ik gebruik dat schematje van ene Ronaldquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Welke trainingsschema gebruiken jullie? Of maken jullie er zelf een?
Ik heb het vandaag niet. Maar ik speel het altijd in een venster omdat ik ook andere dingen doe, en als ik bezig ben met internet en ik kom er terug op loopt ie vast, ik moet dan minutenlang wachten tot ik verder kan spelen. Maar heeft te maken met mijn laptop denk ik.quote:
Mijn spelers zeiken wel vaak dat het schema van Ronald aan de zware kant is...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik gebruik dat schematje van ene Ronald
Jammer dat je in zo'n zware poule terecht bent gekomen. In welk seizoen zit je ondertussen wel niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:07 schreef MMUFC het volgende:
Het is groepsfase EL geworden.. verloor uit met 4-1 en stond thuis bij rust met 2-0 voor.. 1 doelpunt verwijderd van CL.. Maar na rust werd er nog 1x gescoord, alleen werd het dus 2-1 ipv 3-0.
Punten ga ik in de EL niet halen:
Sporting Portugal(Por)
Girondins Bordeaux(Fra)
Aston Villa(Eng)
SANTA COLOMA(And)
2018-2019.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:42 schreef alf89 het volgende:
[..]
Jammer dat je in zo'n zware poule terecht bent gekomen. In welk seizoen zit je ondertussen wel niet?
Dat is niet verkeerd. Wat is je transferbudget?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
2018-2019.
Inderdaad wel jammer, maar aan de andere kant al blij dat ik het überhaupt gehaald heb..
Alleen wel bizar.. Heb 2 voorrondes CL overleefd en de groepsfase EL gehaald maar sta tot nu toe op 0.200 coëfficiënten punten..
Het behalen van de groepsfase levert wel gewoon ff 3,1m op2,1m voor het verliezen van de voorronde CL en 1m voor het halen van de groepsfase EL.
Dat is "maar" 43k.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:02 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd. Wat is je transferbudget?
Volgend seizoen beterquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Niet te geloven ditKijk de verschil tussen 5 en 6, ben ik weer de klos
![]()
[ afbeelding ]
6 weken geleden stonden we nog aan de leiding![]()
![]()
![]()
Altayquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Volgend seizoen beterZijn er nog leuke (2e divisie) clubs om mee te spelen? Niet al te groot, middelmaat.
Ik ben nu Boavista terug aan het brengenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Volgend seizoen beterZijn er nog leuke (2e divisie) clubs om mee te spelen? Niet al te groot, middelmaat.
Niet aan beginnenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand ervaring met fm voor ios systemen?
Ik zat er ook aan te denken om hem te kopen, maar hij schijnt niet heel erg goed te zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Iemand ervaring met fm voor ios systemen?
daar faalt dit spel behoorlijk..onrealistisch..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef Jester65 het volgende:
Blind doet het trouwens verbazingwekkend goed in de verdediging.
Dat is het vaak niet eens denk ik. Ligt meer aan de status van de speler in de selectie, in combinatie met z'n stats denk ik. Een speler die bij mij back-up was en ook die stats had, werd voor 14.5 miljoen verkocht door Ten Have, maar op een sterspeler op dezelfde positie kon ik zelf een bod van 40 miljoen afwijzen. Hogere vraagprijs instellen kan misschien wel helpen ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je kan een hogere vraagprijs instellen, de kans dat clubs dan lage boden uitbrengen. Verder hangt het accepteren van boden van het bestuur volgens mij af van de stats van de voorzitter, in hoeverre die uit is op geld.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:20 schreef MrStock het volgende:
Heej,
Hebben jullie ook last van onderstaand probleem en hoe kan ik dit voortaan tegen gaan?
Ik ben met Ajax in seizoen 2015/2016. Ik heb flinke veranderingen doorgevoerd qua selectie, alhoewel de basis verdediging nog steeds Anita-Verthongen-Alderweireld-vd Wiel is en daarbij heb ik nog steeds Eriksen en Sulejmani in het basiselftal.
Ik heb ruim 120 miljoen verdiend aan spelersverkoop en 'maar' 100 miljoen uitgegeven aan het kopen van spelers. Toch is mijn team in zijn geheel vooruit gegaan. Dit heb ik gedaan door op het begin te focussen op talentjes kopen en in het vervolg te azen op goede spelers met aflopende contracten of spelers die op transferlijst komen te staan. Daarnaast heb ik zeer strenge eisen qua salarissen, deze komen absoluut niet boven de 2,4 miljoen.
Al deze veranderingen hebben er toe geleid dat mijn team gemiddeld 3 sterren is met een paar spelers op 3,5 ster en 2 op vier sterren. Op letterlijk alle spelers wordt constant boden uitgebracht.
Ajax is nu "Zeer rijk", staat 16e van de wereld, heeft finale van CL gehaald en dik verloren. Ik heb een transferbudget van 40 miljoen (is al 3 seizoenen zo, komt omdat ik amper leuke spelers tegenkomen, alles wat ik (verbeterd) aankoop, kan ik ook weer terugverdienen dmv doorselecteren). Mijn salarissen liggen 8 miljoen onder het limiet, limiet is 36 miljoen, dus zit zelf op 28 miljoen.
Nu komt mijn probleem en hierdoor heb ik dus totaal geen zin meer in het spel... Ik heb voor een centrale middenvelder, die gerated wordt op 4,5 ster en 1e reservespeler is op het middenveld, een bod gekregen van 3,2 miljoen, welke geaccepteerd wordt door Ten Have . Hetzelfde geldt voor de directe back-up voor vd Wiel, voor 7,5 miljoen, gerated op 4 sterren...
De club is financieel gezond, ik zit ruim onder limiet qua salarissen, ik voldoe aan eisen van het bestuur (kampioen, beker, halen CL), club's imago is sterk verbeterd, etc etc. Welke reden kan die josti aanvoeren om dan toch in te grijpen op mijn beleid?
Het is gewoon grofweg onmogelijk om gelijke spelers voor het zelfde bedrag terug te halen met dezelfde salaris. Daarnaast was mijn rechtsback dit seizoen voor het eerst gekenmerkt als Opgeleid bij club (15-21). Nu kan ik dus weer van voor af aan beginnen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit in het vervolg kan voorkomen, want ik heb zwaar de pest er in om nog met het spel te starten....
Inderdaad, ik hou de vraagprijs van mijn beste spelers ook zo rond de 20-30 miljoen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je kan een hogere vraagprijs instellen, de kans dat clubs dan lage boden uitbrengen. Verder hangt het accepteren van boden van het bestuur volgens mij af van de stats van de voorzitter, in hoeverre die uit is op geld.
FM Handheld...heb 2009 en 2011 voor mijn psp(Bijna hetzelfde volgens mij?).Naar mijn idee zijn ze wel heel makkelijk en simpel. maar vind het wel leuk voor in bed bijv.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:15 schreef Jirdo het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken om hem te kopen, maar hij schijnt niet heel erg goed te zijn.
Ik heb deze skin gewoon van de game zelf, ik speel FM 2011, het is de skin FM 2011 Retro volgens mij.quote:Op zondag 5 februari 2012 09:24 schreef TvhN het volgende:
Weet iemand wanneer de officiële patch met transferupdates uitkomt?
@Zenit: waar heb je die skin gedownload?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |