Toen hadden ze nog geen Antonquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef James1988 het volgende:
Dat overlijden van Anita was echt te triest voor woorden. Noud overleeft een killervirus door wat gebeun van Anton, maar Anita overlijdt na aanrijding door een auto in een fucking woonerf.
Net zoals de dood van Isabella, uitglijden onder de douche, je hoofd stoten en halfleeg bloeden om vervolgens in het ziekenhuis alsnog je sterfscene te mogen spelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:30 schreef James1988 het volgende:
Dat overlijden van Anita was echt te triest voor woorden. Noud overleeft een killervirus door wat gebeun van Anton, maar Anita overlijdt na aanrijding door een auto in een fucking woonerf.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Net zoals de dood van Isabella, uitglijden onder de douche, je hoofd stoten en halfleeg bloeden om vervolgens in het ziekenhuis alsnog je sterfscene te mogen spelen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:41 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen Anton
Gelukkig is het wel realistisch. De meeste ongelukken gebeuren in en rond huisquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Net zoals de dood van Isabella, uitglijden onder de douche, je hoofd stoten en halfleeg bloeden om vervolgens in het ziekenhuis alsnog je sterfscene te mogen spelen
je vergeet de infectiequote:Op woensdag 1 februari 2012 15:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En over een uur zegt Albert: "Maar we mogen het niet zeggen ROFLOL"quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef loezzzje het volgende:
Dadelijk bij Boulevard; wie komt er terug in GTST?
Zou het Stefano zijn?
En er wordt op internet al druk gespeculeerd!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:17 schreef loezzzje het volgende:
Dadelijk bij Boulevard; wie komt er terug in GTST?
Allichtquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En over een uur zegt Albert: "Maar we mogen het niet zeggen ROFLOL"
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:22 schreef Liquidist het volgende:
Het is Lieke van Lexmond natuurlijk
En stoppen met kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen dan een hartverzakking krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:29 schreef loezzzje het volgende:
MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, die twitterberichten zijn een week oud.. Dat zou wel echt heel karig zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Allicht
Of hij heeft het over de twitterberichtrn en zegt; Zou het Bas Muijs zijn? We weten het niet!
Haha dat zou ook kunnen ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Allicht
Of hij heeft het over de twitterberichtrn en zegt; Zou het Bas Muijs zijn? We weten het niet!
Mja, inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En over een uur zegt Albert: "Maar we mogen het niet zeggen ROFLOL"
Nou, ze zeggen we steeds dat ze het gaan zeggen.. Zou echt té karig zijn als ze het vervolgens dan niet vertellenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mja, inderdaadOf Valentijn keert terug
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop Bas.Kan ik m'n tv weer onderkwijlen.
![]()
Ik kijk vrijwel nooit Boulevard, maar bij zulke dingen kun je beter om 19.15 inschakelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:52 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Nou, ze zeggen we steeds dat ze het gaan zeggen.. Zou echt té karig zijn als ze het vervolgens dan niet vertellen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop Bas.Kan ik m'n tv weer onderkwijlen.
![]()
twitter:RTLBoulevardnl twitterde op woensdag 01-02-2012 om 11:19:31Oude bekende keert terug in Goede Tijden, Slechte Tijden! Nieuwsgierig? Je ziet het vanavond in RTL Boulevard #GTST reageer retweet
Ik vind het oprecht leuk, dus kijk t met plezier hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk vrijwel nooit Boulevard, maar bij zulke dingen kun je beter om 19.15 inschakelen
twitter:Estou_Melanie twitterde op woensdag 01-02-2012 om 18:51:03Me too!!! RT @DesireeStok: Als frits van houten terugkomt in #GTST wil ik #edwin @raynorarkenbout ook terug in de soap! reageer retweet
Die kijkt zeker pas een jaar naar GTSTquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:58 schreef roos85 het volgende:
WTFtwitter:Estou_Melanie twitterde op woensdag 01-02-2012 om 18:51:03Me too!!! RT @DesireeStok: Als frits van houten terugkomt in #GTST wil ik #edwin @raynorarkenbout ook terug in de soap! reageer retweet
Sowieso kwam Frits niet terug, maar Hans. En als we dat krijgen met Edwin, no thanksquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kijkt zeker pas een jaar naar GTSTFrits vergelijken met Edwin, royal sadness
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Sowieso kwam Frits niet terug, maar Hans. En als we dat krijgen met Edwin, no thanks
Puber van 14 die was in de tijd van Frits niet eens geboren..quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kijkt zeker pas een jaar naar GTSTFrits vergelijken met Edwin, royal sadness
Dat staat er niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
twitter:raynorarkenbout twitterde op woensdag 01-02-2012 om 18:12:01Bier drinken op een doordeweekse dag. Living the unemployed life
reageer retweet
Wat moet ik dan verstaan onder: "als A terugkomt wil ik dat B ook terugkomt"? Dan impliceer je toch dat je ze minstens even goed vindt.quote:
Aaahhquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef ejiraM het volgende:
twitter:raynorarkenbout twitterde op woensdag 01-02-2012 om 18:12:01Bier drinken op een doordeweekse dag. Living the unemployed life
reageer retweet
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:06 schreef ejiraM het volgende:
reageer retweet
Haha, dat ie toch niet weggaat!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:08 schreef roos85 het volgende:
Ik zie zelfs tweets over Jan Kooijman voorbij komen![]()
Nee meer van als de frits fans blij worden gemaakt dan wil diegene ook blij worden gemaakt met wat die wil.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat moet ik dan verstaan onder: "als A terugkomt wil ik dat B ook terugkomt"? Dan impliceer je toch dat je ze minstens even goed vindt.
hoe heet het dan? ik luisterde even nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef ejiraM het volgende:
Schrok wel even van Jan Kooijman hoorWel lief meiske, ondanks dat t een jongensnaam is
Logan!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe heet het dan? ik luisterde even niet
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:29 schreef loezzzje het volgende:
MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:
Ik vind dat geen jongensnaam hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef ejiraM het volgende:
Schrok wel even van Jan Kooijman hoorWel lief meiske, ondanks dat t een jongensnaam is
Het is zowel een jongens- als meisjesnaam, dus zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mensen die dat een jongensnaam vinden.![]()
Wolverine heet toch ook zo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mag toch hopen van wel!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:24 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Zou toch meer handtekeningen moeten opleveren als de edwin petitie!
Ja, iets over de verhaallijn..quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:26 schreef ejiraM het volgende:
Hahahaha, ik heb het moment gewoon gemist, omdat mijn tv op mute stond in de reclameWat werd er gezegd, "wiet komt terug"? Of meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die zou toch niet meer terugkomen zei ze zelf?quote:
Stefano moet terugquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Maar die zou toch niet meer terugkomen zei ze zelf?
Wel goed nieuws als het waar is. GTST heeft behoefte aan een gestoord iemand (behalve Lucas en Bing)
In RTL Boulevard is net bekend gemaakt welk personage terugkomt in GTSTquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef Klipnap het volgende:
Maar wat is er gebeurd dan? een Boulevarduitzending?
Het kon erger. Denk maar aan Charlie...quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
In RTL Boulevard is net bekend gemaakt welk personage terugkomt in GTST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |