ach tis nog 1,5 maand weg, maar eens afwachten hoe we er dan voorstaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Alles kan, maar ik denk niet dat PSV het gaat redden daar. Voor de competitie ging het makkelijk en dan gaat het in de beker om onverklaarbare reden weer slecht... Meestal dan.
Ik denk 2-1 voor Heerenveen.
Gewoon, 12 punten aan kop in de competitiequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach tis nog 1,5 maand weg, maar eens afwachten hoe we er dan voorstaan
en door in de ELquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gewoon, 12 punten aan kop in de competitie
ach standaard trainers gedoequote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rutten weer met zijn gezever: "Vreemde wedstrijd". Nee Fred, dit is gewoon PSV, zo spelen ze bijkans elke wedstrijd....
Van Marwijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
I know, maar ik word altijd helemaal simpel van dat vergoeilijken. Zeg gewoon dat ze kut speelden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
AZ uit zou vervelender zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen tenen meer over
En natuurlijk loten we SCH uit
Ik heb de wedstrijd niet gezien. Maar zoals de score doet vermoeden was het dus weer een typische wedstrijd waarin PSV zoals tegen iedere tegenstander, tegen de nummer 12 van de eredivisie tot de 90e kans had om de knikkers uit handen te geven?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rutten weer met zijn gezever: "Vreemde wedstrijd". Nee Fred, dit is gewoon PSV, zo spelen ze bijkans elke wedstrijd....
Jep.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:46 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik heb de wedstrijd niet gezien. Maar zoals de score doet vermoeden was het dus weer een typische wedstrijd waarin PSV zoals tegen iedere tegenstander, tegen de nummer 12 van de eredivisie tot de 90e kans had om de knikkers uit handen te geven?
is heel die.match niet onzeker ivm weer?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wijnaldum onzeker voor Heracles uit
Vanwaar die smiley?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Wijnaldum onzeker voor Heracles uit
Je komt alleen een beetje wanhopig over op deze manier. Alsof je alleen nog kunt genieten van blessures van spelers van andere ploegen, en het niet kunt van de kwaliteiten en capaciteit van je eigen clubje.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Godver waar maak je een probleem over zeg. Kleuter.
Niet mee eens. Ik vind heerenveen de slechtst denkbare optie.quote:
Ik doe niet wanhopig jankbal. Ik post alleen dat wijnaldum onzeker is voor heracles uit en jij doet alsof ik dat leuk vind, dat vind ik niet. Ga ergens anders de jankhaas uithangen die bij elke ajaciedenreactie in paniekraakt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je komt alleen een beetje wanhopig over op deze manier. Alsof je alleen nog kunt genieten van blessures van spelers van andere ploegen, en het niet kunt van de kwaliteiten en capaciteit van je eigen clubje.
Ik snap best dat het voor de gemiddelde Ajacied moeilijk te verkroppen is, dat ze dit jaar EN geen kans maken op de KNVB beker, en zeer waarschijnlijk de volgende ronde van de EL niet zullen halen, EN hun rol om de landstitel lijkt te zijn uitgespeeld. (niet mijn woorden, maar vaal Ajacieden zeggen dat)
Ik maak er geen probleem van, ik vroeg alleen vanwaar die smiley? Maar gezien je reactie, is het gewoon opgekropte frustratie. En ben je blij als een "andere" ploeg tegenslag heeft....
En dan noem je mij een kleuter?
Je post het toch met een lachende smiley of niet dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niet wanhopig jankbal. Ik post alleen dat wijnaldum onzeker is voor heracles uit en jij doet alsof ik dat leuk vind, dat vind ik niet. Ga ergens anders de jankhaas uithangen die bij elke ajaciedenreactie in paniekraakt.
Tijd om Engelaar, Lens en Bouma vaarwel te zeggenquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:49 schreef mrstylo het volgende:
Inkomen PSV'ers volgens NUSport:
Engelaar: 1.85miljoen
Lens: 1.15miljoen
Strootman: 975.000
Pieters: 935.000
Bouma: 700.000
(Die in de top 100 zitten hé)
Lens hoeft van mij niet te vertrekken, maar mag wel wat salaris inleveren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:36 schreef knep het volgende:
[..]
Tijd om Engelaar, Lens en Bouma vaarwel te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |