Kan helaas niet meedoen.quote:
wtfquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan helaas niet meedoen.Huisgenoot is een netwerk aan het bouwen hier in huis dus hij heeft de 40 meter lange internetkabel die van de router naar mijn xbox ging in stukjes geknipt.
Nee, dat is zodat iedereen straks bedraad netwerk heeft ipv wireless.quote:
Wat staat er dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]![]()
Had die foto speciaal voor jou gemaakt he.
Dat is wel beter, maar hoe zit je nu op het internet dan ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, dat is zodat iedereen straks bedraad netwerk heeft ipv wireless.
Dacht dat het wel beetje duidelijk was.quote:
Ah, nu zie ik het.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:38 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dacht dat het wel beetje duidelijk was."Tauch, hater".
hoe wil je dan xboxenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, dat is zodat iedereen straks bedraad netwerk heeft ipv wireless.
Sheeiiitt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik het.
Geen haat je weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker tegen sold ofzo?quote:
Beker wedstrijd kutquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zeker tegen sold ofzo?Die vent is ook zo slecht he.
Beter invite je mij voor die club.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beker wedstrijd kut
Maar ik en stef zijn de club ff omhoog aan het helpen, 3x op rij gewonnen![]()
je bent er toch niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Beter invite je mij voor die club.
Ja maar je bent er nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dus? Die club is toch permanent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |