Ik voel je pijn...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef Juminelle het volgende:
Ja sjonge, ik kan heel niet in KPD komen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echt hè. Ik zou oppassen, de snitch had zich op de vorige pagina alweer gemeld ineens
.
Whaha, ja ik postte hier zonder dat ik doorhad dat ik nog op dit account zatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
LOL trouwens @ Vas die nu net dus van account switcht om KPD in te komen. Ze is nu aan het soppen dus [ afbeelding ]
Dat zou echt iets voor mij zijn als ik een kloon hadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef p0mpoensoep het volgende:
[..]
Whaha, ja ik postte hier zonder dat ik doorhad dat ik nog op dit account zat
Had ik ook inderdaad, soms was ik nog met Ron.Jeremy ingelogdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat zou echt iets voor mij zijn als ik een kloon had
Hoezo is A_F ineens ook weg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had ik ook inderdaad, soms was ik nog met Ron.Jeremy ingelogd.
DM swa.quote:
Neee, al die foto's die jij gepost hebt zijn van MijnAlbum en nu zie ik alleen die MijnAlbum Logo's met: Deze foto is reeds verwijderd of bestaat niet meer.quote:
Ik heb een collage in mijn slaapkamer hangen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef Gridlok het volgende:
Hoeveel foto's van jezelf stonden op KPD Jackie?
Jumi's nieuwe OP-fotoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef JackieBrown het volgende:
Tijd voor een ander onderwerp youguys
Failquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi's nieuwe OP-foto.
Thank me later for this topic switch
Die is al weer wegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi's nieuwe OP-foto.
Thank me later for this topic switch
Die SSL*?quote:
Oh wacht nevermind, ik dacht een anderequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die SSL*?
Sweet suga lips, afkorting was ook te lezen in m'n pp2g comments![]()
Die had geen Fernandes blikje
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had ik ook inderdaad, soms was ik nog met Ron.Jeremy ingelogd.
[..]
Hoezo is A_F ineens ook weg?² Was het door die pics?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
²
Heb ik iets gemist dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh wacht nevermind, ik dacht een andere
Nee niet, ik had niet gezien dat je het over OP-foto's hadquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist dan?[ afbeelding ]
Ik heb een fake account voor Juminelle aangemaakt en nu heb ik mijn relationship status verandert naar: Married to Juminelle.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:54 schreef Gridlok het volgende:
Haha ik zag vaseline op facebook, " People you might know "
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een fake account voor Juminelle aangemaakt en nu heb ik mijn relationship status verandert naar: Married to Juminelle.
[ afbeelding ]
Haha, doen op je ekte facebook!!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb een fake account voor Juminelle aangemaakt en nu heb ik mijn relationship status verandert naar: Married to Juminelle.
[ afbeelding ]
Whehe serieus, heb jij sala, choco of phanto dan op fb?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:54 schreef Gridlok het volgende:
Haha ik zag vaseline op facebook, " People you might know "
Maar welquote:
sjoco en tliquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe serieus, heb jij sala, choco of phanto dan op fb?
Dank.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whehe serieus, heb jij sala, choco of phanto dan op fb?
[..]
Maar wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |