Even proberen dan....quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:37 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
FOK! doet bij mij raar met quoten???
Wil niet lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers 13 - 15 februari:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anton is toch enkele lichaamssappen kwijt gewordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:22 schreef loezzzje het volgende:
En Anton moest eergisteren ook naar het toilet. Maar uiteindelijk ging hij seksen met Maxime dus die telt niet![]()
Truequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:53 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Anton is toch enkele lichaamssappen kwijt geworden.
Het nieuwe quoten. #3quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:56 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Kan wel weer quoten, maar op een andere manier.
Als ik op het quote symbooltje druk, komt de qoute helemaal boven in mijn scherm te staan.
Dan kopieer ik hem en plak hem in mijn bericht omderin het scherm.
Beetje omslachtig, maar zo kan het ook.
Wel raar dat het niet meer op de normale manier werkt bij mij?
Misschien doet ie het morgen wel weer, ga nu een hapje eten.
Laterrrrrrrs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tip.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef roos85 het volgende:
Spoilers t/m 10-02SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers 13 - 15 februari:Hmm die laatste afleveringen zien er in ieder geval wat interessanter uit dan de afleveringen van de laatste dagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat Bing voor de trein springen ofzo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef DaMart het volgende:
"GTST wordt mede mogelijk gemaakt door de Nederlandse Spoorwegen"
Al is de kijker nog zo snel, de reclame vertraagd hem wel..quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:04 schreef DaMart het volgende:
"GTST wordt mede mogelijk gemaakt door de Nederlandse Spoorwegen"
Nee, het is vertraagdquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gaat Bing voor de trein springen ofzo?
Ow, nu snap ik 'mquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het is vertraagd.
Maar goed, dat wordt weer het einde van de aflevering missen om WIDM te kijken dus...
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:05 schreef roos85 het volgende:
[..]
Al is de kijker nog zo snel, de reclame vertraagd hem wel..
quote:
inderdaad!!quote:Maar goed, dat wordt weer het einde van de aflevering missen om WIDM te kijken dus...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |