quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Buitenspel goaltje in de 92e min. 0-1.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Ben benieuwd
Na die 0-1 moeten we wel wat rechtzetten hé.
Hij is er nog niet hequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Niet eens een mooie welkoms-TT voor Daryl?
Ik vind het een onverwachts mooie TT. Verwijzend naar de komende wedstrijd en het koude weer van deze dagen en toch ook weer middels het gezegde 'koud op weg zijn' naar de triomf die nog maar een aantal dagen geleden gevierd werd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Niet eens een mooie welkoms-TT voor Daryl?
Ok, dat is waar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het een onverwachts mooie TT. Verwijzend naar de komende wedstrijd en het koude weer van deze dagen en toch ook weer middels het gezegde 'koud op weg zijn' naar de triomf die nog maar een aantal dagen geleden gevierd werd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:40 schreef Cara het volgende:
wat is die van Geel toch een baas.
Als Feyenoord hier uiteindelijk uitkomt mag deze man van mij een standbeeld
Mooiste deel van het filmpje is eigenlijk nog dat kleine ventje dat uit volle borst het 'Mijn Feyenoord' meezingt.quote:
Daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik zei het net al in het Ajax-topic; die voelen zich te goed voor transfervrije spelers ofzo. Als ie net voor 2 jaar had bijgetekend bij H'veen dan hadden ze waarschijnlijk een bod van 5 miljoen gedaan.
Misschien zijn ze bang dat ze zoiets niet aan de achterban kunnen verkopen, omdat gratis spelers een beetje als 'afdankertje van een subtopper' worden gezien. Wat natuurlijk onzin is, die spelers wilden zelf niet bijtekenen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:58 schreef eight het volgende:
[..]
Daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebben
Nou niet met onwaarheden komen. Atouba, Mido, Luque etc. etc. hebben "we" gewoon transfervrij binnengevist hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat ze zoiets niet aan de achterban kunnen verkopen, omdat gratis spelers een beetje als 'afdankertje van een subtopper' worden gezien. Wat natuurlijk onzin is, die spelers wilden zelf niet bijtekenen.
Ik hoop dat ze zo denken. Ajax is hierin toch een belangrijke concurrent en van goede transfervrije spelers moeten wij het juist hebben.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:10 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Misschien zijn ze bang dat ze zoiets niet aan de achterban kunnen verkopen, omdat gratis spelers een beetje als 'afdankertje van een subtopper' worden gezien. Wat natuurlijk onzin is, die spelers wilden zelf niet bijtekenen.
geen recentere namenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou niet met onwaarheden komen. Atouba, Mido, Luque etc. etc. hebben "we" gewoon transfervrij binnengevist hoor.
Ooijerquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:15 schreef eight het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zo denken. Ajax is hierin toch een belangrijke concurrent en van goede transfervrije spelers moeten wij het juist hebben.
[..]
geen recentere namen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou niet met onwaarheden komen. Atouba, Mido, Luque etc. etc. hebben "we" gewoon transfervrij binnengevist hoor.
92e minuut 1-0 John Goossensquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Buitenspel goaltje in de 92e min. 0-1.
Toppertjes hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker boeiend.quote:
quote:Cabral heeft aanbieding Feyenoord op zak
Feyenoord heeft een eerste gesprek gevoerd met Jerson Cabral over verlening van zijn 2012 aflopende contract. De buitenspeler is met een vernieuwede aanbieding vertrokken en zal snel van zich laten horen. Eind deze week zal Feyenoords technisch directeur Martin van Geel om tafel gaan met de zakelijke begeleiders van Leerdam en Bruno Martins Indi. Ook zij staan momenteel nog tot 2013 onder contract en ook met hen wil de club graag verder.
'Het was een goed gesprek met Jerson'. Zegt van Geel in de Voetbal International, 'en ik verwacht dat hij en zijn zaakwaarnemer snel met antwoord zullen komen. Binnenkort gaan we hetzelfde proberen met Kelvin en Bruno. Het mag duidelijk zijn dat Feyenoord deze spelers graag nog langer aan zich wil binden.'
Overigens gaat de club ervan uit dat het de selectie in ieder geval tijdens deze transferwindow intact houdt, De deadline daarvoor sloot gister, maar maandagavond had zich nog een enkele club gemeld vor een speler van Feyenoord. 'Niet eens voorzichtig geïnformeerd', zegt Van Geel. 'Dus blijft iedereen waar hij is. Daarmee zijn we overigens dik tevreden.'
Slapen is voor mietjes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Slaapt die v. Geel ook nog eens of?
quote:FR1908Nieuws
Vanwege de winterse omstandigheden is de training van 14.15 uur verplaatst naar het kunstgrasveld van Varkenoord. #Feyenoord
De meeste managers zitten gewoon aan de cokequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Slaapt die v. Geel ook nog eens of?
Zeker wat bij Guidetti gescoord dan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef eight het volgende:
[..]
De meeste managers zitten gewoon aan de coke
Wat een slechte kop van VI. Waar halen ze vandaan dat ie optimistisch is? Ook totaal geen nieuws ofzo, gewoon wat oude quote's.quote:Van Geel optimistisch over extra seizoen voor Guidetti
01/02/2012 12:45
Feyenoord weet pas laat in het seizoen of de club wellicht nog een jaar kan beschikken over John Guidetti. De spits is in korte tijd uitgegroeid tot een fenomeen, besliste zondag De Klassieker tegen Ajax (4-2) met drie goals en heeft in dertien duels veertien keer gescoord.
'Ongekend', zegt Van Geel, 'dit had niemand durven dromen toen hij zich in augustus bij Feyenoord meldde.' De td sprak zondag weer eens met Brian Marwood, zijn ambtgenoot bij Manchester City. Het bezoek van de Football Administrator stond al lang gepland.
'Marwood wilde Feyenoord-Ajax zien', zegt Van Geel, 'zoals ik eerder bij City ben geweest. Het contact is heel hartelijk en goed. Ik ben al weer uitgenodigd voor een volgend bezoek.'
Feyenoords td zal er alles aan doen Guidetti voor nog een jaar in Rotterdam te houden, al lijkt die missie bij voorbaat kansloos. 'Zo sta ik er niet in', zegt Van Geel. 'We hebben gewoon goed contact met City en zij zullen pas heel laat beslissen wat hun plannen zijn met John: bij Feyenoord laten, aan een andere club verhuren, of verkopen.'
Van Geel vreest niet voor de mogelijke zoektocht naar een nieuwe spits, ook al moet hij dan zonder geld een topscorer vinden. 'Maar dat is ons met Guidetti ook gelukt, dus die uitdaging gaan we zeker niet uit de weg.'
Dit meldt het AD:quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een slechte kop van VI. Waar halen ze vandaan dat ie optimistisch is? Ook totaal geen nieuws ofzo, gewoon wat oude quote's.
Dat is idd een betere kop. Normaal is het AD meer van de sensatie-koppen, en VI iets minder.quote:
De kop beweert precies het tegenovergestelde dan wat er in het artikel staatquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat een slechte kop van VI. Waar halen ze vandaan dat ie optimistisch is? Ook totaal geen nieuws ofzo, gewoon wat oude quote's.
Ik vind het kenmerkend voor de algehele teloorgang van de journalistiek in Nederland. Het is werkelijk waar om te huilen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat is idd een betere kop. Normaal is het AD meer van de sensatie-koppen, en VI iets minder.
Vind het wel handig dat ik tegenwoordig niet naar mijn Katy Perry/Gaga nieuws hoef te zoeken, maar het nog voor cliche natuurrampen kan lezen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het kenmerkend voor de algehele teloorgang van de journalistiek in Nederland. Het is werkelijk waar om te huilen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het wel handig dat ik tegenwoordig niet naar mijn Katy Perry/Gaga nieuws hoef te zoeken, maar het nog voor cliche natuurrampen kan lezen.
Bijna wel ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef eight het volgende:
[..]
De kop beweert precies het tegenovergestelde dan wat er in het artikel staat
Het stukje in het AD is -voor de verandering- wel oké.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het kenmerkend voor de algehele teloorgang van de journalistiek in Nederland. Het is werkelijk waar om te huilen.
Wat ik dan wel knap vind, is dat nu.nl wel weer redelijk goed is. Weinig sensatienieuws, redelijk goed geschreven... en dat terwijl ze gratis zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het stukje in het AD is -voor de verandering- wel oké.
Maar ben het met je eens over het niveau van de journalistiek. Mensen willen niet meer betalen voor nieuws, en de advertentie-inkomsten zijn gekelderd door de crisis. Dat heeft zichtbaar gevolgen voor de kwaliteit. Heel veel stagiairs ook, ook bij de 'grote' media. Lekker goedkoop.
nu.nl hoort idd. tot de betere. Ze doen wel regelmatig een misstapje, maar hun berichten zijn tenminste niet zo gekleurd i.t.t. ad/telegraaf/volkskrantquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat ik dan wel knap vind, is dat nu.nl wel weer redelijk goed is. Weinig sensatienieuws, redelijk goed geschreven... en dat terwijl ze gratis zijn.
Idd. Maar we gaan wat offtopic nu.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef eight het volgende:
[..]
nu.nl hoort idd. tot de betere. Ze doen wel regelmatig een misstapje, maar hun berichten zijn tenminste niet zo gekleurd i.t.t. ad/telegraaf/volkskrant
Ik ben ook van mening dat je geen journalist 'wordt' maar bent. Die vakscholen voor journalistiek zitten vol met talentloze schrijvers. Schrijven kun je of dat kun je niet. Taalgevoel is niet meer aan te leren op zo'n leeftijd. Ik zou durven stellen dat hier in VBL zo al een aantal users zitten die met gemak zo'n baantje als journalist bij het AD kunnen vervullen na een weekje cursus.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Het stukje in het AD is -voor de verandering- wel oké.
Maar ben het met je eens over het niveau van de journalistiek. Mensen willen niet meer betalen voor nieuws, en de advertentie-inkomsten zijn gekelderd door de crisis. Dat heeft zichtbaar gevolgen voor de kwaliteit. Heel veel stagiairs ook, ook bij de 'grote' media. Lekker goedkoop.
Deels mee eens, maar ik denk wel dat je het 'ambacht' een beetje onderschat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat je geen journalist 'wordt' maar bent. Die vakscholen voor journalistiek zitten vol met talentloze schrijvers. Schrijven kun je of dat kun je niet. Taalgevoel is niet meer aan te leren op zo'n leeftijd. Ik zou durven stellen dat hier in VBL zo al een aantal users zitten die met gemak zo'n baantje als journalist bij het AD kunnen vervullen na een weekje cursus.
Ik heb soms het idee dat de artikelen uit het ad door huisvrouwtjes worden geschreven die een beetje bij willen verdienenquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat je geen journalist 'wordt' maar bent. Die vakscholen voor journalistiek zitten vol met talentloze schrijvers. Schrijven kun je of dat kun je niet. Taalgevoel is niet meer aan te leren op zo'n leeftijd. Ik zou durven stellen dat hier in VBL zo al een aantal users zitten die met gemak zo'n baantje als journalist bij het AD kunnen vervullen na een weekje cursus.
Ik denk dat men het in de regel onderschat en daardoor denkt met een dergelijke opleiding volwaardig journalist te zijn. Gevoel voor een verhaal, goed kunnen schrijven is toch wel een vereiste en in mijn ogen is dat niet iets dat je kunt leren. Dat maakt het verschil tussen topjournalisten en sukkelaars in de marge. Zo zie ik die mannen bij VI vaak prima werk afleveren en heb ik het idee dat men in bijvoorbeeld een Volkskrant het vak ook wat beter verstaat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Deels mee eens, maar ik denk wel dat je het 'ambacht' een beetje onderschat.
En dat lijken hoofdredacties ook te doen, al dan niet gedwongen door financiële problemen. Niet elke boerenlul kan 'stukjes schrijven', en niet iedereen die de d's en t's goet gebruikd is een journalist-in-de-dop.
Het AD... sjongejonge wat is dát af en toe slecht zeg. Het is dat ik die krant lees omdat ze veel over Feyenoord schrijven.
Kan ik me in vinden. Een journalistieke opleiding kan iemand wel helpen om beter te worden in nieuwsgaring en -presentatie. Maar een 4 wordt nooit een 8. En dat geldt voor wel meer beroepen/opleidingen natuurlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat men het in de regel onderschat en daardoor denkt met een dergelijke opleiding volwaardig journalist te zijn. Gevoel voor een verhaal, goed kunnen schrijven is toch wel een vereiste en in mijn ogen is dat niet iets dat je kunt leren. Dat maakt het verschil tussen topjournalisten en sukkelaars in de marge. Zo zie ik die mannen bij VI vaak prima werk afleveren en heb ik het idee dat men in bijvoorbeeld een Volkskrant het vak ook wat beter verstaat.
Nee. Alleen de 'teasers'.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:28 schreef satecl het volgende:
Komen dat soort stukken ook niet gewoon op het internet?
http://www.fr12.nl/nieuws(...)terdam--januari.htmlquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:36 schreef Teis91 het volgende:
Wat was Januari trouwens heerlijk zeg wat betreft Feyenoord. Eerbetoon Coentje, IJsselmeervogels away, Marbella en overwinning op 020. Lekkerrr!
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 01-02-2012 om 15:25:38Nico Dijkshoorn over Feyenoord (-Ajax) in VI: ,,Het was zo vreselijk lelijk allemaal. Zo ontzettend bedacht." reageer retweet
Een mooi feestje de grond in boron. Neem een rennie.twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 01-02-2012 om 15:28:45En Van der Gijp over het zingen van Vlaar: ,,ontroerend, gek, beangstigend ook, maar vooral heel erg vreemd." reageer retweet
Ik denk (en hoop) dat El Ahmadi wil blijven. Mocht hij toch vertrekken dan zorgt MvG wel voor een mooie transfersom.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:44 schreef zoekeenleven het volgende:
Denken jullie trouwens dat El Ahmadi blijft? en Bakkal?
Maar zie je hem een hoop geld inleveren?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:02 schreef eight het volgende:
[..]
Ik denk (en hoop) dat El Ahmadi wil blijven. Mocht hij toch vertrekken dan zorgt MvG wel voor een mooie transfersom.
Bakkal zie ik wel vertrekken naar het buitenland.
Ach, hij is verbitterd en jarloers op onze spelers & Legioen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef Gert het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 01-02-2012 om 15:25:38Nico Dijkshoorn over Feyenoord (-Ajax) in VI: ,,Het was zo vreselijk lelijk allemaal. Zo ontzettend bedacht." reageer retweet
Een mooi feestje de grond in boron. Neem een rennie.twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 01-02-2012 om 15:28:45En Van der Gijp over het zingen van Vlaar: ,,ontroerend, gek, beangstigend ook, maar vooral heel erg vreemd." reageer retweet
Misschien kan Nico er nog een mooi "gedicht" over schrijvon. Vindt neus mattie van nieuwskerk vast hartstikke lachon.
Ja, mits feijenoord een serieuze kans maakt in de titelstrijd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:03 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Maar zie je hem een hoop geld inleveren?
everton schijnt hij interessant te vinden...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Feijenoord heeft zo wel een aardige basis voor komend seizoen
Heeft Martin van Geel al een alternatief voor spits als Guidetti niet nog een jaar blijft?
Hmmm, Dat vind ik nou niet zo'n geweldige speler. Hikt toch wel tegen de 30 aan. En als je dan een spits van Heracles wil, ga dan voor Armenteros, Dat is een geweldenaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
everton schijnt hij interessant te vinden...
jupquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hmmm, Dat vind ik nou niet zo'n geweldige speler. Hikt toch wel tegen de 30 aan. En als je dan een spits van Heracles wil, ga dan voor Armenteros, Dat is een geweldenaar
Ach joh, Vlaar zong tenminste netjes een Feyenoord nummer. Weer eens wat anders dan 'Het zijn maar kut kakkerlakken'.... Voor de rest hebben die gasten helemaal niets met sfeer in het stadion. Tjah dan kan je het ook moeilijk leuk vinden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat mij betreft kunnen we inderdaad trots zijn, op onszelf, maar ook op de spelers, en op Vlaar. Uniek, en alleen vertoond in Rotterdam, in de Kuip wel te verstaan.
Dat andere mensen dat niet kunnen waarderen zal mij een zorg zijn, ik voel alles, de emotie, de trots, alles!
Dat inderdaad. Fuck de rest. Vooral al die figuren in de media. Vinden zichzelf belangrijker dan alles, vallen totaal niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dat andere mensen dat niet kunnen waarderen zal mij een zorg zijn, ik voel alles, de emotie, de trots, alles!
Ik ga er ook echt niet mee zitten, maar dat neerbuigende gedoe verbaast me toch wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:18 schreef TheGreatHooD het volgende:
Wat mij betreft kunnen we inderdaad trots zijn, op onszelf, maar ook op de spelers, en op Vlaar. Uniek, en alleen vertoond in Rotterdam, in de Kuip wel te verstaan.
Inderdaad. Feyenoorder moet je voelen en begrijpen denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Ach joh, Vlaar zong tenminste netjes een Feyenoord nummer. Weer eens wat anders dan 'Het zijn maar kut kakkerlakken'.... Voor de rest hebben die gasten helemaal niets met sfeer in het stadion. Tjah dan kan je het ook moeilijk leuk vinden.
Inderdaad. Fuck de rest maar lekker.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Fuck de rest. Vooral al die figuren in de media. Vinden zichzelf belangrijker dan alles, vallen totaal niet serieus te nemen.
Dat gedoe verbaast me eigenlijk al niet meer, de acties die rondom Feyenoord liggen worden nooit breed uitgemeten in de reguliere media. De 12e minuut, dit feest, het wordt of niet uitgezonden/uitgelegd of afgedaan als iets raars en geks. Gelukkig weten wij wel beter! Zijn we met zijn allen toch nog een beetje elitequote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga er ook echt niet mee zitten, maar dat neerbuigende gedoe verbaast me toch wel.
Ze lijken niet te snappen dat deze overwinning de kroon was op De Ommekeer, na misschien wel het ergste seizoen in de historie van de club. En dat de uitbundige blijdschap in dat licht moet worden gezien. Maar ja, dan moet je verder kijken dan je kromme neus lang is en dat is voor sommigen blijkbaar moeilijk.
Overigens hoop ik wel dat het bij volgende klassiekers nèt iets minder extatisch is. Niet omdat het niet leuk was, integendeel, maar omdat het normaler gaat worden om -op z'n minst thuis in De Kuip- van ajax te winnen.
En zo is het.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga er ook echt niet mee zitten, maar dat neerbuigende gedoe verbaast me toch wel.
Ze lijken niet te snappen dat deze overwinning de kroon was op De Ommekeer, na misschien wel het ergste seizoen in de historie van de club. En dat de uitbundige blijdschap in dat licht moet worden gezien. Maar ja, dan moet je verder kijken dan je kromme neus lang is en dat is voor sommigen blijkbaar moeilijk.
Overigens hoop ik wel dat het bij volgende klassiekers nèt iets minder extatisch is. Niet omdat het niet leuk was, integendeel, maar omdat het normaler gaat worden om -op z'n minst thuis in De Kuip- van ajax te winnen.
Haha idd, dan roepen ze weer dat het net is alsof we Ajax net hebben zien vergaan xDquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Ach joh, al winnen we de championsleageau zeggen ze nog dat ons feest overdreven is
Nou, voor niks, voor niks... Is ook weer overdreven he hahaha.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
Jammer is wel dat als je nu niet wint van NEC het allemaal voor niks was.
Dat zeker inderdaad - de club is uit de as herrezen, maar veel Ajacieden vinden zichzelf zó belangrijk dat het allemaal op het conto van de overwinning geschreven wordt. Zeuren over je eigen RvC gaat blijkbaar vervelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef Gert het volgende:
Deze overwinning heeft het seizoen geslaagd gemaakt manquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:36 schreef Typisch het volgende:
Jammer is wel dat als je nu niet wint van NEC het allemaal voor niks was.
Dat is nou net waarvoor Koeman wil waken dit seizoen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:45 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Deze overwinning heeft het seizoen geslaagd gemaakt man
Nee. De overwinning is mooi maar uiteindelijk telt alleen de eindklassering.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:45 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:45 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Ik word liever negende en win twee keer van de joden dan dat ik zevende word en twee keer verlies hoor. Europees/overwinning op hunnie is een twijfel geval. Als het om vCL of prijzen gaat is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef eight het volgende:
[..]
Nee. De overwinning is mooi maar uiteindelijk telt alleen de eindklassering.
Amen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat eerste begrijp ik nog, maar over europees of overwinning hoef ik echt niet te twijfelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:12 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Ik word liever negende en win twee keer van de joden dan dat ik zevende word en twee keer verlies hoor. Europees/overwinning op hunnie is een twijfel geval. Als het om vCL of prijzen gaat is het een ander verhaal natuurlijk
Mwah het is bij hem net hoe de wint waait.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:23 schreef Muto het volgende:
Je kunt veel zeggen, maar Johan Derksen is altijd wel een van de weinige analisten die geregeld het Legioen respecteert en goed daarover praat.
Ik word liever 4e.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:12 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Ik word liever negende en win twee keer van de joden dan dat ik zevende word en twee keer verlies hoor. Europees/overwinning op hunnie is een twijfel geval. Als het om vCL of prijzen gaat is het een ander verhaal natuurlijk
Dat is dan behoorlijk dom. Aangezien je met plaats 7 playoffs speelt en met plaats 9 niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:12 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Dit. Vet stukquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef inZanity het volgende:
Godverdomme zeg wat een dag zondag..Begon sochtends al toen heel Rotterdam Zuid vol zat met Feyenoorders, overal voelde je de spanning, de sensatie, maar bovenal het gevoel dat het er deze keer toch echt maar een keer van moest komen. In de Kuip is het eigenlijk een groot gekkenhuis geweest. Zeg maar PSV en Twente van vorige maand in het kwadraat. Overigens heb ik met name het eerste half uur de gedachte gehad dat het weer één grote teleurstelling zou worden, het leek echt helemaal nergens op. Na de 0-1 had ik helemaal zoiets van daar gaan we weer.. Na de 2-1 was dat negatieve gevoel meteen verdwenen. En de rest van de wedstrijd heb ik eigenlijk nooit meerhet gevoel gehad dat het mis kon gaan misschien alleen heel kort na de enorme blunder van Mulder(die verder een prima partij keepte) maar dat was ook van vrij korte duur zeker, zeker toen Guidetti de 4-2 maakte. Zoals gezegd één groot gekkenhuis, zoals je dat alleen bij Feyenoord kan. De ontlading na alle vier de goals, wildvreemden die je in de armen vliegen. Volwassen mannen die je emotioneel ziet worden. Het kleine ventje dat nadat het juichen enigszins tot bedaren was opeens huilend op de trap stond omdat hij zich rot geschrokken was en z'n vader kwijt was, het hele vak wat zich vervolgens over het jochie ontfermd om hem z'n vader terug te doen vinden! Prachtig gewoon. En dan die enorme ontlading die er los kwam na het fluitsignaal. Eindelijk hebben we ze weer eens te grazen genomen,en hoe! Eén groot feest! Niet alleen de trots en de blijdschap van deze overwinning, niet alleen de blijdschap omdat we eindelijk weer eens van die neuzen hebben gewonnen, maar voor mijn gevoel kwam er ook een stukje frustratie en opluchting naar boven van de enorme bak ellende die we de laatste jaren meegemaakt hebben. Langzaam lijkt het er steeds meer op dat we die puinhoop achter ons hebben gelaten en dat we eindelijk vooruit kunnen gaan kijken. De hele middag en avond nog feesten in de stad waar de kroegen op het stadhuisplein vol Feyenoorders zaten en het gezang tot op de straten te horen was, mensen die een dagje Rotterdam deden wisten niet wat ze meemaakten. Waar ik misschien nog wel het meest van genoten heb is de enorme frustraties vanuit Amsterdamse/Hilversumse hoek. Dat het slechte verliezers zijn was al langer duidelijk maar dit sloeg echt alles. Alles en iedereen was schuldig aan de nederlaag maar de hand in eigen boezem steken dat was er niet bij. De scheidsrechter, de vele blessures alles is zo ondertussen voorbij gekomen als excuus en nog wel het meest vanuit de media die de laatste tijd weinig moeite doen om hun voorkeur voor die club uit Amsterdam verborgen te houden. En dan werd er ook nog eens alles aan gedaan om Feyenoord in een slecht daglicht te zetten of belachelijk te maken. Eigenlijk kan ik er alleen maar van genieten.
alleen jammer van de alinea'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |