quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Buitenspel goaltje in de 92e min. 0-1.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Ben benieuwd
Na die 0-1 moeten we wel wat rechtzetten hé.
Hij is er nog niet hequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Niet eens een mooie welkoms-TT voor Daryl?
Ik vind het een onverwachts mooie TT. Verwijzend naar de komende wedstrijd en het koude weer van deze dagen en toch ook weer middels het gezegde 'koud op weg zijn' naar de triomf die nog maar een aantal dagen geleden gevierd werd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Niet eens een mooie welkoms-TT voor Daryl?
Ok, dat is waar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het een onverwachts mooie TT. Verwijzend naar de komende wedstrijd en het koude weer van deze dagen en toch ook weer middels het gezegde 'koud op weg zijn' naar de triomf die nog maar een aantal dagen geleden gevierd werd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:40 schreef Cara het volgende:
wat is die van Geel toch een baas.
Als Feyenoord hier uiteindelijk uitkomt mag deze man van mij een standbeeld
Mooiste deel van het filmpje is eigenlijk nog dat kleine ventje dat uit volle borst het 'Mijn Feyenoord' meezingt.quote:
Daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zei het net al in het Ajax-topic; die voelen zich te goed voor transfervrije spelers ofzo. Als ie net voor 2 jaar had bijgetekend bij H'veen dan hadden ze waarschijnlijk een bod van 5 miljoen gedaan.
Misschien zijn ze bang dat ze zoiets niet aan de achterban kunnen verkopen, omdat gratis spelers een beetje als 'afdankertje van een subtopper' worden gezien. Wat natuurlijk onzin is, die spelers wilden zelf niet bijtekenen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:58 schreef eight het volgende:
[..]
Daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebben
Nou niet met onwaarheden komen. Atouba, Mido, Luque etc. etc. hebben "we" gewoon transfervrij binnengevist hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat ze zoiets niet aan de achterban kunnen verkopen, omdat gratis spelers een beetje als 'afdankertje van een subtopper' worden gezien. Wat natuurlijk onzin is, die spelers wilden zelf niet bijtekenen.
Ik hoop dat ze zo denken. Ajax is hierin toch een belangrijke concurrent en van goede transfervrije spelers moeten wij het juist hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat ze zoiets niet aan de achterban kunnen verkopen, omdat gratis spelers een beetje als 'afdankertje van een subtopper' worden gezien. Wat natuurlijk onzin is, die spelers wilden zelf niet bijtekenen.
geen recentere namenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou niet met onwaarheden komen. Atouba, Mido, Luque etc. etc. hebben "we" gewoon transfervrij binnengevist hoor.
Ooijerquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:15 schreef eight het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zo denken. Ajax is hierin toch een belangrijke concurrent en van goede transfervrije spelers moeten wij het juist hebben.
[..]
geen recentere namen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou niet met onwaarheden komen. Atouba, Mido, Luque etc. etc. hebben "we" gewoon transfervrij binnengevist hoor.
92e minuut 1-0 John Goossensquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Buitenspel goaltje in de 92e min. 0-1.
Toppertjes hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker boeiend.quote:
quote:Cabral heeft aanbieding Feyenoord op zak
Feyenoord heeft een eerste gesprek gevoerd met Jerson Cabral over verlening van zijn 2012 aflopende contract. De buitenspeler is met een vernieuwede aanbieding vertrokken en zal snel van zich laten horen. Eind deze week zal Feyenoords technisch directeur Martin van Geel om tafel gaan met de zakelijke begeleiders van Leerdam en Bruno Martins Indi. Ook zij staan momenteel nog tot 2013 onder contract en ook met hen wil de club graag verder.
'Het was een goed gesprek met Jerson'. Zegt van Geel in de Voetbal International, 'en ik verwacht dat hij en zijn zaakwaarnemer snel met antwoord zullen komen. Binnenkort gaan we hetzelfde proberen met Kelvin en Bruno. Het mag duidelijk zijn dat Feyenoord deze spelers graag nog langer aan zich wil binden.'
Overigens gaat de club ervan uit dat het de selectie in ieder geval tijdens deze transferwindow intact houdt, De deadline daarvoor sloot gister, maar maandagavond had zich nog een enkele club gemeld vor een speler van Feyenoord. 'Niet eens voorzichtig geïnformeerd', zegt Van Geel. 'Dus blijft iedereen waar hij is. Daarmee zijn we overigens dik tevreden.'
Slapen is voor mietjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Slaapt die v. Geel ook nog eens of?
quote:FR1908Nieuws
Vanwege de winterse omstandigheden is de training van 14.15 uur verplaatst naar het kunstgrasveld van Varkenoord. #Feyenoord
De meeste managers zitten gewoon aan de cokequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Slaapt die v. Geel ook nog eens of?
Zeker wat bij Guidetti gescoord dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef eight het volgende:
[..]
De meeste managers zitten gewoon aan de coke
Wat een slechte kop van VI. Waar halen ze vandaan dat ie optimistisch is? Ook totaal geen nieuws ofzo, gewoon wat oude quote's.quote:Van Geel optimistisch over extra seizoen voor Guidetti
01/02/2012 12:45
Feyenoord weet pas laat in het seizoen of de club wellicht nog een jaar kan beschikken over John Guidetti. De spits is in korte tijd uitgegroeid tot een fenomeen, besliste zondag De Klassieker tegen Ajax (4-2) met drie goals en heeft in dertien duels veertien keer gescoord.
'Ongekend', zegt Van Geel, 'dit had niemand durven dromen toen hij zich in augustus bij Feyenoord meldde.' De td sprak zondag weer eens met Brian Marwood, zijn ambtgenoot bij Manchester City. Het bezoek van de Football Administrator stond al lang gepland.
'Marwood wilde Feyenoord-Ajax zien', zegt Van Geel, 'zoals ik eerder bij City ben geweest. Het contact is heel hartelijk en goed. Ik ben al weer uitgenodigd voor een volgend bezoek.'
Feyenoords td zal er alles aan doen Guidetti voor nog een jaar in Rotterdam te houden, al lijkt die missie bij voorbaat kansloos. 'Zo sta ik er niet in', zegt Van Geel. 'We hebben gewoon goed contact met City en zij zullen pas heel laat beslissen wat hun plannen zijn met John: bij Feyenoord laten, aan een andere club verhuren, of verkopen.'
Van Geel vreest niet voor de mogelijke zoektocht naar een nieuwe spits, ook al moet hij dan zonder geld een topscorer vinden. 'Maar dat is ons met Guidetti ook gelukt, dus die uitdaging gaan we zeker niet uit de weg.'
Dit meldt het AD:quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een slechte kop van VI. Waar halen ze vandaan dat ie optimistisch is? Ook totaal geen nieuws ofzo, gewoon wat oude quote's.
Dat is idd een betere kop. Normaal is het AD meer van de sensatie-koppen, en VI iets minder.quote:
De kop beweert precies het tegenovergestelde dan wat er in het artikel staatquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een slechte kop van VI. Waar halen ze vandaan dat ie optimistisch is? Ook totaal geen nieuws ofzo, gewoon wat oude quote's.
Ik vind het kenmerkend voor de algehele teloorgang van de journalistiek in Nederland. Het is werkelijk waar om te huilen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is idd een betere kop. Normaal is het AD meer van de sensatie-koppen, en VI iets minder.
Vind het wel handig dat ik tegenwoordig niet naar mijn Katy Perry/Gaga nieuws hoef te zoeken, maar het nog voor cliche natuurrampen kan lezen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het kenmerkend voor de algehele teloorgang van de journalistiek in Nederland. Het is werkelijk waar om te huilen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het wel handig dat ik tegenwoordig niet naar mijn Katy Perry/Gaga nieuws hoef te zoeken, maar het nog voor cliche natuurrampen kan lezen.
Bijna wel ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef eight het volgende:
[..]
De kop beweert precies het tegenovergestelde dan wat er in het artikel staat
Het stukje in het AD is -voor de verandering- wel oké.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het kenmerkend voor de algehele teloorgang van de journalistiek in Nederland. Het is werkelijk waar om te huilen.
Wat ik dan wel knap vind, is dat nu.nl wel weer redelijk goed is. Weinig sensatienieuws, redelijk goed geschreven... en dat terwijl ze gratis zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het stukje in het AD is -voor de verandering- wel oké.
Maar ben het met je eens over het niveau van de journalistiek. Mensen willen niet meer betalen voor nieuws, en de advertentie-inkomsten zijn gekelderd door de crisis. Dat heeft zichtbaar gevolgen voor de kwaliteit. Heel veel stagiairs ook, ook bij de 'grote' media. Lekker goedkoop.
nu.nl hoort idd. tot de betere. Ze doen wel regelmatig een misstapje, maar hun berichten zijn tenminste niet zo gekleurd i.t.t. ad/telegraaf/volkskrantquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik dan wel knap vind, is dat nu.nl wel weer redelijk goed is. Weinig sensatienieuws, redelijk goed geschreven... en dat terwijl ze gratis zijn.
Idd. Maar we gaan wat offtopic nu.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef eight het volgende:
[..]
nu.nl hoort idd. tot de betere. Ze doen wel regelmatig een misstapje, maar hun berichten zijn tenminste niet zo gekleurd i.t.t. ad/telegraaf/volkskrant
Ik ben ook van mening dat je geen journalist 'wordt' maar bent. Die vakscholen voor journalistiek zitten vol met talentloze schrijvers. Schrijven kun je of dat kun je niet. Taalgevoel is niet meer aan te leren op zo'n leeftijd. Ik zou durven stellen dat hier in VBL zo al een aantal users zitten die met gemak zo'n baantje als journalist bij het AD kunnen vervullen na een weekje cursus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het stukje in het AD is -voor de verandering- wel oké.
Maar ben het met je eens over het niveau van de journalistiek. Mensen willen niet meer betalen voor nieuws, en de advertentie-inkomsten zijn gekelderd door de crisis. Dat heeft zichtbaar gevolgen voor de kwaliteit. Heel veel stagiairs ook, ook bij de 'grote' media. Lekker goedkoop.
Deels mee eens, maar ik denk wel dat je het 'ambacht' een beetje onderschat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat je geen journalist 'wordt' maar bent. Die vakscholen voor journalistiek zitten vol met talentloze schrijvers. Schrijven kun je of dat kun je niet. Taalgevoel is niet meer aan te leren op zo'n leeftijd. Ik zou durven stellen dat hier in VBL zo al een aantal users zitten die met gemak zo'n baantje als journalist bij het AD kunnen vervullen na een weekje cursus.
Ik heb soms het idee dat de artikelen uit het ad door huisvrouwtjes worden geschreven die een beetje bij willen verdienenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat je geen journalist 'wordt' maar bent. Die vakscholen voor journalistiek zitten vol met talentloze schrijvers. Schrijven kun je of dat kun je niet. Taalgevoel is niet meer aan te leren op zo'n leeftijd. Ik zou durven stellen dat hier in VBL zo al een aantal users zitten die met gemak zo'n baantje als journalist bij het AD kunnen vervullen na een weekje cursus.
Ik denk dat men het in de regel onderschat en daardoor denkt met een dergelijke opleiding volwaardig journalist te zijn. Gevoel voor een verhaal, goed kunnen schrijven is toch wel een vereiste en in mijn ogen is dat niet iets dat je kunt leren. Dat maakt het verschil tussen topjournalisten en sukkelaars in de marge. Zo zie ik die mannen bij VI vaak prima werk afleveren en heb ik het idee dat men in bijvoorbeeld een Volkskrant het vak ook wat beter verstaat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar ik denk wel dat je het 'ambacht' een beetje onderschat.
En dat lijken hoofdredacties ook te doen, al dan niet gedwongen door financiële problemen. Niet elke boerenlul kan 'stukjes schrijven', en niet iedereen die de d's en t's goet gebruikd is een journalist-in-de-dop.
Het AD... sjongejonge wat is dát af en toe slecht zeg. Het is dat ik die krant lees omdat ze veel over Feyenoord schrijven.
Kan ik me in vinden. Een journalistieke opleiding kan iemand wel helpen om beter te worden in nieuwsgaring en -presentatie. Maar een 4 wordt nooit een 8. En dat geldt voor wel meer beroepen/opleidingen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat men het in de regel onderschat en daardoor denkt met een dergelijke opleiding volwaardig journalist te zijn. Gevoel voor een verhaal, goed kunnen schrijven is toch wel een vereiste en in mijn ogen is dat niet iets dat je kunt leren. Dat maakt het verschil tussen topjournalisten en sukkelaars in de marge. Zo zie ik die mannen bij VI vaak prima werk afleveren en heb ik het idee dat men in bijvoorbeeld een Volkskrant het vak ook wat beter verstaat.
Nee. Alleen de 'teasers'.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:28 schreef satecl het volgende:
Komen dat soort stukken ook niet gewoon op het internet?
http://www.fr12.nl/nieuws(...)terdam--januari.htmlquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:36 schreef Teis91 het volgende:
Wat was Januari trouwens heerlijk zeg wat betreft Feyenoord. Eerbetoon Coentje, IJsselmeervogels away, Marbella en overwinning op 020. Lekkerrr!
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 01-02-2012 om 15:25:38Nico Dijkshoorn over Feyenoord (-Ajax) in VI: ,,Het was zo vreselijk lelijk allemaal. Zo ontzettend bedacht." reageer retweet
Een mooi feestje de grond in boron. Neem een rennie.twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 01-02-2012 om 15:28:45En Van der Gijp over het zingen van Vlaar: ,,ontroerend, gek, beangstigend ook, maar vooral heel erg vreemd." reageer retweet
Ik denk (en hoop) dat El Ahmadi wil blijven. Mocht hij toch vertrekken dan zorgt MvG wel voor een mooie transfersom.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Denken jullie trouwens dat El Ahmadi blijft? en Bakkal?
Maar zie je hem een hoop geld inleveren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat El Ahmadi wil blijven. Mocht hij toch vertrekken dan zorgt MvG wel voor een mooie transfersom.
Bakkal zie ik wel vertrekken naar het buitenland.
Ach, hij is verbitterd en jarloers op onze spelers & Legioen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef Gert het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 01-02-2012 om 15:25:38Nico Dijkshoorn over Feyenoord (-Ajax) in VI: ,,Het was zo vreselijk lelijk allemaal. Zo ontzettend bedacht." reageer retweet
Een mooi feestje de grond in boron. Neem een rennie.twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 01-02-2012 om 15:28:45En Van der Gijp over het zingen van Vlaar: ,,ontroerend, gek, beangstigend ook, maar vooral heel erg vreemd." reageer retweet
Misschien kan Nico er nog een mooi "gedicht" over schrijvon. Vindt neus mattie van nieuwskerk vast hartstikke lachon.
Ja, mits feijenoord een serieuze kans maakt in de titelstrijd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar zie je hem een hoop geld inleveren?
everton schijnt hij interessant te vinden...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Feijenoord heeft zo wel een aardige basis voor komend seizoen
Heeft Martin van Geel al een alternatief voor spits als Guidetti niet nog een jaar blijft?
Hmmm, Dat vind ik nou niet zo'n geweldige speler. Hikt toch wel tegen de 30 aan. En als je dan een spits van Heracles wil, ga dan voor Armenteros, Dat is een geweldenaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
everton schijnt hij interessant te vinden...
jupquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hmmm, Dat vind ik nou niet zo'n geweldige speler. Hikt toch wel tegen de 30 aan. En als je dan een spits van Heracles wil, ga dan voor Armenteros, Dat is een geweldenaar
Ach joh, Vlaar zong tenminste netjes een Feyenoord nummer. Weer eens wat anders dan 'Het zijn maar kut kakkerlakken'.... Voor de rest hebben die gasten helemaal niets met sfeer in het stadion. Tjah dan kan je het ook moeilijk leuk vinden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat mij betreft kunnen we inderdaad trots zijn, op onszelf, maar ook op de spelers, en op Vlaar. Uniek, en alleen vertoond in Rotterdam, in de Kuip wel te verstaan.
Dat andere mensen dat niet kunnen waarderen zal mij een zorg zijn, ik voel alles, de emotie, de trots, alles!
Dat inderdaad. Fuck de rest. Vooral al die figuren in de media. Vinden zichzelf belangrijker dan alles, vallen totaal niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dat andere mensen dat niet kunnen waarderen zal mij een zorg zijn, ik voel alles, de emotie, de trots, alles!
Ik ga er ook echt niet mee zitten, maar dat neerbuigende gedoe verbaast me toch wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat mij betreft kunnen we inderdaad trots zijn, op onszelf, maar ook op de spelers, en op Vlaar. Uniek, en alleen vertoond in Rotterdam, in de Kuip wel te verstaan.
Inderdaad. Feyenoorder moet je voelen en begrijpen denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Ach joh, Vlaar zong tenminste netjes een Feyenoord nummer. Weer eens wat anders dan 'Het zijn maar kut kakkerlakken'.... Voor de rest hebben die gasten helemaal niets met sfeer in het stadion. Tjah dan kan je het ook moeilijk leuk vinden.
Inderdaad. Fuck de rest maar lekker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Fuck de rest. Vooral al die figuren in de media. Vinden zichzelf belangrijker dan alles, vallen totaal niet serieus te nemen.
Dat gedoe verbaast me eigenlijk al niet meer, de acties die rondom Feyenoord liggen worden nooit breed uitgemeten in de reguliere media. De 12e minuut, dit feest, het wordt of niet uitgezonden/uitgelegd of afgedaan als iets raars en geks. Gelukkig weten wij wel beter! Zijn we met zijn allen toch nog een beetje elitequote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga er ook echt niet mee zitten, maar dat neerbuigende gedoe verbaast me toch wel.
Ze lijken niet te snappen dat deze overwinning de kroon was op De Ommekeer, na misschien wel het ergste seizoen in de historie van de club. En dat de uitbundige blijdschap in dat licht moet worden gezien. Maar ja, dan moet je verder kijken dan je kromme neus lang is en dat is voor sommigen blijkbaar moeilijk.
Overigens hoop ik wel dat het bij volgende klassiekers nèt iets minder extatisch is. Niet omdat het niet leuk was, integendeel, maar omdat het normaler gaat worden om -op z'n minst thuis in De Kuip- van ajax te winnen.
En zo is het.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga er ook echt niet mee zitten, maar dat neerbuigende gedoe verbaast me toch wel.
Ze lijken niet te snappen dat deze overwinning de kroon was op De Ommekeer, na misschien wel het ergste seizoen in de historie van de club. En dat de uitbundige blijdschap in dat licht moet worden gezien. Maar ja, dan moet je verder kijken dan je kromme neus lang is en dat is voor sommigen blijkbaar moeilijk.
Overigens hoop ik wel dat het bij volgende klassiekers nèt iets minder extatisch is. Niet omdat het niet leuk was, integendeel, maar omdat het normaler gaat worden om -op z'n minst thuis in De Kuip- van ajax te winnen.
Haha idd, dan roepen ze weer dat het net is alsof we Ajax net hebben zien vergaan xDquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Ach joh, al winnen we de championsleageau zeggen ze nog dat ons feest overdreven is
Nou, voor niks, voor niks... Is ook weer overdreven he hahaha.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
Jammer is wel dat als je nu niet wint van NEC het allemaal voor niks was.
Dat zeker inderdaad - de club is uit de as herrezen, maar veel Ajacieden vinden zichzelf zó belangrijk dat het allemaal op het conto van de overwinning geschreven wordt. Zeuren over je eigen RvC gaat blijkbaar vervelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef Gert het volgende:
Deze overwinning heeft het seizoen geslaagd gemaakt manquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
Jammer is wel dat als je nu niet wint van NEC het allemaal voor niks was.
Dat is nou net waarvoor Koeman wil waken dit seizoen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:45 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Deze overwinning heeft het seizoen geslaagd gemaakt man
Nee. De overwinning is mooi maar uiteindelijk telt alleen de eindklassering.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:45 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:45 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Ik word liever negende en win twee keer van de joden dan dat ik zevende word en twee keer verlies hoor. Europees/overwinning op hunnie is een twijfel geval. Als het om vCL of prijzen gaat is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef eight het volgende:
[..]
Nee. De overwinning is mooi maar uiteindelijk telt alleen de eindklassering.
Amen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat eerste begrijp ik nog, maar over europees of overwinning hoef ik echt niet te twijfelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:12 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Ik word liever negende en win twee keer van de joden dan dat ik zevende word en twee keer verlies hoor. Europees/overwinning op hunnie is een twijfel geval. Als het om vCL of prijzen gaat is het een ander verhaal natuurlijk
Mwah het is bij hem net hoe de wint waait.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:23 schreef Muto het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar Johan Derksen is altijd wel een van de weinige analisten die geregeld het Legioen respecteert en goed daarover praat.
Ik word liever 4e.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:12 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Ik word liever negende en win twee keer van de joden dan dat ik zevende word en twee keer verlies hoor. Europees/overwinning op hunnie is een twijfel geval. Als het om vCL of prijzen gaat is het een ander verhaal natuurlijk
Dat is dan behoorlijk dom. Aangezien je met plaats 7 playoffs speelt en met plaats 9 niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:12 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Dit. Vet stukquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef inZanity het volgende:
Godverdomme zeg wat een dag zondag..Begon sochtends al toen heel Rotterdam Zuid vol zat met Feyenoorders, overal voelde je de spanning, de sensatie, maar bovenal het gevoel dat het er deze keer toch echt maar een keer van moest komen. In de Kuip is het eigenlijk een groot gekkenhuis geweest. Zeg maar PSV en Twente van vorige maand in het kwadraat. Overigens heb ik met name het eerste half uur de gedachte gehad dat het weer één grote teleurstelling zou worden, het leek echt helemaal nergens op. Na de 0-1 had ik helemaal zoiets van daar gaan we weer.. Na de 2-1 was dat negatieve gevoel meteen verdwenen. En de rest van de wedstrijd heb ik eigenlijk nooit meerhet gevoel gehad dat het mis kon gaan misschien alleen heel kort na de enorme blunder van Mulder(die verder een prima partij keepte) maar dat was ook van vrij korte duur zeker, zeker toen Guidetti de 4-2 maakte. Zoals gezegd één groot gekkenhuis, zoals je dat alleen bij Feyenoord kan. De ontlading na alle vier de goals, wildvreemden die je in de armen vliegen. Volwassen mannen die je emotioneel ziet worden. Het kleine ventje dat nadat het juichen enigszins tot bedaren was opeens huilend op de trap stond omdat hij zich rot geschrokken was en z'n vader kwijt was, het hele vak wat zich vervolgens over het jochie ontfermd om hem z'n vader terug te doen vinden! Prachtig gewoon. En dan die enorme ontlading die er los kwam na het fluitsignaal. Eindelijk hebben we ze weer eens te grazen genomen,en hoe! Eén groot feest! Niet alleen de trots en de blijdschap van deze overwinning, niet alleen de blijdschap omdat we eindelijk weer eens van die neuzen hebben gewonnen, maar voor mijn gevoel kwam er ook een stukje frustratie en opluchting naar boven van de enorme bak ellende die we de laatste jaren meegemaakt hebben. Langzaam lijkt het er steeds meer op dat we die puinhoop achter ons hebben gelaten en dat we eindelijk vooruit kunnen gaan kijken. De hele middag en avond nog feesten in de stad waar de kroegen op het stadhuisplein vol Feyenoorders zaten en het gezang tot op de straten te horen was, mensen die een dagje Rotterdam deden wisten niet wat ze meemaakten. Waar ik misschien nog wel het meest van genoten heb is de enorme frustraties vanuit Amsterdamse/Hilversumse hoek. Dat het slechte verliezers zijn was al langer duidelijk maar dit sloeg echt alles. Alles en iedereen was schuldig aan de nederlaag maar de hand in eigen boezem steken dat was er niet bij. De scheidsrechter, de vele blessures alles is zo ondertussen voorbij gekomen als excuus en nog wel het meest vanuit de media die de laatste tijd weinig moeite doen om hun voorkeur voor die club uit Amsterdam verborgen te houden. En dan werd er ook nog eens alles aan gedaan om Feyenoord in een slecht daglicht te zetten of belachelijk te maken. Eigenlijk kan ik er alleen maar van genieten.
alleen jammer van de alinea'squote:
probeer een paar keer op enter te drukkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef inZanity het volgende:
Godverdomme zeg wat een dag zondag..Begon sochtends al toen heel Rotterdam Zuid vol zat met Feyenoorders, overal voelde je de spanning, de sensatie, maar bovenal het gevoel dat het er deze keer toch echt maar een keer van moest komen. In de Kuip is het eigenlijk een groot gekkenhuis geweest. Zeg maar PSV en Twente van vorige maand in het kwadraat. Overigens heb ik met name het eerste half uur de gedachte gehad dat het weer één grote teleurstelling zou worden, het leek echt helemaal nergens op. Na de 0-1 had ik helemaal zoiets van daar gaan we weer.. Na de 2-1 was dat negatieve gevoel meteen verdwenen. En de rest van de wedstrijd heb ik eigenlijk nooit meerhet gevoel gehad dat het mis kon gaan misschien alleen heel kort na de enorme blunder van Mulder(die verder een prima partij keepte) maar dat was ook van vrij korte duur zeker, zeker toen Guidetti de 4-2 maakte. Zoals gezegd één groot gekkenhuis, zoals je dat alleen bij Feyenoord kan. De ontlading na alle vier de goals, wildvreemden die je in de armen vliegen. Volwassen mannen die je emotioneel ziet worden. Het kleine ventje dat nadat het juichen enigszins tot bedaren was opeens huilend op de trap stond omdat hij zich rot geschrokken was en z'n vader kwijt was, het hele vak wat zich vervolgens over het jochie ontfermd om hem z'n vader terug te doen vinden! Prachtig gewoon. En dan die enorme ontlading die er los kwam na het fluitsignaal. Eindelijk hebben we ze weer eens te grazen genomen,en hoe! Eén groot feest! Niet alleen de trots en de blijdschap van deze overwinning, niet alleen de blijdschap omdat we eindelijk weer eens van die neuzen hebben gewonnen, maar voor mijn gevoel kwam er ook een stukje frustratie en opluchting naar boven van de enorme bak ellende die we de laatste jaren meegemaakt hebben. Langzaam lijkt het er steeds meer op dat we die puinhoop achter ons hebben gelaten en dat we eindelijk vooruit kunnen gaan kijken. De hele middag en avond nog feesten in de stad waar de kroegen op het stadhuisplein vol Feyenoorders zaten en het gezang tot op de straten te horen was, mensen die een dagje Rotterdam deden wisten niet wat ze meemaakten. Waar ik misschien nog wel het meest van genoten heb is de enorme frustraties vanuit Amsterdamse/Hilversumse hoek. Dat het slechte verliezers zijn was al langer duidelijk maar dit sloeg echt alles. Alles en iedereen was schuldig aan de nederlaag maar de hand in eigen boezem steken dat was er niet bij. De scheidsrechter, de vele blessures alles is zo ondertussen voorbij gekomen als excuus en nog wel het meest vanuit de media die de laatste tijd weinig moeite doen om hun voorkeur voor die club uit Amsterdam verborgen te houden. En dan werd er ook nog eens alles aan gedaan om Feyenoord in een slecht daglicht te zetten of belachelijk te maken. Eigenlijk kan ik er alleen maar van genieten.
Helpmefok die implodeert gewoonquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Muto het volgende:
Ik vrees nu al voor de lengte van het bericht van Helpmefok die we over 5 dagen hier te zien krijgen.
Nouja, hoe hij maandag over het hele gebeuren sprak getuigt niet van veel kennis van zaken. Ik vraag me af hoezeer die man het voetbal nog volgt op de Eredivisie-wedstrijden na. Ik denk dat hij er niet veel meer van af weet op pure insider-verhalen na die in het belang van zijn blad gemeld worden. Je kon dat bijv. duidelijk zien aan de manier waarop hij het gedrag van Vlaar bagatelliseerde, het troosten van Mulder etc. Wij als vaste volgers merken pas hoeveel onzin hij eigenlijk loopt te verkondigen en hoe weinig hij werkelijk op de hoogte is van zaken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:23 schreef Muto het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar Johan Derksen is altijd wel een van de weinige analisten die geregeld het Legioen respecteert en goed daarover praat.
Dat zet je ook aan het denken over alles wat hij zegt over andere clubs. Weten wij veel wat er allemaal bij Vitesse of AGOVV gebeurt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja, hoe hij maandag over het hele gebeuren sprak getuigt niet van veel kennis van zaken. Ik vraag me af hoezeer die man het voetbal nog volgt op de Eredivisie-wedstrijden na. Ik denk dat hij er niet veel meer van af weet op pure insider-verhalen na die in het belang van zijn blad gemeld worden. Je kon dat bijv. duidelijk zien aan de manier waarop hij het gedrag van Vlaar bagatelliseerde, het troosten van Mulder etc. Wij als vaste volgers merken pas hoeveel onzin hij eigenlijk loopt te verkondigen en hoe weinig hij werkelijk op de hoogte is van zaken.
Daarom neem ik hem wat betreft meningen over spelers en verhalen over spelers die niet concreet met bron vermeld worden niet meer serieus. Het zijn stuk voor stuk stokpaardjes die lekker bekken, maar in concreto nergens op gebaseerd zijn. Iedereen slikt het voor zoete koek zoals je zegt, maar eigenlijk weten we totaal niet wat zich daar bij andere clubs afspeelt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zet je ook aan het denken over alles wat hij zegt over andere clubs. Weten wij veel wat er allemaal bij Vitesse of AGOVV gebeurt.
Inderdaad mooi al die reacties, en dan een paar zielige Amsterdammers die het allemaal proberen goed te praten, pricelessquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:44 schreef Dekatria het volgende:
Overigens supertof hoeveel internationale reacties binnen blijven komen op het filmpje van het feest deze zondag. 300k views in een paar dagen, da's niet niks.
http://www.reddit.com/r/s(...)ating_your_fiercest/
Dit...zelfde reactie in een andere vorm. Overal. Doei neusjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Inderdaad mooi al die reacties, en dan een paar zielige Amsterdammers die het allemaal proberen goed te praten, priceless
Zeggen dat Vlaar het troosten van Mulder alleen deed omdat er camera's rond het veld stonden, dat is niet "niet op de hoogte zijn", dat is puur kwaadaardig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja, hoe hij maandag over het hele gebeuren sprak getuigt niet van veel kennis van zaken. Ik vraag me af hoezeer die man het voetbal nog volgt op de Eredivisie-wedstrijden na. Ik denk dat hij er niet veel meer van af weet op pure insider-verhalen na die in het belang van zijn blad gemeld worden. Je kon dat bijv. duidelijk zien aan de manier waarop hij het gedrag van Vlaar bagatelliseerde, het troosten van Mulder etc. Wij als vaste volgers merken pas hoeveel onzin hij eigenlijk loopt te verkondigen en hoe weinig hij werkelijk op de hoogte is van zaken.
Echt hequote:Op woensdag 1 februari 2012 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit...zelfde reactie in een andere vorm. Overal. Doei neusjes.
tweet van homeboy1990quote:"Guidetti voegt zich na hattrick in het lijstje messi, ronaldo" kan het dan zieliger dan zielig? #feyenoord meest zielige club ter wereld
Inderdaad. Ik vind eigenlijk dat we met z'n allen een kijkersvraag naar de uitzending van vrijdag moeten sturen en vragen om excuses. Kijken of hij mans genoeg is om er op terug te komen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeggen dat Vlaar het troosten van Mulder alleen deed omdat er camera's rond het veld stonden, dat is niet "niet op de hoogte zijn", dat is puur kwaadaardig.
Degene die goed doorheeft dat er camera's op hem gericht zijn heet Derksen, en hij dacht er weer even een lekker toffe verdachtmaking uit te moeten gooien.
Het zit wel diep jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind het eingelijk wel lekker dat iedereen op ons loopt te kankeren haha
Ach, die mensen die zich ajax supporter noemen hier zijn dit niet gewend joh. Beetje tegenslag. En dan bedoel ik niet tweede of derde worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind het eingelijk wel lekker dat iedereen op ons loopt te kankeren haha
Feyenoord en plee offsquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is dan behoorlijk dom. Aangezien je met plaats 7 playoffs speelt en met plaats 9 niet.
quote:Voormalig Feyenoord-doelman Sherif Ekramy is omgekomen bij de rellen in Egypte.
Is niet waar.quote:
Blijft bizar. 73 doden en 1000 gewonden bij een potje voetbal. Nu is de situatie in Egypte sowieso al redelijk explosief sinds de Arabische lente, maar dat zoiets gebeurd bij een godvergeten voetbalwedstrijd.twitter:gidovader twitterde op woensdag 01-02-2012 om 22:34:50Oud-Feyenoorders Sherif Ekramy en Hossam Ghaly hebben klappen opgelopen bij de voetbalrellen in Egypte, maar zijn niet in levensgevaar. reageer retweet
Als dit het niet doet krijg je weer gezeik dat hij z'n rol als aanvoerder niet goed uitvoertquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeggen dat Vlaar het troosten van Mulder alleen deed omdat er camera's rond het veld stonden, dat is niet "niet op de hoogte zijn", dat is puur kwaadaardig.
Degene die goed doorheeft dat er camera's op hem gericht zijn heet Derksen, en hij dacht er weer even een lekker toffe verdachtmaking uit te moeten gooien.
Niet dus.twitter:HendElshafie twitterde op woensdag 01-02-2012 om 22:34:30Ok so Sherif Ekramy is trending because the Dutch people think he's dead apparently?! Newsflash: He's speaking on ONtv now! reageer retweet
Gasten kunnen waarschijnlijk niet geloven dat ze daarmee een half seizoen naar iedere thuiswedstrijd kunnen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:06 schreef DonRaja het volgende:
Zag bij het youtube filmpje nog de comment dat er bij een Ticketbox 3 Engelsen waren die nog naar de wedstrijd wilden. Aangezien de losse kaarten waren uitverkocht konden ze enkel nog door een halve seizoenskaart te kopen à ¤109,- per stuk naar de wedstrijd gaan. Ik denk niet dat ze spijt hebben gehad
quote:Ekramy en Ghaly niet overleden bij rellen in Egypte
Sherif Ekramy (foto) en Hossam Ghaly zijn niet omgekomen bij de rellen die plaatsvonden na afloop van het duel tussen Al-Masry en Al-Ahly. Het gerucht circuleerde dat de voormalig doelman en middenvelder van Feyenoord, die tegenwoordig onder contract staan bij Al-Ahly, waren gedood bij de veldinvasie.
Ongeveer duizend mensen bestormden na de wedstrijd het veld en volgens internationale media zijn er meer dan zeventig doden gevallen.
Ekramy en Ghaly schijnen wel klappen te hebben opgelopen, maar verkeren buiten levensgevaar. Ekramy stond tussen 2005 en 2008 onder contract bij Feyenoord. Zijn landgenoot Ghaly droeg tussen 2003 en 2006 het shirt van de Rotterdamse club. Beide spelers wisten nooit een vaste waarde te worden in De Kuip.
Net als Zuid Afrika, op het WK zou een hoop gaan gebeuren maar er gebeurde meer in Frankrijk, 1998.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yes Janmaat.
En gods wat ben ik blij dat Ekramy oke is,
Blijft hoe dan ook verschrikkelijk, Qua oorlogen etc is het midden oosten het nieuwe Afrika.
Dat met die vlaggen is echt episch. Dat moeten ze vaker doen.quote:
Ik heb echt met open mond zitten kijken vanuit m'n vak... echt bizar imposant, zo'n vlaggenzee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 02:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat met die vlaggen is echt episch. Dat moeten ze vaker doen.
quote:Janmaat: "Nee tegen Stuttgart en Köln’’
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Heerenveen-verdediger Daryl Janmaat heeft Feyenoord verkozen boven de grote Bundesliga-clubs VfB Stuttgart en FC Köln. Ook het opkomende en financieel krachtige Vitesse wilde de rechtsback hebben. ,,Ik had over belangstelling niet te klagen. Maar die clubs wilde ik allemaal niet. Het hele Ajax-verhaal speelde voor mij al helemaal niet’’, zegt Janmaat.
,,Er was maar één club waar ik heen wilde en dat was Feyenoord. Gewoon omdat dat de mooiste club van Nederland is en ik niet naar het buitenland wilde.’’
Met zijn statement geeft Janmaat aan dat hij geen rancune kent vanwege het verleden. Hij werd in de jeugdopleiding afgewezen en kreeg verteld dat hij naar een andere club mocht verhuizen. Janmaat heeft altijd bewondering voor Feyenoord gehouden. "Dat is in het afgelopen half jaar groter geworden door de ontwikkeling die de club doormaakt. Ik geloof dat Henk van Stee destijds hoofd opleidingen was. Ik speelde met zijn zoon in de junioren. Via een omweg kom ik nu toch weer terug bij Feyenoord.’’
Wat een onzin. Hij geeft gewoon aan waarom hij voor Feyenoord gekozen heeft.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hij probeert zich alvast populair te maken bij het legioen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
quote:Koeman: El Ahmadi is heel belangrijk voor ons
Karim El Ahmadi keert vandaag (donderdag) terug bij Feyenoord. De middenvelder werd met het nationale elftal van Marokko teleurstellend in de groepsfase van de Afrika Cup al uitgeschakeld. Feyenoord-trainer Ronald Koeman is blij met de terugkeer van zijn speler.
"Hij is met zijn manier van spelen toch heel belangrijk voor ons", vertelt Koeman tegen Voetbal International. "Voor de wedstrijden dat hij er niet bij was, tegen VVV-Venlo en Ajax, zochten we toch naar een 'type-El Ahmadi'. Ik doe daarmee niets af aan de kwaliteiten van Kamohelo Mokotjo en Kelvin Leerdam. Maar het is een feit dat ons middenveld met Karim, Jordy Clasie en Otman Bakkal goed functioneert."
El Ahmadi miste de wedstrijden tegen VVV-Venlo (2-1 verlies) en Ajax (4-2 winst). Zondag gaat Feyenoord op bezoek bij NEC. Koeman gaat er vanuit dat hij in die wedstrijd 'gewoon' kan beschikken over El Ahmadi. "Ik heb gezien hoe de Marokkaanse ploeg heeft getraind tijdens hun trainingskamp in Marbella, want wij trainden ernaast. Als je dat weet, hoef je je over de fysieke gesteldheid van Karim geen zorgen te maken", aldus de geboren Zaandammer.
Hoi Johan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Wat een nietszeggend interview zeg.quote:
Egypte is nog steeds Afrika, maargoed de Arabische invloeden zijn onmiskenbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yes Janmaat.
En gods wat ben ik blij dat Ekramy oke is,
Blijft hoe dan ook verschrikkelijk, Qua oorlogen etc is het midden oosten het nieuwe Afrika.
Volgens mij zijn het maar 1 of 2 mensen. Ik zeg persoonlijk niks over Janmaat z'n uitlatingen. Ik vind het gewoon een saai en nietszeggend interview, zoals je ze tegenwoordig trouwens in de regel ziet bij profspelers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:56 schreef Cara het volgende:
allemaal maar lekker kankeren op nieuwe aankoop janmaat dat ie makkelijk probeert te scoren
jezus man wees nou gewoon eens blij dat zo'n speler nog steeds voor Feyenoord kiest in de situatie waarin we zitten. stelletje zeiksnorren
Zijn vrouw.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:26 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Bijzonder.
Van Geel is toch een charmeur he.
Rustig eens, het was maar één iemand die dat zei en hij was niet eens serieus.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:56 schreef Cara het volgende:
allemaal maar lekker kankeren op nieuwe aankoop janmaat dat ie makkelijk probeert te scoren
jezus man wees nou gewoon eens blij dat zo'n speler nog steeds voor Feyenoord kiest in de situatie waarin we zitten. stelletje zeiksnorren
Staat genoteerd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:18 schreef Muto het volgende:
Het boeit mij echt geen fuck wat hij zegt in een interview met fucking SC-Heerenveen TV. Ik wil gewoon dat hij zijn voeten laat spreken.
twitter:johanvanboven twitterde op donderdag 02-02-2012 om 11:52:07Karim El Ahmadi is weliswaar terug van de Afrika Cup, maar hij staat nog niet op het trainingsveld. #feyenoord reageer retweet
twitter:johanvanboven twitterde op donderdag 02-02-2012 om 11:50:13Leroy Fer op bezoek bij de training van Feyenoord. 'Kan wel wat warmte gebruiken in deze kou en zondag gaven de jongens me ook veel warmte.' reageer retweet
Romantisch...in de ballentent?quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:06 schreef Muto het volgende:
Fer en John hebben vanavond samen een etentje.
Bij Guidetti thuis volgens mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Romantisch...in de ballentent?
Ze geven elkaar warmte, zoals al eerder in een tweet stond.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is te hopen dat ze dan op z'n minst warm gekleed zijn.
Vormer is voor de basis gehaald hoor denk ik. Ontezettend goede speler die Koeman echt niet op de bank zet. Ik denk dat EL Ahmadi na dit seizoen verkocht wordt voor 7 miljoen ofzo en dat Vormer - Clasie - Leerdam het middenveld gaat worden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgend jaar een middenveld met Leerdam , EL Ahmadi en Classie dan,
Ik teken er voor Janmaat voortaan als back. en Vormer en die jongen van Nec dan als backup
7 miljoen voor een speler met een jaar contract?. Dan moet Van Geel wel erg zijn best gaan doen denk ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vormer is voor de basis gehaald hoor denk ik. Ontezettend goede speler die Koeman echt niet op de bank zet. Ik denk dat EL Ahmadi na dit seizoen verkocht wordt voor 7 miljoen ofzo en dat Vormer - Clasie - Leerdam het middenveld gaat worden.
Ik denk dat Karim er nog een jaartje of 2 bijtekent om zijn waarde te verhogen en alsnog weg te gaan. Zorgt ervoor dat de investering tenminste wordt terugverdiend.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7 miljoen voor een speler met een jaar contract?. Dan moet Van Geel wel erg zijn best gaan doen denk ik.
Hmmn liever of Ahmadi of Bakkal houden, Twee nieuwe spelers naast Clasie zie ik niet zitten..quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vormer is voor de basis gehaald hoor denk ik. Ontezettend goede speler die Koeman echt niet op de bank zet. Ik denk dat EL Ahmadi na dit seizoen verkocht wordt voor 7 miljoen ofzo en dat Vormer - Clasie - Leerdam het middenveld gaat worden.
Clasie uiteraard niet. Maar Leerdam zal het moeilijk krijgen volgend seizoen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hmmn liever of Ahmadi of Bakkal houden, Twee nieuwe spelers naast Clasie zie ik niet zitten..
en Clasie en kindsoldaat ga je niet meer op de bank zetten.
Excuses, ik dacht 2014quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
7 miljoen voor een speler met een jaar contract?. Dan moet Van Geel wel erg zijn best gaan doen denk ik.
Nouja, Bakkal zijn rol is wel totaal anders dan dat de andere middenvelder dat kunnen invullen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Clasie uiteraard niet. Maar Leerdam zal het moeilijk krijgen volgend seizoen.
En Bakkal mogen ze van mij wel laten lopen. Genoeg middenvelders en meneer wil cashen.
Bakkal doet de meeste wedstrijden geen reet. In die belangrijke wedstrijden speelt hij wel goed maar voor de rest kan je net zo goed met 10 man spelen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nouja, Bakkal zijn rol is wel totaal anders dan dat de andere middenvelder dat kunnen invullen.
Hoe kom je erbij dat El Ahmadi verkocht gaat wordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik denk het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat El Ahmadi verkocht gaat worden
Boelers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze geven elkaar warmte, zoals al eerder in een tweet stond.
Waarom zou hij dat doen? Het is niet in zijn belang lijkt mij, en het is geen kind van de club zoals Kuijt, dus reken er maar niet op!quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:38 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Ik denk dat Karim er nog een jaartje of 2 bijtekent om zijn waarde te verhogen en alsnog weg te gaan. Zorgt ervoor dat de investering tenminste wordt terugverdiend.
Waarom zou ik het niet denken?quote:
Kut man .. Als Leerdam zou moeten gaan banken voor de nieuwe aankopen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:45 schreef Caland het volgende:
Leerdam zal sowieso gaan banken volgend seizoen.
Als Bakkal weggaat zal er sowieso een diepste middenvelder voor teruggehaald moeten worden.
Of je gaat dan 4-2-3-1 spelenquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef Caland het volgende:
Er zullen ook echt wel middenvelders vertrekken.
Leerdam, Vormer, Mokotjo, Clasie, Goossens, Bakkal en El Ahmadi lijkt me iets teveel van het goede
En dan nog een Tony die erbij komt.
Goede transfervrije spelers zijn vrijwel nooit een miskoop.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:54 schreef Caland het volgende:
Denk dat Van Geel allang weet dat Bakkal of/en El Ahmadi weggaan na dit seizoen.
Anders haal je er geen 2 middenvelders bij.
Huhquote:Op donderdag 2 februari 2012 13:14 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Of je gaat dan 4-2-3-1 spelen
Als je beschikt over veel middenvelders kan het een goed systeem zijn. Zie je vooral bij ploegen die geen goede buitenaanvallers hebben.quote:
In een 4-2-3-1 spelen de buitenste middenvelders bijna altijd als verkapte buitenspelers, zie Oranje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:20 schreef eight het volgende:
[..]
Als je beschikt over veel middenvelders kan het een goed systeem zijn. Zie je vooral bij ploegen die geen goede buitenaanvallers hebben.
Juist van de week gelezen dat Van Geel de optie in het contract van Mokotjo wil lichten, waardoor die nog twee jaar vast zit aan de club.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:17 schreef Muto het volgende:
Bakkal zal wel weggaan en die optie van Mokotjo zal wel niet gelicht worden.
Is eigenlijk gewoon 4-3-3 met de punt naar voren.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
In een 4-2-3-1 spelen de buitenste middenvelders bijna altijd als verkapte buitenspelers, zie Oranje.
Precies.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is eigenlijk gewoon 4-3-3 met de punt naar voren.
Gaat gewoon door, joh. Heb vertrouwen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:37 schreef Caland het volgende:
Gaat morgen trouwens in het oosten zo'n 5-6 cm sneeuwen. Dat samen met een enorme kou in het weekend voorspelt niet veel goeds.
Ach, een doordeweekse avovndwedstrijd vrij vervoer is zo gek nog niet.Plus je hebt nu toch een baggervoorbereiding op dat cheap ass kunstgras van LMO.
Dolle boel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Gaat gewoon door, joh. Heb vertrouwen.
Mag je me warm komen houden als je ook gaat.
Weet nog niet of ik daar heen ga voor de wedstrijd. Denk het haast wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Dolle boel.
Bierie doen in die pub daar voor de wedstrijd anders.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Hoop dat ´ie zich om een boom heen vouwt op de terugweg. Dikke kans wel met die vrieskou op al die onferharde wegen.
Ga huilen juh. Fer is een prima kerel en vanaf het moment met die rouwkaart van hem heb ik meer sympathie voor hem gekregen. Achterlijk dwazen die mensen die die rouwkaart stuurden. Hij leeft nog altijd ontzettend mee met Feyenoord en heeft 5 miljoen opgeleverd, prima toch.quote:
Vind het ook overdreven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga huilen juh. Fer is een prima kerel en vanaf het moment met die rouwkaart van hem heb ik meer sympathie voor hem gekregen. Achterlijk dwazen die mensen die die rouwkaart stuurden. Hij leeft nog altijd ontzettend mee met Feyenoord en heeft 5 miljoen opgeleverd, prima toch.
Jezus Caland.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
Hoop dat ´ie zich om een boom heen vouwt op de terugweg. Dikke kans wel met die vrieskou op al die onferharde wegen.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:23 schreef Caland het volgende:
oh wat leeft ie toch mee met Feyenoordquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga huilen juh. Fer is een prima kerel en vanaf het moment met die rouwkaart van hem heb ik meer sympathie voor hem gekregen. Achterlijk dwazen die mensen die die rouwkaart stuurden. Hij leeft nog altijd ontzettend mee met Feyenoord en heeft 5 miljoen opgeleverd, prima toch.
We halen daar dit weekend geen punten weg. Misschien doordeweeks een keer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:31 schreef AryaMehr het volgende:
Hoogstens een gelijkspel in Nijmegen, alhoewel ik op een verlies reken. We schijnen op de één of andere manier na een redelijk goede wedstrijd nooit van dit soort clubs te kunnen winnen.
Misschien hebben ze geleerd van eerder gemaakte fouten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We halen daar dit weekend geen punten weg. Misschien doordeweeks een keer.
Dat het steeds zo gaat, is geen reden om dat je nu bij al die wedstrijden een verlies moet incalculeren. Zo schiet je alsnog niets op met die winstpartijen op de topclubs. Als je 5e wil worden, zul je de tweede seizoenshelft het in die kleinere wedstrijden ook beter moeten gaan doen (hoewel je natuurlijk altijd een keer mis kan gaan).quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:31 schreef AryaMehr het volgende:
Hoogstens een gelijkspel in Nijmegen, alhoewel ik op een verlies reken. We schijnen op de één of andere manier na een redelijk goede wedstrijd nooit van dit soort clubs te kunnen winnen.
Ik snap meer de man zelf niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:21 schreef Caland het volgende:
Wat een geweldige kerel ja, dreigen met een arbitragezaak omdat 'ie zo graag naar Duitsland wil
Ga zelf huilen.
Oprotten met dat soort volk bij de trainingen, kan een negatief effect hebben op de spelers dergelijk nsb-gedrag oogluikend toelaten.
Staat op frfc1908.nlquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Heeft iemand dat filmpje van de legioenzaal afgelopen zondag nog?
Dat is nou ook niet echt degene die ons tegen de kleine clubs over de streep trok. Zelfde geldt voor Bakal.quote:
Ik zie het ook zwart in, vooral met die kou waarin het toch moeilijk is om je als speler op te laden. Er zou ook nog flink wat sneeuw vallen dus zou me niets verbazen als de wedstrijden worden afgelast.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:36 schreef kapiteintje het volgende:
We halen daar dit weekend geen punten weg. Misschien doordeweeks een keer.
Feit blijft dat we met El Ahmadi meer kans maken op een overwinning dan zonder hemquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:15 schreef Ritmo het volgende:
Dat is nou ook niet echt degene die ons tegen de kleine clubs over de streep trok. Zelfde geldt voor Bakal.
degradatievoetbal is ook weer overdreven, maar de manier waarop Fer vertrok verdient zeker geen schoonheidsprijs.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Ritmo het volgende:
Ben het met Caland eens over Fer (nou ja, die verwensing ging dan weer wat te fer).
Nu stoer roepen dat Feyenoord 'je club' is, terwijl je met de wetenschap vertrok dat het voor Feyenoord wel eens degradatievoetbal zou kunnen worden met misschien wel alle gevolgen van dien.
NEC is wel een aanvallend ingestelde ploeg momenteel, die durft aan te vallen... dat scheelt. In elk geval meer dan zo'n tiefus-ploeg als VVV die 2 keer per ongeluk een kans krijgen en hem erin schoppen, om de rest van de wedstrijd op eigen helft te hangen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:48 schreef eight het volgende:
Ik zie het ook zwart in, vooral met die kou waarin het toch moeilijk is om je als speler op te laden. Er zou ook nog flink wat sneeuw vallen dus zou me niets verbazen als de wedstrijden worden afgelast.
Dat sowieso.quote:Feit blijft dat we met El Ahmadi meer kans maken op een overwinning dan zonder hem
Niet overdreven denk ik hoor. Je raakte je gehele scorende vermogen kwijt (en je scoorde al niet enorm veel), was in 1 klap je 3 beste spelers kwijt en je mocht geen nieuwe spelers halen van de KNVB. Onder elke andere TD dan v. Geel was dit seizoen echt een ramp geworden.quote:degradatievoetbal is ook weer overdreven, maar de manier waarop Fer vertrok verdient zeker geen schoonheidsprijs.
Volgens mij is dat inderdaad het geval geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:06 schreef Caland het volgende:
Interesse voor Immers speelde veel vroeger. Pas toen ADO hem niet wilde laten gaan kwam men last minute met Guidetti aanzetten.
De verhuur van Guidetti kwam echt volledig uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:11 schreef Ritmo het volgende:
Guidetti was volgens mij niet zo heel last-minute, die interesse. Speelde al best een tijdje.. Logisch ook, je moet niet al je geld op 1 paard zetten.
Maar goed, een jonge huurspeler (waarvan je nog niet helemaal weet wat je kan verwachten) is sowieso normaal gesproken niet aantrekkelijker dan een ervarener en bekendere speler zelf vast leggen. Zo heel onlogisch was v. Geels keuze dus niet. Alleen bij v. Geel pakken zelfs z'n minder logische keuze's/2e opties nog goed uit.
Gewoon volhouden ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:11 schreef Ritmo het volgende:
Guidetti was volgens mij niet zo heel last-minute, die interesse. Speelde al best een tijdje.. Logisch ook, je moet niet al je geld op 1 paard zetten.
Maar goed, een jonge speler huren (waarvan je nog niet helemaal weet wat je kan verwachten) is sowieso normaal gesproken niet aantrekkelijker dan een ervarener en bekendere speler zelf vast leggen. Zo heel onlogisch was die keuze dus niet toen. Alleen bij v. Geel pakken zelfs z'n minder logische keuze's/2e opties nog goed uit.
Klopt, maar pas na het mislukken van de transfer Immers.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef satecl het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)van-city-huren-.html
Bericht van 15 augustus 2011. De soap speelde dus ruim 2 weken.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-naar-feyenoord.htmlquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar pas na het mislukken van de transfer Immers.
Thx, zo'n bericht zocht ik al.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:22 schreef satecl het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)van-city-huren-.html
Bericht van 15 augustus 2011. De soap speelde dus ruim 2 weken.
De overwinning van VVV was zeker niet per ongeluk want ze kregen een paar goede kansen voordat ze scoorden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
NEC is wel een aanvallend ingestelde ploeg momenteel, die durft aan te vallen... dat scheelt. In elk geval meer dan zo'n tiefus-ploeg als VVV die 2 keer per ongeluk een kans krijgen en hem erin schoppen, om de rest van de wedstrijd op eigen helft te hangen.
Hier had ik dus ook het meeste moeite mee. Dat een speler naar een concurrent vertrekt is nog tot daar aan toe, maar Fer wilde voor elke prijs weg.quote:Fer riep ook dat Feyenoord hem niet moest tegenhouden, zelfs bij een bod van 2 miljoen van Twente (waar nog 25 % afging) vond ie dat ze dat moesten accepteren.
de volhouder heeft blijkbaar wel gelijk..quote:
Maar dat hoeft niet direct te zeggen dat v. Geel Immers veel hoger inschatte als speler, of dat ie maar wat aan liep te rommelen en dat ie puur mazzel heeft dat Guidetti voorbij kwam.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar pas na het mislukken van de transfer Immers.
Jammer weer. Ik zeg slechts dat het echt niet alleen maar puur toeval en geluk is dat Guidetti kwam en dat v. Geel in Immers een toekomstig Europees topspeler zag die veel beter dan Guidetti was. Je weet niet wat er allemaal speelde.quote:
Nee, je bent het oneens met Caland die zegt dat Guidetti pas begon te spelen nadat Immers afketste. Dat is gewoon juist, waarvan jij blijft volhouden dat het niet zo is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jammer weer. Ik zeg slechts dat het echt niet alleen maar puur toeval en geluk is dat Guidetti kwam en dat v. Geel in Immers een toekomstig Europees topspeler zag die veel beter dan Guidetti was. Je weet niet wat er allemaal speelde.
Maar Guidetti is nooit een plan B geweest voor als Immers mislukte. Temeer omdat Guidetti vlak daarvoor nog een contract bij Twente tekende.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar dat hoeft niet direct te zeggen dat v. Geel Immers veel hoger inschatte als speler, of dat ie maar wat aan liep te rommelen en dat ie puur mazzel heeft dat Guidetti voorbij kwam.
Zoals ik al zei, misschien leek Guidetti in het begin nauwelijks haalbaar, was de huurprijs/salaris enorm hoog nog en bovendien is een speler zelf vastleggen voor langere tijd bijna altijd minder slim dan een (onbekende) speler huren.
Dat zeg ik helemaal niet. Ging me meer om de 'toon' die Caland in z'n post gebruikte. Dat kwam een beetje over als: "Van Geel zag in Immers een betere spits", maar dat is natuurlijk niet direct zo.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, je bent het oneens met Caland die zegt dat Guidetti pas begon te spelen nadat Immers afketste. Dat is gewoon juist, waarvan jij blijft volhouden dat het niet zo is.
Precies. Maar op dat moment was Immers toch de beste optie? Dat kun je niet als fout/falen van v. Geel zien, en zo kwam je post een beetje op mij over.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Guidetti is nooit een plan B geweest voor als Immers mislukte. Temeer omdat Guidetti vlak daarvoor nog een contract bij Twente tekende.
Weer jouw verdraaide interpretatie van mijn woorden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ging me meer om de 'toon' die Caland in z'n post gebruikte. Dat kwam een beetje over als: "Van Geel zag in Immers een betere spits", maar dat is natuurlijk niet direct zo.
Ik vind Immers als 10 nog steeds wel een optie. Maar zowel Koeman als Van Geel wilden hem toen voor de 9, heeft in meerdere interviews gestaan... en dat had ik als falen gezien ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:39 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies. Maar op dat moment was Immers toch de beste optie? Dat kun je niet als fout/falen van v. Geel zien, en zo kwam je post een beetje op mij over.
Dat zeg je wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. Ging me meer om de 'toon' die Caland in z'n post gebruikte. Dat kwam een beetje over als: "Van Geel zag in Immers een betere spits", maar dat is natuurlijk niet direct zo.
quote:Volgens mij was het meer zo dat ie er niet volledig op vertrouwde dat Guidetti naar de Kuip wilde komen (sowieso niet toen er nog sprake was dat ie naar Twente zou gaan) en daarom tegelijkertijd de contacten met Immers, als haalbaardere speler, warm hield. Het is niet voor niets dat dat allemaal zo lang duurde, terwijl Immers zelf graag wou. Ik vraag me af of ie Immers echt boven Guidetti had verkozen.
Immers heeft aangegeven na dit seizoen weg te willen. ADO denkt daar alleen anders over..quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Immers als 10 nog steeds wel een optie. Maar zowel Koeman als Van Geel wilden hem toen voor de 9, heeft in meerdere interviews gestaan... en dat had ik als falen gezien ja.
Niet zo gek, als je zegt:quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Weer jouw verdraaide interpretatie van mijn woorden.
quote:Mwah, onder Van Geel hadden we nu bijna Immers in de spits lopen
Klopt. Maar naast mazzel is het ook gewoon goed handelen geweest. Niet voor niets dat Beenhakker nooit 'mazzel' had. Die kon alleen kneuzen huren, die met een strik er om heen naar Rotterdam gebracht werden.quote:Ik zei alleen dat je soms ook wat mazzel moet hebben, want als Immers rond was gekomen hadden we nu Guidetti niet gehad.
Ik denk eerder dat Caland doelt op de geweldige veldprestaties van Guidetti, iets wat niemand vooraf verwacht had.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef Ritmo het volgende:
Eens, maar altijd toevalstreffers goed benutten is ook een kunst.
Dat Guidetti beschikbaar kwam op het juiste moment, was geluk. Maar dat is slechts 1 ding. Daarna moest je hem nog naar De Kuip halen, en dat was een stuk moeilijker. Hij kwam niet zelf bij v. Geel op kantoor langs of Feyenoord hem alsjeblieft kon huren. Genoeg eerdere TD's bij ons die het waarschijnlijk verknalt hadden, onder alle druk op de laatste transferdag.
Niet in de mate waarin ie nu presteert nee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Caland doelt op de geweldige veldprestaties van Guidetti, iets wat niemand vooraf verwacht had.
Het enige wat ik ermee bedoelde is dat in het voetbal soms slechte en goede beslissingen heel dicht bij elkaar liggen. Ook al heet je Van Geel. Een Twente die alles op alles zette om Cissé te halen en vervolgens voor Ruiz gingen is ook zo'n mooi voorbeeld daarvan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Caland doelt op de geweldige veldprestaties van Guidetti, iets wat niemand vooraf verwacht had.
Niemand aan de top heeft nooit geluk toch? Als v. Persie een keer toevallig tegen een bal oploopt die erin gaat, zegt dat niet dat het geen topspits is.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige wat ik ermee bedoelde is dat in het voetbal soms slechte en goede beslissingen heel dicht bij elkaar liggen. Ook al heet je Van Geel. Een Twente die alles op alles zette om Cissé te halen en vervolgens voor Ruiz gingen is ook zo'n mooi voorbeeld daarvan.
Dat had ik idd precies hetzelfde.quote:Overigens had ik vanaf wedstrijd 1 al het gevoel dat Guidetti ons veel plezier zou gaan opleveren. Al had ik het niet direct verwacht in deze hoeveelheid goals, maar meer in een sterke verbetering van het aanvalsspel (helemaal als je het vergelijkt met Castaignos). Gelukkig is het én én geworden.
Serieus?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb liever immers dan Goossens erbij..
Wie niet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Alleen als immers ook transfervrij zou zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als het zo klein is zie je die kopjes van Vermeer en Verthongen niet meer en dat is toch wel het grappigstequote:Op donderdag 2 februari 2012 18:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Serieus?
Er was trouwens iemand hier die handig is met gifjes toch? volgens mij Paul.. Ik wil namelijk die wave van Guidetti als UI. Maar het zal wel niet lukken om die zodanig te verkleinen..?
Dat jij het er mee eens bent zegt genoeg.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie niet?
Bankie Goossens wordt ie ook wel genoemd. Immers daarentegen. Je mocht in je handjes knijpen als je die binnen had.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dan nog niet wmb. Goossens is veel beter dan Immers, alleen al z'n traptechniek kan goud waard zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef eight het volgende:
[..]
Alleen als immers ook transfervrij zou zijn.
[..]
Laat dan maar inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Als het zo klein is zie je die kopjes van Vermeer en Verthongen niet meer en dat is toch wel het grappigste
Fer heeft de club in de stront laten zakken toen het erom ging... dan ben je geen Feyenoorder in mijn ogen. Maar nu dat het weer beter gaat komt'ie opeens weer over de vloer om het imago op te poetsenquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:32 schreef Ritmo het volgende:
Ben het met Caland eens over Fer (nou ja, die verwensing ging dan weer wat te fer).
Nu stoer roepen dat Feyenoord 'je club' is, terwijl je met de wetenschap vertrok dat het voor Feyenoord wel eens degradatievoetbal zou kunnen worden met misschien wel alle gevolgen van dien.
Gelukkig is dat niet gebeurt, maar zo zag het er wel naar uit toen Fer 'z'n club' achter liet. Oprotten met die gast dus.
Ado vecht niet tegen degradatie hoor, en Immers is gewoon goede subtop Eredivisie. Soms voel ik me net een Ado supporter.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:52 schreef Caland het volgende:
Immers wil weg uit Den Haag, samen met al die andere 'toppers' deze zomer en zelfs deze winter al.
De grote leegloop, nu wel duidelijk is dat Den Haag na één leuk seizoen weer gewoon tegen degradatie vecht.
Maar dan nog liever een andere voetballer. Wat moeten wij nou met zo'n tokkie?
Subtop hoeven we niet meer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado vecht niet tegen degradatie hoor, en Immers is gewoon goede subtop Eredivisie. Soms voel ik me net een Ado supporter.
Ze staan nu weer ergens 13e ja, zo ongeveer waar ze horen. Volgend jaar nog een paar plekken lager.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado vecht niet tegen degradatie hoor, en Immers is gewoon goede subtop Eredivisie. Soms voel ik me net een Ado supporter.
Nog niet. Maar zal niet lang meer duren..quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ado vecht niet tegen degradatie hoor,
Dit ja. Die gezonde rivaliteit tussen ADO en ons is ook altijd top geweestquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Muto het volgende:
Het enige waarvoor ADO mag blijven is omdat ze jaarlijks het uitvak vol krijgen in De Kuip. Dat lukt bijna niemand.
Ook alleen het onderste, toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef Muto het volgende:
Het enige waarvoor ADO mag blijven is omdat ze jaarlijks het uitvak vol krijgen in De Kuip. Dat lukt bijna niemand.
Vaak alletwee hoor volgens mij.quote:
Hadden ze geen lelijkere tatoeages ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wie niet?
Bankie Goossens wordt ie ook wel genoemd. Immers daarentegen. Je mocht in je handjes knijpen als je die binnen had.![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Janmaat:'Feyenoord moet spelen voor kampioenschap'
De nieuwste aankoop van Feyenoord Daryl Janmaat is ambitieus. De rechtsback, die volgend seizoen transfervrij overkomt van SC Heerenveen, hoopt dat Feyenoord volgend seizoen al kans maakt op de landstitel
Daryl Janmaat: 'Als je de selectie voor volgend seizoen bekijkt, hebben we een leuk elftal met veel potentie. De weg omhoog is ingeslagen en ik wil daar graag deel van uitmaken. Ik hoop dat we over een paar jaar of misschien al volgend jaar om het kampioenschap mee kunnen spelen. Dat is toch waar een club als Feyenoord met zo'n publiek en zo'n groot stadion thuishoort.'
Janmaat tekende deze week een contract voor drie seizoenen bij Feyenoord. In de jeugd speelde hij al voor de Rotterdamse ploeg. Na zijn periode in de C-jeugd moest de verdediger vertrekken. Via ADO Den Haag en SC Heerenveen keert Daryl Janmaat nu terug bij zijn oude liefde.
In FC Rijnmond kunt u vrijdag een uitgebreide reportage zien over de nieuwste aanwinst van Feyenoord. In de regionale voetbaltalkshow zal Pierre van Hooijdonk als studiogast aanschuiven naast presentator Etienne Verhoeff en analist Jan Dirk Stouten. Het programma begint om 17.25 uur en wordt ieder uur herhaald.
Moet 'gewoon' gewonnen worden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef jakees het volgende:
Aardig ploegje dat NEC. Wordt lastig zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoop dat het van het weekend gewoon doorgaat.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2012 21:34:33 ]
Jaha, we weten het nu wel. We hebben in de tijd dat jij weg was allemaal een Van Geel-tattoo laten zetten hoorquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef Ritmo het volgende:
Eens, maar altijd toevalstreffers goed benutten is ook een kunst.
Dat Guidetti beschikbaar kwam op het juiste moment, was geluk. Maar dat is slechts 1 ding. Daarna moest je hem nog naar De Kuip halen, en dat was een stuk moeilijker. Hij kwam niet zelf bij v. Geel op kantoor langs of Feyenoord hem alsjeblieft kon huren. Genoeg eerdere TD's bij ons die het waarschijnlijk verknalt hadden, onder alle druk op de laatste transferdag.
Het is eigenlijk ook niet realistisch. PSV,Ajax en Twente blijven ook volgend jaar op papier gewoon betere spelers hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:07 schreef Caland het volgende:
Ik ben een beetje allergisch geworden voor dergelijke teksten van nieuwe spelers.
Ajax gaat denk ik leeg lopen. Het is dan de vraag of ze weer Sulejmani's gaan halen of weer blesurre gevoelige spelers als Boerrigter en die Ijslander. Of dat ze wel goede aankopen doen, dan hebben ze zo weer een sterke selectie waar wij het van in onze broek doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:53 schreef eight het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook niet realistisch. PSV,Ajax en Twente blijven ook volgend jaar op papier gewoon betere spelers hebben.
Dat heeft natuurlijk ook met de vele blessures te maken. In het begin van het seizoen hadden ze nog een best sterk elftal. Nooit gedacht dat we ze dit seizoen 2x voetballes zouden geven.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:56 schreef Typisch het volgende:
Ajax op dit moment niet echt imo. Zo'n Ebecilio, Anita of Janssen in deze vorm zou er bij ons niet in staan.
Ga je naar die wedstrijd toe?quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
Zondagmiddag gevoelstemperatuur tussen -10 en -15.
FUUUUUUUUUUU
Moeten we dus nog maar gaan zien of het doorgaat. Fucked up...quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:16 schreef Caland het volgende:
Zondagmiddag gevoelstemperatuur tussen -10 en -15.
FUUUUUUUUUUU
Jij niet dan? Heel het topic gaat? We meeten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je naar die wedstrijd toe?
Ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je naar die wedstrijd toe?
Verwacht het sowieso niet eigenlijk om eerder genoemde redenen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Moeten we dus nog maar gaan zien of het doorgaat. Fucked up...
[..]
Jij niet dan? Heel het topic gaat? We meeten.
Hermes house bandquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
haha ben naar novara aan het kijken, hebbe ze gewoon dezelfde tune bij een goal als feyenoord
Juve ook volgens mij.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:24 schreef zoekeenleven het volgende:
haha ben naar novara aan het kijken, hebbe ze gewoon dezelfde tune bij een goal als feyenoord
Vooraf is niet erg, achteraf is vaak het probleem. Als er al een sloot bier in zit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:19 schreef Caland het volgende:
Anders maar aan de jagermeister vooraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |