Nee meer van als de frits fans blij worden gemaakt dan wil diegene ook blij worden gemaakt met wat die wil.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat moet ik dan verstaan onder: "als A terugkomt wil ik dat B ook terugkomt"? Dan impliceer je toch dat je ze minstens even goed vindt.
hoe heet het dan? ik luisterde even nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef ejiraM het volgende:
Schrok wel even van Jan Kooijman hoorWel lief meiske, ondanks dat t een jongensnaam is
Logan!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe heet het dan? ik luisterde even niet
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:29 schreef loezzzje het volgende:
MaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
quote:
Ik vind dat geen jongensnaam hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef ejiraM het volgende:
Schrok wel even van Jan Kooijman hoorWel lief meiske, ondanks dat t een jongensnaam is
Het is zowel een jongens- als meisjesnaam, dus zo raar is dat niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Mensen die dat een jongensnaam vinden.![]()
Wolverine heet toch ook zo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |