Ja dat is ook veel. Maar de vraag kan je rondkomen: ja dat kanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies... zeker als je ook de alimentatie voor het kind nog daar nog bij moet tellen....
In veel gevallen zorgt de vrouw voor de kinderen en zegt ze haar baan (en maatschappelijk carrière) op. Dan is het logisch dat de vrouw hiervoor wordt gecompenseerd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef Mercer het volgende:
Wat een uitzending tot nu toe................... pffffffffff.
En ook totaal krankzinnig dat gescheiden mannen zo moeten lappen, terwijl de vrouw misschien wel degene is die de benen neemt.
Sowieso helemaal niet meer van deze tijd alimentatie.
Zeker als je ziet uit welke tijdgeest die regel kwam. Toen werkte de vrouw niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In veel gevallen zorgt de vrouw voor de kinderen en zegt ze haar baan (en maatschappelijk carrière) op. Dan is het logisch de vrouw hiervoor wordt gecompenseerd.
1260 als je partner niets verdient en jij 2000quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef ddx het volgende:
Even eerste hit via google :
http://www.echtscheiding-(...)tatie-berekenen.html
Vul je in 2000 euro netto en 1000 euro parner, mag je 890 euro betalen.
Vul je in 2000 euro netto en 2000 euro partner, mag je toch 520 euro betalen ?
Dat zijn toch geen bedragen ?
Belachelijk idd, wel tekenend in de huidige maatschappij dat het nu pas een probleem is. 1/3 van de huwelijken strand voortijdig en soms denk ik wel meer als ik om me heen kijk....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef ddx het volgende:
Even eerste hit via google :
http://www.echtscheiding-(...)tatie-berekenen.html
Vul je in 2000 euro netto en 1000 euro parner, mag je 890 euro betalen.
Vul je in 2000 euro netto en 2000 euro partner, mag je toch 520 euro betalen ?
Dat zijn toch geen bedragen ?
Ik heb ze regelmatig aan de telefoon voor mijn werk jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:36 schreef alors het volgende:
Het ergste zijn nog van die kuthoeren die in het huis van hun ex wonen, die hun alimentatie betaald. Ze wonen ondertussen in dat huis samen met de nieuwe vriend en kunnen lekker dreigen met dat hij de kinderen nooit meer zal zien als hij ze aangeeft bij de instanties
Dat is wellicht zo maar dan nog zou een vrouw niet 12 jaar gecompenseerd hoeven te worden. Er is zeker in deze tijd genoeg mogelijkheid voor zo'n vrouw om weer aan de slag te komen... zowel voor degenen die ongeschoold als geschoold zijn...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In veel gevallen zorgt de vrouw voor de kinderen en zegt ze haar baan (en maatschappelijk carrière) op. Dan is het logisch de vrouw hiervoor wordt gecompenseerd.
Of niet gaan scheiden.quote:
Voor mij ook.quote:
De vraag is: IS het nu een groter probleem? Of is weer een stemmentrekker?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Belachelijk idd, wel tekenend in de huidige maatschappij dat het nu pas een probleem is. 1/3 van de huwelijken strand voortijdig en soms denk ik wel meer als ik om me heen kijk....
Ja dat is ook erg maf mag je gewoon meer dan de helft afstaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
1260 als je partner niets verdient en jij 2000Meer dan de helft.
Ja maar door die kut BNers en BBers lijkt het wel of het in is om te scheiden... Hoelang heeft Katy Perry het gered? Half jaar ofzo?quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
Draadstaal mag de hondenpoep nog niet van de schoenen van K&B likken.
Ben je dus bete uit als je uitkering gaat trekkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Geldt misschien alleen als de vrouw de kinderen vrijwel alleen opvoedt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:39 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Meen je dit nu ??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja maar door die kut BNers en BBers lijkt het wel of het in is om te scheiden...
Die kinderalimentatie staat er los van... dit bedrag is enkel en alleen voor de vrouwquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geldt misschien alleen als de vrouw de kinderen vrijwel alleen opvoedt?
2000 - 1260 = 740quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:42 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja dat is ook erg maf mag je gewoon meer dan de helft afstaan.
en zelf van erg laag bedrag rondkomen...
Tijdens het huwelijk rooft ze je ook leegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kinderalimentatie staat er los van... dit bedrag is enkel en alleen voor de vrouw
Van wie? Tijs van Knevel?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
Draadstaal mag de hondenpoep nog niet van de schoenen van K&B likken.
Dus van die 2000 gaat 1260 naar de vrouw én daarbovenop nog een bedrag naar de kids? Dan eindigt hij negatief of net boven nul. Dat geloof ik dus niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kinderalimentatie staat er los van... dit bedrag is enkel en alleen voor de vrouw
En dan vinden mensen het raar dat ik homo ben gewordenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tijdens het huwelijk rooft ze je ook leeg
Koefnoen staan er ook nog steeds boven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze man toch wel een grotere baas dan Fred en Ingrid ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |