Dat is waar ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:45 schreef Frey het volgende:
Inderdaad. Ludo gaf De Koning aan Jef in zijn "goede" periode.
Ondertussen al meer dan een maand en het ziet er niet naar uit dat het binnenkort anders wordt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, het gaat om de duur van zo een periode. Als het voor een middagje was dan sloeg het natuurlijk nergens op.
Nick kon niet meer werken, omdat 'ie opgenomen werd dankzij haar leugensquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een "goede" vergelijking.
Ze wreef het erin, ze pakte niet nog meer van hem af. Ludo probeert nu ook nog eens haar baan af te pakken.
Och bij Nick duurde het een jaar of 2, bij Ludo dikwijls een maand of 8/9 en beiden leefden in erbarmelijkere omstandigheden dan Maxime nu. Dus om antwoord te geven op je vraag: als het aan mij lag wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ondertussen al meer dan een maand en het ziet er niet naar uit dat het binnenkort anders wordt.
Werken als serveerster is al een straf voor haar. Moet ze dat kutbaantje soms ook kwijtraken?
Bij Ludo heeft het ook een hele tijd geduurd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ondertussen al meer dan een maand en het ziet er niet naar uit dat het binnenkort anders wordt.
Jaquote:Werken als serveerster is al een straf voor haar. Moet ze dat kutbaantje soms ook kwijtraken?
Niet alleen daardoor hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nick kon niet meer werken, omdat 'ie opgenomen werd dankzij haar leugens
Inderdaad, hij had pas echt helemaal niks meer, geen familie, geen vrouw, geen kind, geen werk en het allerbelangrijkste: geen vrijheid. En dat 2 volle jaren lang. (En Maxime heeft zelfs overigens bekend en toegegeven dat ze zichzelf hier schuldig aan acht)quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nick kon niet meer werken, omdat 'ie opgenomen werd dankzij haar leugens
En dat maakt de wraak van Nick nu juist ontzettend briljantquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, hij had pas echt helemaal niks meer, geen familie, geen vrouw, geen kind, geen werk en het allerbelangrijkste: geen vrijheid. En dat 2 volle jaren lang. (En Maxime heeft zelfs overigens bekend en toegegeven dat ze zichzelf hier schuldig aan acht)
Hij verdiende het mijnerziens zeker, eigenlijk had die Rozenboomscene tussen hem en Maxime moeten zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
En dat maakt de wraak van Nick nu juist ontzettend briljant
Hoe zit dat eigenlijk? De Rozenboom was van Nick voordat deze in de inrichting verdween.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij verdiende het mijnerziens zeker, eigenlijk had die Rozenboomscene tussen hem en Maxime moeten zijn
Ik heb het idee dat de exit van Nick er een beetje tussen gepropt is toen Christophe een rol in Zorro kreeg, en dat daarom zijn exit afgeraffeld is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij verdiende het mijnerziens zeker, eigenlijk had die Rozenboomscene tussen hem en Maxime moeten zijn
Zover ik weet was Nick al voor alles gestraft.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
En dat zou je dan ook kunnen zien als een soort "straf" voor alles wat hij geflikt heeft.
Zeker toen hij letterlijk een bikkel werd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Zover ik weet was Nick al voor alles gestraft.
Zo ziet Maxime dat zelf wel in ieder geval.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick was sowieso al niet goed snik, dus hij is niet alleen door Maxime daar beland.
Nick was voor al die dingen die hij voor de Maxime-strijd had uitgehaald al ruim en breed gestraft. En nogmaals hij heeft Maxime 0,0 aangedaan (behalve niet met haar om willen gaan).quote:En dat zou je dan ook kunnen zien als een soort "straf" voor alles wat hij geflikt heeft.
THE WINNER TAKES IT ALLquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nick heeft gewonnen. Next!
Vroeg ik me ook af inderdaad, volgens mij kreeg Nick positie toegeschoven via Ludo. Maar die maakte na Nick exit 2 jaar geleden geen aanspraak meer op de Rozenboom en ook nu leek hij geen eigenaar meer te zijn. Volgens mij weten de makers het zelf ook even nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? De Rozenboom was van Nick voordat deze in de inrichting verdween.
En Charlies was ook al van Nick.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af inderdaad, volgens mij kreeg Nick positie toegeschoven via Ludo. Maar die maakte na Nick exit 2 jaar geleden geen aanspraak meer op de Rozenboom en ook nu leek hij geen eigenaar meer te zijn. Volgens mij weten de makers het zelf ook even niet
Ze kan altijd nog haren gaan opvegen in de kapsalonquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vond Maxime tof deze aflevering. Knap hoe ze zich beheerste tegen Ludo en in haar werkrol bleefJammer dat Ludo het daarna moest verpesten, want, met alleen een baantje bij De Rozeboom heeft Maxime heus nog niet haar oude leven terug
Waar Ludo zich komt laten knippen en opzettelijk een sapje op de grond laat vallen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze kan altijd nog haren gaan opvegen in de kapsalon
Like a bossquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Waar Ludo zich komt laten knippen en opzettelijk een sapje op de grond laat vallen.
En Amy haar "Tante Heks" gaat noemenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Waar Ludo zich komt laten knippen en opzettelijk een sapje op de grond laat vallen.
Maar verkeert ze wel in de positie zooi in Janines eten te mikken, probeer je even in die Sanders' gedachtengang te verplaatsen. Ze denken dat Maxime bij Janine probeert wat Martine bij Helen Helmink probeerde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vond Maxime tof deze aflevering. Knap hoe ze zich beheerste tegen Ludo en in haar werkrol bleefJammer dat Ludo het daarna moest verpesten, want, met alleen een baantje bij De Rozeboom heeft Maxime heus nog niet haar oude leven terug
Wat ik dan wel weer enigszins jammer vind, maar daarmee heb ik de schrijvers gewoon weer voor de zoveelste keer overschat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wij kijkers weten hoe het zit, het personage "Ludo" niet![]()
quote:
Laura heeft niemand vermoord, ze is wel medeplichtig aan moord. Philip van Alphen was een stagiar bij Laura die als advocaat werkte bij het advocatenkantoor "De Vries & Sons". Ze kregen samen iets tot ongenoegen van Robert die Philips remmen saboteerde die daardoor een aanrijding kreeg. Omdat Laura realiseerde dat Robert uit liefde voor haar handelde verschafte ze Robert een vals alibi. Hierin stond dat Robert op het moment dat er aan Philips remmen werden geknoeid bij Laura's client Mary Verstraete zat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Nyota het volgende:
[..]
Oh wacht, da's waar. Dat met Philip heeft ze toen met Cleo die Mary ofzo helpen vermoorden.
twitter:Basmuijs twitterde op woensdag 19-10-2011 om 16:57:00Trouwens iedereen die zit of zat te zeuren dat ik mijn zoon niet opzoek: bekijk deze prachtige familiefoto maar eens! http://t.co/lz636643 reageer retweet
Ze lijken zo ook wel een beetje op elkaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
twitter:Basmuijs twitterde op woensdag 19-10-2011 om 16:57:00Trouwens iedereen die zit of zat te zeuren dat ik mijn zoon niet opzoek: bekijk deze prachtige familiefoto maar eens! http://t.co/lz636643 reageer retweet
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
Hij moet terugkomen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
Ik moet telkens denken aan die goudvis van Disney's Pinokkioquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze lijken zo ook wel een beetje op elkaar.
Bij de naam Cleo moet ik steeds denken aan ATWT. De horror.
Gek genoeg: inderdaad jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt nog best ook
Dat weet ik nog ja. Ze gaven hem pillen, maar op een gegeven moment slikte hij die niet meer door en verstopte hij ze onder het matras.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zij en Cleo hielden hem aan het bed gekluisterd tot hij ontsnapte en weer aansterkte.
Stefano die het lijk opdook.quote:Het lichaam van Mary Verstraete speelde overigens nog een belangrijke rol in de strijd van Janine en Stefano tegen Ludo. Het was hun troef om Cleo te chanteren opdat die aan hun kant zou staan![]()
Dat was een geniale scene, Cleo wilde gaan duiken en trof een kalm lachende Stefano die zijn kofferbak opendeed en met een trotse blik het lijk liet zienquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja. Ze gaven hem pillen, maar op een gegeven moment slikte hij die niet meer door en verstopte hij ze onder het matras.
[..]
Stefano die het lijk opdook.
Dit heb ik volgens mij helemaal gemistquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was een geniale scene, Cleo wilde gaan duiken en trof een kalm lachende Stefano die zijn kofferbak opendeed en met een trotse blik het lijk liet zien![]()
GTST was zelfs toen nog een stuk minder mild en voor de langere termijn doordacht
Ik zat even voor je op youtube te kijken:quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dit heb ik volgens mij helemaal gemist
dankjequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zat even voor je op youtube te kijken:
Voor de rest staat er vrij weinig van de gevolgen op..
Met Bebe enquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:37 schreef Frey het volgende:
Ik weet nog dat Laura uiteindelijk een enkelband kreeg en daardoor liep later dit plan in de soep:
Rosaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoewel Ludo Charlie later ruimschoots accepteerde verliep hun ontmoeting hier niet bepaald vlekkeloos![]()
3.20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |