quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:00 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen, Anton in ondergoed zou ik wel kunnen waarderen
Van mij mag het wel hoor!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Iewl nee! Dat hoeft van mij ECHT niet!
Ik ook welquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:00 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen, Anton in ondergoed zou ik wel kunnen waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van mij ook niet!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Iewl nee! Dat hoeft van mij ECHT niet!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:44 schreef GSMboy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haken is cool
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:49 schreef MissN het volgende:
Maar dan komt de brandweer toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Anton prrrrrrrr![]()
![]()
Spoilers reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet. En die Nuran is zo vreselijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond er geen reet aan de aflevering voor vanavond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hou je mond![]()
![]()
quote:Rick tegen Nuran: " Je hebt die hoofddoek helemaal niet nodig! Je hebt prachtig haar!"
Omg, dat is té ergquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:54 schreef roos85 het volgende:
Nouja zeg, op gtst.nl is dit de quote van de dag:
[..]![]()
De TT was een veel betere quote van de dag geweest.
Laat maar komentwitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:48:15@ferrydoedens @knbos @MJK_88 Ik heb net even Stefano gebeld, hij zat midden in een kunstveiling, maar hij wil zijn zoon wel weer eens zien. reageer retweet
twitter:ferrydoedens twitterde op maandag 30-01-2012 om 19:50:48Vrouw in de tram roept door haar microfoon toen we uitstapten : Nou Lucas, nog gecondoleerd met Edwin!! Ik: Uuh ja bedankt?! reageer retweet
http://www.rtl.nl/%28/act(...)terug_in_de_soap.xmlquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:57 schreef roos85 het volgende:
Laat maar komentwitter:Basmuijs twitterde op dinsdag 24-01-2012 om 20:48:15@ferrydoedens @knbos @MJK_88 Ik heb net even Stefano gebeld, hij zat midden in een kunstveiling, maar hij wil zijn zoon wel weer eens zien. reageer retweet
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:57 schreef roos85 het volgende:
Ooh laat het zo zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:03 schreef ejiraM het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)terug_in_de_soap.xml
Had je dan laatst ook die tweet van Ferry gezien waarin hij nogal was uitgeschoten met de bronzer? Dacht dat ik niet meer bijkwam van het lachenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:01 schreef roos85 het volgende:
twitter:ferrydoedens twitterde op maandag 30-01-2012 om 19:50:48Vrouw in de tram roept door haar microfoon toen we uitstapten : Nou Lucas, nog gecondoleerd met Edwin!! Ik: Uuh ja bedankt?! reageer retweet
Neequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:10 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Had je dan laatst ook die tweet van Ferry gezien waarin hij nogal was uitgeschoten met de bronzer? Dacht dat ik niet meer bijkwam van het lachen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:01 schreef roos85 het volgende:
Ze is met papier propjes bekogeldquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:23 schreef Murmeli het volgende:
Mijn god! wat heeft Nina voor trui aan?
Als ik hem op tv zie moet ik nog steeds denken aan voetbalvrouwenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:47 schreef Crohnjurist het volgende:
Laat het waar zijn dat Stefano terug komt, eindelijk weer echt wat lekkers in de serie
Dat deed hij dan ook erg leukquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Als ik hem op tv zie moet ik nog steeds denken aan voetbalvrouwen
Zover ik weet wel, en geloof niet dat hun nu een super band hadden...quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Kennen Maxime en Stefano elkaar wel?
Anders krijg je natuurlijk eerst weer Jack-Sjors taferelen....
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zover ik weet wel, en geloof niet dat hun nu een super band hadden...
Jawel, toen Anita overleed in seizoen 19 kwam Stefano ook even terug en had toen ook een vluchtige ontmoeting met Maximequote:Op woensdag 1 februari 2012 14:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Kennen Maxime en Stefano elkaar wel?
Anders krijg je natuurlijk eerst weer Jack-Sjors taferelen....
Dat denk ik niet, volgens mij zijn Nick en Stefano niet met knallende ruzie uit elkaar gegaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Poesopstokje het volgende:
Aah dat heb ik dus gemist!
Denk overigens wel dat Stefano straks aan Maxime haar kant staat, omdat hij ook zo'n hekel aan Nick heeft
Maxime is er in 2008 ingekomen, Anita is in 2009 overleden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:41 schreef Murmeli het volgende:
hoe lang zit maxime er al in dan? ik had het idee dat die er pas een jaar of 3 in zit, maar anita is toch al 100 jaar dood ofzo?
ik heb echt een berg seizoenen gemist volgens mij
Zit Maxime er al zo lang in?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maxime is er in 2008 ingekomen, Anita is in 2009 overleden.
Alles kan in soaplandquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef James1988 het volgende:
Dat overlijden van Anita was echt te triest voor woorden. Noud overleeft een killervirus door wat gebeun van Anton, maar Anita overlijdt na aanrijding door een auto in een fucking woonerf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |