Zoals ik net al zei, ze is wel haar zus. Zijn beide dochters van de eerste president van Suriname.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:27 schreef TUFKAL het volgende:
Is het echt niet de zus? Lijkt er wel op
Okequote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:29 schreef ß het volgende:
[..]
Zoals ik net al zei, ze is wel haar zus. Zijn beide dochters van de eerste president van Suriname.
Inderdaad... voor iemand die gewoon kan werkenquote:
Hij zal waarschijnlijk niet op maandagochtend de inhoud van mijn grijze container in de vuilniswagen kieperen...quote:
Hij is militair inderdaad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk niet op maandagochtend de inhoud van mijn grijze container in de vuilniswagen kieperen...
Dat is die blondine toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:30 schreef TUFKAL het volgende:
Fehmers is ook nog wel boot materiaal gok ik.
Ja en ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is die blondine toch?
Die brunette steekt er met kop en schouders bovenuit.
Dat gaat naar inkomen. Een ramenwasser betaald minder.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je maandelijks 1000 afgeven, voor je kind zorgen en nog redelijk rondkomen?.
Als 5000 verdient? of is er een HALF regeling?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Hoe de fuck kan je maandelijks 1000 afgeven, voor je kind zorgen en nog redelijk rondkomen?.
Hij zal waarschijnlijk 6k bruto verdienen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef Caland het volgende:
Snap ik. Maar zelfs dan is 1000 per maand echt bizar veel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat gaat naar inkomen. Een ramenwasser betaald minder.
twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 23:24:42Schaatser op achtergrond gaat zo voorover op de grond in slaap vallen #PenW reageer retweet
Precies... zeker als je ook de alimentatie voor het kind nog daar nog bij moet tellen....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zelfs dan is 1000 per maand echt bizar veel.
Snap je het echt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik. Maar zelfs dan is 1000 per maand echt bizar veel.
Dat zal vast niet. Maar dan blijft het nog een aardige smak geld per maand (12 jaar lang!) voor een vrouw die niks meer met je te maken wil hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk niet op maandagochtend de inhoud van mijn grijze container in de vuilniswagen kieperen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |