quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:03 schreef Zipportal het volgende:
Ze moeten Henk Westbroek nog een keertje uitnodigingen.
Godverdomme dit nummer van 'm. Gewoon twee verschillende personen.

Ik niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:10 schreef Heufd het volgende:
Gewoon weer een topshowtje hoor. Vind Willem van Hanegem toch wel een hele goede gast.

Lol.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou er nou ook in Engeland een man met een snor zijn die zegt: "If you have to get Ronnie Stam for the right back position, you'd better dook up your youth opleiding."

kan er niet meer bedenken, misschien rekent hij de Russische ploegen mee qua geld. Porto, Benfica wellicht maar die horen niet bij de absolute top.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef bianconeri het volgende:
Wel benieuwd wie Gijpie als de absolute top 12 ziet?
En wie als de ploegen daaronder(een 4-tal zei hij).
Je hebt natuurlijk:
Real, Barca, Man City en Man utd.
Die zullen er sowieso bij zitten, maar hij zegt dat daar o.a. Inter en Ac onder vallen.
Maar ik kan buiten bovenstaande 4 ploegen(eigenlijk Man Utd nog niet eens)
geen ploeg verzinnen die echt boven deze 2 ploegen staat? Zeker niet boven Ac.
Denkend aan Bayern, Chelsea, Arsenal, Liverpool en Juventus.
Maar die met eerder genoemde 4 dan zit je echt nog maar op 9 ploegen.
Iemand andere ideetjes?
Absolute top 12 ploegen.
Met daaronder 4 ploegen er net tegenaan(waaronder hij Ac en Inter noemde).
En daaronder de volgende groep(waar hij Schalke onder schaarde).

Nou als hij de Russische ploegen meerekent daarbij dan verklaar ik hem als gek hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 21:40 schreef macca728 het volgende:
[..]
kan er niet meer bedenken, misschien rekent hij de Russische ploegen mee qua geld. Porto, Benfica wellicht maar die horen niet bij de absolute top.
Voor de rest doet hij ook maar een gooi natuurlijk.

Wat een onzin zeg!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:43 schreef DrDentz het volgende:
Van de 12 beste spelers in de wereld spelen er 10 bij Barcelona!

Gooi deze reactie eens weg, dat kan met de nieuwe reset-functiequote:Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg!!
Tenzij je bedoelt top 12 schwalbe spelers, top 12 toneelspelers, top 12 kaartennaaiers.
Maar dat zal wel niet, want dan had Barca alle 12.

quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg!!
Tenzij je bedoelt top 12 schwalbe spelers, top 12 toneelspelers, top 12 kaartennaaiers.
Maar dat zal wel niet, want dan had Barca alle 12.

Wat is deze?quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gooi deze reactie eens weg, dat kan met de nieuwe reset-functie

En toch heb ik gelijk en dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 1 februari 2012 22:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Gooi deze reactie eens weg, dat kan met de nieuwe reset-functie

quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef bianconeri het volgende:
Je hebt natuurlijk:
Die zullen er sowieso bij zitten, maar hij zegt dat daar o.a. Inter en Ac onder vallen.
Iemand andere ideetjes?
Absolute top 12 ploegen.

Deze Jelle kent zijn plaats nietquote:HAHAHA, IK ben Jelle Hopstaken! En is gewoon een goede vraag hoor..
jelliehop1 4 uur geleden

quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij de reacties op youtube
[..]
Deze Jelle kent zijn plaats niet
Als Johan zegt dat je onzin uitkraamt, doe je dat ook.

quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij de reacties op youtube
[..]
Deze Jelle kent zijn plaats niet
Als Johan zegt dat je onzin uitkraamt, doe je dat ook.

quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou er nou ook in Engeland een man met een snor zijn die zegt: "If you have to get Ronnie Stam for the right back position, you'd better dook up your youth opleiding."

Gijpie overdrijft soms wel een beetje. Vond het ook best knap dat hij al kon zien dat Clasie nooit wereldtop zou worden en dat hij maar blij moet zijn met een Sporting ofzo. Valt me op dat hij Nederlandse spelers vaak de grond inpraat en buitenlandse spelers al snel tot wereldtop rekent.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:31 schreef bianconeri het volgende:
Je hebt natuurlijk:
Iemand andere ideetjes?
Absolute top 12 ploegen.

Wat dat betreft heb je wel een punt, inderdaad ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:50 schreef J2T het volgende:
Voor de rest is Gijpie een baas natuurlijk, maar dat geheel terzijde.

Jij denkt dat Clasie wereldtop wordt, ooit?quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:48 schreef J2T het volgende:
[..]
Gijpie overdrijft soms wel een beetje. Vond het ook best knap dat hij al kon zien dat Clasie nooit wereldtop zou worden en dat hij maar blij moet zijn met een Sporting ofzo. Valt me op dat hij Nederlandse spelers vaak de grond inpraat en buitenlandse spelers al snel tot wereldtop rekent.

Ik niet, maar is ook een slecht voorbeeld. Wel pakte hij er maandag 1 mooie aanname van Messi uit om als voorbeeld te stellen waarom heel de eredivisie dramatisch is om vervolgens pas te stellen dat ook Barcelona - Villarreal een draak van een wedstrijd was geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Clasie wereldtop wordt, ooit?

quote:Op donderdag 2 februari 2012 01:16 schreef Seam het volgende:
Schelvis en GijpieHeb er weer veel zin in

quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef Oliver23 het volgende:
Niet alleen de nieuwe VI filmpjes zijn door RTL geblokkeerd op Youtube, maar nu gaan ze ook de oude fragmenten blokkeren

Kennelijk komen mijn oude filmpjes (pauperfilmpjes die ik met mijn camera film) nog zonder problemen op Youtubequote:Op donderdag 2 februari 2012 13:11 schreef Oliver23 het volgende:
Niet alleen de nieuwe VI filmpjes zijn door RTL geblokkeerd op Youtube, maar nu gaan ze ook de oude fragmenten blokkeren

Klik maar eens op de regel .. ... ...quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij mijne staan alleen Video blocked in some countries.

quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:27 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kennelijk komen mijn oude filmpjes (pauperfilmpjes die ik met mijn camera film) nog zonder problemen op Youtube

Stonden pas nog online. Nu is de site vernieuwd.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:08 schreef J2T het volgende:
Waarom staat VI Oranje eigenlijk niet bij RTLgemist?

Lijkt me de natuurlijke opvolger van Xavi. Melvin Platje d'r voor. Kan Barca weer een jaartje of 5 vooruit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij denkt dat Clasie wereldtop wordt, ooit?

Het volk wat de gouden ring heeft bezorgd is nu juist dat Youtube/Sigaarsnor volk. Stomme zet van RTLquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:50 schreef Oliver23 het volgende:
Had RTL een mailtje gestuurd, hieronder hun antwoord:
Hallo Oliver,
RTL heeft ervoor gekozen officiële content niet meer te claimen, maar te blokkeren. Dit is sinds 30 januari van start gegaan en zal ook zo blijven. Dit is voor jou en de kijkers van deze video's inderdaad jammer, maar dit heeft RTL als eigenaar van de content besloten. We hopen uiteraard wel dat je met plezier naar Voetbal International blijft kijken!
Met vriendelijke groet,
Het RTL XL Team

Oude media blijven het internet niet begrijpen. Zo jammer.quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:50 schreef Oliver23 het volgende:
Hallo Oliver,
RTL heeft ervoor gekozen officiële content niet meer te claimen, maar te blokkeren. Dit is sinds 30 januari van start gegaan en zal ook zo blijven. Dit is voor jou en de kijkers van deze video's inderdaad jammer, maar dit heeft RTL als eigenaar van de content besloten. We hopen uiteraard wel dat je met plezier naar Voetbal International blijft kijken!
Met vriendelijke groet,
Het RTL XL Team

What the fuck man, kansloos zegquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:50 schreef Oliver23 het volgende:
Hallo Oliver,
Met vriendelijke groet,
Het RTL XL Team

Precies. En wat heeft dat blokkeren voor nut?quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:01 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het volk wat de gouden ring heeft bezorgd is nu juist dat Youtube/Sigaarsnor volk. Stomme zet van RTL

We kunnen wel een petitie maken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:42 schreef Jivis het volgende:
Eigenlijk moet hier een mail over gestuurd worden in de uitzending zelf. Niet dat die er doorheen komt, maar toch.

Nou, dat ook weer niet. Dat SBS gemist is helemaal een crime. En geen mp4'tjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:49 schreef DrDentz het volgende:
Dat ze maar snel naar SBS gaan want van John mag alles.

Da's wel een goeie ja.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We kunnen wel een petitie maken.

Zal wel een beslissing zijn van wat 50-plussers die niet opgegroeid zijn met internet en geen benul hebben van de marketing waarde van al die youtube clips.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:30 schreef McCandless het volgende:
Wat is de reden dat ze alle beelden geblokkeerd hebben dan? Who cares wie er mee aan de haal gaat denk ik dan. Inderdaad weer een geval van het niet begrijpen van de nieuwe media.

Inderdaad, RTL XL boycotten, Anonymous moet die site aanvallen!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:35 schreef Stiggie het volgende:
Belachelijk idd. Al die video's dragen bij aan de populariteit van VI.... dat ze dat nou nog steeds niet snappen. Alsof ik op RTL XL ga zoeken naar VI filmpjes.... Right

morgen rellen in de studioquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Inderdaad, RTL XL boycotten, Anonymous moet die site aanvallen!!!

quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:08 schreef Salt_Seafood het volgende:
RTL verwijdert alle YouTube-filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |