Bubbeling swag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Sorry ik stop al boys![]()
[ afbeelding ]
Zonder Tong 14 met Tong 18quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef De_kromme het volgende:
Kan het hier geen 18+ worden?
Wat zou de gemiddelde leeftijd van die Ajacieden zijn hier op Fok!? Jaartje of 13?
Gemiddelde leeftijd ligt idd op 13.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef De_kromme het volgende:
Wat zou de gemiddelde leeftijd van die Ajacieden zijn hier op Fok!? Jaartje of 13?
Klote nou. Gaat werkelijk nergens over.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:48 schreef De_kromme het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gemiddelde leeftijd ligt idd op 13.
IQ ligt 50 boven die van hagenezen. Met 191 als hoogste, van Smoof.
Ja ja, woordgrapjes met GVVV, dat kan iedere gek.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajacied422 maakte daar vandaag een inhoudelijk sterk grapje over.
GVVV = Gehandicapte voetballers vervelen veel
Erg grappig ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
GodVerVerVerVerdomme
Hee ik kan het ook
Niet zo schelden. Voorbeeldfunctie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
GodVerVerVerVerdomme
Hee ik kan het ook
Word ook gewoon uitgezonden, Veronica dacht ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:58 schreef n00b13 het volgende:
staat GVVVVVVVV 1-0 voor?
Cool! Radio luisteren
Huftahhhquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Niet zo schelden. Voorbeeldfunctie.
Hoeah.
[..]
Word ook gewoon uitgezonden, Veronica dacht ik.
Natuurlijk. Ik dacht dat het op EL was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veronica zend het live uit mocht je interesse hebben.
Heb je de hoerenpasta al gemaakt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou. Wat wil je over d'r zeggen jongen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo praten we niet meer over dromenvangertje?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
Wow, dik drama in Egypte tijdens een voetbalwedstrijd
Zelfs ik vond het een tikkeltje te slecht worden. Te weinig alcohol in mijn bloed denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo praten we niet meer over dromenvangertje?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:02 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je de hoerenpasta al gemaakt?Ik heb vanavond Chinees gedaan. Morgen boerenkool. Van 't weekend spaghettiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Ik hoorde dat ook net. Echt veel mensen gingen jagen op spelers, supporters en stewards.quote:
Mannnn! Zeker 70 doden, wtfquote:
Jammerquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs ik vond het een tikkeltje te slecht worden. Te weinig alcohol in mijn bloed denk ik.
Spaghetti wordt dus hoerenpasta.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb vanavond Chinees gedaan. Morgen boerenkool. Van 't weekend spaghetti
Ja, what the hell.quote:
Kloptquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Spaghetti wordt dus hoerenpasta.
Chinees.Eerste happen is het prima, daarna smerig.
Oh zeg dan dat dit het AZ topic is en niet de SC..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
MsnK en Ulta, kappen nu. Is niet leuk.
MSnK.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:07 schreef Jojoortje het volgende:
MsnK en Ulta, kappen nu. Is niet leuk.
Bwehehehequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Je snor niet elke dag scheren.
Cool toch.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:08 schreef De_kromme het volgende:
Wat een kutmod is het toch ook.
In een SC editten.
Toen ik 20 minuten mod was in WOS, heb ik ook van alles en nog wat geedit. Het waren een paar leuke minuten, toen was het speelkwartier over volgens yvonne.quote:
Beter ga je hier weg g, voordat ik je tantoe hard djoek.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee, beter haal je dat gepeupel over AZ hier weg.. daar is een topic over.
Ach man, die wedstrijd gaat nergens over. Werd alleen wat geroepen omdat ze net achter stonden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Nee, beter haal je dat gepeupel over AZ hier weg.. daar is een topic over.
Dus je begrijpt me wel een beetje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Toen ik 20 minuten mod was in WOS, heb ik ook van alles en nog wat geedit. Het waren een paar leuke minuten, toen was het speelkwartier over volgens yvonne.
Harde diss man, box.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef msnk het volgende:
Jojo als mod = coole topics zoals dezen Feijenoorders op slot
soort van rijm
Wat een kutklus moderator zijn. Dan moet je nog serieus op dit soort posts ingaan ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach man, die wedstrijd gaat nergens over. Werd alleen wat geroepen omdat ze net achter stonden.
Wa mooiquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef msnk het volgende:
Jojo als mod = coole topics zoals dezen Feijenoorders op slot
soort van rijm
quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is wel een beest hoor. Een ekte hooligan dit hoe komt hij op dit soort teksten
Als je dat weg haalt snap je de regels van het internet niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach man, die wedstrijd gaat nergens over. Werd alleen wat geroepen omdat ze net achter stonden.
Boeien, heb Hamka's naast me.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een kutklus moderator zijn. Dan moet je nog serieus op dit soort posts ingaan ook
Ben al bezet jaquote:
Je neemt het internet wel erg serieus hé, jij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een kutklus moderator zijn. Dan moet je nog serieus op dit soort posts ingaan ook
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:11 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als je dat weg haalt snap je de regels van het internet niet.
Vind Chinees wel lekker hoor. Miniloempia'squote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Chips
Chinees niet lekker vinden
Dikkie
Dromenvangertje heeft geen hartritme, dat zeiden mijn bronnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef msnk het volgende:
Of Smoof. Die neukt alles met een hartritme.
Tja, jij kan het weten he..quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef msnk het volgende:
Of Smoof. Die neukt alles met een hartritme.
Ja lijkt me nogal logisch. Hier kan ik mensen dwingen om mijn teksten aan te horen daar waar dit in het dagelijks leven wat moeilijker gaat, ben verlegen etc.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Je neemt het internet wel erg serieus hé, jij?
Echt een boer ouwe, sjiet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind Chinees wel lekker hoor. Miniloempia's
Jij in het blauw. Ik moest een beetje kotsen in mijn mond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef De_kromme het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Disssssss!.1!1!!!!!
Maar eigenlijk kwam ik hier alleen om te stoken. Ben weer terug naar het andere forum, nee ik ben geen newbie had hier in 2005 al een account maar die is (nog steeds) gebanned. (Robinhoo)quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja lijkt me nogal logisch. Hier kan ik mensen dwingen om mijn teksten aan te horen daar waar dit in het dagelijks leven wat moeilijker gaat, ben verlegen etc.
Strak plan. Ik heb nu een windows7 achtergrond ofzeu.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als bureaubladachtergrond ingesteld ook?
Niet zo haten, kutmod.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij in het blauw. Ik moest een beetje kotsen in mijn mond.
Jezus wat oldschoolquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kwam ik hier alleen om te stoken. Ben weer terug naar het andere forum, nee ik ben geen newbie had hier in 2005 al een account maar die is (nog steeds) gebanned. (Robinhoo)
Later.
Robinhoooquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kwam ik hier alleen om te stoken. Ben weer terug naar het andere forum, nee ik ben geen newbie had hier in 2005 al een account maar die is (nog steeds) gebanned. (Robinhoo)
Later.
Stop, je maakt me opgewonden!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ohhh.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef UltrasVAKP het volgende:
[..]
Later.
Is niet haten toch?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:15 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Strak plan. Ik heb nu een windows7 achtergrond ofzeu.
Niet haten op je mede hagenezen he. We zijn al met zo weinig.
Kotsen in je mondquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |