abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:51:37 #31
243024 ch0c0mel
de enige echte
pi_107531933
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:03 schreef Eagle_99 het volgende:
Niet te geloven dit :( Kijk de verschil tussen 5 en 6, ben ik weer de klos :(

[ afbeelding ]

6 weken geleden stonden we nog aan de leiding :'( :'( :'( :'(
Volgend seizoen beter :P Zijn er nog leuke (2e divisie) clubs om mee te spelen? Niet al te groot, middelmaat.
pi_107532183
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef ch0c0mel het volgende:

[..]

Volgend seizoen beter :P Zijn er nog leuke (2e divisie) clubs om mee te spelen? Niet al te groot, middelmaat.
Altay :9 Vorig seizoen gedegradeerd van de Bank Asya Birinci Lig(2de competitie van Turkije).
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_107533590
Mijn spits scoort na zijn blessure weer als een gek, hij zit momenteel op 45, record van Tanju Çolak(Gouden Schoen winnaar in de jaren '80 met 39 doelpunten) is overschreden, ook zijn eigen record van 38 van het vorige seizoen.
Orduspor(die van ons 4-2 waarna we niet meer konden klimmen) met 2-6 en 8-0 verslagen in de eerste play-offs.
Nu tegen Bursaspor,staan we 3-0 achter :N
4-0 :')
5-0 :') Kan niet gekker
Loopt ie vast, zal ik jouichen of huilen?

[ Bericht 7% gewijzigd door Eagle_99 op 02-02-2012 21:27:29 ]
pi_107537100
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:51 schreef ch0c0mel het volgende:

[..]

Ik ben nu Boavista terug aan het brengen :) Spelen in de Portugese 3e divisie en die ga ik weer even omhoog brengen(als alles volgens plan loopt).
pi_107545894
Iemand ervaring met fm voor ios systemen?

[ Bericht 3% gewijzigd door Lange_Lans op 03-02-2012 09:00:49 ]
pi_107547387
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Niet aan beginnen
pi_107548040
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 07:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zat er ook aan te denken om hem te kopen, maar hij schijnt niet heel erg goed te zijn.
pi_107552121
Het eerste seizoen met Ajax afgerond, dik kampioen geworden. De Jong, Vertonghen en Sulejmani heb ik inmiddels verkocht, de aflopende contracten van Bulykin, Ooijer en nog een paar worden niet verlengd. In de winterstop had ik Friedrich (transfervrij) en Marcos Assunção (Palmeiras) al aangetrokken. Blind doet het trouwens verbazingwekkend goed in de verdediging. Voor het nieuwe seizoen heb ik o.a. Seedorf aangetrokken, ben benieuwd wat hij nog kan. Topscorer was El Hamdaoui met 37 doelpunten, en dan was ie ook nog ruim een maand afwezig in verband met de Africa Cup.
pi_107565399
The impossible has happened, ik scoor zojuist een vrije trap 8)7
pi_107573132
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 12:25 schreef Jester65 het volgende:
Blind doet het trouwens verbazingwekkend goed in de verdediging.
daar faalt dit spel behoorlijk..onrealistisch..
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:20:34 #41
171953 MrStock
Zedde gej joa!
pi_107598085
Heej,

Hebben jullie ook last van onderstaand probleem en hoe kan ik dit voortaan tegen gaan?

Ik ben met Ajax in seizoen 2015/2016. Ik heb flinke veranderingen doorgevoerd qua selectie, alhoewel de basis verdediging nog steeds Anita-Verthongen-Alderweireld-vd Wiel is en daarbij heb ik nog steeds Eriksen en Sulejmani in het basiselftal.
Ik heb ruim 120 miljoen verdiend aan spelersverkoop en 'maar' 100 miljoen uitgegeven aan het kopen van spelers. Toch is mijn team in zijn geheel vooruit gegaan. Dit heb ik gedaan door op het begin te focussen op talentjes kopen en in het vervolg te azen op goede spelers met aflopende contracten of spelers die op transferlijst komen te staan. Daarnaast heb ik zeer strenge eisen qua salarissen, deze komen absoluut niet boven de 2,4 miljoen.
Al deze veranderingen hebben er toe geleid dat mijn team gemiddeld 3 sterren is met een paar spelers op 3,5 ster en 2 op vier sterren. Op letterlijk alle spelers wordt constant boden uitgebracht.

Ajax is nu "Zeer rijk", staat 16e van de wereld, heeft finale van CL gehaald en dik verloren. Ik heb een transferbudget van 40 miljoen (is al 3 seizoenen zo, komt omdat ik amper leuke spelers tegenkomen, alles wat ik (verbeterd) aankoop, kan ik ook weer terugverdienen dmv doorselecteren). Mijn salarissen liggen 8 miljoen onder het limiet, limiet is 36 miljoen, dus zit zelf op 28 miljoen.

Nu komt mijn probleem en hierdoor heb ik dus totaal geen zin meer in het spel... Ik heb voor een centrale middenvelder, die gerated wordt op 4,5 ster en 1e reservespeler is op het middenveld, een bod gekregen van 3,2 miljoen, welke geaccepteerd wordt door Ten Have . Hetzelfde geldt voor de directe back-up voor vd Wiel, voor 7,5 miljoen, gerated op 4 sterren...

De club is financieel gezond, ik zit ruim onder limiet qua salarissen, ik voldoe aan eisen van het bestuur (kampioen, beker, halen CL), club's imago is sterk verbeterd, etc etc. Welke reden kan die josti aanvoeren om dan toch in te grijpen op mijn beleid?

Het is gewoon grofweg onmogelijk om gelijke spelers voor het zelfde bedrag terug te halen met dezelfde salaris. Daarnaast was mijn rechtsback dit seizoen voor het eerst gekenmerkt als Opgeleid bij club (15-21). Nu kan ik dus weer van voor af aan beginnen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit in het vervolg kan voorkomen, want ik heb zwaar de pest er in om nog met het spel te starten....
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......
pi_107598713
Je kan een hogere vraagprijs instellen, de kans dat clubs dan lage boden uitbrengen. Verder hangt het accepteren van boden van het bestuur volgens mij af van de stats van de voorzitter, in hoeverre die uit is op geld.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_107604361
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je kan een hogere vraagprijs instellen, de kans dat clubs dan lage boden uitbrengen. Verder hangt het accepteren van boden van het bestuur volgens mij af van de stats van de voorzitter, in hoeverre die uit is op geld.
Dat is het vaak niet eens denk ik. Ligt meer aan de status van de speler in de selectie, in combinatie met z'n stats denk ik. Een speler die bij mij back-up was en ook die stats had, werd voor 14.5 miljoen verkocht door Ten Have, maar op een sterspeler op dezelfde positie kon ik zelf een bod van 40 miljoen afwijzen. Hogere vraagprijs instellen kan misschien wel helpen ja.
pi_107606664
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:20 schreef MrStock het volgende:
Heej,

Hebben jullie ook last van onderstaand probleem en hoe kan ik dit voortaan tegen gaan?

Ik ben met Ajax in seizoen 2015/2016. Ik heb flinke veranderingen doorgevoerd qua selectie, alhoewel de basis verdediging nog steeds Anita-Verthongen-Alderweireld-vd Wiel is en daarbij heb ik nog steeds Eriksen en Sulejmani in het basiselftal.
Ik heb ruim 120 miljoen verdiend aan spelersverkoop en 'maar' 100 miljoen uitgegeven aan het kopen van spelers. Toch is mijn team in zijn geheel vooruit gegaan. Dit heb ik gedaan door op het begin te focussen op talentjes kopen en in het vervolg te azen op goede spelers met aflopende contracten of spelers die op transferlijst komen te staan. Daarnaast heb ik zeer strenge eisen qua salarissen, deze komen absoluut niet boven de 2,4 miljoen.
Al deze veranderingen hebben er toe geleid dat mijn team gemiddeld 3 sterren is met een paar spelers op 3,5 ster en 2 op vier sterren. Op letterlijk alle spelers wordt constant boden uitgebracht.

Ajax is nu "Zeer rijk", staat 16e van de wereld, heeft finale van CL gehaald en dik verloren. Ik heb een transferbudget van 40 miljoen (is al 3 seizoenen zo, komt omdat ik amper leuke spelers tegenkomen, alles wat ik (verbeterd) aankoop, kan ik ook weer terugverdienen dmv doorselecteren). Mijn salarissen liggen 8 miljoen onder het limiet, limiet is 36 miljoen, dus zit zelf op 28 miljoen.

Nu komt mijn probleem en hierdoor heb ik dus totaal geen zin meer in het spel... Ik heb voor een centrale middenvelder, die gerated wordt op 4,5 ster en 1e reservespeler is op het middenveld, een bod gekregen van 3,2 miljoen, welke geaccepteerd wordt door Ten Have . Hetzelfde geldt voor de directe back-up voor vd Wiel, voor 7,5 miljoen, gerated op 4 sterren...

De club is financieel gezond, ik zit ruim onder limiet qua salarissen, ik voldoe aan eisen van het bestuur (kampioen, beker, halen CL), club's imago is sterk verbeterd, etc etc. Welke reden kan die josti aanvoeren om dan toch in te grijpen op mijn beleid?

Het is gewoon grofweg onmogelijk om gelijke spelers voor het zelfde bedrag terug te halen met dezelfde salaris. Daarnaast was mijn rechtsback dit seizoen voor het eerst gekenmerkt als Opgeleid bij club (15-21). Nu kan ik dus weer van voor af aan beginnen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit in het vervolg kan voorkomen, want ik heb zwaar de pest er in om nog met het spel te starten....
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Inderdaad, ik hou de vraagprijs van mijn beste spelers ook zo rond de 20-30 miljoen.
Feyenoord-
pi_107608901
Even begonnen met Twente. Verlies ik van de Dayton Dutch Lions, win ik daarna van ManU. Wat. :')
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_107609963
Na de 0-1 thuisnederlaag tegen Spurs moet ik nu in White Hart Lane winnen, ik ga denk ik alles of niets spelen, 4-2-4 en aanvallen maar. ^O^

Edit: Het lijkt erop dat dit werkt! :D Na 55 minuten splijt Budkivskyi (mijn 19-jarige geweldig spelende spits) de verdediging open en Douglas Costa tikt de bal langs Gomes. *O* Eerlijk gezegd zat ik echt gewoon hardop te juichen achter mijn PC. :P Spurs gaan natuurlijk aanvallender spelen. Ik zet een meer verdedigende formatie op. Het staat nu in totaal 1-1.

Edit 2: Na mijn eerste edit was er een nogal omstreden penalty (vind ik). Dat kostte mij de wedstrijd, daarna scoort Palacios ook nog de 2-1, ipv juichen zat ik te schelden. ;( Uitschakeling in de CL dus. :( Het ging trouwens aardig gelijk op:

[ Bericht 33% gewijzigd door Zenit- op 04-02-2012 22:36:49 ]
Feyenoord-
pi_107611349
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:15 schreef Jirdo het volgende:

[..]

Ik zat er ook aan te denken om hem te kopen, maar hij schijnt niet heel erg goed te zijn.
FM Handheld...heb 2009 en 2011 voor mijn psp(Bijna hetzelfde volgens mij?).Naar mijn idee zijn ze wel heel makkelijk en simpel. maar vind het wel leuk voor in bed bijv.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_107620254
Weet iemand wanneer de officiële patch met transferupdates uitkomt?

@Zenit: waar heb je die skin gedownload?
pi_107627522

:D :D

Alleen jammer dat hij maar 3 minuten kon spelen :{ En nog erger is dat ik hem heb vergeten in te schrijven in de competitie :(

Seizoen 2032/2033 staan we na 9 weken op nummer 2 met evenveel punten als nr. 1 Galatasaray. Regerend kampioen is Trabzonspor 8-)
pi_107650023
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 09:24 schreef TvhN het volgende:
Weet iemand wanneer de officiële patch met transferupdates uitkomt?

@Zenit: waar heb je die skin gedownload?
Ik heb deze skin gewoon van de game zelf, ik speel FM 2011, het is de skin FM 2011 Retro volgens mij. ;)
Feyenoord-
pi_107670550
Ik speel tegenwoordig alleen nog online samen met een vriend. (Hij heeft de savegame dus kan niks nachecken wie ik gehaald heb etc).

Hij PSV ik Ajax.

Eerste 3 seizoenen ben ik kampioen geworden maar hij iedere CL kwart of halve finale gehaald.

Spelers die ik binnen heb gehaald:
Transfervrij:
Adebayor, Kolo Toure, Ivanovic, Chivu, Raul, Thiago Neves, Ospina en nog een paar.
Gekocht:
Hernandez(Sampdoria, 26milj), Ter Stegen (15milj), Capoue(7,5milj), Romario (2,5milj), Rugani (2,5milj), tiote (4,5 milj), Gutierez (5milj), Polo (3milj), en nog een paar weet het even niet.

Spelers die hij heeft binnen gehaald:
Transfervrij:
Anelka, v Bommel, Ibrahimovic, en nog een paar.
Gekocht:
Torres (gehuurd voor 40% van zijn loon), Gignac, Vlaar, Boularouz, en nog een paar.

We zijn nu aan seizoen 4 bezig, hij eerste ik 2de.
Ik heb punten laten liggen in Rotterdam na 8-0 van heracles te winnen en vervolgens 2-1 te verliezen van Feyenoord met 3 afgekeurde doelpunten voor mij...

Hernandez 4de seizoen binnen gehengeld, scoort in zijn eerste 5 games 12X sindsdien staat hij hartstikke droog, scoort niet meer slecht voetbal etc. Wat kan ik hieraan doen? Ik laat het opgesteld zodat hij weer vertrouwen krijgt. Maar werkt niet schijnbaar.
Cheers!
pi_107670824
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef Berik1985 het volgende:
Ik speel tegenwoordig alleen nog online samen met een vriend. (Hij heeft de savegame dus kan niks nachecken wie ik gehaald heb etc).

Hij PSV ik Ajax.

Eerste 3 seizoenen ben ik kampioen geworden maar hij iedere CL kwart of halve finale gehaald.

Spelers die ik binnen heb gehaald:
Transfervrij:
Adebayor, Kolo Toure, Ivanovic, Chivu, Raul, Thiago Neves, Ospina en nog een paar.
Gekocht:
Hernandez(Sampdoria, 26milj), Ter Stegen (15milj), Capoue(7,5milj), Romario (2,5milj), Rugani (2,5milj), tiote (4,5 milj), Gutierez (5milj), Polo (3milj), en nog een paar weet het even niet.

Spelers die hij heeft binnen gehaald:
Transfervrij:
Anelka, v Bommel, Ibrahimovic, en nog een paar.
Gekocht:
Torres (gehuurd voor 40% van zijn loon), Gignac, Vlaar, Boularouz, en nog een paar.

We zijn nu aan seizoen 4 bezig, hij eerste ik 2de.
Ik heb punten laten liggen in Rotterdam na 8-0 van heracles te winnen en vervolgens 2-1 te verliezen van Feyenoord met 3 afgekeurde doelpunten voor mij...

Hernandez 4de seizoen binnen gehengeld, scoort in zijn eerste 5 games 12X sindsdien staat hij hartstikke droog, scoort niet meer slecht voetbal etc. Wat kan ik hieraan doen? Ik laat het opgesteld zodat hij weer vertrouwen krijgt. Maar werkt niet schijnbaar.
Screentje van Hernandez? En welke rol heb je hem op staan?
pi_107671355
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:33 schreef alf89 het volgende:

[..]

Screentje van Hernandez? En welke rol heb je hem op staan?
Spits Hernandez van Sampdoria (bestaat in het echt ook:)) Kan de game niet openen omdat vriend van me de savegame heeft.

Maar hij staat Diepe Spits. maar maak binnenkort een screen:)
Cheers!
pi_107671952
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:47 schreef Berik1985 het volgende:

[..]

Spits Hernandez van Sampdoria (bestaat in het echt ook:)) Kan de game niet openen omdat vriend van me de savegame heeft.

Maar hij staat Diepe Spits. maar maak binnenkort een screen:)
Hij zit niet in mijn game dus ik kan het niet voor je opzoeken wat het probleem zou kunnen zijn.
pi_107674691
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:03 schreef alf89 het volgende:

[..]

Hij zit niet in mijn game dus ik kan het niet voor je opzoeken wat het probleem zou kunnen zijn.
Abel Hernandez, speelt bij Palermo als het goed is.
pi_107675063
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:09 schreef Niek92 het volgende:

[..]

Abel Hernandez, speelt bij Palermo als het goed is.
Als het inderdaad om deze gaat zou ik hem niet gebruiken als Diepe spits.
Ik zou gaan voor een afmaker en daarachter een aanvallende middenvelder of vooruitgeschoven spelmaker in een 4-3-3 systeem.
pi_107679582
Groepsfase EL afgelopen. In het debuut in de Europa League heeft Santa Coloma geen punt gepakt maar wel 4 goals gemaakt. Jammer genoeg waren hier 2 eigen goals bij :')

In de competitie rond de jaarwisseling weer een straatlengte voor. Dus de titel gaat gehaald worden, verder ga ik in de 2e seizoenshelft kijken of ik me dusdanig kan versterken dat ik vaker de groepsfase kan halen..
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:14:45 #58
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_107701816
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:20 schreef MrStock het volgende:
Ten Have trolt in FM verhaal
Misschien een optie om met FMRTE(kan je in je save mee editen) de reputatie van Ten Have heel laag te maken (wel zo realistische :P)
Dan wordt de club of door iemand van het bestuur overgenomen of een zakenman of zelfs sjeik :P

Het is het proberen waard, tenzij je het cheaten vindt ;)
So confused when you're lost in the groove
pi_107705972
Weet iemand trouwens hoe die coëfficiënten punten nu precies werken.

Ik zit namelijk met het volgende:
Vorig seizoen moest ik met Santa Coloma meedoen vanaf de 1e voorronde CL.
Ik overleefde voorronde 1 en 2 CL, verloor in voorronde 3 CL en verloor 4e voorronde EL.
Ik kreeg daarvoor ruim 1 coëfficiënten punt.

Dit seizoen startte ik in de 2e voorronde CL.
Ik overleefde voorronde 2 en 3 CL, verloor in voorronde 4 CL en werd in EL poule puntloos laatste.
Ik kreeg daarvoor 0.2 coëfficiënten punt.

Hoe kan het dat ik voor een seizoen waarin ik de groepsfase haalde minder punten kreeg dan in een seizoen waarin ik de voorrondes niet overleefde?
pi_107706030
Ik ben een game begonnen met Newcastle, verwachtingen zijn laag, linker rijtje moet gehaald worden. Ik heb Kadlec gekocht om naast Ba te spelen, maar het wil nog niet echt vlotten. Het is niet dat ze de kansen niet krijgen, maar ze schieten ze er niet in...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')