quote:Van welk BBC-muziek-comedyprogramma kent u Phil Jupitus, Simon Amstell, Bill Bailey, Noel Fielding en Mark Lamarr?
Laatste woord is anders. Laatste woord is een britse punkband:quote:
quote:is een Britse punkband die eind jaren 70 erg succesvol was. Zanger Pete Shelley is de drijvende kracht achter de band en al snel zijn ze erg populair onder punkliefhebbers die eind jaren 70 erg aanwezig zijn in Engeland.
bestaan nog steeds. Ze stonden 28 juni 2009 op het gratis festival Parkpop in Den Haag.
Das wel goed, maar die heeft kennelijk de band verlaten, had gewoon maar wat van wiki geplukt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:40 schreef Flitspaal het volgende:
Je hebt ook nog de Buzcocks, maar die waren van Howard Devoto.
56 werd hij!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:53 schreef lubje25 het volgende:
johnny rotten? of is ie al dood? Kan me alleen dooie punckers bedenken
Ik was gister niet jarig hoor. Of ik moet het vergeten zijn...quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:53 schreef plagvreugd het volgende:
een kennis van me genaamd Michael.
Je bent ook niet echt een punker. (als ik op je uiterlijk af ga ten minste)quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:54 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik was gister niet jarig hoor. Of ik moet het vergeten zijn...
Elliotquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:14 schreef plagvreugd het volgende:
ik dacht aan Scrubs. Daar het ook iemand Dr Reid
Inderdaad. Daarna niet zoveel meer van gehoord.quote:
Stand #2592quote:
Vier goed, Nepal is fout.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:39 schreef Greenpeas het volgende:
India, Pakistan, Nepal, Sri Lanka, Bangladesh?
Yepyepquote:
Ja, maar had geen zin om die te vragen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:45 schreef Greenpeas het volgende:
Volgens mij zijn er een heleboel staten in de Grote Oceaan die er lid van zijn nog, van die eilandengroepen en dergelijke.
Gurka Brigade inderdaad.quote:
stond toch lang onder brits bestuur?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Niet snel genoeg...
Hongkong hoort bij China
Tot 1997 was Hongkong onder Brits bestuur inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
stond toch lang onder brits bestuur?
99 jaar lang. In 1997 was de overdrachtquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
stond toch lang onder brits bestuur?
Moet een punter zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:53 schreef plagvreugd het volgende:
Met 'drie' ervoor is het een sportterm.
Yepyep.quote:
Stand #2592quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Correct, kun je de punte even doen? Telefoons ook
Niet alleen games, er is ook een aantal films al over gemaakt, drie of vier volgens mij. Dus niet alleen games.quote:
Nee. Mila Jovovich speelt de hoofdrol in de films. Het is ook behoorlijk wat meer luguber dan Pirates.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:15 schreef plagvreugd het volgende:
dan ga ik maar weer gokken. Eehm... Pirates of the Carribean
quote:
Ik dacht dat het dan gewoon woonheuvel wasquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:24 schreef plagvreugd het volgende:
Ik ken alleen het gewoon Nederlandse woord terp voor zo'n heuvel. Zoek je dat?
Van wie is dit gedicht?quote:De moeder de vrouw
Ik ging naar Bommel om de brug te zien.
Ik zag de nieuwe brug. Twee overzijden
die elkaar vroeger schenen te vermijden,
worden weer buren. Een minuut of tien
dat ik daar lag, in 't gras, mijn thee gedronken,
mijn hoofd vol van het landschap wijd en zijd -
laat mij daar midden uit de oneindigheid
een stem vernemen dat mijn oren klonken.
Het was een vrouw. Het schip dat zij bevoer
kwam langzaam stroomaf door de brug gevaren.
Zij was alleen aan dek, zij stond bij 't roer,
en wat zij zong hoorde ik dat psalmen waren.
O, dacht ik, o, dat daar mijn moeder voer.
Prijs God, zong zij, Zijn hand zal u bewaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She was afraid to come out of the locker
She was as nervous as she could be
She was afraid to come out of the locker
She was afraid that somebody would see
Two, three, four, tell the people what she wore
Titel?Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
yepyep, goed genoegquote:
Rupert Holmesquote:Op donderdag 2 februari 2012 02:31 schreef plagvreugd het volgende:
Das dan vast Holmes. Nog een voornaam?Robert?
Nee, ja, nee, nee, neequote:Op donderdag 2 februari 2012 02:39 schreef lubje25 het volgende:
Zweden Duitsland Philipijnen Bolivia en Wit-RuslandEerste ingevingen
Titel + Artiest?quote:Hast du etwas Zeit für mich
Dann singe ich ein Lied für dich
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Wie isquote:Alan Mathison(Londen, 23 juni 1912 – Wilmslow, 7 juni 1954) was een Britse wiskundige en informaticus avant la lettre.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:
Stand #2592quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:05 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Turing ? Is de enige die ik ken.
In Friesland heet het Terp, in Groningen Wierde, de Duitse kust Warf, Warft en in Denemarken Vært.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:34 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dan gewoon woonheuvel was
net deed ie het, nu ook weerquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:45 schreef Mark het volgende:
Ja, nieuwe feature
Je kunt het uitzetten
Van de naam van de molenaars familie die haar in huis nam, nadat haar vader haar in de steek liet omdat haar stiefmoeder haar niet mocht. Deze naam is List en Liebeth is de voornaam.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:50 schreef Mark het volgende:
Hoe kennen we zangeres Elly Driessen beter?
Molenaars moet vuurtorenwachters zijn, stop de tijd...quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Van de naam van de molenaars familie die haar in huis nam, nadat haar vader haar in de steek liet omdat haar stiefmoeder haar niet mocht. Deze naam is List en Liebeth is de voornaam.
Laatst toevallig opgezocht omdat ik dacht dat ze van Texel kwam, maar dit bleek een ander eiland te zijn. Volgens mij Vlieland?
Klopt, al was het geen molenaar maar een vuurtorenwachter. Gisteren nog bij Ali B te gast. Grande damequote:Op donderdag 2 februari 2012 09:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Van de naam van de molenaars familie die haar in huis nam, nadat haar vader haar in de steek liet omdat haar stiefmoeder haar niet mocht. Deze naam is List en Liebeth is de voornaam.
Laatst toevallig opgezocht omdat ik dacht dat ze van Texel kwam, maar dit bleek een ander eiland te zijn. Volgens mij Vlieland?
Had me al gerehabiliteerd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Klopt, al was het geen molenaar maar een vuurtorenwachter. Gisteren nog bij Ali B te gast. Grande dame
Nope, Bhutan is wel het eerste land waar roken in het openbaar geheel verboden is, dus als ik dat vroeg was je antwoord goedquote:
Als ik vroeg waar de eerder genoemde Ghurka soldaten wegkwamen, dan had dit het goede antwoord geweest. Maar de vlieger gaat hier niet opquote:
Correctie, Nepal is wel goed. Ik had zelf Tibet in mijn hoofd (en als je maar selectief genoeg googled, dan wordt google het wel met je eens), maar dat is natuurlijk een gebied in China. Nepal is goed, de punten, Champagne en kussen van de ronde miss zijn voor Mark.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:06 schreef KaheemSaid het volgende:
Mark ga nu niet in een waan leven, want die vrienden kunnen zo weer weg zijn als het winnen voorbij is.
Verder was dit een zeer twijfelachtige vraag, want google komt met Nepal als antwoord voor hoogste gemiddelde, maar tegelijk is Lesotho (zo even van een bron) het land waarbij het laagste punt het hoogst is! Wat een toestand zo op de ochtendquote:
quote:
Grootste vijanden: Violatorquote:
Ik heb werkelijk HE-LE-MAAL niets met musicalsquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uit welke musical komen de nummers Damnit Janet, Time Warp en Rose tint my world?
Martinus Nijhoffquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:39 schreef plagvreugd het volgende:
Bij aardrijkskunde leerden we iig terp. Maar mssn is dat wel (van oorsprong) fries.
[..]
Van wie is dit gedicht?
Spawn is al doodquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:14 schreef KaheemSaid het volgende:
Grootste vijanden: Violator
Superkrachten: Is onkwetsbaar en onsterfelijk
Dat is ook lullig voor die Violator, heb je een vijand die je en niet kan kwetsen en niet dood kan maken. Wat moet je dan, hem vervelen?
quote:
Ik weet het antwoord wel, maar ga er zo vantussen. Dan is het niet handig als ik een vraag moet stellen.quote:
Zo was ie ook bedoeldquote:
Deze is het op een na meest genomineerd; 10 nominaties.quote:
Inderdaad. Elf nominaties ontvangen.quote:
Klopt. Nu nog iets specifieker. De foto heeft iets te maken met een gebeurtenis in de jaren '30 in de Verenigde Staten.quote:
Hebben we ze bijna allemaal gehad.quote:
Goed genoegquote:
Goed ingekopt.quote:
Dat zijn er alvast drie. Dan is er nog een zooi meren die in het zuiden de grens vormen tussen Flevoland en Utrecht/Gelderland/Overijssel.quote:
Eemeer moet Eemmeer zijn. Nog eentje!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:34 schreef KaheemSaid het volgende:
De randmeren, het Veluwemeer, het Drontermeer (wordt al geschaatst hoorde ik) en het Eemeer?
Dan wel met een e, dat zijn gewoon Nerlandse regels Kaheemquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Heet het achter de Keetelbrug (richting Kampen) niet Keetelmeer?
Het Nerlands lijkt in dat opzicht veel op het Nederlandsquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan wel met een e, dat zijn gewoon Nerlandse regels Kaheem
ketelmeer, ketelbrug
Je begrijpt het goed!quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:44 schreef Mark het volgende:
[..]
Het Nerlands lijkt in dat opzicht veel op het Nederlands
Juiste naam (inderdaad wel met een e minder) maar dat is niet naar Kampen. Daar heet het Vossemeer. En Gooimeer is ook goed.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:39 schreef KaheemSaid het volgende:
Heet het achter de Keetelbrug (richting Kampen) niet Keetelmeer?
Ik word soms ook wat afgeleid door werkquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:46 schreef KaheemSaid het volgende:
Hé Plagvreugd, moeten we nog meer meren noemen of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:48 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Ik word soms ook wat afgeleid door werk
Stand #2592quote:
quote:Gert Frobe wordt in de engelstalige versie nagesychroniseerd door engelse stem, maar in de Duitstalige versie synchroniseerde Gert frobe zichzelf weer.
Stand #2592quote:
quote:
quote:
Nee, maar dit is wel een stuk van de oplossingquote:
Ze zijn wel allemaal op de verjaardag van iemand anders geborenquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:39 schreef Greenpeas het volgende:
Ze zijn allemaal op de verjaardag van de anders geboren?
quote:
damnquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Dat was wel de plaats waarin hij stierf.
Stand #2592quote:
quote:
Helaas, net te laat.quote:
Dat was meer een uit de hand gelopen grap, dan een serieus plan. Hij is er in ieder geval allang vanaf gestapt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:15 schreef vollebollegijs het volgende:
Jammer, te laat... Wou die kerel niet 50 platen maken over alle staten van de VS? Dan mag hij nog wel eens tempo gaan maken gok ik zo....
Kon me er iets van herinneren. Ik vond Seven Swans een mooi album, maar laatste tijd weinig naar geluisterdquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:16 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Dat was meer een uit de hand gelopen grap, dan een serieus plan. Hij is er in ieder geval allang vanaf gestapt.
Stand #2592quote:
Edwin van Calkerquote:
quote:
quote:
Volgens mij is exact die vraag langsgekomen in de pubquiz waar ik gisteravond aan heb meegedaan. Toen wist ik het antwoord niet, en nu weer nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:56 schreef lubje25 het volgende:
Welk nummer van wie?
Well you must be a girl with shoes like that
she said you know me well
I seen you and little steven and Joanna
Round the back of my hotel oh yeah
Maakt niet uit, ik had me toch vergistquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:58 schreef plagvreugd het volgende:
Fratelli's - Chelsea Dagger.
(en heb niet aan die quiz meegedaan)
quote:
Stand #2592quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:58 schreef plagvreugd het volgende:
Fratelli's - Chelsea Dagger.
(en heb niet aan die quiz meegedaan)
Welke filme?quote:Adam and Barbara are a normal couple...who happen to be dead. They have given their precious time to decorate the house and make it their own, but unfortunately a family is moving in, and not quietly. Adam and Barbara try to scare them out, but ends up becoming the main attraction to the money making family. They call uponto help, but
has more in mind than just helping.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |