SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most recent eyecandies:SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
[ Bericht 0% gewijzigd door Vaseline_ op 31-01-2012 20:04:35 ]![]()
Ik ga zometeen even een nieuwe fernandespic maken, want deze vind ik echt niet tof
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Eh...quote:Op maandag 30 januari 2012 18:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hey hey hey, ik heb iets van 3 topics geen lapo gehad
Topicreeks: Fernandes.Deathlift or Die.![]()
Wauw, incl een echt blikje?quote:Op maandag 30 januari 2012 18:43 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga zometeen even een nieuwe fernandespic maken, want deze vind ik echt niet tofDeathlift or Die.![]()
Ligt het aan mijn pc of is die post van dWc verdwenen? Die buik van die fatty met dat zwarte shirt ook
Yesquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:43 schreef Juminelle het volgende:
Ik ga zometeen even een nieuwe fernandespic maken, want deze vind ik echt niet tofLijkt wel een Magnum-reclamequote:.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor de heren
![]()
![]()
Jumi, verwerk je jopen en je dijen in de nieuwe foto.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In een spoiler voor de heren
En nee, geen jopen of dijen
Lipjes getuit?quote:Op maandag 30 januari 2012 19:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe
En nee, geen jopen of dijenDeathlift or Die.![]()
Lame.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe
En nee, geen jopen of dijen
Misschien je schaamlippen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Whehe, echt jaquote:Op maandag 30 januari 2012 20:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als Sala naar Voltt komt word ie ook helemaal gek, wees gewaarschuwd? Ik denk dat ik nonstop stuk ga als ik Sala hoor praten.
Amber Rose natürlichquote:Op maandag 30 januari 2012 20:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wie is die sma in je UI eigenlijk? Vraag ik me al tijden af.
Wauw, dat is wel de allerlaatste die ik erin zou herkennenquote:. Had altijd die stiekeme hoop dat jij het was
.
![]()
Whehe, nee sorryquote:Op maandag 30 januari 2012 20:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel de allerlaatste die ik erin zou herkennen. Had altijd die stiekeme hoop dat jij het was
.
![]()
Valt wel mee man, ik ging eerder stuk om Chocoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe, echt ja? Ik denk dat ik nonstop stuk ga als ik Sala hoor praten.
![]()
![]()
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan makenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik stem namens alle Fernandes ovg'tjes voor dat jij een soortgelijke nieuwe picca schiet.
Ik stem voor dat ze eerst flink gaan trainen om hetzelfde lichaam te krijgenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan maken![]()
![]()
dit dus, kom maar opquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan maken![]()
![]()
Ik wil zijn thunder niet stealen weetje.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan maken[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Heeft hij vast geen moeite mee.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik wil zijn thunder niet stealen weetje.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Als je mij naakt wil zien hoef je alleen maar je adres je DMen.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik denk niet dat ze interesse heeft in een abo op de Gaykrant.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je mij naakt wil zien hoef je alleen maar je adres je DMen.![]()
Meh. 3/10quote:Op maandag 30 januari 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze interesse heeft in een abo op de Gaykrant.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op maandag 30 januari 2012 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik stem voor dat ze eerst flink gaan trainen om hetzelfde lichaam te krijgen![]()
![]()
I am the Walrus.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer met de bietols?ziek random weer
![]()
Ben ik veel te dik voorquote:Op maandag 30 januari 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik stem namens alle FOK!dames dat de Fernandes mannen soortgelijke foto's als Krio gaan maken
Deathlift or Die.![]()
Jij pestte mij de hele avond lang.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt wel mee man, ik ging eerder stuk om Choco
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Daarom zeg ik ook 'flink trainen'quote:Zo dik ben je toch niet? Althans, nooit gezien
Met wat?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij pestte mij de hele avond lang.![]()
![]()
Quotede de verkeerdequote:Op maandag 30 januari 2012 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook 'flink trainen'Zo dik ben je toch niet? Althans, nooit gezien
Deathlift or Die.![]()
Mijn kleine piemel.quote:
Ja haal het de volgende keer dan niet in je hoofd om op het podium te gaan staan en te gaan helikopterenquote:![]()
![]()
Ik neem genoegen met foto's in mijn PM-inbox.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je mij naakt wil zien hoef je alleen maar je adres je DMen.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ontkennen dat je er van genoot.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja haal het de volgende keer dan niet in je hoofd om op het podium te gaan staan en te gaan helikopterenThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Als je in de club rook ziet is het geen rookmachine, maar slechts de luchtwrijving van het helicopteren van Choco.
![]()
Titi zou Titi niet zijn als ze net kei hard onderuit is gegaan met haar fiets. Nu kan ik er om lachen want het heeft er vast en zeker funny uit gezien maar ik verga van de pijn.
All good things are wild and free.![]()
Waar zit de pijn?quote:Op maandag 30 januari 2012 21:36 schreef tliciouz het volgende:
Titi zou Titi niet zijn als ze net kei hard onderuit is gegaan met haar fiets. Nu kan ik er om lachen want het heeft er vast en zeker funny uit gezien maar ik verga van de pijn.![]()
In b4 kusje dr op.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
In mijn ass, kun jij het verhelpen?quote:
Lol nee, handen helemaal afgeschaafd, knie kapot, met mijn hoofd op de grond geklapt maar die is gelukkig wel ongedeerd gebleven.
Ik had mijn riot shield mee moeten nemen.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geen real life Call of Duty skills hebbenAll good things are wild and free.![]()
Awquote:Op maandag 30 januari 2012 21:39 schreef tliciouz het volgende:
Lol nee, handen helemaal afgeschaafd, knie kapot, met mijn hoofd op de grond geklapt maar die is gelukkig wel ongedeerd gebleven.! Mede om deze reden ben ik de deur nog niet uitgeweest vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Aw! Mede om deze reden ben ik de deur nog niet uitgeweest vandaag
Welk kleurtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh prettty!quote:Heb eigenlijk alleen een nagellakje van chanel, blijft die gloss lang zitten?
Eh, geen flauw idee eigenlijk. Ik heb hem net 5 minuten geleden voor het eerst opgedaanquote:Op maandag 30 januari 2012 21:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh prettty!Heb eigenlijk alleen een nagellakje van chanel, blijft die gloss lang zitten?
Pics van roze DSL'squote:Op maandag 30 januari 2012 21:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eh, geen flauw idee eigenlijk. Ik heb hem net 5 minuten geleden voor het eerst opgedaan![]()
Ja, heb gister een lekkere trap op m'n knie gekregen dus moest benen even overslaan.quote:
Wel kut, vandaag begonnen met cutten dus wilde even vol losgaanhalf uurtje schouders gedaan en half uurtje wat cardio (
)
Deathlift or Die.![]()
Homotje.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, heb gister een lekkere trap op m'n knie gekregen dus moest benen even overslaan.
Wel kut, vandaag begonnen met cutten dus wilde even vol losgaanhalf uurtje schouders gedaan en half uurtje wat cardio (
)
Je moet samen met mij Intermittent Fasting doen man. Shit is epic voor cutten. www.leangains.com[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ben verslaafd aan LipsmackersIk heb in 1 week tijd 15 stuks gekocht
![]()
Het komt nooit meer goed met mij
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ah, minder jaquote:Op maandag 30 januari 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, heb gister een lekkere trap op m'n knie gekregen dus moest benen even overslaan.
)
![]()
De jongen waarmee ik train heeft vandaag afgezegd dus ik haal m'n training morgen maar weer inZijn die dingen chill ja? Waar kan je die halen dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:08 schreef DjinN het volgende:
Ik ben verslaafd aan LipsmackersIk heb in 1 week tijd 15 stuks gekocht
![]()
Het komt nooit meer goed met mijThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Nice, lees het zo, na m'n kwart en douche. Wat is het in het kort?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Homotje.
Je moet samen met mij Intermittent Fasting doen man. Shit is epic voor cutten. www.leangains.comDeathlift or Die.![]()
Bij ICI Paris XL kan je ze kopenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, minder ja![]()
De jongen waarmee ik train heeft vandaag afgezegd dus ik haal m'n training morgen maar weer in
[..]
Zijn die dingen chill ja? Waar kan je die halen dan?Ik vind ze geweldig, alleen al omdat ze zo lekker ruiken
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Ah, ik zal binnenkort eens kijken danquote:Op maandag 30 januari 2012 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Bij ICI Paris XL kan je ze kopenIk vind ze geweldig, alleen al omdat ze zo lekker ruiken
![]()
Oh, en dit is 'm trouwens Titi (en Sala) :
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwoele blik enzulks.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hmm, vervelend dat. Ik denk ook dat mijn knieën naar de klote zijn want als ik ga squatten voel ik het gewoon knarsen en na afloop doet het zeer. Linkerknie doet nu ookal 2 dagen zeerquote:Op maandag 30 januari 2012 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
)
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, ik zal binnenkort eens kijken dan
Staat je pretty, zou je zo kunnen zoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwoele blik enzulks.
Klinkt niet goed dit. Zijn er geen trainers bij je sportschool die weten hoe dit komt?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm, vervelend dat. Ik denk ook dat mijn knieën naar de klote zijn want als ik ga squatten voel ik het gewoon knarsen en na afloop doet het zeer. Linkerknie doet nu ookal 2 dagen zeerThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Don't know zal het morgen even aan m'n sensei vragen en ff niet squatten, ik loop als een ouwe piraatquote:Op maandag 30 januari 2012 22:21 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klinkt niet goed dit. Zijn er geen trainers bij je sportschool die weten hoe dit komt?![]()
Dank jequote:
Wilde jij nog die ene tat laten zetten binnenkort? Ik wil echt heeeel graag een nieuwe, maar dan een grote. Ik twijfel alleen zoveel over de plek, het ontwerp, alles
[..]
Ik zie geen Fernandes blikje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwoele blik enzulks.
Deathlift or Die.![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwoele blik enzulks.![]()
Dit is bijna schandalig
Wil hem sowieso nog voor de zomer laten zetten, alleen de plek blijft zo moeilijkquote:Op maandag 30 januari 2012 22:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dank je
Wilde jij nog die ene tat laten zetten binnenkort? Ik wil echt heeeel graag een nieuwe, maar dan een grote. Ik twijfel alleen zoveel over de plek, het ontwerp, allesKan hem overal doen, wil hem alleen niet op mijn armen.
Kenker, schijtirritant als mensen je om de 2 uur een berichtje sturen op whatsapp als je op die vorige berichtjes niet gereageerd hebt![]()
![]()
Ze snappen de hint nietquote:Op maandag 30 januari 2012 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Kenker, schijtirritant als mensen je om de 2 uur een berichtje sturen op whatsapp als je op die vorige berichtjes niet gereageerd hebt
Dit was de Fernandesfoto ook nietquote:
Qua werk ofzo? Ik vind tattoo's op armen altijd wel mooi namelijkquote:Op maandag 30 januari 2012 22:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wil hem sowieso nog voor de zomer laten zetten, alleen de plek blijft zo moeilijkKan hem overal doen, wil hem alleen niet op mijn armen.
Ook qua werk maar heb ik nooit willen hebben. Vind het bij andere prachtig. Zit aan mijn zij te denken of onder mijn tiet zoquote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit was de Fernandesfoto ook niet
[..]
Qua werk ofzo? Ik vind tattoo's op armen altijd wel mooi namelijk
Ah, oké. Ja, dat vind ik ook mooi! Heb op beide plekken tats maar die onder m'n tiet/op m'n ribben was wel echt heel naar om te zetten. Niet dat die pijn je tegen moet houden thoquote:Op maandag 30 januari 2012 22:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ook qua werk maar heb ik nooit willen hebben. Vind het bij andere prachtig. Zit aan mijn zij te denken of onder mijn tiet zo
[..]Oh shit dem lips.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwoele blik enzulks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pijnlijker dan mijn nek gaat het toch niet worden hoop ik?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, oké. Ja, dat vind ik ook mooi! Heb op beide plekken tats maar die onder m'n tiet/op m'n ribben was wel echt heel naar om te zetten. Niet dat die pijn je tegen moet houden thoHeb je pics van beide?
Hehe, geen flauw ideequote:Op maandag 30 januari 2012 22:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pijnlijker dan mijn nek gaat het toch niet worden hoop ik?Heb je pics van beide?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wil ik nog heeeel graag een piece op m'n ribben of een sleevequote:Op maandag 30 januari 2012 22:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh shit dem lips.BijtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik zie deze foto nu pas. Sprite en Cola smaken/geuren, jaquote:Op maandag 30 januari 2012 22:25 schreef DjinN het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Dit is bijna schandalig?
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Homotje.
Je moet samen met mij Intermittent Fasting doen man. Shit is epic voor cutten. www.leangains.com
Kanker
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: