Ik vond Lens naar mate de wedstrijd vorderde eindelijk weer eens wat brengen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:36 schreef knep het volgende:
Tijd om Engelaar, Lens en Bouma vaarwel te zeggen.
En deze top coach doen ze weg?twitter:PSVStats twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 07:56:04PSV plaatste zich gisteren voor het eerst sinds het seizoen 2005/06 weer voor de halve finale van het bekertoernooi. #psv reageer retweet
Hij gebruikt die PI heel vaak/altijd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je post het toch met een lachende smiley of niet dan?
Jankbal? Volgens mij ben jij degene die aan het janken is, ik vroeg alleen de reden van die smiley.
Jankhaas? Jankbal? Kleuter? Paniekraakt? Buiten het feit dat je gefrustreerd bent, heb je ook totaal geen mensenkennis.
Ik blijf erbij dat Lens het niveau niet aan kan, nadat hij die 2/3 goals heeft gemaakt en die 6 dubbele schaar heeft hij bij veel mensen weer wat credits verdiend.. maar het net Rommendahl, kan goed sprinten maar er komt maar weinig uit voort, en niet te vergeten dat hij 30x per wedstrijd buitenspel staat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lens hoeft van mij niet te vertrekken, maar mag wel wat salaris inleveren.
Als Bouma en Engelaar vertrekken, dan kun je een deel van dat geld steken om een speler als Labyad te behouden.
Als het altijd zou zijn, dan kon ik er nog wel begrip voor opbrengen, maar ik postte dus een reactie uit een ander topic, waar die smiley er niet bij stond. Vandaar mijn vraag waarom in hemelsnaam zo'n smiley bij een blessure van een speler?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij gebruikt die PI heel vaak/altijd.
[..]
Dan nog.. ik ben ook blij met alle blessures bij Ajax, zou leuk zijn als ze met hun 2e elftal moeten spelen en ze 15 punten verliezenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als het altijd zou zijn, dan kon ik er nog wel begrip voor opbrengen, maar ik postte dus een reactie uit een ander topic, waar die smiley er niet bij stond. Vandaar mijn vraag waarom in hemelsnaam zo'n smiley bij een blessure van een speler?
Doen ze toch ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog.. ik ben ook blij met alle blessures bij Ajax, zou leuk zijn als ze met hun 2e elftal moeten spelen en ze 15 punten verliezenik kan me wel voorstellen dat je als concurrent blij bent als een speler niet wedstrijd fit is.
Ik ga liever uit van eigen kwaliteit, en dat je gewoon qua kwaliteit de betere bent, dan maakt een blessure van een ander team geen fuck uit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog.. ik ben ook blij met alle blessures bij Ajax, zou leuk zijn als ze met hun 2e elftal moeten spelen en ze 15 punten verliezenik kan me wel voorstellen dat je als concurrent blij bent als een speler niet wedstrijd fit is.
Vraag Ajacieden, of ze blij zijn met het armoedige kampioenschap van vorig jaar..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ga liever uit van eigen kwaliteit, en dat je gewoon qua kwaliteit de betere bent, dan maakt een blessure van een ander team geen fuck uit.
Het appricieren van blessures van een tegenstander, is een uiting van zwakte. Je wilt toch het liefst winnen van een team dat op volledige sterkte is, in plaats van dat je na afloop overstelpt wordt met smoesjes over blessures.
Maar dat zal wel aan mij liggen.
No shit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jankhaas? Jankbal? Kleuter? Paniekraakt? Buiten het feit dat je gefrustreerd bent, heb je ook totaal geen mensenkennis.
hij gaat zellufquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:24 schreef Geo4kant het volgende:
En deze top coach doen ze weg?twitter:PSVStats twitterde op vrijdag 03-02-2012 om 07:56:04PSV plaatste zich gisteren voor het eerst sinds het seizoen 2005/06 weer voor de halve finale van het bekertoernooi. #psv reageer retweet
Jep, net als alle andere wedstrijdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
is heel die.match niet onzeker ivm weer?
ja gewoon vegen. PSV traint ook al de hele week op kunstgras, dus kom maar opquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou wel kut zijn als het niet doorgaatOp dat kunstgras moet dat toch te doen zijn?
Dat is dus wat ze bijvoorbeeld in Heerenveen doen. Want de veldverwarming trekt deze kou geloof ik weer nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:54 schreef tja77 het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar het gros van de nederlandse velden is verwarmd toch? Zeker de velden van de ploegen van de eredivisie. En anders kan het veld toch worden afgedekt (tijdelijk)
Werkt die competitie vervalsing een keer tegen ze..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:42 schreef tja77 het volgende:
Schijnt dat dat kunstgras van Heracles, zeer moeilijk te bespelen is met het huidige weer.
keert zich meer tegen PSV, want die wedstrijd moet ingehaald worden en het programma van PSV is al aardig volquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt die competitie vervalsing een keer tegen ze..
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
keert zich meer tegen PSV, want die wedstrijd moet ingehaald worden en het programma van PSV is al aardig vol
Ik had begrepen dat de spelers van RKC er ook al over klaagden. Kennelijk is het nogal glad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:42 schreef tja77 het volgende:
Schijnt dat dat kunstgras van Heracles, zeer moeilijk te bespelen is met het huidige weer.
tuurlijk welquote:
Hutch lijkt me het meest logischquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wijnaldum niet erbij dit weekend. Wie wordt zijn vervanger? Lens en dan Labyad middenveld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |