Ik kom er maar niet in. Heb met Arsenal een aantal leuke seizoenen gedraaid, maar het hoogste wat ik heb gehaald is 4e. Uiteindelijk dus ontslagen. Gebeurde ook wel rare dingen met mijn spelers. Persie eerste seizoen alles gespeeld en mijn grote held, om in seizoen 2 nog 2 sterren over te hebben.
Ben daarna met Blackburn begonnen. Heb ik altijd een beetje een zwak voor gehad. Samba meteen verkocht voor 20 miljoen omdat ik veel goede CV's had, maar op andere plekken tekort kwam. Geen enkele andere fatsoenlijke speler die meteen een toevoeging was kunnen halen. Lacina Traoré kunnen halen, maar die is het eerste seizoen nog wat minnetjes.
Heb het in Duitsland geprobeerd, maar daar wordt ik niet vrolijk van. Caen was in 11 mijn favoriete game, maar daar wordt vrijwel ieder bod door het bestuur geaccepteerd. Ben ik binnen een week al mijn mega talenten kwijt. En krijg daar geen budget voor terug.

PSV geprobeerd, maar ik speel volgens mij niet graag met een club die ik aanhang. Heb ook vaak moeite een goede tactiek uit te doktoren. Moet ik passen op kort of direct zetten? Dat soort vraagstukken. Een tactiek downloaden haalt voor mij het spelplezier ook een beetje weg. Voelt op de een of andere manier toch als cheaten.
Lower League Engeland heb ik nog niet geprobeerd. Misschien daar mijn mogelijkheden eens verkennen. Heb ooit binnen no time Yeovil de CL in geholpen. 2010 versie volgens mij.
Heb net een Chievo game gestart. Gewoon omdat ik fan ben van Pelissier en Paloschi. Dat moet een match made in heaven zijn. Eens kijken hoe die gaat, anders zweer ik hem eens een poosje af. Niet te geforceerd blijven spelen omdat je er ooit veel plezier mee hebt gehad of zoiets.