Klinkt als een mooi dagjequote:Op donderdag 2 februari 2012 09:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ga straks naar een synagoge toe in Breda, ook wel weer leukGratis uitstapje met de studievereniging, ook wel gezellig. Oftewel, synagoge, en daarna 's middags bezopen worden in Breda
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe zou wel tof zijn.
Zal wel Tilburg-Oost-Oost wordenGezelligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat in Gilze niet ook zoiets? Of was dat een vliegbasis?
Half bezopen is weggegooid geld.
Wel koud, mag toch hopen dat ze een degelijke verwarming hebben in die synagogequote:
Gilze-Rijen is een militaire vliegbasis inderdaad. Wel leuk als je ineens chinooks of ander groot materiaal over ziet vliegen als je over de A58 rijdtquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GezelligZat in Gilze niet ook zoiets? Of was dat een vliegbasis?
Niet alleen jouquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
die kicks ook, ze zou me finaal tot pulp slaan
maar is wel kut als je ligt te slapen in de tuin er vlieg 3 van die dingen laag over. Was bij mij altijd als die lichdebielen weer eens oefenenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gilze-Rijen is een militaire vliegbasis inderdaad. Wel leuk als je ineens chinooks of ander groot materiaal over ziet vliegen als je over de A58 rijdt
Helegaar gebruikenquote:Op donderdag 2 februari 2012 10:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
daar ben ik helegaar niet slim genoeg voor!
Kan je elke dag op je brommer skeuren in assen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
i know goed bezig mien jong! En als ik niet op zuid kom dan is het assen
fuck no! Heb totaal geen zin om elke dag een uur of langer te reizen naar me werk, daar vind ik me huidige werk ook zo kut. Enigste voordeel is dat het die kant op wel rustiger is op de wegquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:03 schreef Pixell het volgende:
[..]
Kan je elke dag op je brommer skeuren in assen.
Goed zo kerel!quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:42 schreef Rossdale het volgende:
Hoppaaaa zojuist skyrim op de kop getikt voor ¤ 22,50
quote:
hoezo?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goed zo kerel!
[..]
[ afbeelding ]
te dichtbijquote:
maar in eindhoven wel, lekker chille met du zoon jwzquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
te dichtbijEn in oirschot is geen ene flikker te doen
Ach het is Eindhoven-west, Eindhoven is wel een toffe stadquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
te dichtbijEn in oirschot is geen ene flikker te doen
Of Tilburg-Oostquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach het is Eindhoven-west, Eindhoven is wel een toffe stad
Ik bedoelde dat circuit daarquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
fuck no! Heb totaal geen zin om elke dag een uur of langer te reizen naar me werk, daar vind ik me huidige werk ook zo kut. Enigste voordeel is dat het die kant op wel rustiger is op de weg
Nja je zit iig in het zuidenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:25 schreef Bozz187 het volgende:
Maar zelf had ik het liefste in weert gezeten, maar er zijn geen gevechtsfuncties beschikbaar op onderofficier niveau dus dan maar sld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |