Yesquote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh ik zie deze foto nu pas. Sprite en Cola smaken/geuren, ja?
Gatverdammequote:
Trouw met me.quote:
Als jij nou even tickets naar Cali had geregeld hadden we inmiddels al gedaanquote:
Cali is ons niet gegund. Maar Amsterdam heeft ook een heel mooi gemeentehuis.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als jij nou even tickets naar Cali had geregeld hadden we inmiddels al gedaan
omfg ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
No homo, ik weet ook niet wat de dames als eerste spotten, maar die shit onder z'n oksel!![]()
Wtfquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
No homo, ik weet ook niet wat de dames als eerste spotten, maar die shit onder z'n oksel!![]()
Haar?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Amsterdam it is.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Cali is ons niet gegund. Maar Amsterdam heeft ook een heel mooi gemeentehuis.
Ik cut voor MMA niet voor looks.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:37 schreef krioro het volgende:
Sowieso, mensen die cutten voor ze gigantisch zijn.
Afgelopen maand 5,5 kilo aangekomen, still not fat.
[ afbeelding ]
Hmm. Ben van plan om op -83kg te vechten. Ben nu 90kg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja weet ik, whole other ballgame. In welke klasse vecht je?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmm. Ben van plan om op -83kg te vechten. Ben nu 90kg.
Dan ben je met jouw lengte (1,90m+ toch?) wel een lean mean fighting machine.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmm. Ben van plan om op -83kg te vechten. Ben nu 90kg.
Ik ga ook weer zwaarder dan 90kg worden. Heul niet fat.quote:
Ik ben 1.88m ofzo, maar de meeste mensen van mijn lengte zijn wel zwaarder jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan ben je met jouw lengte (1,90m+ toch?) wel een lean mean fighting machine.
Ook al is het niet per se voor looks, toch beter aan te zien dan een Mark Hunt bijvoorbeeld.
[..]
Ik ga ook weer zwaarder dan 90kg worden. Heul niet fat.
jaawel hoowr so ff febo pakke lekke vette hap tog? Twijvel nog tusse bamihappie of swarmaburherquote:
Ik ga school pakken, I don't wanna go volgensmij is het ziek koudquote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
jaawel hoowr so ff febo pakke lekke vette hap tog? Twijvel nog tusse bamihappie of swarmaburher
Temperatuurtje Siberië idd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 08:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ga school pakken, I don't wanna go volgensmij is het ziek koud
Zeg dat wel, en het ziet er nog wel zo lekker uitquote:
Word ik nog warmgehouden door je?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Donderdag zie ik in een maximale temp. van -10 staan voor Amsterdam op weeronline.nl
Donderdag hier maximale temp. van -9quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Donderdag zie ik in een maximale temp. van -10 staan voor Amsterdam op weeronline.nl
Yup! En ik zou junamii ook warm houden, weet alleen niet of haar broeder danwel vader me dan afmaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Word ik nog warmgehouden door je?
Whehe, zegt degene die als 1e hier op z'n smoelwerk gingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:41 schreef tliciouz het volgende:
Wat kunnen jullie zeurenLekker juist
Whehehehe 1-0 dwc die zitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup! En ik zou junamii ook warm houden, weet alleen niet of haar broeder danwel vader me dan afmaakt.
[..]
Whehe, zegt degene die als 1e hier op z'n smoelwerk ging.
Ja en zelfs dan hoor je me niet klagen over de kou, het is nu echt lekker in het zonnetjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yup! En ik zou junamii ook warm houden, weet alleen niet of haar broeder danwel vader me dan afmaakt.
[..]
Whehe, zegt degene die als 1e hier op z'n smoelwerk ging.
Ik vind gewoon "droge" kou niet zo erg, daar kan je je op kleden. Maar als er dan ook nog wind bij komtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:19 schreef DjinN het volgende:
Ik geef er niets om als het teringhard vriest en er een dikke laag sneeuw ligt.. het is niet voor niets WINTER
Haha, heb geen broeder en m'n vader is heel liefquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ben je wel moslim? (of joods kan ook)quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef junamii het volgende:
[..]
Haha, heb geen broeder en m'n vader is heel lief
Vooroordelen weer![]()
Kan ik nu niet zien, zit te Special Ops-en met iemand die het nog niet zo goed kanquote:
Ga je toch een kaartje halen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef Chocolatebear het volgende:
Weet iemand of voltt gefixt wordt door Mojo?
Dat deed ik laatst ook maar dan met survival, moest die gast telkens reviven, en toen waren we zo ver en toen moest hij mij reviven ging ie dood. Arghquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kan ik nu niet zien, zit te Special Ops-en met iemand die het nog niet zo goed kan![]()
De chick waar ik mee ben leert vrij goedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat deed ik laatst ook maar dan met survival, moest die gast telkens reviven, en toen waren we zo ver en toen moest hij mij reviven ging ie dood. Argh
Oh je hebt een chick? Pics? Cupmaat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
De chick waar ik mee ben leert vrij goed
Cupje D. Geen pics, dan wordt je jaloersquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh je hebt een chick? Pics? Cupmaat?
Lol.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Cupje D. Geen pics, dan wordt je jaloers
Is trouwens (nog) niet mijn chickquote:
Goede vriendin van me heeft een broer die de organisatie van Voltt fixt. Als ik lijst kan regelen zet ik jou er ook op. Heb haar echter al een half jaar niet gesproken maar ik ga het gewoon proberen.quote:
HELD! Dan regel ik snoepquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede vriendin van me heeft een broer die de organisatie van Voltt fixt. Als ik lijst kan regelen zet ik jou er ook op. Heb haar echter al een half jaar niet gesproken maar ik ga het gewoon proberen.
Jij bent echt ergquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goede vriendin van me heeft een broer die de organisatie van Voltt fixt. Als ik lijst kan regelen zet ik jou er ook op. Heb haar echter al een half jaar niet gesproken maar ik ga het gewoon proberen.
Ik zette ook gewoon in die sms: Ik heb een veel te brutale vraag voor zulks een lange radiostilte maar ik vraag het toch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent echt ergnet of ze dat niet door heeft.
Dat zou ik dan meer kunnen waarderen als heel ongeïnteresseerd dingen vragen en vervolgens daarom vragenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zette ook gewoon in die sms: Ik heb een veel te brutale vraag voor zulks een lange radiostilte maar ik vraag het toch.
Hard!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zette ook gewoon in die sms: Ik heb een veel te brutale vraag voor zulks een lange radiostilte maar ik vraag het toch.
Net of jij niet door hebt dat je patiënten stijfjes hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij bent echt ergnet of ze dat niet door heeft.
Dude stfu.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net of jij niet door hebt dat je patiënten stijfjes hebben.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Net of jij niet door hebt dat je patiënten stijfjes hebben.
Ja. why?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:31 schreef Ethanolic het volgende:
Klopt het dat er iemand hier bij Schiphol werkt?
Nee ben niks ghehequote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben je wel moslim? (of joods kan ook)
Ik wil sowieso gaan, zelfs 1mans kom toch misschien daar bekenden tegenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:47 schreef Juminelle het volgende:
Ja Grizzly en Sala, jullie moeten komen
Hopen dat ik die meid niet beledig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:47 schreef Juminelle het volgende:
Ja Grizzly en Sala, jullie moeten komen
En ik danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
I know ur pain!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat deed ik laatst ook maar dan met survival, moest die gast telkens reviven, en toen waren we zo ver en toen moest hij mij reviven ging ie dood. Argh
PS3quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:46 schreef IvanTower het volgende:
[..]
I know ur pain!
Had een zelfde situatie, noob stond gewoon naast me maar deed niks.
Ik nog bleren 'press square' maar helaas
Both, ik heb een luxe probleem.quote:
Als het lukt.quote:
Wat een liefdequote:
Je bent niet de eerste die dat denkt hoor, maar m'n ouders ook gwn niks haha. Ben blij dat ik niet opgegroeid ben met iets. Mensen die een geloof met de paplepel ingegoten krijgen denken meestal op de een of andere manier niet meer zelf na over wat ze nou aanhangenquote:
Wie willen allemaal gaan hierheen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.facebook.com/events/213544315403571/
Holyshit
Ja true, zo denk ik er ook over hoor je kan zelf niet echt nadenken over wat je wilt geloven en wat nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef junamii het volgende:
[..]
Wat een liefde
[..]
Je bent niet de eerste die dat denkt hoor, maar m'n ouders ook gwn niks haha. Ben blij dat ik niet opgegroeid ben met iets. Mensen die een geloof met de paplepel ingegoten krijgen denken meestal op de een of andere manier niet meer zelf na over wat ze nou aanhangen
[..]
Wie willen allemaal gaan hierheen?
Hoe dan een rave waarbij een vergunning is aangevraagd. Een echte rave is lekker illegaalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:07 schreef Vaseline_ het volgende:
http://www.facebook.com/events/213544315403571/
Holyshit
Ja dacht ik ook alquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:24 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Hoe dan een rave waarbij een vergunning is aangevraagd. Een echte rave is lekker illegaal
Ik had gehoord dat je weg was!?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:26 schreef Allure_ het volgende:
Yellow Claw - Mixtape #2 by Yellow Claw
Wel nice, tot 7 uur diehard feestenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En over dat feest, ik wil erheen
Ook zo'n partyrocker?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:30 schreef junamii het volgende:
[..]
Wel nice, tot 7 uur diehard feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |