dat denk ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Labyad vervangt Wijnaldum, Lens blijft rechtsbuiten. Daar durf ik mijn hand wel voor in 't vuur te steken.
Denk het ook. Hutchinson opeens opstellen, dat is veel te ingrijpend voor Rutten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Labyad vervangt Wijnaldum, Lens blijft rechtsbuiten. Daar durf ik mijn hand wel voor in 't vuur te steken.
Gelukkig maar, Hutchinson voegt ook geen zak toe aan dit elftal.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Denk het ook. Hutchinson opeens opstellen, dat is veel te ingrijpend voor Rutten.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Hutchinson voegt ook geen zak toe aan dit elftal.
Haten op de Hutchquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Hutchinson voegt ook geen zak toe aan dit elftal.
Ik zou niet durvenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
Nu om Hutch schreeuwen en dan zo weer over het angsthazenvoetbal van Rutten zeiken zeker?
quote:
quote:
Mwah, ik vond hem wel steeds beter worden. En je kan beter een speler op de bank hebben met wat routine dan eentje die als de nood hoog is zijn eerste minuten moet maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hutch is een prutser die nog net goed genoeg is om op de bank te zitten, nog nét.
Mwah, dit gaat wel wat ver. Denk zelfs dat hij nog best belangrijk kan worden dit seizoen. Het is wel een aanjager, durft druk naar voren te zetten en wanneer je op balbezit wilt spelen dan is Hutch bruikbaarder dan een Wijnaldum. Maar goed, Johann Vogel was vergeleken met Hutch nog een scherpschutter.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hutch is een prutser die nog net goed genoeg is om op de bank te zitten, nog nét.
Ik steek ook wel een hand in het vuur.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
Vogel? Nu suggereer je dat dat een minderwaardige speler was. Was toch een enorm sterke kracht? Op Cocu na de beste verdedigende middenvelder die we hebben gehad, iig de laatste 20 jaar. Verdiende ook niet voor niets een transfer naar Milan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Mwah, dit gaat wel wat ver. Denk zelfs dat hij nog best belangrijk kan worden dit seizoen. Het is wel een aanjager, durft druk naar voren te zetten en wanneer je op balbezit wilt spelen dan is Hutch bruikbaarder dan een Wijnaldum. Maar goed, Johann Vogel was vergeleken met Hutch nog een scherpschutter.
Integendeel, juist één van de meest overschatte PSV'ers. Meneer tikkie breedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:12 schreef rubbereend het volgende:
Vogeléén van de meest onderschatte PSVers
Daar hebben we Orlandootje al voor. Dat is dé speldoder van de selectie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:14 schreef LudoSanders het volgende:
Nu om Hutch schreeuwen en dan zo weer over het angsthazenvoetbal van Rutten zeiken zeker?
quote:PSV kan Van Marwijk schrappen
PSV kan Bert van Marwijk definitief van het verlanglijstje schrappen als opvolger van Fred Rutten als hoofdtrainer van PSV. De bondscoach stond hoog genoteerd om het na het EK deze zomer in Polen en Oekraïne over te nemen, maar laat weten dat de Eindhovense club – „een mooie vereniging” – zich niet hoeft te melden.
„Ik heb met mijn volle verstand m’n contract bij de KNVB met vier jaar verlengd omdat ik, en de voetbalbond, heel tevreden zijn. De samenwerking is prima. Pas als die situatie zou veranderen, zou ik gaan nadenken over PSV. Als die club zou langskomen. Een grote club uit een grote competitie is een ander verhaal. Als bijvoorbeeld clubs van het kaliber Real Madrid, Liverpool of Valencia, uit grote competities, langskomen, dan heb ik, volgens afspraak met de KNVB, de vrijheid om zelf te beslissen of ik op zo’n aanbieding inga. PSV is weliswaar een grote club, maar niet eentje uit een grote competitie.” Overigens hebben Van Marwijk en de KNVB ook afgesproken na elk groot toernooi te evalueren.
„Dat zullen we dus ook na EURO 2012 doen. Zoals iedere bondscoach en elke voetbalbond na zo’n toernooi met elkaar de afweging zullen maken of het zin heeft met elkaar door te gaan. Maar we hebben niet voor niets met ons volle verstand het contract tot 2016 verlengd.”
Tuurlijk niet, zelfs als 'we' er in de poulfase uit vliegen op het EK dan heeft PSV allang een andere trainer gestrikt, die gaan niet zitten wachten.quote:
Hij is atm de beste kandidaat, ook al zouden ze moeten wachten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, zelfs als 'we' er in de poulfase uit vliegen op het EK dan heeft PSV allang een andere trainer gestrikt, die gaan niet zitten wachten.
Leuk, maar PSV kan niet wachten. Aan die onzekerheden heb je niks, je moet door.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is atm de beste kandidaat, ook al zouden ze moeten wachten.
Het wordt niet Van Gaal. Binnen de club is daar teveel weerstand voor en het lijkt mij niet dat Van Gaal zowel bij ajax als bij PSV de boel op stelten moet gaan zetten...quote:
Eerst maar eens zien of Van Bommel komtquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het wordt niet Van Gaal. Binnen de club is daar teveel weerstand voor en het lijkt mij niet dat Van Gaal zowel bij ajax als bij PSV de boel op stelten moet gaan zetten...
Bovendien loop je dat Van Bommel mis en dat lijkt mij een belangrijker pion dan zo'n passant.
volgens mij speelt hij vooralsnog regelmatig.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:02 schreef mrstylo het volgende:
Maar als Van Bommel op de bank komt te zitten na een jaartje, gaat hij dan ook zeuren? Heb daar echt geen zin in.
Bedoel bij PSV. Bouma ging na 1 wissel al zeuren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij speelt hij vooralsnog regelmatig.
Dat zie je niet vaak.. Een Helmonder die gaat zeuren als hij niet hoeven te werken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel bij PSV. Bouma ging na 1 wissel al zeuren.
ja, maar Bouma is ook bijgedraaid. Bovendien is Bommel vele malen beter dan Boumaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoel bij PSV. Bouma ging na 1 wissel al zeuren.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zie je niet vaak.. Een Helmonder die gaat zeuren als hij niet hoeven te werken.
Ja das waar, maar ik je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, maar Bouma is ook bijgedraaid. Bovendien is Bommel vele malen beter dan Bouma
lees anders ff terugquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
Oud #Feyenoord trainer Bert van Marwijk heeft PSV laten weten dat ze geen contact met hem hoeven op te nemen.
Zou ik graag zien komen. Of hij zo voor de hand liggend is.... Ik weet het nog zo niet, met het oog op de haalbaarheid.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:19 schreef DS4 het volgende:
Advocaat lijkt mij de meest voor de hand liggende keuze nu.
Depay wordt over enkele dagen 18. Kijken of we hem binnenboord kunnen houden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:15 schreef LudoSanders het volgende:
Depay vervangt Wijnaldum in de selectie.
Goed bezig, jongske.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb er al zin in
PSV
Ook kaartjes voor Trabzon besteld, buitendam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |