Oh ok. Dat wist ik niet, heb al een paar dagen niet meer gekeken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:29 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Youtube doet het niet.. al een paar dagen. Er staat dat het prive is ofso..
Maxime kan niet bewijzen dat ze onschuldig is. ( En dat vind ik zeker niet erg)quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:21 schreef DavidTwente het volgende:
Ik vraag me af hoe het nu verder zal gaan met de verhaallijn van Maxime en Nick (moordpoging op Janine). Het moet toch een keer uitkomen? Maxime neemt het trouwens,naar mijn idee, toch veel te luchtig op, dat ze alles is kwijt geraakt.
Enne, goede zet: Maxime en Anton. Dat zorgt voor vuurwerk.(niet dat het geloofwaardig is ofzo, maar dat is in een soap sowieso geen vereiste).
Hij speelt Abraham?quote:Op woensdag 1 februari 2012 03:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn blijkbaar Toprak (Nuran) en haar vader.
Wat een haar ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:55 schreef douche-eendje het volgende:
Hmm vind het nog steeds interessant. Ga even de spoilers nalezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: geweldig, die ludwin fans die nog in de ontkenningsfase zitten;
Gtstfites
31 januari 2012 om 7:28 pm
Edwin staat nog bij de inwoners op GTST.nl. Charlie staat er niet meer tussen, maar Aysen en Nuran staan er wel tussen. Betekend dit dat Edwin toch niet dood is? Dat Lucas dit droomt in zijn coma.________
[ Bericht 22% gewijzigd door loezzzje op 01-02-2012 08:59:50 ]
Omgquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hmm vind het nog steeds interessant. Ga even de spoilers nalezen.
Gtstfites
Edwin staat nog bij de inwoners op GTST.nl. Charlie staat er niet meer tussen, maar Aysen en Nuran staan er wel tussen. Betekend dit dat Edwin toch niet dood is? Dat Lucas dit droomt in zijn coma.________
Ik zie het ook echt al werkelijk voor mequote:Op woensdag 1 februari 2012 09:07 schreef loezzzje het volgende:
Ja hoor, vanavond wordt Lucas wakker uit zijn coma en staat Edwin aan zijn bed.
'ohh ed ik heb zo eng gedroomd, je was dood!' lucas, niks aan de hand, ik ben gewoon hier!![]()
Dat zou echt zo lame zijn, ik zie het ook idd voor mequote:Op woensdag 1 februari 2012 09:15 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik zie het ook echt al werkelijk voor me![]()
Misschien moest haar auto herkeurd worden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Idd
Btw Nina heeft een Audi (waar Wiet toen mee geknoeid had) Maar toch komt ze met een taxi naar de begraafplaats
Dat zou echt belachelijk zijn. Alle andere verhaallijnen zoals die van Rikki en Sjoerd zijn dan ineens ook niet gebeurd, en dan is dat vreselijke mens Charlie ook weer terug ineens.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:52 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Hmm vind het nog steeds interessant. Ga even de spoilers nalezen.
Gtstfites
Ik vind vooral het feit dat hij seks heeft op de begrafenis van zijn eigen zoon stijlloos. Dat mensen verschillende manieren hebben waarop ze verdriet verwerken is een ding, maar de dood van je kind aangrijpen om even vreemd te gaan in de lift slaat inderdaad nergens op!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:00 schreef cleany het volgende:
Ik vond die wending aan het einde echt nergens op slaan. Ik zei meteen "wie schrijft deze onzin?!". Arme Bianca...ze doet nog wel zo lief en begripvol tegen Anton.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:07 schreef loezzzje het volgende:
'ohh ed ik heb zo eng gedroomd, je was dood!' lucas, niks aan de hand, ik ben gewoon hier!![]()
Dat zou ook echt het enige nog zijn wat zou kunnen. Het zou wel heel erg slecht zijn, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:07 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook echt relevant in zo'n gesprek, dat je het enige lingeriesetje dat je nog hebt dagelijks uitwast en te drogen legt op de kachel van Danny en Rikquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:27 schreef vencodark het volgende:
Bah, zoals Maxime het zeker 3 keer over (haar) ondergoed heeft in haar gesprek met Anton.
Ach natuurlijk. En dat zij altijd iedereen in zijn of haar ondergoed voorstelt, zoals een grote nachthemd en een string.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:32 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat is ook echt relevant in zo'n gesprek, dat je het enige lingeriesetje dat je nog hebt dagelijks uitwast en te drogen legt op de kachel van Danny en Rik
Action, drie halen, twee betalenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef loezzzje het volgende:
Ondergoed is toch niet zo duur? Kijk Hunkemoller kan ze nou even niet betalen maar de Wibra heeft ook ondergoed hoor
Nu moet ik zeggen, Anton in ondergoed zou ik wel kunnen waarderenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach natuurlijk. En dat zij altijd iedereen in zijn of haar ondergoed voorstelt, zoals een grote nachthemd en een string.Oeeeeh, spannend!
Overigens vind ik Maxime en Anton wel chemie hebben!
Iewl nee! Dat hoeft van mij ECHT niet!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:00 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen, Anton in ondergoed zou ik wel kunnen waarderen
Smaken verschillen gelukkigquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Iewl nee! Dat hoeft van mij ECHT niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |