abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107474378

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
FR12
Feyenoord Netwerk
FR Fans
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

FEYENOORD! 4-2! Niks meer aan toe te voegen behalve:

Hier vind je de OP.

Quote van de week:

quote:
JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 12:28:18 #2
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_107474426
Ben benieuwd :)

Na die 0-1 moeten we wel wat rechtzetten hé.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_107474561
Niet eens een mooie welkoms-TT voor Daryl? :P
-
pi_107474584
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Ben benieuwd :)

Na die 0-1 moeten we wel wat rechtzetten hé.
Buitenspel goaltje in de 92e min. 0-1. :P
pi_107474604
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Hij is er nog niet he :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_107474724
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef Ritmo het volgende:
Ik vind het een onverwachts mooie TT. Verwijzend naar de komende wedstrijd en het koude weer van deze dagen en toch ook weer middels het gezegde 'koud op weg zijn' naar de triomf die nog maar een aantal dagen geleden gevierd werd. :Y
pi_107474742
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:33 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hij is er nog niet he :P
Dat is waar ja.
Voor Swerts (en Fernandez) wel een kutdag dit trouwens.
-
pi_107474751
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind het een onverwachts mooie TT. Verwijzend naar de komende wedstrijd en het koude weer van deze dagen en toch ook weer middels het gezegde 'koud op weg zijn' naar de triomf die nog maar een aantal dagen geleden gevierd werd. :Y
Ok, dat is waar. :Y
-
pi_107474801
wat is die van Geel toch een baas.
Als Feyenoord hier uiteindelijk uitkomt mag deze man van mij een standbeeld
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_107474910
Groetjes, Ezio.
pi_107475009
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:40 schreef Cara het volgende:
wat is die van Geel toch een baas.
Als Feyenoord hier uiteindelijk uitkomt mag deze man van mij een standbeeld
:Y
-
pi_107475113
quote:
Mooiste deel van het filmpje is eigenlijk nog dat kleine ventje dat uit volle borst het 'Mijn Feyenoord' meezingt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107475302
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:01 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik zei het net al in het Ajax-topic; die voelen zich te goed voor transfervrije spelers ofzo. Als ie net voor 2 jaar had bijgetekend bij H'veen dan hadden ze waarschijnlijk een bod van 5 miljoen gedaan. :')
Daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebben _O-
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107475679
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:58 schreef eight het volgende:

[..]

Daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebben _O-
Misschien zijn ze bang dat ze zoiets niet aan de achterban kunnen verkopen, omdat gratis spelers een beetje als 'afdankertje van een subtopper' worden gezien. Wat natuurlijk onzin is, die spelers wilden zelf niet bijtekenen.
-
pi_107475748
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Misschien zijn ze bang dat ze zoiets niet aan de achterban kunnen verkopen, omdat gratis spelers een beetje als 'afdankertje van een subtopper' worden gezien. Wat natuurlijk onzin is, die spelers wilden zelf niet bijtekenen.
Nou niet met onwaarheden komen. Atouba, Mido, Luque etc. etc. hebben "we" gewoon transfervrij binnengevist hoor.
pi_107475837
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:10 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze zo denken. Ajax is hierin toch een belangrijke concurrent en van goede transfervrije spelers moeten wij het juist hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:12 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Nou niet met onwaarheden komen. Atouba, Mido, Luque etc. etc. hebben "we" gewoon transfervrij binnengevist hoor.
geen recentere namen :?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_107475871
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:15 schreef eight het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze zo denken. Ajax is hierin toch een belangrijke concurrent en van goede transfervrije spelers moeten wij het juist hebben.

[..]

geen recentere namen :?
Ooijer :')... zucht.
pi_107475976
wel een beetje laf van ajax hoor, het met ons wat beter moeten zij weer alles verkeerd doen.
* Verwijderd *
pi_107475985
quote:

[..]

:D Daar noem je er ook een paar...

Het was maar een gedachte. Of ze vonden jongens als Vormer en Janmaat gewoon niet goed genoeg.
-
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:22:35 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_107476026
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Buitenspel goaltje in de 92e min. 0-1. :P
92e minuut 1-0 John Goossens :+
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_107476028
quote:

[..]

Toppertjes hoor
Groetjes, Ezio.
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:24:14 #23
14505 OProg
A Life in Music
pi_107476073
Bulykin is ook gratis opgevist toch?
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_107476286
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:24 schreef OProg het volgende:
Bulykin is ook gratis opgevist toch?
Lekker boeiend.

quote:
Cabral heeft aanbieding Feyenoord op zak

Feyenoord heeft een eerste gesprek gevoerd met Jerson Cabral over verlening van zijn 2012 aflopende contract. De buitenspeler is met een vernieuwede aanbieding vertrokken en zal snel van zich laten horen. Eind deze week zal Feyenoords technisch directeur Martin van Geel om tafel gaan met de zakelijke begeleiders van Leerdam en Bruno Martins Indi. Ook zij staan momenteel nog tot 2013 onder contract en ook met hen wil de club graag verder.

'Het was een goed gesprek met Jerson'. Zegt van Geel in de Voetbal International, 'en ik verwacht dat hij en zijn zaakwaarnemer snel met antwoord zullen komen. Binnenkort gaan we hetzelfde proberen met Kelvin en Bruno. Het mag duidelijk zijn dat Feyenoord deze spelers graag nog langer aan zich wil binden.'

Overigens gaat de club ervan uit dat het de selectie in ieder geval tijdens deze transferwindow intact houdt, De deadline daarvoor sloot gister, maar maandagavond had zich nog een enkele club gemeld vor een speler van Feyenoord. 'Niet eens voorzichtig geïnformeerd', zegt Van Geel. 'Dus blijft iedereen waar hij is. Daarmee zijn we overigens dik tevreden.'
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107476375
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Lekker boeiend.

[..]

Slaapt die v. Geel ook nog eens of?
-
pi_107476377
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Lekker boeiend.

[..]

niet mijn favoriete speler, maarja er zal nog wel groei in zitten ofzo...
* Verwijderd *
pi_107476394
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Slapen is voor mietjes.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_107476443
quote:
9s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Slapen is voor mietjes.
Eten ook. Van Geel leeft slechts op champagne volgens mij.
-
pi_107476584
Ze trainen trouwens wel gewoon buiten, de bikkels.
quote:
FR1908Nieuws
Vanwege de winterse omstandigheden is de training van 14.15 uur verplaatst naar het kunstgrasveld van Varkenoord. #Feyenoord
~ Bonito La Risa ~
pi_107476787
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:34 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De meeste managers zitten gewoon aan de coke
  woensdag 1 februari 2012 @ 13:46:44 #31
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107476820
Beste aankoop sinds Kuyt die Van Geel. _O_
pi_107476946
quote:
14s.gif Op woensdag 1 februari 2012 13:45 schreef eight het volgende:

[..]

De meeste managers zitten gewoon aan de coke
Zeker wat bij Guidetti gescoord dan. :P
-
pi_107477420
quote:
Van Geel optimistisch over extra seizoen voor Guidetti
01/02/2012 12:45

Feyenoord weet pas laat in het seizoen of de club wellicht nog een jaar kan beschikken over John Guidetti. De spits is in korte tijd uitgegroeid tot een fenomeen, besliste zondag De Klassieker tegen Ajax (4-2) met drie goals en heeft in dertien duels veertien keer gescoord.

'Ongekend', zegt Van Geel, 'dit had niemand durven dromen toen hij zich in augustus bij Feyenoord meldde.' De td sprak zondag weer eens met Brian Marwood, zijn ambtgenoot bij Manchester City. Het bezoek van de Football Administrator stond al lang gepland.

'Marwood wilde Feyenoord-Ajax zien', zegt Van Geel, 'zoals ik eerder bij City ben geweest. Het contact is heel hartelijk en goed. Ik ben al weer uitgenodigd voor een volgend bezoek.'

Feyenoords td zal er alles aan doen Guidetti voor nog een jaar in Rotterdam te houden, al lijkt die missie bij voorbaat kansloos. 'Zo sta ik er niet in', zegt Van Geel. 'We hebben gewoon goed contact met City en zij zullen pas heel laat beslissen wat hun plannen zijn met John: bij Feyenoord laten, aan een andere club verhuren, of verkopen.'

Van Geel vreest niet voor de mogelijke zoektocht naar een nieuwe spits, ook al moet hij dan zonder geld een topscorer vinden. 'Maar dat is ons met Guidetti ook gelukt, dus die uitdaging gaan we zeker niet uit de weg.'
Wat een slechte kop van VI. Waar halen ze vandaan dat ie optimistisch is? Ook totaal geen nieuws ofzo, gewoon wat oude quote's.
-
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 14:05:47 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107477472
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat een slechte kop van VI. Waar halen ze vandaan dat ie optimistisch is? Ook totaal geen nieuws ofzo, gewoon wat oude quote's.
Dit meldt het AD:

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107477562
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Dit meldt het AD:

[ afbeelding ]
Dat is idd een betere kop. Normaal is het AD meer van de sensatie-koppen, en VI iets minder.
-
pi_107477592
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

De kop beweert precies het tegenovergestelde dan wat er in het artikel staat
pi_107477664
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:08 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dat is idd een betere kop. Normaal is het AD meer van de sensatie-koppen, en VI iets minder.
Ik vind het kenmerkend voor de algehele teloorgang van de journalistiek in Nederland. Het is werkelijk waar om te huilen. :N
pi_107477722
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind het kenmerkend voor de algehele teloorgang van de journalistiek in Nederland. Het is werkelijk waar om te huilen. :N
Vind het wel handig dat ik tegenwoordig niet naar mijn Katy Perry/Gaga nieuws hoef te zoeken, maar het nog voor cliche natuurrampen kan lezen.
pi_107477883
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Vind het wel handig dat ik tegenwoordig niet naar mijn Katy Perry/Gaga nieuws hoef te zoeken, maar het nog voor cliche natuurrampen kan lezen.
:') Ik mag jou wel. :D
pi_107477910
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef eight het volgende:

[..]

De kop beweert precies het tegenovergestelde dan wat er in het artikel staat
Bijna wel ja.
-
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 14:18:12 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107477911
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het stukje in het AD is -voor de verandering- wel oké.

Maar ben het met je eens over het niveau van de journalistiek. Mensen willen niet meer betalen voor nieuws, en de advertentie-inkomsten zijn gekelderd door de crisis. Dat heeft zichtbaar gevolgen voor de kwaliteit. Heel veel stagiairs ook, ook bij de 'grote' media. Lekker goedkoop.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_107478080
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar ben het met je eens over het niveau van de journalistiek. Mensen willen niet meer betalen voor nieuws, en de advertentie-inkomsten zijn gekelderd door de crisis. Dat heeft zichtbaar gevolgen voor de kwaliteit. Heel veel stagiairs ook, ook bij de 'grote' media. Lekker goedkoop.
Wat ik dan wel knap vind, is dat nu.nl wel weer redelijk goed is. Weinig sensatienieuws, redelijk goed geschreven... en dat terwijl ze gratis zijn.
-
pi_107478161
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:22 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wat ik dan wel knap vind, is dat nu.nl wel weer redelijk goed is. Weinig sensatienieuws, redelijk goed geschreven... en dat terwijl ze gratis zijn.
nu.nl hoort idd. tot de betere. Ze doen wel regelmatig een misstapje, maar hun berichten zijn tenminste niet zo gekleurd i.t.t. ad/telegraaf/volkskrant
pi_107478560
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef eight het volgende:

[..]

nu.nl hoort idd. tot de betere. Ze doen wel regelmatig een misstapje, maar hun berichten zijn tenminste niet zo gekleurd i.t.t. ad/telegraaf/volkskrant
Idd. Maar we gaan wat offtopic nu. :P
-
pi_107478757
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik ben ook van mening dat je geen journalist 'wordt' maar bent. Die vakscholen voor journalistiek zitten vol met talentloze schrijvers. Schrijven kun je of dat kun je niet. Taalgevoel is niet meer aan te leren op zo'n leeftijd. Ik zou durven stellen dat hier in VBL zo al een aantal users zitten die met gemak zo'n baantje als journalist bij het AD kunnen vervullen na een weekje cursus.
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 15:00:41 #46
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107479493
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ben ook van mening dat je geen journalist 'wordt' maar bent. Die vakscholen voor journalistiek zitten vol met talentloze schrijvers. Schrijven kun je of dat kun je niet. Taalgevoel is niet meer aan te leren op zo'n leeftijd. Ik zou durven stellen dat hier in VBL zo al een aantal users zitten die met gemak zo'n baantje als journalist bij het AD kunnen vervullen na een weekje cursus.
Deels mee eens, maar ik denk wel dat je het 'ambacht' een beetje onderschat.
En dat lijken hoofdredacties ook te doen, al dan niet gedwongen door financiële problemen. Niet elke boerenlul kan 'stukjes schrijven', en niet iedereen die de d's en t's goet gebruikd is een journalist-in-de-dop.
Het AD... sjongejonge wat is dát af en toe slecht zeg. Het is dat ik die krant lees omdat ze veel over Feyenoord schrijven.
pi_107479612
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik heb soms het idee dat de artikelen uit het ad door huisvrouwtjes worden geschreven die een beetje bij willen verdienen ;(
pi_107479723
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef Gert het volgende:

[..]

Deels mee eens, maar ik denk wel dat je het 'ambacht' een beetje onderschat.
En dat lijken hoofdredacties ook te doen, al dan niet gedwongen door financiële problemen. Niet elke boerenlul kan 'stukjes schrijven', en niet iedereen die de d's en t's goet gebruikd is een journalist-in-de-dop.
Het AD... sjongejonge wat is dát af en toe slecht zeg. Het is dat ik die krant lees omdat ze veel over Feyenoord schrijven.
Ik denk dat men het in de regel onderschat en daardoor denkt met een dergelijke opleiding volwaardig journalist te zijn. Gevoel voor een verhaal, goed kunnen schrijven is toch wel een vereiste en in mijn ogen is dat niet iets dat je kunt leren. Dat maakt het verschil tussen topjournalisten en sukkelaars in de marge. Zo zie ik die mannen bij VI vaak prima werk afleveren en heb ik het idee dat men in bijvoorbeeld een Volkskrant het vak ook wat beter verstaat.
  Moderator woensdag 1 februari 2012 @ 15:14:38 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_107479954
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:07 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik denk dat men het in de regel onderschat en daardoor denkt met een dergelijke opleiding volwaardig journalist te zijn. Gevoel voor een verhaal, goed kunnen schrijven is toch wel een vereiste en in mijn ogen is dat niet iets dat je kunt leren. Dat maakt het verschil tussen topjournalisten en sukkelaars in de marge. Zo zie ik die mannen bij VI vaak prima werk afleveren en heb ik het idee dat men in bijvoorbeeld een Volkskrant het vak ook wat beter verstaat.
Kan ik me in vinden. Een journalistieke opleiding kan iemand wel helpen om beter te worden in nieuwsgaring en -presentatie. Maar een 4 wordt nooit een 8. En dat geldt voor wel meer beroepen/opleidingen natuurlijk.

Oké, dit wordt wel erg off topic. Zo de VI maar eens kopen:

"In de nieuwe editie van Voetbal International tevens aandacht voor de succesvolle trainer Ronald Koeman. Daarnaast keek VI-analyticus Taco van den Velde alvast naar de toekomst van Feyenoord. Hij maakte een analyse van de spelers die vanaf komende zomer in Rotterdam-Zuid voetballen: Ruud Vormer (nu nog Roda JC), John Goossens (NEC) en Daryl Janmaat (SC Heerenveen). Wat voegen zij toe aan Feyenoord dat komend seizoen een nieuwe stap hoopt te maken?"
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:28:47 #50
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_107480429
Komen dat soort stukken ook niet gewoon op het internet?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')