Hij heeft nog een keer nepagenten naar Jef en Barbara gestuurd met de boodschap dat Charlie was omgekomen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoewel Ludo Charlie later ruimschoots accepteerde verliep hun ontmoeting hier niet bepaald vlekkeloos![]()
3.20
Wat dat betreft moet je hem niet op 3.20 starten maar op 2.45, dan kan je zien hoe Rosa tegen Charlie deed, terwijl ze later een tijdje onder Charlie als vrouw des huizes heeft gewerktquote:
Jef & Robertquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hoewel Ludo Charlie later ruimschoots accepteerde verliep hun ontmoeting hier niet bepaald vlekkeloos![]()
3.20
Nog gevonden op RTL XL:quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:32 schreef Frey het volgende:
En dat Maximiliaan maanden later, na het voltooien van de opdracht, gewoon nog bleek te leven.
Geweldig Frey !quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog gevonden op RTL XL:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b36ccb43-9879-3577-9620-5731d7448a9b/
Ludo oog in oog mijn zijn vader, dat moet echt een Sanders zijn geweest die in en in slecht was. Ik ben benieuwd wat Hogendoorn Sr. van hem had gevondenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Nog gevonden op RTL XL:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/b36ccb43-9879-3577-9620-5731d7448a9b/
Hij was de 2e Maximiliaan. In het eerste filmpje waar ze de opdracht kregen, werd de rol gespeeld door Rein Edzard.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Jules Hamel = Maximiliaan? Wow, dat wist ik niet....
Die vond ik eigenlijk mysterieuzer en engerquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij was de 2e Maximiliaan. In het eerste filmpje waar ze de opdracht kregen, werd de rol gespeeld door Rein Edzard.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die vond ik eigenlijk mysterieuzer en enger
Nou inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maximilaan vs Hogendoorn dat zou smullen geweest zijn.
Die tune alleen al.quote:
He, die speelde in Medisch Centrum West!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ook.
"Ludo... Wat krijg jij?"
Geweldige rol ook hier vanaf 1:44.
En toen Noud een smsje naar Nina stuurde stond er 18.09. Begrafenis van 8 uur langquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't was toch nog overdag? de begrafenis was om 10 uur, volgens de rouwkaart...
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En toen Noud een smsje naar Nina stuurde stond er 18.09. Begrafenis van 8 uur lang
Nogalquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:44 schreef leilab het volgende:
Wat een onzin hier zeg! Maxime verdient meer straf hoor. Ze heeft Ludo zijn kind afgenomen of zijn we Amy vergeten en laat me niet beginnen over wat ze allemaal bij Nick gedaan heeft. Ze heeft Bianca , Barbara , Isabella allemaal gemanpuleerd.
Het lijkt wel alsof sommige pas vorige week zijn begonnen met kijken naar GTST en denken dat Maxime zo heilig is.
met sommige details zijn ze erg nauwkeurig, met sommige zo slordigquote:
Wiet komt in eerste instantie voor een week terug, later waarschijnlijk langer.quote:En Wiet komt dus terug? BleghIk ga protesteren als zij eerder vrij komt dan Sil. Naja Sil heeft een moord gepleegd, bij Wiet was het een poging, das minder erg toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |