Meen je dit nu ??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja maar door die kut BNers en BBers lijkt het wel of het in is om te scheiden...
Die kinderalimentatie staat er los van... dit bedrag is enkel en alleen voor de vrouwquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Geldt misschien alleen als de vrouw de kinderen vrijwel alleen opvoedt?
2000 - 1260 = 740quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:42 schreef ddx het volgende:
[..]
Ja dat is ook erg maf mag je gewoon meer dan de helft afstaan.
en zelf van erg laag bedrag rondkomen...
Tijdens het huwelijk rooft ze je ook leegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kinderalimentatie staat er los van... dit bedrag is enkel en alleen voor de vrouw
Van wie? Tijs van Knevel?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:41 schreef Cynix ® het volgende:
Draadstaal mag de hondenpoep nog niet van de schoenen van K&B likken.
Dus van die 2000 gaat 1260 naar de vrouw én daarbovenop nog een bedrag naar de kids? Dan eindigt hij negatief of net boven nul. Dat geloof ik dus niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kinderalimentatie staat er los van... dit bedrag is enkel en alleen voor de vrouw
En dan vinden mensen het raar dat ik homo ben gewordenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tijdens het huwelijk rooft ze je ook leeg
Koefnoen staan er ook nog steeds boven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze man toch wel een grotere baas dan Fred en Ingrid ofzo.
Deels wel ja...i.p.v. er voor gaan, gooien er veel de handdoek in de ring...met die bekenden als voorbeeld...zeg niet dat ik er vatbaar voor ben...maar een hoop wel hoor dat verzeker ik je...quote:
Vind Draadstaal sowieso te geforceerd. Gaat helaas veelte veel over deze 2 en te weinig over Van Kooten en De Bie (Ik loop achter door pauzeknop)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:45 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Koefnoen staan er ook nog steeds boven.
De heren Kees van Kooten® & Wim de Bie®.quote:
Hoe hij de deur opendeed bij die jubilieumuitzending.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:44 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze man toch wel een grotere baas dan Fred en Ingrid ofzo.
Henny Huisman is al bijna 40 jaar getrouwd en hij is ook een voorbeeld voor velenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Deels wel ja...i.p.v. er voor gaan, gooien er veel de handdoek in de ring...met die bekenden als voorbeeld...zeg niet dat ik er vatbaar voor ben...maar een hoop wel hoor dat verzeker ik je...
Is BN er toch geen voorbeeld? Gebeurd gewoon overal, kijk om je heen. Wellicht zijn BN ers vermogender. Geld kan voor een OBN-er struikelblok zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Deels wel ja...i.p.v. er voor gaan, gooien er veel de handdoek in de ring...met die bekenden als voorbeeld...zeg niet dat ik er vatbaar voor ben...maar een hoop wel hoor dat verzeker ik je...
Daarom zijn mijn ouders ook meer dan 25 jaar getrouwd....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Henny Huisman is al bijna 40 jaar getrouwd en hij is ook een voorbeeld voor velen
De eerste jaren Koefnoen nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:48 schreef Specularium het volgende:
Draadstaal is wel iets van 100 miljoen miljard keer beter dan Koefnoen.
Eerdere seizoenen niet. Iig dat is mijn mening etc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:48 schreef Specularium het volgende:
Draadstaal is wel iets van 100 miljoen miljard keer beter dan Koefnoen.
Eens.quote:
Mijn ouders hebben Henny ook boven bed hangenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Daarom zijn mijn ouders ook meer dan 25 jaar getrouwd....
Daarmee onderschat je de maakbaarheid van de maatschappij door de media... dat werkt en is bewezen...zie b.v. de USA in de jaren 80 met family values...is nu met de MTV generatie niks meer van over....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is BN er toch geen voorbeeld? Gebeurd gewoon overal, kijk om je heen. Wellicht zijn BN ers vermogender. Geld kan voor een OBN-er struikelblok zijn.
20 jaar na dato nog steeds actueel, grappig. Problemen zijn nog steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:49 schreef Specularium het volgende:
Dit was ook vooral leuk omdat het de enige in zijn soort was.
Dat vind ik ook altijd grappig om te zien. Alle problemen die ze aansneden zijn hedendaags nog steeds actueel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
20 jaar na dato nog steeds actueel, grappig. Problemen zijn nog steeds hetzelfde.
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:55 schreef waxmask het volgende:
Joh Pauw...de kenners hebben de box allang....
Clichés, ze zullen altijd hetzelfde blijven. Het maakt ze daardoor alleen niet minder waar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:51 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
20 jaar na dato nog steeds actueel, grappig. Problemen zijn nog steeds hetzelfde.
Ik weet niet of ik het aan kan om te zien dat die Schippers ongetwijfeld totaal niet gaat worden aangepakt door P&W... misschien kan Vuijsje het redden.quote:- Te gast zijn schaatser Stefan Groothuis en zijn coach Jac Orie. De sprinter veroverde zondag in Calgary de wereldtitel op de 1000 meter.
- Journalist en schrijver Robert Vuijsje over zijn nieuwe boek Beste vriend. Eerder schreef hij de roman en bestseller Alleen maar nette mensen.
- Minister van Volksgezondheid Edith Schippers te gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |