quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
Clubs avondje was wel weer lachen
Wat nou?! Ik kan er niks aan doen dat er een sufkut bij jullie een draad heeft doorgekniptquote:
Met Nelis erbij ja?! Dan blijven we tot fifa13 bezigquote:Op donderdag 2 februari 2012 01:31 schreef SoldMayor het volgende:
Als we nog wat oefenen dan zijn we over een paar weken het barca van de clubs.
i know FAKKING vet!quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:45 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh negers, het is FAKKING koud!
Gequoted voor waarheid.quote:Op donderdag 2 februari 2012 07:45 schreef Doopy-X- het volgende:
Mogguh negers, het is FAKKING koud!
Druk bezig vrind, opdrachten bouwen. Straks naar Breda, dat is wel weer leukquote:
Doe die zielige PI eens weg! Nu!quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Druk bezig vrind, opdrachten bouwen. Straks naar Breda, dat is wel weer leuk
Okequote:Op donderdag 2 februari 2012 08:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe die zielige PI eens weg! Nu!
Breda is altijd leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Druk bezig vrind, opdrachten bouwen. Straks naar Breda, dat is wel weer leuk
Kolere, lekker potje manquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:41 schreef Cliffy het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)6863523/2/187692004/
En dan nog verliezen ook
Welke kazarne?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:43 schreef Bozz187 het volgende:
KAK!!! Bedenk me net dat wanneer ik in dienst ga, en ik op school-zuid kom dat ik dan gewoon in brabant kom te wonen! KAK!!!
Inderdaad, ik ga straks naar een synagoge toe in Breda, ook wel weer leukquote:
Hehe zou wel tof zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |