinden als Wiet weer terugkwam !!
of smuldoradoquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef leilab het volgende:
Wat jammer voor je Maxime. Je kan het altijd nog proberen bij een supermarkt.
tbs kliniek klikquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat deel heb ik gemist, waar is ze eigenlijk? In de bak? Omdat ze heeft staan rondsproeien met kogels op die trouwerij? Of mysterieus verdwenen, onvindbaar voor amateurresercheur Jack?
Zoeen knappe volwassen aantrekkelijke vrouw de groenters pownen in de Loller1000.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef leilab het volgende:
Wat jammer voor je Maxime. Je kan het altijd nog proberen bij een supermarkt.
TBSquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat deel heb ik gemist, waar is ze eigenlijk? In de bak? Omdat ze heeft staan rondsproeien met kogels op die trouwerij? Of mysterieus verdwenen, onvindbaar voor amateurresercheur Jack?
Ze zit in een TBS - kliniek, omdat ze tijdens de bruiloft van Nina & Noud op Nina heeft geschoten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat deel heb ik gemist, waar is ze eigenlijk? In de bak? Omdat ze heeft staan rondsproeien met kogels op die trouwerij? Of myterieus verdwenen, onvindbaar voor amateurresercheur Jack?
hierin wel hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:21 schreef leilab het volgende:
[..]
Ja , maar het komt van Boulevard die zijn nooit echt betrouwbaar
evenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Ok, dank voor de info. Daar kan ze inderdaad makkelijk weer uitkomen en terug de serie in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? zijn gewoon normale vragen lijkt mij. Zo vaak zit ik niet in babyruilzaak daar niet vanquote:
Ze stelt op een hele andere manier vragen dan bij Bingquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:25 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Hoezo? zijn gewoon normale vragen lijkt mij. Zo vaak zit ik niet in babyruilzaak daar niet van
Oh zo. Ja ok......quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze stelt op een hele andere manier vragen dan bij Bingen Sjors.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
snuiforgel lucas moet echt uitkijken dat ie niet tever gaat met dat gesnuif
Ik trok mijn tenen ook in toen ze dat zei ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef kwiwi het volgende:
Rikki is ook wel gewoon dom he.. "Ja m'n vader wilde nog wel een lening nemen"
Bij Bing zeker?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
nou als dat zo al gaat met ruzies wordt dat helemaal niks met dat opvoeden.
Laat Bram maar mooi bij Bing en Sjors. Veel beter.
in een studentenflat met een ego vader die soms in de bak zitquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
nou als dat zo al gaat met ruzies wordt dat helemaal niks met dat opvoeden.
Laat Bram maar mooi bij Bing en Sjors. Veel beter.
Benjamin en dinges terughalen gelijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:31 schreef fotostarter het volgende:
Snackbar!! ik zei het toch. Smuldorado it is!
Daantje?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Benjamin en dinges terughalen gelijk
Nee het broertje van Benjamin.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |