Ben ik wel bij.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Half 9 verzamelen voor de kantine?! Daar bij PierreTT om de hoek
kan iemand mij opkomen halen, ik heb geen vervoer tot beschikking.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Half 9 verzamelen voor de kantine?! Daar bij PierreTT om de hoek
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch iemand die het begrijpt![]()
[..]. Sorry hoor
2 hatertjes, Tamara omdat ze mn naam niet weet.quote:
Original homo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
2 hatertjes, Tamara omdat ze mn naam niet weet.En Freekje omdat hij een true O.H is.
Ik durf niet meer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanavond FIFA? (lees: Nick trollen)
O.H.?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
2 hatertjes, Tamara omdat ze mn naam niet weet.En Freekje omdat hij een true O.H is.
Stuur haar gewoon PM of DM met je naam erin. Klaar. Zij ook weer blijquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
Pringles houd de spanning er graag in.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stuur haar gewoon PM of DM met je naam erin. Klaar. Zij ook weer blij
purmerend he.....quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Tv stuk binnen een jaar. Vanavond geen BF3, series op bed kijken en morgen Expert bellen
Nah, niet binnen een jaar en zeker niet vanzelfquote:
Nouja, die tv's plegen uit pure ellende na een jaar zelfmoord omdat ze elke week weer ajax moeten afspelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, niet binnen een jaar en zeker niet vanzelf
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
Mac is niet zo goed met weerberichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |