SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 31-01-2012 20:04:35 ]![]()
Ik ga zometeen even een nieuwe fernandespic maken, want deze vind ik echt niet tof
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Eh...quote:Op maandag 30 januari 2012 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey hey hey, ik heb iets van 3 topics geen lapo gehad
Topicreeks: Fernandes.Deathlift or Die.![]()
Wauw, incl een echt blikje?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:43 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga zometeen even een nieuwe fernandespic maken, want deze vind ik echt niet tofDeathlift or Die.![]()
Ligt het aan mijn pc of is die post van dWc verdwenen? Die buik van die fatty met dat zwarte shirt ook
Yesquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:43 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga zometeen even een nieuwe fernandespic maken, want deze vind ik echt niet tofLijkt wel een Magnum-reclamequote:.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor de heren
![]()
![]()
Jumi, verwerk je jopen en je dijen in de nieuwe foto.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor de heren
En nee, geen jopen of dijen
Lipjes getuit?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe
En nee, geen jopen of dijenDeathlift or Die.![]()
Lame.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe
En nee, geen jopen of dijen
Misschien je schaamlippen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Whehe, echt jaquote:Op maandag 30 januari 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als Sala naar Voltt komt word ie ook helemaal gek, wees gewaarschuwd? Ik denk dat ik nonstop stuk ga als ik Sala hoor praten.
Amber Rose natürlichquote:Op maandag 30 januari 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is die sma in je UI eigenlijk? Vraag ik me al tijden af.
Wauw, dat is wel de allerlaatste die ik erin zou herkennenquote:. Had altijd die stiekeme hoop dat jij het was
.
![]()
Whehe, nee sorryquote:Op maandag 30 januari 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel de allerlaatste die ik erin zou herkennen. Had altijd die stiekeme hoop dat jij het was
.
![]()
Valt wel mee man, ik ging eerder stuk om Chocoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, echt ja? Ik denk dat ik nonstop stuk ga als ik Sala hoor praten.
![]()
![]()
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan makenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik stem namens alle Fernandes ovg'tjes voor dat jij een soortgelijke nieuwe picca schiet.
Ik stem voor dat ze eerst flink gaan trainen om hetzelfde lichaam te krijgenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan maken![]()
![]()
dit dus, kom maar opquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan maken![]()
![]()
Ik wil zijn thunder niet stealen weetje.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan maken[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Heeft hij vast geen moeite mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil zijn thunder niet stealen weetje.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Als je mij naakt wil zien hoef je alleen maar je adres je DMen.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik denk niet dat ze interesse heeft in een abo op de Gaykrant.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je mij naakt wil zien hoef je alleen maar je adres je DMen.![]()
Meh. 3/10quote:Op maandag 30 januari 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze interesse heeft in een abo op de Gaykrant.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik stem voor dat ze eerst flink gaan trainen om hetzelfde lichaam te krijgen![]()
![]()
I am the Walrus.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer met de bietols?ziek random weer
![]()
Ben ik veel te dik voorquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan maken
Deathlift or Die.![]()
Jij pestte mij de hele avond lang.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt wel mee man, ik ging eerder stuk om Choco
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Daarom zeg ik ook 'flink trainen'quote:Zo dik ben je toch niet? Althans, nooit gezien
Met wat?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij pestte mij de hele avond lang.![]()
![]()
Quotede de verkeerdequote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 'flink trainen'Zo dik ben je toch niet? Althans, nooit gezien
Deathlift or Die.![]()
Mijn kleine piemel.quote:
Ja haal het de volgende keer dan niet in je hoofd om op het podium te gaan staan en te gaan helikopterenquote:![]()
![]()
Ik neem genoegen met foto's in mijn PM-inbox.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je mij naakt wil zien hoef je alleen maar je adres je DMen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ontkennen dat je er van genoot.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja haal het de volgende keer dan niet in je hoofd om op het podium te gaan staan en te gaan helikopterenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Als je in de club rook ziet is het geen rookmachine, maar slechts de luchtwrijving van het helicopteren van Choco.
![]()
Titi zou Titi niet zijn als ze net kei hard onderuit is gegaan met haar fiets. Nu kan ik er om lachen want het heeft er vast en zeker funny uit gezien maar ik verga van de pijn.
All good things are wild and free.![]()
Waar zit de pijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:36 schreef tliciouz het volgende:
Titi zou Titi niet zijn als ze net kei hard onderuit is gegaan met haar fiets. Nu kan ik er om lachen want het heeft er vast en zeker funny uit gezien maar ik verga van de pijn.![]()
In b4 kusje dr op.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
In mijn ass, kun jij het verhelpen?quote:
Lol nee, handen helemaal afgeschaafd, knie kapot, met mijn hoofd op de grond geklapt maar die is gelukkig wel ongedeerd gebleven.
Ik had mijn riot shield mee moeten nemen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen real life Call of Duty skills hebbenAll good things are wild and free.![]()
Awquote:Op maandag 30 januari 2012 21:39 schreef tliciouz het volgende:
Lol nee, handen helemaal afgeschaafd, knie kapot, met mijn hoofd op de grond geklapt maar die is gelukkig wel ongedeerd gebleven.! Mede om deze reden ben ik de deur nog niet uitgeweest vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aw! Mede om deze reden ben ik de deur nog niet uitgeweest vandaag
Welk kleurtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh prettty!quote:Heb eigenlijk alleen een nagellakje van chanel, blijft die gloss lang zitten?
Eh, geen flauw idee eigenlijk. Ik heb hem net 5 minuten geleden voor het eerst opgedaanquote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh prettty!Heb eigenlijk alleen een nagellakje van chanel, blijft die gloss lang zitten?
Pics van roze DSL'squote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eh, geen flauw idee eigenlijk. Ik heb hem net 5 minuten geleden voor het eerst opgedaan![]()
Ja, heb gister een lekkere trap op m'n knie gekregen dus moest benen even overslaan.quote:
Wel kut, vandaag begonnen met cutten dus wilde even vol losgaanhalf uurtje schouders gedaan en half uurtje wat cardio (
)
Deathlift or Die.![]()
Homotje.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, heb gister een lekkere trap op m'n knie gekregen dus moest benen even overslaan.
Wel kut, vandaag begonnen met cutten dus wilde even vol losgaanhalf uurtje schouders gedaan en half uurtje wat cardio (
)
Je moet samen met mij Intermittent Fasting doen man. Shit is epic voor cutten. www.leangains.com[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ben verslaafd aan LipsmackersIk heb in 1 week tijd 15 stuks gekocht
![]()
Het komt nooit meer goed met mij
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ah, minder jaquote:Op maandag 30 januari 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, heb gister een lekkere trap op m'n knie gekregen dus moest benen even overslaan.
)
![]()
De jongen waarmee ik train heeft vandaag afgezegd dus ik haal m'n training morgen maar weer inZijn die dingen chill ja? Waar kan je die halen dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:08 schreef DjinN het volgende:
Ik ben verslaafd aan LipsmackersIk heb in 1 week tijd 15 stuks gekocht
![]()
Het komt nooit meer goed met mijThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nice, lees het zo, na m'n kwart en douche. Wat is het in het kort?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Homotje.
Je moet samen met mij Intermittent Fasting doen man. Shit is epic voor cutten. www.leangains.comDeathlift or Die.![]()
Bij ICI Paris XL kan je ze kopenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, minder ja![]()
De jongen waarmee ik train heeft vandaag afgezegd dus ik haal m'n training morgen maar weer in
[..]
Zijn die dingen chill ja? Waar kan je die halen dan?Ik vind ze geweldig, alleen al omdat ze zo lekker ruiken
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ah, ik zal binnenkort eens kijken danquote:Op maandag 30 januari 2012 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Bij ICI Paris XL kan je ze kopenIk vind ze geweldig, alleen al omdat ze zo lekker ruiken
![]()
Oh, en dit is 'm trouwens Titi (en Sala) :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwoele blik enzulks.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hmm, vervelend dat. Ik denk ook dat mijn knieėn naar de klote zijn want als ik ga squatten voel ik het gewoon knarsen en na afloop doet het zeer. Linkerknie doet nu ookal 2 dagen zeerquote:Op maandag 30 januari 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
)
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, ik zal binnenkort eens kijken dan
Staat je pretty, zou je zo kunnen zoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwoele blik enzulks.
Klinkt niet goed dit. Zijn er geen trainers bij je sportschool die weten hoe dit komt?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm, vervelend dat. Ik denk ook dat mijn knieėn naar de klote zijn want als ik ga squatten voel ik het gewoon knarsen en na afloop doet het zeer. Linkerknie doet nu ookal 2 dagen zeerThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Don't know zal het morgen even aan m'n sensei vragen en ff niet squatten, ik loop als een ouwe piraatquote:Op maandag 30 januari 2012 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klinkt niet goed dit. Zijn er geen trainers bij je sportschool die weten hoe dit komt?![]()
Dank jequote:
Wilde jij nog die ene tat laten zetten binnenkort? Ik wil echt heeeel graag een nieuwe, maar dan een grote. Ik twijfel alleen zoveel over de plek, het ontwerp, alles
[..]
Ik zie geen Fernandes blikje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwoele blik enzulks.
Deathlift or Die.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwoele blik enzulks.![]()
Dit is bijna schandalig
Wil hem sowieso nog voor de zomer laten zetten, alleen de plek blijft zo moeilijkquote:Op maandag 30 januari 2012 22:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dank je
Wilde jij nog die ene tat laten zetten binnenkort? Ik wil echt heeeel graag een nieuwe, maar dan een grote. Ik twijfel alleen zoveel over de plek, het ontwerp, allesKan hem overal doen, wil hem alleen niet op mijn armen.
Kenker, schijtirritant als mensen je om de 2 uur een berichtje sturen op whatsapp als je op die vorige berichtjes niet gereageerd hebt![]()
![]()
Ze snappen de hint nietquote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Kenker, schijtirritant als mensen je om de 2 uur een berichtje sturen op whatsapp als je op die vorige berichtjes niet gereageerd hebt
Dit was de Fernandesfoto ook nietquote:
Qua werk ofzo? Ik vind tattoo's op armen altijd wel mooi namelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil hem sowieso nog voor de zomer laten zetten, alleen de plek blijft zo moeilijkKan hem overal doen, wil hem alleen niet op mijn armen.
Ook qua werk maar heb ik nooit willen hebben. Vind het bij andere prachtig. Zit aan mijn zij te denken of onder mijn tiet zoquote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit was de Fernandesfoto ook niet
[..]
Qua werk ofzo? Ik vind tattoo's op armen altijd wel mooi namelijk
Ah, oké. Ja, dat vind ik ook mooi! Heb op beide plekken tats maar die onder m'n tiet/op m'n ribben was wel echt heel naar om te zetten. Niet dat die pijn je tegen moet houden thoquote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook qua werk maar heb ik nooit willen hebben. Vind het bij andere prachtig. Zit aan mijn zij te denken of onder mijn tiet zo
[..]Oh shit dem lips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwoele blik enzulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pijnlijker dan mijn nek gaat het toch niet worden hoop ik?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, oké. Ja, dat vind ik ook mooi! Heb op beide plekken tats maar die onder m'n tiet/op m'n ribben was wel echt heel naar om te zetten. Niet dat die pijn je tegen moet houden thoHeb je pics van beide?
Hehe, geen flauw ideequote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pijnlijker dan mijn nek gaat het toch niet worden hoop ik?Heb je pics van beide?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wil ik nog heeeel graag een piece op m'n ribben of een sleevequote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh shit dem lips.BijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zie deze foto nu pas. Sprite en Cola smaken/geuren, jaquote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Dit is bijna schandalig?
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Homotje.
Je moet samen met mij Intermittent Fasting doen man. Shit is epic voor cutten. www.leangains.com
Kanker
Deathlift or Die.![]()
Yesquote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh ik zie deze foto nu pas. Sprite en Cola smaken/geuren, ja?
En die zijn serieus waar echt nice
Ik heb zelfs Coca Cola Cherry
Gatverdammequote:
Trouw met me.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Als jij nou even tickets naar Cali had geregeld hadden we inmiddels al gedaanquote:
Cali is ons niet gegund. Maar Amsterdam heeft ook een heel mooi gemeentehuis.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als jij nou even tickets naar Cali had geregeld hadden we inmiddels al gedaanThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
omfg ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
No homo, ik weet ook niet wat de dames als eerste spotten, maar die shit onder z'n oksel!![]()
Ik was afgeleid door die aders die op knappen staan
Wtfquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
No homo, ik weet ook niet wat de dames als eerste spotten, maar die shit onder z'n oksel!![]()
Jawel, je keek.![]()
Haar?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
![]()
Amsterdam it is.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Cali is ons niet gegund. Maar Amsterdam heeft ook een heel mooi gemeentehuis.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Etha, je hoeft 't niet natuurlijk niet zo ver te hoeven laten komen als die dude.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Sowieso, mensen die cutten voor ze gigantisch zijn.
Afgelopen maand 5,5 kilo aangekomen, still not fat.
full stops and exclamation marks![]()
Ik cut voor MMA niet voor looks.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:37 schreef krioro het volgende:
Sowieso, mensen die cutten voor ze gigantisch zijn.
Afgelopen maand 5,5 kilo aangekomen, still not fat.
[ afbeelding ][i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hmm. Ben van plan om op -83kg te vechten. Ben nu 90kg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja weet ik, whole other ballgame. In welke klasse vecht je?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmm. Ben van plan om op -83kg te vechten. Ben nu 90kg.![]()
![]()
Dan ben je met jouw lengte (1,90m+ toch?) wel een lean mean fighting machine.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmm. Ben van plan om op -83kg te vechten. Ben nu 90kg.
Ook al is het niet per se voor looks, toch beter aan te zien dan een Mark Hunt bijvoorbeeld.Ik ga ook weer zwaarder dan 90kg worden. Heul niet fat.quote:
full stops and exclamation marks![]()
Ik ben 1.88m ofzo, maar de meeste mensen van mijn lengte zijn wel zwaarder jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan ben je met jouw lengte (1,90m+ toch?) wel een lean mean fighting machine.
Ook al is het niet per se voor looks, toch beter aan te zien dan een Mark Hunt bijvoorbeeld.
[..]
Ik ga ook weer zwaarder dan 90kg worden. Heul niet fat..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
jaawel hoowr so ff febo pakke lekke vette hap tog? Twijvel nog tusse bamihappie of swarmaburherquote:Deathlift or Die.![]()
Ik ga school pakken, I don't wanna go volgensmij is het ziek koudquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jaawel hoowr so ff febo pakke lekke vette hap tog? Twijvel nog tusse bamihappie of swarmaburher![]()
![]()
Temperatuurtje Siberiė idd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga school pakken, I don't wanna go volgensmij is het ziek koudDeathlift or Die.![]()
Zeg dat wel, en het ziet er nog wel zo lekker uitquote:mee naar diemuh zuid want t ziet er lekker uit!
Oke dat was gay.![]()
Weet iemand of voltt gefixt wordt door Mojo?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Word ik nog warmgehouden door je?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Donderdag zie ik in een maximale temp. van -10 staan voor Amsterdam op weeronline.nl![]()
Donderdag hier maximale temp. van -9quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Donderdag zie ik in een maximale temp. van -10 staan voor Amsterdam op weeronline.nl
Ik had vandaag al met -4 twee paar handschoenen aan en m'n handen bevroren al![]()
![]()
Yup! En ik zou junamii ook warm houden, weet alleen niet of haar broeder danwel vader me dan afmaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Word ik nog warmgehouden door je?.
Whehe, zegt degene die als 1e hier op z'n smoelwerk gingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef tliciouz het volgende:
Wat kunnen jullie zeurenLekker juist
.
![]()
Whehehehe 1-0 dwc die zitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup! En ik zou junamii ook warm houden, weet alleen niet of haar broeder danwel vader me dan afmaakt.
[..]
Whehe, zegt degene die als 1e hier op z'n smoelwerk ging.
![]()
Ja en zelfs dan hoor je me niet klagen over de kou, het is nu echt lekker in het zonnetjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup! En ik zou junamii ook warm houden, weet alleen niet of haar broeder danwel vader me dan afmaakt.
[..]
Whehe, zegt degene die als 1e hier op z'n smoelwerk ging.
Ik geef er niets om als het teringhard vriest en er een dikke laag sneeuw ligt.. het is niet voor niets WINTER
Ik vind gewoon "droge" kou niet zo erg, daar kan je je op kleden. Maar als er dan ook nog wind bij komtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:19 schreef DjinN het volgende:
Ik geef er niets om als het teringhard vriest en er een dikke laag sneeuw ligt.. het is niet voor niets WINTER
Jawel, je keek.![]()
Haha, heb geen broeder en m'n vader is heel liefquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vooroordelen weer![]()
![]()
![]()
Ben je wel moslim? (of joods kan ook)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef junamii het volgende:
[..]
Haha, heb geen broeder en m'n vader is heel lief
Vooroordelen weer![]()
![]()
Kan ik nu niet zien, zit te Special Ops-en met iemand die het nog niet zo goed kanquote:![]()
Deathlift or Die.![]()
Ga je toch een kaartje halen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Weet iemand of voltt gefixt wordt door Mojo?![]()
Dat deed ik laatst ook maar dan met survival, moest die gast telkens reviven, en toen waren we zo ver en toen moest hij mij reviven ging ie dood. Arghquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kan ik nu niet zien, zit te Special Ops-en met iemand die het nog niet zo goed kan![]()
De chick waar ik mee ben leert vrij goedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat deed ik laatst ook maar dan met survival, moest die gast telkens reviven, en toen waren we zo ver en toen moest hij mij reviven ging ie dood. Argh
Deathlift or Die.![]()
Oh je hebt een chick? Pics? Cupmaat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De chick waar ik mee ben leert vrij goed
Cupje D. Geen pics, dan wordt je jaloersquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh je hebt een chick? Pics? Cupmaat?
Deathlift or Die.![]()
Lol.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Cupje D. Geen pics, dan wordt je jaloersAll good things are wild and free.![]()
Is trouwens (nog) niet mijn chickquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Ethanolic op 31-01-2012 16:19:49 ]Deathlift or Die.![]()
Goede vriendin van me heeft een broer die de organisatie van Voltt fixt. Als ik lijst kan regelen zet ik jou er ook op. Heb haar echter al een half jaar niet gesproken maar ik ga het gewoon proberen.quote:
HELD! Dan regel ik snoepquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede vriendin van me heeft een broer die de organisatie van Voltt fixt. Als ik lijst kan regelen zet ik jou er ook op. Heb haar echter al een half jaar niet gesproken maar ik ga het gewoon proberen.![]()
![]()
Jij bent echt ergquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede vriendin van me heeft een broer die de organisatie van Voltt fixt. Als ik lijst kan regelen zet ik jou er ook op. Heb haar echter al een half jaar niet gesproken maar ik ga het gewoon proberen.net of ze dat niet door heeft.
Ik zette ook gewoon in die sms: Ik heb een veel te brutale vraag voor zulks een lange radiostilte maar ik vraag het toch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent echt ergnet of ze dat niet door heeft.
Dat zou ik dan meer kunnen waarderen als heel ongeļnteresseerd dingen vragen en vervolgens daarom vragenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zette ook gewoon in die sms: Ik heb een veel te brutale vraag voor zulks een lange radiostilte maar ik vraag het toch.
Hard!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zette ook gewoon in die sms: Ik heb een veel te brutale vraag voor zulks een lange radiostilte maar ik vraag het toch.![]()
Net of jij niet door hebt dat je patiėnten stijfjes hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent echt ergnet of ze dat niet door heeft.
Dude stfu.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net of jij niet door hebt dat je patiėnten stijfjes hebben.All good things are wild and free.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net of jij niet door hebt dat je patiėnten stijfjes hebben.![]()
![]()
Ja. why?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:31 schreef Ethanolic het volgende:
Klopt het dat er iemand hier bij Schiphol werkt?![]()
Gisteren is er een mattie gekomen om 10 uur in de avond, en we chillen nog, vieze hotblox assie chatroulette chilling![]()
![]()
-10 lol ik moet op vakantie.
Straks maar weer 2 trainingsbroeken en 2 jassen aan op de fiets.full stops and exclamation marks![]()
Nee ben niks ghehequote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je wel moslim? (of joods kan ook)![]()
![]()
Ja Grizzly en Sala, jullie moeten komen
Hola mensen, was ik weer een keertje.
Net lekker gesport, conditie als een BAAS. Gewoon 20 minuten volgehouden op de loopband op niveau 12, keihard gesprint als een Marokkaanse tasjesdief.
Straks weer weg tho, ben niet meer zoveel thuis. Enigzins verslaafd aan de dingen waar slowjam muzikanten over zingen. Echter nog steeds geen geslachtsgemeenschap gehad, hóé netjes?!?!?! Die man is echt smooth alles, rustig aan brigade en hij denkt vooral veel aan mij en hoe ik me voel bij dingen. Zo netjes en goed opgevoed!![]()
Jum, heb je al een datum? En is het in de stichting of echt een zaal? We hebben er nogal zin in namelijk haha.![]()
![]()
Ik wil sowieso gaan, zelfs 1mans kom toch misschien daar bekenden tegenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:47 schreef Juminelle het volgende:
Ja Grizzly en Sala, jullie moeten komen![]()
![]()
Hopen dat ik die meid niet beledig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:47 schreef Juminelle het volgende:
Ja Grizzly en Sala, jullie moeten komen
En ik danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede vriendin van me heeft een broer die de organisatie van Voltt fixt. Als ik lijst kan regelen zet ik jou er ook op. Heb haar echter al een half jaar niet gesproken maar ik ga het gewoon proberen.![]()
![]()
I know ur pain!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat deed ik laatst ook maar dan met survival, moest die gast telkens reviven, en toen waren we zo ver en toen moest hij mij reviven ging ie dood. Argh
Had een zelfde situatie, noob stond gewoon naast me maar deed niks.
Ik nog bleren 'press square' maar helaas
Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
PS3quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:46 schreef IvanTower het volgende:
[..]
I know ur pain!
Had een zelfde situatie, noob stond gewoon naast me maar deed niks.
Ik nog bleren 'press square' maar helaas
Both, ik heb een luxe probleem.quote:Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Als het lukt.quote:
Wat een liefdequote:Je bent niet de eerste die dat denkt hoor, maar m'n ouders ook gwn niks haha. Ben blij dat ik niet opgegroeid ben met iets. Mensen die een geloof met de paplepel ingegoten krijgen denken meestal op de een of andere manier niet meer zelf na over wat ze nou aanhangenquote:Wie willen allemaal gaan hierheen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.facebook.com/events/213544315403571/
Holyshit![]()
![]()
Ja true, zo denk ik er ook over hoor je kan zelf niet echt nadenken over wat je wilt geloven en wat nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Wat een liefde
[..]
Je bent niet de eerste die dat denkt hoor, maar m'n ouders ook gwn niks haha. Ben blij dat ik niet opgegroeid ben met iets. Mensen die een geloof met de paplepel ingegoten krijgen denken meestal op de een of andere manier niet meer zelf na over wat ze nou aanhangen
[..]
Wie willen allemaal gaan hierheen?Vind 't altijd wel tof dat steeds meer mensen afkomstig uit die landen niet gelovig zijn
En over dat feest, ik wil erheen![]()
![]()
Hoe dan een rave waarbij een vergunning is aangevraagd. Een echte rave is lekker illegaalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.facebook.com/events/213544315403571/
Holyshit![]()
![]()
Ja dacht ik ook alquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoe dan een rave waarbij een vergunning is aangevraagd. Een echte rave is lekker illegaalIig is het geen rembrandtpleinshit met dezelfde mensen
![]()
![]()
Ik had gehoord dat je weg was!?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:26 schreef Allure_ het volgende:
Yellow Claw - Mixtape #2 by Yellow Claw![]()
![]()
![]()
Wel nice, tot 7 uur diehard feestenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En over dat feest, ik wil erheen![]()
![]()
Ook zo'n partyrocker?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Wel nice, tot 7 uur diehard feesten![]()
![]()
De after party is bij Sala thuis hoorde ik, kom je ook?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Wel nice, tot 7 uur diehard feesten![]()
![]()
Viesuh guy is niet eens jou soort fissaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De after party is bij Sala thuis hoorde ik, kom je ook?![]()
![]()
Mw3 ligt nog gesealed, had 'm al op de ps, maar kreeg 'm dit weekend ook voor de 360.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Naam op xbox?Kunnen we keer survival doen.
Eigenlijk wil ik 'm terugbrengen dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Ik start dan ook met de after party.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Viesuh guy is niet eens jou soort fissa![]()
Dat wist ik alquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik start dan ook met de after party.![]()
![]()
Sowieso, als je gaat feesten moet je welquote:
goed feestenZo zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De after party is bij Sala thuis hoorde ik, kom je ook?
Sala ik wacht op een uitnodiging!![]()
![]()
De pre party is vrijdagavond bij mij. Kom je dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:34 schreef junamii het volgende:
[..]
Sowieso, als je gaat feesten moet je wel
goed feesten
[..]
Zo zo
Sala ik wacht op een uitnodiging!![]()
True, zoals je merkt is dWc de enige partypooper hierquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:34 schreef junamii het volgende:
[..]
Sowieso, als je gaat feesten moet je wel
goed feesten
Sorry mikey![]()
![]()
Waarom nogsteeds altijd op mij?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
True, zoals je merkt is dWc de enige partypooper hier
Sorry mikeyJackie was er niet, Jumi en Sinji enz. ook niet. Alleen op mij wordt gehaat
.
![]()
Jij woont verdomme 10 minuten van Paradiso ofzo man lul nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom nogsteeds altijd op mij?Jackie was er niet, Jumi en Sinji enz. ook niet. Alleen op mij wordt gehaat
.
![]()
![]()
Jackie was er wel, op de after bij mij thuisquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom nogsteeds altijd op mij?Jackie was er niet, Jumi en Sinji enz. ook niet. Alleen op mij wordt gehaat
.
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik weer verder in een hoekje huilen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ah, nice. Als ik een auto kan regelen kom ik zekerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:38 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
De pre party is vrijdagavond bij mij. Kom je dan?![]()
![]()
The fuck?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:43 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
En nu ga ik weer verder in een hoekje huilen.![]()
Wat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:43 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
En nu ga ik weer verder in een hoekje huilen.
WAT?
?![]()
Wat is er gebeurd Jum???quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:43 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Haar geknipt?! Hoe lang (of kort) is het nuquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:43 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:44 schreef junamii het volgende:
[..]
Ah, nice. Als ik een auto kan regelen kom ik zeker![]()
![]()
Ik heb zojuist in een opwelling m'n haar geknipt en het is echt om te huilen![]()
Het is nog wel ruim over m'n schouders tho, maar toch heb ik spijt
:$ :$quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:42 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Jackie was er wel, op de after bij mij thuis![]()
Trouwens die fotos van vrijdag zie ik nu he, kanker ik was ver heen en heb een kk lijpe picca met de vriendin van een mattie van mij![]()
![]()
Before & after pics?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb zojuist in een opwelling m'n haar geknipt en het is echt om te huilen![]()
Het is nog wel ruim over m'n schouders tho, maar toch heb ik spijt![]()
![]()
Jullie meiden zijn lijp, in je eigen haar knippen en shitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Juminelle het volgende:
Het is nog wel ruim over m'n schouders tho, maar toch heb ik spijt![]()
![]()
En dat doe je ook even zelf?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Juminelle het volgende:
Het is nog wel ruim over m'n schouders tho, maar toch heb ik spijtI wanna seequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Sala-adin het volgende:
Trouwens die fotos van vrijdag zie ik nu he, kanker ik was ver heen en heb een kk lijpe picca met de vriendin van een mattie van mij![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Sala-adin het volgende:
en heb een kk lijpe picca met de vriendin van een mattie van mij![]()
![]()
Showenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:46 schreef Sala-adin het volgende:
HJB?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
VRIEND DAT IS M'N NICHTJE WTF?!?!
Pimpin' hoor, propz [ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
Meisje in de shop zei dat ik op Johnny Depp leek.
[ afbeelding ]\
Kweenie hoor.![]()
Pics van jou?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:55 schreef Gridlok het volgende:
Meisje in de shop zei dat ik op Johnny Depp leek.
[ afbeelding ]![]()
Jackie al die fotos van jou in KPD werken niet meer, kan je die even opnieuw uploaden please?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Heb ik al keivaak gevraagdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:05 schreef Jajong het volgende:
Jackie al die fotos van jou in KPD werken niet meer, kan je die even opnieuw uploaden please?![]()
![]()
Nigger, waar staan ze?quote:
Tevens, party bij Sala.
Hoezo, de paar die het wel doen zijn kankergeil.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik heb die pics weggehaald manquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nigger, waar staan ze?
Tevens, party bij Sala.![]()
Kankerlurkerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef p0mpoensoep het volgende:
In welk KPD Topic stond Jackie ookalweer![]()
![]()
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef p0mpoensoep het volgende:
In welk KPD Topic stond Jackie ookalweeren waarom kom je ineens vragen
![]()
Wtf?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:13 schreef p0mpoensoep het volgende:
[..]
Ik ben het maar hoor malle Afghaan![]()
![]()
Ik benquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer?en waarom kom je ineens vragen
![]()
![]()
LOL trouwens @ Vas die nu net dus van account switcht om KPD in te komen. Ze is nu aan het soppen dus![]()
![]()
Ja sjonge, ik kan heel niet in KPD komen
Ik voel je pijn...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef Juminelle het volgende:
Ja sjonge, ik kan heel niet in KPD komen![]()
![]()
![]()
Dit blijft echt een bazentrack. "I'll resurrect your aborted baby and kill it again.''
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hč. Ik zou oppassen, de snitch had zich op de vorige pagina alweer gemeld ineens
.
![]()
![]()
![]()
Whaha, ja ik postte hier zonder dat ik doorhad dat ik nog op dit account zatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
LOL trouwens @ Vas die nu net dus van account switcht om KPD in te komen. Ze is nu aan het soppen dus [ afbeelding ]![]()
![]()
Dat zou echt iets voor mij zijn als ik een kloon hadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef p0mpoensoep het volgende:
[..]
Whaha, ja ik postte hier zonder dat ik doorhad dat ik nog op dit account zat![]()
![]()
Had ik ook inderdaad, soms was ik nog met Ron.Jeremy ingelogdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zou echt iets voor mij zijn als ik een kloon had.
Hoezo is A_F ineens ook weg?quote:² Was het door die pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had ik ook inderdaad, soms was ik nog met Ron.Jeremy ingelogd.
![]()
![]()
DM swa.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Neee, al die foto's die jij gepost hebt zijn van MijnAlbum en nu zie ik alleen die MijnAlbum Logo's met: Deze foto is reeds verwijderd of bestaat niet meer.quote:
Tjoerie.![]()
Ik heb een collage in mijn slaapkamer hangen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef Gridlok het volgende:
Hoeveel foto's van jezelf stonden op KPD Jackie?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jumi's nieuwe OP-fotoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef JackieBrown het volgende:
Tijd voor een ander onderwerp youguys.
Thank me later for this topic switch![]()
![]()
Failquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi's nieuwe OP-foto.
Thank me later for this topic switch![]()
Die is al weer wegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi's nieuwe OP-foto.
Thank me later for this topic switch
Die SSL*?quote:
Sweet suga lips, afkorting was ook te lezen in m'n pp2g comments![]()
Die had geen Fernandes blikje![]()
![]()
Oh wacht nevermind, ik dacht een anderequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die SSL*?
Sweet suga lips, afkorting was ook te lezen in m'n pp2g comments![]()
Die had geen Fernandes blikje
Ik krijg een klein stijfje van mijn Galaxy. Wat een bazending.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had ik ook inderdaad, soms was ik nog met Ron.Jeremy ingelogd.
[..]
Hoezo is A_F ineens ook weg?² Was het door die pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
²
![]()
Heb ik iets gemist dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh wacht nevermind, ik dacht een andere![]()
![]()
![]()
Nee niet, ik had niet gezien dat je het over OP-foto's hadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist dan?[ afbeelding ]
Ik heb een fake account voor Juminelle aangemaakt en nu heb ik mijn relationship status verandert naar: Married to Juminelle.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:54 schreef Gridlok het volgende:
Haha ik zag vaseline op facebook, " People you might know "
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een fake account voor Juminelle aangemaakt en nu heb ik mijn relationship status verandert naar: Married to Juminelle.
[ afbeelding ]
Haha, doen op je ekte facebook!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een fake account voor Juminelle aangemaakt en nu heb ik mijn relationship status verandert naar: Married to Juminelle.
[ afbeelding ]![]()
Whehe serieus, heb jij sala, choco of phanto dan op fb?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:54 schreef Gridlok het volgende:
Haha ik zag vaseline op facebook, " People you might know "Maar welquote:![]()
![]()
sjoco en tliquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe serieus, heb jij sala, choco of phanto dan op fb?![]()
Jaaa, na een middagje shoppen worden jullie nu spontaan verliefd op mij, want ook Maisnon heeft een chino
okay bij meisjes is het anders maar toch, zit zooo fijn. En hij heeft een mooie kleur. En ik heb nog een schattig blousje met stippen.![]()
Dank.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe serieus, heb jij sala, choco of phanto dan op fb?
[..]
Maar wel![]()
En de lapo voor Vas...?Yeah, just cause you're hung like a moose doesn't mean you gotta do porn.![]()
Zal wel meevallenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mits je geen dikke kont hebt zoals ik.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: