Kan helaas niet meedoen.quote:
wtfquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan helaas niet meedoen.Huisgenoot is een netwerk aan het bouwen hier in huis dus hij heeft de 40 meter lange internetkabel die van de router naar mijn xbox ging in stukjes geknipt.
Nee, dat is zodat iedereen straks bedraad netwerk heeft ipv wireless.quote:
Wat staat er dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
Had die foto speciaal voor jou gemaakt he.
Dat is wel beter, maar hoe zit je nu op het internet dan ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, dat is zodat iedereen straks bedraad netwerk heeft ipv wireless.
Dacht dat het wel beetje duidelijk was.quote:
Ah, nu zie ik het.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dacht dat het wel beetje duidelijk was."Tauch, hater".
hoe wil je dan xboxenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, dat is zodat iedereen straks bedraad netwerk heeft ipv wireless.
Sheeiiitt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik het.
Geen haat je weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker tegen sold ofzo?quote:
Beker wedstrijd kutquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeker tegen sold ofzo?Die vent is ook zo slecht he.
Beter invite je mij voor die club.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beker wedstrijd kut
Maar ik en stef zijn de club ff omhoog aan het helpen, 3x op rij gewonnen![]()
je bent er toch niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter invite je mij voor die club.
Ja maar je bent er nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dus? Die club is toch permanent?
quote:unrealistic = more fun
look at bf3 its slowly dying
SacrethHD 4 days ago
Wat moet er staan, ik zie het nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Was even aan het klooien met mn camera.
Best wel lastig, dat schrijven.
Tauch haterquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat moet er staan, ik zie het nietZiet er wel tof uit.
Haha is wel tof.quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog even oefenen met dat "light painting".
Laatste tijd weinig tijd gehadquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Laat jij eens wat dope shit zien dan.
Ik heb die onderste ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:56 schreef KneusTeun het volgende:
Me eigen gun:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi kleurtje!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik heb die onderste ook
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mooi kleurtje!
Dit is de mijne
[ afbeelding ]
Hoe kom je d'r bij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:05 schreef KneusTeun het volgende:
Niveau knalt weer omlaag...mijn excuses
quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Clubs avondje was wel weer lachen
Wat nou?! Ik kan er niks aan doen dat er een sufkut bij jullie een draad heeft doorgekniptquote:
Met Nelis erbij ja?! Dan blijven we tot fifa13 bezigquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:31 schreef SoldMayor het volgende:
Als we nog wat oefenen dan zijn we over een paar weken het barca van de clubs.
i know FAKKING vet!quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:45 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh negers, het is FAKKING koud!
Gequoted voor waarheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:45 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh negers, het is FAKKING koud!
Druk bezig vrind, opdrachten bouwen. Straks naar Breda, dat is wel weer leukquote:
Doe die zielige PI eens weg! Nu!quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Druk bezig vrind, opdrachten bouwen. Straks naar Breda, dat is wel weer leuk
Okequote:Op donderdag 2 februari 2012 08:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe die zielige PI eens weg! Nu!
Breda is altijd leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Druk bezig vrind, opdrachten bouwen. Straks naar Breda, dat is wel weer leuk
Kolere, lekker potje manquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:41 schreef Cliffy het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)6863523/2/187692004/
En dan nog verliezen ook
Welke kazarne?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:43 schreef Bozz187 het volgende:
KAK!!! Bedenk me net dat wanneer ik in dienst ga, en ik op school-zuid kom dat ik dan gewoon in brabant kom te wonen! KAK!!!
Inderdaad, ik ga straks naar een synagoge toe in Breda, ook wel weer leukquote:
Hehe zou wel tof zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Klinkt als een mooi dagjequote:Op donderdag 2 februari 2012 09:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga straks naar een synagoge toe in Breda, ook wel weer leukGratis uitstapje met de studievereniging, ook wel gezellig. Oftewel, synagoge, en daarna 's middags bezopen worden in Breda
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe zou wel tof zijn.
Zal wel Tilburg-Oost-Oost wordenGezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat in Gilze niet ook zoiets? Of was dat een vliegbasis?
Half bezopen is weggegooid geld.
Wel koud, mag toch hopen dat ze een degelijke verwarming hebben in die synagogequote:
Gilze-Rijen is een militaire vliegbasis inderdaad. Wel leuk als je ineens chinooks of ander groot materiaal over ziet vliegen als je over de A58 rijdtquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GezelligZat in Gilze niet ook zoiets? Of was dat een vliegbasis?
Niet alleen jouquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
die kicks ook, ze zou me finaal tot pulp slaan
maar is wel kut als je ligt te slapen in de tuin er vlieg 3 van die dingen laag over. Was bij mij altijd als die lichdebielen weer eens oefenenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gilze-Rijen is een militaire vliegbasis inderdaad. Wel leuk als je ineens chinooks of ander groot materiaal over ziet vliegen als je over de A58 rijdt
Helegaar gebruikenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daar ben ik helegaar niet slim genoeg voor!
Kan je elke dag op je brommer skeuren in assen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
i know goed bezig mien jong! En als ik niet op zuid kom dan is het assen
fuck no! Heb totaal geen zin om elke dag een uur of langer te reizen naar me werk, daar vind ik me huidige werk ook zo kut. Enigste voordeel is dat het die kant op wel rustiger is op de wegquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Kan je elke dag op je brommer skeuren in assen.
Goed zo kerel!quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Hoppaaaa zojuist skyrim op de kop getikt voor ¤ 22,50
quote:
hoezo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goed zo kerel!
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |