Gatverdammequote:
Trouw met me.quote:
Als jij nou even tickets naar Cali had geregeld hadden we inmiddels al gedaanquote:
Cali is ons niet gegund. Maar Amsterdam heeft ook een heel mooi gemeentehuis.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:46 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als jij nou even tickets naar Cali had geregeld hadden we inmiddels al gedaan
omfg ik zie het nu ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
No homo, ik weet ook niet wat de dames als eerste spotten, maar die shit onder z'n oksel!![]()
Wtfquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
No homo, ik weet ook niet wat de dames als eerste spotten, maar die shit onder z'n oksel!![]()
Haar?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Amsterdam it is.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Cali is ons niet gegund. Maar Amsterdam heeft ook een heel mooi gemeentehuis.
Ik cut voor MMA niet voor looks.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:37 schreef krioro het volgende:
Sowieso, mensen die cutten voor ze gigantisch zijn.
Afgelopen maand 5,5 kilo aangekomen, still not fat.
[ afbeelding ]
Hmm. Ben van plan om op -83kg te vechten. Ben nu 90kg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja weet ik, whole other ballgame. In welke klasse vecht je?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmm. Ben van plan om op -83kg te vechten. Ben nu 90kg.
Dan ben je met jouw lengte (1,90m+ toch?) wel een lean mean fighting machine.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hmm. Ben van plan om op -83kg te vechten. Ben nu 90kg.
Ik ga ook weer zwaarder dan 90kg worden. Heul niet fat.quote:
Ik ben 1.88m ofzo, maar de meeste mensen van mijn lengte zijn wel zwaarder jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Dan ben je met jouw lengte (1,90m+ toch?) wel een lean mean fighting machine.
Ook al is het niet per se voor looks, toch beter aan te zien dan een Mark Hunt bijvoorbeeld.
[..]
Ik ga ook weer zwaarder dan 90kg worden. Heul niet fat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |