Wat ik dan wel weer enigszins jammer vind, maar daarmee heb ik de schrijvers gewoon weer voor de zoveelste keer overschat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wij kijkers weten hoe het zit, het personage "Ludo" niet![]()
quote:
Laura heeft niemand vermoord, ze is wel medeplichtig aan moord. Philip van Alphen was een stagiar bij Laura die als advocaat werkte bij het advocatenkantoor "De Vries & Sons". Ze kregen samen iets tot ongenoegen van Robert die Philips remmen saboteerde die daardoor een aanrijding kreeg. Omdat Laura realiseerde dat Robert uit liefde voor haar handelde verschafte ze Robert een vals alibi. Hierin stond dat Robert op het moment dat er aan Philips remmen werden geknoeid bij Laura's client Mary Verstraete zat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Nyota het volgende:
[..]
Oh wacht, da's waar. Dat met Philip heeft ze toen met Cleo die Mary ofzo helpen vermoorden.
twitter:Basmuijs twitterde op woensdag 19-10-2011 om 16:57:00Trouwens iedereen die zit of zat te zeuren dat ik mijn zoon niet opzoek: bekijk deze prachtige familiefoto maar eens! http://t.co/lz636643 reageer retweet
Ze lijken zo ook wel een beetje op elkaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
twitter:Basmuijs twitterde op woensdag 19-10-2011 om 16:57:00Trouwens iedereen die zit of zat te zeuren dat ik mijn zoon niet opzoek: bekijk deze prachtige familiefoto maar eens! http://t.co/lz636643 reageer retweet
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
Hij moet terugkomen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:20 schreef roos85 het volgende:
Ik moet telkens denken aan die goudvis van Disney's Pinokkioquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze lijken zo ook wel een beetje op elkaar.
Bij de naam Cleo moet ik steeds denken aan ATWT. De horror.
Gek genoeg: inderdaad jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt nog best ook
Dat weet ik nog ja. Ze gaven hem pillen, maar op een gegeven moment slikte hij die niet meer door en verstopte hij ze onder het matras.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Zij en Cleo hielden hem aan het bed gekluisterd tot hij ontsnapte en weer aansterkte.
Stefano die het lijk opdook.quote:Het lichaam van Mary Verstraete speelde overigens nog een belangrijke rol in de strijd van Janine en Stefano tegen Ludo. Het was hun troef om Cleo te chanteren opdat die aan hun kant zou staan![]()
Dat was een geniale scene, Cleo wilde gaan duiken en trof een kalm lachende Stefano die zijn kofferbak opendeed en met een trotse blik het lijk liet zienquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat weet ik nog ja. Ze gaven hem pillen, maar op een gegeven moment slikte hij die niet meer door en verstopte hij ze onder het matras.
[..]
Stefano die het lijk opdook.
Dit heb ik volgens mij helemaal gemistquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was een geniale scene, Cleo wilde gaan duiken en trof een kalm lachende Stefano die zijn kofferbak opendeed en met een trotse blik het lijk liet zien![]()
GTST was zelfs toen nog een stuk minder mild en voor de langere termijn doordacht
Ik zat even voor je op youtube te kijken:quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dit heb ik volgens mij helemaal gemist
dankjequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik zat even voor je op youtube te kijken:
Voor de rest staat er vrij weinig van de gevolgen op..
Met Bebe enquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:37 schreef Frey het volgende:
Ik weet nog dat Laura uiteindelijk een enkelband kreeg en daardoor liep later dit plan in de soep:
Rosaquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoewel Ludo Charlie later ruimschoots accepteerde verliep hun ontmoeting hier niet bepaald vlekkeloos![]()
3.20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |