Oudere mannen hebben soms dat stukje extra, en dan maakt het niet uit hoe oud ze zijn, zolang ze geen oude opa zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Hij is nu wel een beetje te oud.
Op beelden van 20 jaar geleden daarentegen.
Heel groot.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:17 schreef loezzzje het volgende:
Postcode van de bouwhuisjes is 1712 ZJ en postcode van de rozenboom is 1370 GM. Hoe groot is meerdijk![]()
En de Sanders Mansionquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heel groot.
Dwars door Meerdijk loopt ook een rivier. De Wrang.
Links van de Wrang ligt Oud Meerdijk, daar staan alle oude herenhuizen en het oude stadscentrum, met overblijfselen van de stadsmuren etc. Je moet weten dat Meerdijk in de 2de wereldoorlog ernstig heeft geleden, en de stadsmuur is hierbij verloren gegaan.
Rechts van de Wrang ligt Nieuw Meerdijk. Met onder andere een centraal Station waar dat van Utrecht aan kan tippen. Een (jacht)haven en zelfs een vliegveldje.
het huis zelf staat in oud Meerdijk, tis immers een herenherenherenhuis.quote:
Behalve Sjors met haar auto. Waarom heeft ze geen bakfiets voor Lana?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:43 schreef loezzzje het volgende:
En toch gaat iedereen in Meerdijk op de fiets overal heen
Ik denk dat ze een metrolijn aan aan het leggen zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:43 schreef loezzzje het volgende:
En toch gaat iedereen in Meerdijk op de fiets overal heen
Zelfde geboortejaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:59 schreef roos85 het volgende:
Rouwkaart van Edwin:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)/rouwkaart_edwin.xml
Iddquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een metrolijn aan aan het leggen zijn
Een tram niet want dat zou het straatbeeld verpesten.
http://www.rtl.nl/xl/#/u/8e908086-a905-4c62-9284-2b6540874388/quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:16 schreef qwerty-nl het volgende:
Waar kijken jullie de shortie? Op rtl gemist zie ik alleen maar van 31 januari , vandaag dus...
Op gtst.nl staat meestal vrij snel na de aflevering een link naar de shortiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:16 schreef qwerty-nl het volgende:
Waar kijken jullie de shortie? Op rtl gemist zie ik alleen maar van 31 januari , vandaag dus...
Ik was 6quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toen ging ik al naar de middelbare school
Ik ben ooouuuuudddd
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/8e908086-a905-4c62-9284-2b6540874388/
oh sorry tnkx! Had waarschijnlijk niet gerefresht nadat ik de aflevering heb bekekenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:19 schreef Moelie het volgende:
[..]
Op gtst.nl staat meestal vrij snel na de aflevering een link naar de shortie
Volgens mij hebben ze op het youtubekanaal alle filmpjes weggehaald..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik was 6
De shortie staat ook altijd wel snel op YT.
Youtube doet het niet.. al een paar dagen. Er staat dat het prive is ofso..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:26 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik was 6
De shortie staat ook altijd wel snel op YT.
Oh ok. Dat wist ik niet, heb al een paar dagen niet meer gekeken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:29 schreef qwerty-nl het volgende:
[..]
Youtube doet het niet.. al een paar dagen. Er staat dat het prive is ofso..
Maxime kan niet bewijzen dat ze onschuldig is. ( En dat vind ik zeker niet erg)quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:21 schreef DavidTwente het volgende:
Ik vraag me af hoe het nu verder zal gaan met de verhaallijn van Maxime en Nick (moordpoging op Janine). Het moet toch een keer uitkomen? Maxime neemt het trouwens,naar mijn idee, toch veel te luchtig op, dat ze alles is kwijt geraakt.
Enne, goede zet: Maxime en Anton. Dat zorgt voor vuurwerk.(niet dat het geloofwaardig is ofzo, maar dat is in een soap sowieso geen vereiste).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |