De vader van Maxima schijnt enige ervaring te hebben met het besturen van een land.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zoeken ze gewoon andere kandidaten, verre familieleden etc.
Tja, dan zal er best wel iemand zijn die het wil.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zoeken ze gewoon andere kandidaten, verre familieleden etc.
Neehoor, Henk en Ingrid doen allemaalquote:Op maandag 30 januari 2012 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Formeel wel, maar officieus zien ze Geert toch wel als hun Koning.
Daarom, en als de Oranjes niet willen dan zetten ze wel een buitenlander op de troon, een Noor, Brit of iets.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, dan zal er best wel iemand zijn die het wil.
Hm, ik twijfel toch.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Neehoor, Henk en Ingrid doen allemaalen
voor onze koningin.
We moeten nog even overleggen of Donner of Aboutaleb het gaat worden.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, en als de Oranjes niet willen dan zetten ze wel een buitenlander op de troon, een Noor of iets.
Nee joh. Een Marokkaan. Veel leuker.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, en als de Oranjes niet willen dan zetten ze wel een buitenlander op de troon, een Noor, Brit of iets.
Het zal ook veranderen. Steeds minder macht voor de koning, zoals de trend al is. Het huidige niveau aan invloed van de koning vind ik niet perse slecht, maar we zullen zien.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het wel mooie geweest, eerlijk gezegd. Koningshuizen zijn relieken uit vervlogen tijden. Zou niet actief pleiten voor afschaffing van het Koningshuis, overigens.
Enige voordeel is dat Trix tenminste openlijk afstand neemt van die randmongool Wilders, in tegenstelling tot onze echte leiders.
Dit is de officiële lijn van opvolging. Maar aangezien de dochters van PiWi en Maxa nog niet meerderjarig zijn zou er eerst een regent komen, net als Emma voor koningin Wilhelmina.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, dan zal er best wel iemand zijn die het wil.
quote:Op maandag 30 januari 2012 17:43 schreef Picchia het volgende:
[..]
We moeten nog even overleggen of Donner of Aboutaleb het gaat worden.
Welnee, een Koning is een ambtenaar en die moet de samenleving afspiegelen, Nederland is grotendeels blank en Christen, hehe.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee joh. Een Marokkaan. Veel leuker.
Ik denk dat Constantijn het direct zou doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit is de officiële lijn van opvolging. Maar aangezien de dochters van PiWi en Maxa nog niet meerderjarig zijn zou er eerst een regent komen, net als Emma voor koningin Wilhelmina.
En die regent is dan volgens mij de eerste volwassene in de lijn, Constantijn dus.
Jawel, mooi dat ze het vinden als die hoer in haar gouden koets voorbij komt.quote:
Een multi-reli.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Welnee, een Koning is een ambtenaar en die moet de samenleving afspiegelen, Nederland is grotendeels blank en Christen, hehe.
Het valt me trouwens op dat de kinderen van Constantijn 'graaf' als titel hebben en die van Margriet 'prins'. Terwijl ze beiden toch even ver van de vorst afstaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat Constantijn het direct zou doen.
Ik vraag me af hoe zo'n koets nou eigenlijk rijdt. Het wipt en schommelt tot en met.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:47 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jawel, mooi dat ze het vinden als die hoer in haar gouden koets voorbij komt.
Donner is denk ik geen homo. Abou ook niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:48 schreef Picchia het volgende:
Donner en Aboutaleb kunnen met elkaar trouwen en de functie gezamenlijk tot zich nemen.
Ik begrijp daar echt helemaal niks van. Ik begrijp niet dat Constantijn dat gepikt heeft.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Het valt me trouwens op dat de kinderen van Constantijn 'graaf' als titel hebben en die van Margriet 'prins'. Terwijl ze beiden toch even ver van de vorst afstaan.
Het zou het koningshuis wel vormen tot een afspiegeling van de samenleving.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Donner is denk ik geen homo. Abou ook niet.
Homo's aan de top inderdaad.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:50 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het zou het koningshuis wel vormen tot een afspiegeling van de samenleving.
Of de kinderen van Margriet moeten bij de abdicatie van Beatrix hun titel inruilen voor 'graaf' terwijl de kinderen van Constantijn dan prins worden. Geen idee, we horen het wel binnenkort.quote:Op maandag 30 januari 2012 17:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik begrijp daar echt helemaal niks van. Ik begrijp niet dat Constantijn dat gepikt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |