Haar eisen? Smoofie houd je in.quote:Op maandag 30 januari 2012 00:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voldoe je wel aan haar eisenlijst?
Best een lekkere vent danquote:
Smoofie heeft haar al binnen na het verhaal over het ontstaan van zijn usernaamquote:Op maandag 30 januari 2012 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Smoof kijk in dr fobo dan, lui wezen.
Makkelijk hoor, tot vorige week mochten we alleen random bullshit plaatsen indien er wat inhoudelijks instond. Na 10 posts ben je wel uitgepraat over El Hamdaoui.quote:
Wut.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie heeft haar al binnen na het verhaal over het ontstaan van zijn usernaam
Wat voor een metal?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil even zeggen dat metal fijn is en dat wij op 1 staan![]()
The Unguidedquote:Op maandag 30 januari 2012 01:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik wil even zeggen dat metal fijn is en dat wij op 1 staan![]()
Soilworkquote:Op maandag 30 januari 2012 01:03 schreef msnk het volgende:
[..]
The UnguidedIn Flames
Soilwork
Trivium
BOEM JONGUH!
Metalcorequote:
lol gare SC danquote:Op maandag 30 januari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Makkelijk hoor, tot vorige week mochten we alleen random bullshit plaatsen indien er wat inhoudelijks instond. Na 10 posts ben je wel uitgepraat over El Hamdaoui.
Killswitch Engagequote:
't Is dat je geen verstand van voetbal hebt, anders was je m'n vriendquote:Op maandag 30 januari 2012 01:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Killswitch EngageAll That Remains
Five Finger Death Punch
Maar Metalcore, dan moet je Trivium toch wel diggen?
Mehh, is goed te pruimen, maar niet de hele dagquote:Op maandag 30 januari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik luister zelfs Black Metal... oftewel 90% van de mensen zet eenbij mijn muzieksmaak.
Emo liedjequote:
Gaat vervelen bij mij. Daar waar ik een dag lang naar BM kan luisteren, maar momenteel heb ik Austere op dat is weer hele andere koekquote:Op maandag 30 januari 2012 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, is goed te pruimen, maar niet de hele dag
Doe mij maar agressieve, snelle ramshit
Mehh, BM is ook wel te doen hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat vervelen bij mij. Daar waar ik een dag lang naar BM kan luisteren.
Achoss. Wil je een knuffel?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
Toen ik haar fobo zag werd het al wat minder.
Bel me buurmeisje wel ff.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Achoss. Wil je een knuffel?
Niks mis mee. Momenteel luister ik zowaar naar een vrouwlijke Grunterquote:Op maandag 30 januari 2012 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
DIT is fijn![]()
Die drums en gitaar zijn ziek
Een doodzonde is hetquote:Op maandag 30 januari 2012 01:08 schreef msnk het volgende:
As I Lay Dying echt heel lang niet meer geluisterd. Beetje jammer blijkt nu.
Arch Enemy?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Momenteel luister ik zowaar naar een vrouwlijke Grunter
Toch maar opzoek naar een andere?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
Toen ik haar fobo zag werd het al wat minder.
Je mist Sonic Syndicatequote:Op maandag 30 januari 2012 01:09 schreef msnk het volgende:
Vind zelf melodeath wel boven alles en iedereen uitsteken
Waarom zijn Zweden zulke fucking bazen![]()
![]()
Expres overgeslagen. Na hun eerste twee albums werd dat echt pure kanker.quote:
Eens, al vind ik de eerste 2 albums baasquote:Op maandag 30 januari 2012 01:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Expres overgeslagen. Na hun eerste twee albums werd dat echt pure kanker.
Ben blij dat ze de commercie de rug hebben toegekeerd en The Unguided zijn begonnen![]()
Heersers.
Jonge, die eerste 2 albumsquote:Op maandag 30 januari 2012 01:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens, al vind ik de eerste 2 albums baas
Op Karen zekerquote:Op maandag 30 januari 2012 01:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Jonge, die eerste 2 albumsKapot gefapt erop. Kappooottttttt
Ook wel leuk op zijn tijd
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op Karen zeker
Dit is ook fijne shizzle:
Nee man, ik ben en blijf PSV'er tot de dood me scheidt van de clubquote:Op maandag 30 januari 2012 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar zo zie je maar Guitarist voor metal moet je echt the darkside joinen... Ajax dus.
MER Hogeschool Amsterdam, dat na anderhalf jaar universtiteitquote:Op maandag 30 januari 2012 01:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Smoofie for Most Prolific User January 29th 2012.
Slaap lekker.
Ik wil niet weten welke school je doet, dat komt vast nooit goed...
Ik had geen idee, maar na vandaag...quote:Op maandag 30 januari 2012 01:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
MER Hogeschool Amsterdam, dat na anderhalf jaar universtiteit. Je begint hem bijna echt te kennen door deze Reeks
![]()
Op de muziek natuurlijk! Gewoon algehele eargasm jonguh!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je fapte op de gitarist(en)? Op de zanger(s)? Op de drummer?
Mehh, doe mij de chick maar die ik deed op "I Never Wanted" van AILDquote:Op maandag 30 januari 2012 01:16 schreef msnk het volgende:
Is toch heerlijk man. Sta je op, het is fucking 7 uur in de ochtend. Je moet tram 12 pakken om naar Amsterdam Sloterdijk te gaan voor de metro 50. Kankerhard Sonic Syndicate op. Niets warmt je sneller op dan dat
Ebecilio heeft dan ook wel potentiequote:Op maandag 30 januari 2012 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat nou?
Je bent voor Ajax; Greg, Anita, Vermeer, Lukoki, Ebecilio..
Het is inderdaad jammer dat die negers muziek niet kunnen waarderen.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat nou?
Blijkbaar heeft 'ie in tegenstelling tot voetbal, wel verstand van muziekquote:Op maandag 30 januari 2012 01:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat nou?
Gast, dit nummer heb ik ook een chick op gedaanquote:Op maandag 30 januari 2012 01:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is inderdaad jammer dat die negers muziek niet kunnen waarderen.
Hier heb je een neger die beter is opgevoed dan de hele Amsterdamse bende bij elkaar:
Daar gaat het niet om ..quote:Op maandag 30 januari 2012 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ebecilio heeft dan ook wel potentie
Adam D is baas, niet haten.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om ..
R&B / Rap
Waar vind jij die meiden danquote:Op maandag 30 januari 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, dit nummer heb ik ook een chick op gedaan
Klopt, maar dat maakt niet uit. Daarbij heeft Metal me op een festival zelfs Duitsers met humor doen ontmoeten. Dus dat is reden genoeg waarom Metal beter isquote:Op maandag 30 januari 2012 01:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om ..
R&B / Rap
Die twee in Zuid-Afrikaquote:Op maandag 30 januari 2012 01:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Waar vind jij die meiden dan![]()
Mijn vriendin vindt metal nietsBehalve dan die zanger van Slipknot/Stone Sour en Tool/APC
Wackenquote:Op maandag 30 januari 2012 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt niet uit. Daarbij heeft Metal me op een festival zelfs Duitsers met humor doen ontmoeten. Dus dat is reden genoeg waarom Metal beter is
Gekke shit. Waren ze wel blank?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt niet uit. Daarbij heeft Metal me op een festival zelfs Duitsers met humor doen ontmoeten. Dus dat is reden genoeg waarom Metal beter is
Ik heb kip gegeten, maar niet op dit nummer. Dat telt zeker niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gast, dit nummer heb ik ook een chick op gedaan
Ja, ze waren blankquote:Op maandag 30 januari 2012 01:20 schreef msnk het volgende:
[..]
WackenRock Am Ring
[..]
Gekke shit. Waren ze wel blank?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ga dit jaar hoogstwaarschijnlijk naar Wacken. De groep is er al nu nog geld vrij zien te maken, maar ben afgelopen jaar naar PartySan geweest, ook in Duitsland.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:20 schreef msnk het volgende:
[..]
WackenRock Am Ring
[..]
Gekke shit. Waren ze wel blank?
In geval van kip is alles gerechtvaardigd.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb kip gegeten, maar niet op dit nummer. Dat telt zeker niet?
Duitsers zijn gek joh hun bierspelletjes draaien om te drinken en daar beginnen ze om 8 uur meequote:Op maandag 30 januari 2012 01:22 schreef msnk het volgende:
Duitsers kunnen er ook wel wat van hč
Publiek is Frans volgens mijWel een geweldige DVD geworden
Beetje jammer dit kerelquote:Op maandag 30 januari 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rammstein is leuk voor 12-jarige kinderen
Zo waar.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In geval van kip is alles gerechtvaardigd.
Prima om aan te luisteren. Doe niet aan hokjes denken ik luister wat ik wil en waar ik zin in heb.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rammstein is leuk voor 12-jarige kinderen
Dat is wel goedquote:Op maandag 30 januari 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima om aan te luisteren. Doe niet aan hokjes denken ik luister wat ik wil en waar ik zin in heb.
Mehh, oké. Ik vond het leuk toen ik 12 was. Sorry.quote:
Voordat ze klaar zijn met uitleggen ben je al toeterlam. Moet je Noren eens proberen. Schandalig!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duitsers zijn gek joh hun bierspelletjes draaien om te drinken en daar beginnen ze om 8 uur mee
Iron Maiden en Metallica zijn pioniers. Rammstein is gewoon niet mijn dingquote:Op maandag 30 januari 2012 01:24 schreef msnk het volgende:
Bij Slipknot had ik het nog wel enigszins kunnen begrijpen. Maar Rammstein zijn fucking pioniers...
Dat extreme hokjes denken en angst tegen het commerciele is het enige wat me niet aan Metal aanstaat. Verandering betekent niet direct vercommercieling een band moet zichzelf gewoon blijven ontwikkelen want stil staan is nog slechter.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel goed
[..]
Mehh, oké. Ik vond het leuk toen ik 12 was. Sorry.
Dat heb ik met Linkin Park. Maar dat is ook logisch. Na Meteora en Hybrid Theory geen fuck uitgebracht dat muziek moet voorstellen.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, oké. Ik vond het leuk toen ik 12 was. Sorry.
De echt agressieve Slipknot nummers vind ik dan nog wel goed. Om je lekker op te peppen.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:24 schreef msnk het volgende:
Bij Slipknot had ik het nog wel enigszins kunnen begrijpen. Maar Rammstein zijn fucking pioniers...
Nee, Death, Judas Priest, Black Sabbath zijn dan natuurlijk de eckte eckte maar je snapt m'n punt hoop ikquote:Op maandag 30 januari 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iron Maiden en Metallica zijn pioniers. Rammstein is gewoon niet mijn ding
Ben ik met je eensquote:Op maandag 30 januari 2012 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat extreme hokjes denken en angst tegen het commerciele is het enige wat me niet aan Metal aanstaat. Verandering betekent niet direct vercommercieling een band moet zichzelf gewoon blijven ontwikkelen want stil staan is nog slechter.
Mja, maar of je dat al echt metal mag noemen?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, Death, Judas Priest, Black Sabbath zijn dan natuurlijk de eckte eckte maar je snapt m'n punt hoop ik
Daar hebben kunstenaars ook last van. Artistieke integriteit vs. commercialiteit. Sommigen komen daar nooit uit, maar het is vrij simpel: er moet brood op de plank en liever niet van de overheid.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat extreme hokjes denken en angst tegen het commerciele is het enige wat me niet aan Metal aanstaat. Verandering betekent niet direct vercommercieling een band moet zichzelf gewoon blijven ontwikkelen want stil staan is nog slechter.
Al gaat het soms wel helemaal mis. Dimmu Borgir bijv. dat is echt triest gewoon wat die tegenwoordig makenquote:
Net als CoF, komt ook geen mooie toon meer uitquote:Op maandag 30 januari 2012 01:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al gaat het soms wel helemaal mis. Dimmu Borgir bijv. dat is echt triest gewoon wat die tegenwoordig maken
Jullie hebben vast toevallig niet vanavond op BBC een docu gezien over ene Ozzy O.?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iron Maiden en Metallica zijn pioniers. Rammstein is gewoon niet mijn ding
Nee, maar ken 'm uiteraard welquote:Op maandag 30 januari 2012 01:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jullie hebben vast toevallig niet vanavond op BBC een docu gezien over ene Ozzy O.?
(smilie even voorstellen met lang zwart haar en een vleermuis in zijn mond)
Ik kijk bijna nooit naar de BBCquote:Op maandag 30 januari 2012 01:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jullie hebben vast toevallig niet vanavond op BBC een docu gezien over ene Ozzy O.?
(smilie even voorstellen met lang zwart haar en een vleermuis in zijn mond)
Eensquote:Op maandag 30 januari 2012 01:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch wel een bazentopic dit, de samenhorigheid tussen verschillende groeperingen, het met respect behandelen van elkaar, dat dit kan op FoK! VBL, mooi.
Fijn nummer inderdaadquote:Op maandag 30 januari 2012 01:27 schreef msnk het volgende:
Maar toch... Ondanks ubercommerciele clip, want sorry hoor dat is het toch gewoon!!!, vond ik dit nog wel een onwijs goed nummer om naar te luisteren maar de rest op dat album was meh. Jammer hoe een band dood kan gaan.
Probleem binnen de metal is alleen dat mensen tr00 willen zijn. Dus als iets afwijkt van wat ooit was het direct niet meer te luisteren is.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Daar hebben kunstenaars ook last van. Artistieke integriteit vs. commercialiteit. Sommigen komen daar nooit uit, maar het is vrij simpel: er moet brood op de plank en liever niet van de overheid.
CoF is zijn stem kwijt, en dat wijf was helemaal verschrikkelijk na een tijdquote:Op maandag 30 januari 2012 01:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Net als CoF, komt ook geen mooie toon meer uit
Dat is dus nou gewoon een toffe negerquote:
Ik vind Miles Apart van dat album stiekem wel lekkerquote:Op maandag 30 januari 2012 01:29 schreef msnk het volgende:
Toen ik dit voor 't eerste hoorde sneed ik bijna mijn polsen door
Die gast is echt tof hoor, ook qua man gewoonquote:Op maandag 30 januari 2012 01:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is dus nou gewoon een toffe negerEven tweeten naar Greg iemand
Tweede ongelofelijk goede zanger die KsE kwijtraakt gewoonquote:Op maandag 30 januari 2012 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die gast is echt tof hoor, ook qua man gewoon
Dit is pas snij muziek ook het fragmentje halverwege uit de film Prozac nation. Zit zelfs een cowbell inquote:Op maandag 30 januari 2012 01:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is dus nou gewoon een toffe negerEven tweeten naar Greg iemand
Gelukkig heb ik hem wel ontmoetquote:Op maandag 30 januari 2012 01:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Tweede ongelofelijk goede zanger die KsE kwijtraakt gewoon
Dag dag, en je weet het he vandaag was er helemaal geen voetbal!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben er vandoor, dit is niks voor mij ...
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik vind Miles Apart van dat album stiekem wel lekker
quote:I'm complaining because they went from being a metal-band to being a alternative/pop-rock band.
And had it been any other band, it wouldn't have been a big deal. But Sonic Syndicate was my favorite band. The only band that ever created music that fits my tastes 100%. To me, their old music was flawless. Now, just about everything I loved about the band is gone.
But anyway, things will soon change...
Trusten a4lquote:Op maandag 30 januari 2012 01:31 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ben er vandoor, dit is niks voor mij ...
Dat lijkt me geen gezonde manier om met muziek om te gaan, dat klinkt als een soort religie. Dus de "echte" metal-fans zijn eigenlijk de Amish van de rockgemeenschap? Die rijden met zo'n oranje driehoek achterop hun karretje?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probleem binnen de metal is alleen dat mensen tr00 willen zijn. Dus als iets afwijkt van wat ooit was het direct niet meer te luisteren is.
[..]
Die zanger is ECHT tofquote:
En toen vroeg hij het telefoonnummer van m'n vriendin, leende hij m'n auto, zette 'm tegen een paal, trapte m'n voordeur in met een animale schreeuw...quote:Op maandag 30 januari 2012 01:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uit de categorie: Blij dat ik 'm ontmoet heb:
De zanger van:
Wat een ongelooflijk toffe gast is hijNog bier met 'm staan drinken, ging 'ie sigaretten van me bietsen alles
Dat klinkt niet verkeerd, maar 't meeste vind ik gewoon van eenquote:Op maandag 30 januari 2012 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar om heel eerlijk te zijn luister ik bijna alles wel. Zo vind ik Vikingmetal ook heerlijk relax
Neu, m'n toemalige vriendin was bang voor 'mquote:Op maandag 30 januari 2012 01:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
En toen vroeg hij het telefoonnummer van m'n vriendin, leende hij m'n auto, zette 'm tegen een paal, trapte m'n voordeur in met een animale schreeuw...
Wat is dezequote:
Klinkt nog best goedquote:Op maandag 30 januari 2012 01:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, funpunk ofzo noemen ze het
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
HEB JE OOK ZO'n HEKEL AAN DIE CLUB UIT AMSTERDAM![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
FEYENOORD![]()
![]()
![]()
eerder een hekel aan jou!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
FEYENOORD![]()
![]()
![]()
Dan had hij vast veel en lang haar en een grote baard. En hij was dronken. (Maar dat is hij altijd.)quote:Op maandag 30 januari 2012 01:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neu, m'n toemalige vriendin was bang voor 'm
Arkona blijft ook wel goed binnen het folk/pagan. Ook 1 van de weinige echt goede gruntende vrouwen naast goede zang. Al is dit wel een heel rustig liedje maar geen zin om door te zoeken.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd, maar 't meeste vind ik gewoon van een-gehalte. En dan piratemetal omg
Wie ben jij nou weerquote:
Hij was dronkenquote:Op maandag 30 januari 2012 01:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dan had hij vast veel en lang haar en een grote baard. En hij was dronken. (Maar dat is hij altijd.)
Maakt niet uit hoor Stokstaart heb me er deels overheen gespammed. Het is je gegund en was gewoon terecht. Al baal ik morgen wel verder ben ik bangquote:Op maandag 30 januari 2012 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
FEYENOORD![]()
![]()
![]()
Ik heb het niet zo op vrouwelijke vocalistsquote:Op maandag 30 januari 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Arkona blijft ook wel goed binnen het folk/pagan. Ook 1 van de weinige echt goede gruntende vrouwen naast goede zang. Al is dit wel een heel rustig liedje maar geen zin om door te zoeken.
Jah...quote:Op maandag 30 januari 2012 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij was dronkenEn had een klein baardje
Maar ik sta wel met 'm op de foto
Tsja PSV he. Een mooiere club is er niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Deze zit er zoooooooooooooo lekker in
Nee, ik post 'm nietquote:Op maandag 30 januari 2012 01:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Jah...![]()
Moet ik het zelf vragen?
Nou, die goal van Matavz vond ik niet zo bijzonderquote:Op maandag 30 januari 2012 01:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja PSV he. Een mooiere club is er niet.
Van Volbeat niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dan alleen die zanger, ik ken 'm niet.
Slecht voorbeeld ook omdat dit nummer voornamelijk zang is. Want ben het meestal met je eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op vrouwelijke vocalists
Behalve SharonEn Amy Lee
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zegt me niks. Maar ze kunnen vast een aardig mopje musiceren.
Stonden in 't voorprogramma van Iron Maiden, nog nooit zo'n kutconcert meegemaakt als WTquote:Op maandag 30 januari 2012 01:42 schreef msnk het volgende:
En daarom is het zingen voor vrouwen haram binnen de islam. Net een fucking Sirene
Hahaha, serieus? Hoezo dat dan?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stonden in 't voorprogramma van Iron Maiden, nog nooit zo'n kutconcert meegemaakt als WT
Een coup?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Weetje welke band ook naar de klote is, GorgorothGing laatst naar een optreden in Baroeg, en ok je weet de zanger en gitarist zijn de band uit getrapt na een mislukte coup maar ze hebben een oude zanger teruggehaald dus dat materiaal zal nog wel goed klinken dan. Maar nee... zit totaal geen inspiratie meer in en het nieuwe werk zijn re recordings
Geeft niets jongen. Wij zijn de baas in Rotterdam. Zolang daar maar geen misverstanden over bestaan mag iedereen het verwerken op zijn of haar manier.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor Stokstaart heb me er deels overheen gespammed. Het is je gegund en was gewoon terecht. Al baal ik morgen wel verder ben ik bang
Ze zong veel vals, de muzikanten maakten veel fouten en het geluid was kutquote:
Neuh dealtje met City, speelt volgend jaar bij Ajax.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geeft niets jongen. Wij zijn de baas in Rotterdam. Zolang daar maar geen misverstanden over bestaan mag iedereen het verwerken op zijn of haar manier.
Een poster van Guidetti boven je bed?
Ik luister wat op YT. Ozzy zou trots zijn geweest op deze gitaren, dus da's goed. Alleen die man's stemgeluid zo, euh... overdriven (hoe zeg je dat in het Nederlands), een beetje zoals die jongen van...quote:Op maandag 30 januari 2012 01:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Deze is wel vaak op de radio geweest laatste tijd
Awh, dat is jammerquote:Op maandag 30 januari 2012 01:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze zong veel vals, de muzikanten maakten veel fouten en het geluid was kut
John wil graag naar een grote club.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh dealtje met City, speelt volgend jaar bij Ajax.
Zijn stem doet me vaak denken aan Cashquote:Op maandag 30 januari 2012 01:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik luister wat op YT. Ozzy zou trots zijn geweest op deze gitaren, dus da's goed. Alleen die man's stemgeluid zo, euh... overdriven (hoe zeg je dat in het Nederlands), een beetje zoals die jongen van...
* preparing for impact *
Nickelback.
Ik vind die manier van zingen niet zo mooi. Welke sticker (qua genre) plakken we hier op trouwens?
Gitarist was de laatst overgebleven originele lid van de band, maar deed niks meer. Dus de zanger Gaahl (lekker figuurquote:Op maandag 30 januari 2012 01:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahaha, serieus? Hoezo dat dan?
[..]
Een coup?Apart
Black Metal figuren zijn sowieso vaakquote:Op maandag 30 januari 2012 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gitarist was de laatst overgebleven originele lid van de band, maar deed niks meer. Dus de zanger Gaahl (lekker figuur) en de gitarist trapte hem uit de band. Dus toen heeft het enige originele lid via de rechter afgedwongen dat de band op zijn naam stond waardoor dus niet hij maar de zanger en gitarist zonder band zaten
Klinkt goedquote:Op maandag 30 januari 2012 01:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou luister ik graag metal en alles, maar als ik zelf speel (soms ook zing![]()
) dan speel ik dit soort muziek:
Van mij welquote:Op maandag 30 januari 2012 01:48 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die jongens van Volbeat, dat nummer Heaven Nor Hell. Dat is opeens een soort blues-soft-rock geworden, met leuke driestemmige koortjes en een mondharmonica. Maf hoor. Mag dat zomaar?
Nickelback vind ik dan weer niksquote:
Zijn genoeg documentaires over. Er zitten er een paar tussen ja, maar het is dus een mediahype geweest begin jaren 90 na wat in de fik gestoken kerken wat ze met open armen aanpakte omdat het imago gaf. Maar hedendaags valt het allemaal wel mee. Burzum dan wel weer sinds kort actief na een gevangenis straf van 16 jaar na het afslachten (60x steken of zo) van de gitarist en oprichter van Mayhem (Die kennen jullie toch nog wel) en het in brand steken van een aantal kerkenquote:Op maandag 30 januari 2012 01:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Black Metal figuren zijn sowieso vaakDie Noren (volgens mij?) al helemaal. Zitten fucking sadisten en moordenaars tussen had ik gelezen, dat gaat toch wel iets te ver gek
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Van mij wel
[..]
Nickelback vind ik dan weer niks![]()
Mayhem heb ik van gehoord jaquote:Op maandag 30 januari 2012 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn genoeg documentaires over. Er zitten er een paar tussen ja, maar het is dus een mediahype geweest begin jaren 90 wat ze met open armen aanpakte omdat het imago gaf. Maar hedendaags valt het allemaal wel mee. Burzum dan wel weer sinds kort actief na een gevangenis straf van 16 jaar na het afslachten (60x steken of zo) van de gitarist en oprichter van Mayhem (Die kennen jullie toch nog wel) en het in brand steken van een aantal kerken
Auw.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn stem doet me vaak denken aan Cash![]()
Dit noemen we gewoon ehmmm rock 'n roll metal
BM is echt, echt begonnen met Barthory maar die verlegde zijn aandacht op Viking metal achtige muziek en Mayhem heeft het toch wel groter gemaakt waarna er vele bands volgde.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mayhem heb ik van gehoord ja
Oh dat is wel tofquote:Op maandag 30 januari 2012 01:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toen ik op de middelbare school zat lang geleden, hebben we voor muziek een keer een optreden moeten geven voor 400 man
Toen heb ik dit nummer dus gespeeld en gezongen
Eensch. Jouw nummer kende ik nog niet eensquote:Op maandag 30 januari 2012 01:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oude werk van Seether vind ik toch echt beter
Ajacieden he, niks goeds aan. (Sorry Guitarist)quote:
Wel heel lievquote:Op maandag 30 januari 2012 01:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
No gays were harmed during the making of this music video. Really.
Ehh, ik snap je vast verkeerd, maar ik ben geen ajacied?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacieden he, niks goeds aan. (Sorry Guitarist)
Als Stokstaart een groep over 1 kam mag scheren mag ik dat toch zeker ook wel...quote:Op maandag 30 januari 2012 01:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ehh, ik snap je vast verkeerd, maar ik ben geen ajacied?
Nee bedoel die wijven man. Heb je dat wel eens gezien zo'n chick die metal luistert.? Kun je zo bij de occupy droppen....quote:Op maandag 30 januari 2012 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ajacieden he, niks goeds aan. (Sorry Guitarist)
[..]
Wel heel liev![]()
Ze zijn er wel, maar ze zijn erg schaars jaquote:Op maandag 30 januari 2012 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee bedoel die wijven man. Heb je dat wel eens gezien zo'n chick die metal luistert.? Kun je zo bij de occupy droppen....
Heb ik toch veeeuuuuul en veeul liever Crawling In The Dark (ultieme skate nummerquote:
Ga eens naar een metalfestival, lopen écht mooie dames bij hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, maar ze zijn erg schaars ja.
Waarom zou iedereen erop moeten klikken?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denken jullie echt dat iedereen op die video's klikt?
Waarom speelde Krek niet mee? Had die een optreden vanavond?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als Stokstaart een groep over 1 kam mag scheren mag ik dat toch zeker ook wel...
Was bij de 3J's ja.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom speelde Krek niet mee? Had die een optreden vanavond?
Ok even anders: Denken jullie echt dat iemand erop klikt?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen erop moeten klikken?Kan mij nou schelen of iedereen erop klikt?
Wiki:quote:Op maandag 30 januari 2012 01:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Burzum dan wel weer sinds kort actief na een gevangenis straf van 16 jaar na het afslachten (60x steken of zo) van de gitarist en oprichter van Mayhem (Die kennen jullie toch nog wel) en het in brand steken van een aantal kerken
Dus..quote:On August 10, 1993, Vikernes and Snorre Ruch traveled from Bergen to Aarseth's apartment in Oslo. Upon their arrival a confrontation began, which ended when Vikernes fatally stabbed Aarseth. His body was found outside the apartment with twenty-three cut wounds – two to the head, five to the neck, and sixteen to the back.
The entry on Varg Vikernes in the specialized Encyclopedia of White Power mentions that the murder has been "variously described as a power struggle between rival leaders of a satanic circle, a conflict over a girl's affection, or a dispute over a record contract". Vikernes himself contends "that Aarseth planned to kill him and that he was striking first in self-defense". On his website, Vikernes elaborates that Aarseth had plotted to torture him to death and videotape the event – using a meeting about an unsigned contract as a pretext. On the night of the murder, Vikernes claims he intended to hand Aarseth the signed contract and "tell him to fuck off", but that Aarseth attacked him first. Additionally, Vikernes contends that most of Aarseth's cut wounds were caused by broken glass he had fallen on during the struggle. After the slaying, Vikernes drove to a nearby lake to dispose of his bloodied clothes before he returned to Bergen.
Ze zijn boos en verdrietig, daarom willen ze niet over voetbal praten en luisteren ze naar boze meneren met harde gitarenquote:Op maandag 30 januari 2012 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denken jullie echt dat iedereen op die video's klikt?
Niet op iedere link nee. Hoezo?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ok even anders: Denken jullie echt dat iemand erop klikt?
Ik ben niet boos, wij staan eerstequote:Op maandag 30 januari 2012 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze zijn boos en verdrietig, daarom willen ze niet over voetbal praten en luisteren ze naar boze meneren met harde gitaren
Nee opnieuw vocht in zijn schaamstreek of zo. Dus na de schorsing van Vertonghen mist Ajax de volledige achter en voorhoedequote:Op maandag 30 januari 2012 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom speelde Krek niet mee? Had die een optreden vanavond?
Klopt volkomenquote:Op maandag 30 januari 2012 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze zijn boos en verdrietig, daarom willen ze niet over voetbal praten en luisteren ze naar boze meneren met harde gitaren
Jullie kunnen wel kampioen worden nu ja. AZ is helemaal niets meer en ajax heeft ook een waardeloos elftal. Enige die echt wat kan daar is Janette Vertonghen.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, wij staan eerste
Twente is goed hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel kampioen worden nu ja. AZ is helemaal niets meer en ajax heeft ook een waardeloos elftal. Enige die echt wat kan daar is Janette Vertonghen.
Ej jonguh wacht maar tot we Messi en CR7 binnenhalen he we late jullie sien!quote:Op maandag 30 januari 2012 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jullie kunnen wel kampioen worden nu ja. AZ is helemaal niets meer en ajax heeft ook een waardeloos elftal. Enige die echt wat kan daar is Janette Vertonghen.
Vocht in zijn schaamstreek? Dan moet je gewoon ff pissen manquote:Op maandag 30 januari 2012 01:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee opnieuw vocht in zijn schaamstreek of zo. Dus na de schorsing van Vertonghen mist Ajax de volledige achter en voorhoedeDus dat gaat weer genieten voor je worden tegen Utrecht
Wij misschien niet, andere tegenstanders welquote:
Twente acht ik niet zo sterk als PSV.quote:
Tja... leg dat maar eens aan Greg uit. Al zal het vast een lieve jongen zijnquote:Op maandag 30 januari 2012 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vocht in zijn schaamstreek? Dan moet je gewoon ff pissen man
Je ziet wat er met een De Jong gebeurd nu hij wel het volledige vertrouwen krijgt. Je weet maar nooit.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Twente acht ik niet zo sterk als PSV.
Maar waar jij écht van houdt is...quote:Op maandag 30 januari 2012 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Weet je wat het is. Veel van die muziek vind ik prima om te luisteren zelf wel lekker op de achtergrond, maar ik mis net een beetje emotie als in agressie/sfeer om er helemaal op in te gaan.
CL winst van Ajax?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:00 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Maar waar jij écht van houdt is...
Geloven... waarom zou je er niet in geloven als supporter. Wat heeft het voor zin om als supporter tevreden te zijn met een 2de plek. Dat kan je na het seizoen nog zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:01 schreef msnk het volgende:
Maar ik blijf een rasechte Amsterdammer.
Ik geloof er nog in.
Zeg ik al een jaar. Landskampioen > geniaal zware poule CL derde > EL in eigenhuis.quote:
EENS zullen ze de kampioenen zingen zij. Dat is nu gebeurt een paar jaar geleden dus nu gewoon over en sluiten met die toko.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... leg dat maar eens aan Greg uit. Al zal het vast een lieve jongen zijn
[..]
Je ziet wat er met een De Jong gebeurd nu hij wel het volledige vertrouwen krijgt. Je weet maar nooit.
2 keer waren we sterker dit seizoen, beide keren uitquote:Op maandag 30 januari 2012 02:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Twente krijgt harde klappen in Eindhoven
Waterreus kan dat zo mooi zeggenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
EENS zullen ze de kampioenen zingen zij. Dat is nu gebeurt een paar jaar geleden dus nu gewoon over en sluiten met die toko.
Waarom kom jij altijd met zulke shit zo laat in de nacht man. Eergisteren met je "vandaag"-geleuterquote:Op maandag 30 januari 2012 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geloven... waarom zou je er niet in geloven als supporter. Wat heeft het voor zin om als supporter tevreden te zijn met een 2de plek. Dat kan je na het seizoen nog zijn.
Jojoortje blijft lekker he?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind het wel een goede tijd voor wat vrouwelijk schoon te posten
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom kom jij altijd met zulke shit zo laat in de nacht man. Eergisteren met je "vandaag"-geleuter
Toch wel een echte echte. Maar ja. Leuk voor 's een keer persoonlijkquote:
Naar dit soort muziek kan ik ook prima luisteren hoor.quote:
Zit altijd met plaatsvervangende schaamte naar die man te kijken. Kan me voorstellen dat PSV-supporters dat helemaal hebben.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waterreus kan dat zo mooi zeggen
Je hebt toch geen Ajax-cd's in de kast staan, van Beter Beense ofzo?quote:
Erger me over het algemeen meer aan Sjek dan aan Ronaldquote:Op maandag 30 januari 2012 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit altijd met plaatsvervangende schaamte naar die man te kijken. Kan me voorstellen dat PSV-supporters dat helemaal hebben.
Volgens Happel mocht je gewoon tetten posten omdat Google hier uit staat of zoquote:
Dat gevoel heb ik dus ook altijdquote:Op maandag 30 januari 2012 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit altijd met plaatsvervangende schaamte naar die man te kijken. Kan me voorstellen dat PSV-supporters dat helemaal hebben.
Dat meen je toch niet hč?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Erger me over het algemeen meer aan Sjek dan aan Ronald
Je ziet de tepels niet eens.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens Happel mocht je gewoon tetten posten omdat Google hier uit staat of zo
Vaak wel, al kan Waterreus inderdaad enorm dom lullen.quote:
Die leeft altijd helemaal op als het over ajox gaat. Alsof JC zijn beste mattie isquote:Op maandag 30 januari 2012 02:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Erger me over het algemeen meer aan Sjek dan aan Ronald
Hahahaha, wtfquote:Op maandag 30 januari 2012 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ziet de tepels niet eens.
Iemand honger?
[ afbeelding ]
Nee en te jong om een CL echt als herinnering te hebben. Alhoewel pseudo intelligente mensen kunnen hun leven als 5/6 jarige altijd nog wel goed herinneren en er mooi over vertellenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Je hebt toch geen Ajax-cd's in de kast staan, van Beter Beense ofzo?
quote:Op maandag 30 januari 2012 02:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je ziet de tepels niet eens.
Iemand honger?
[ afbeelding ]
Idemquote:Op maandag 30 januari 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee en te jong om een CL echt als herinnering te hebben.
Ik weet het nog goed. Tegen Santos toch? Wij gingen dat op school kijkenquote:Op maandag 30 januari 2012 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee en te jong om een CL echt als herinnering te hebben. Alhoewel pseudo intelligente mensen kunnen hun leven als 5/6 jarige altijd nog wel goed herinneren en er mooi over vertellen
Ik ben de groepsleider hier. 30.quote:
Ach ja... daar waar ik mij als 14 jarige gedraag kan jij je als 23 jarige gedragen.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben de groepsleider hier. 30.
Dudequote:Op maandag 30 januari 2012 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pff mijn vriendin wou net even op de computer
[ afbeelding ]
Subtiel.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... daar waar ik mij als 14 jarige gedraag kan jij je als 23 jarige gedragen.
Damn, jouw vriendin is dikquote:Op maandag 30 januari 2012 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk voor dr bek slaan. Wat denkt ze wel niet. BLIJF MET JE POTEN VAN MN PC AF HOER.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
En dit.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelijk voor dr bek slaan. Wat denkt ze wel niet. BLIJF MET JE POTEN VAN MN PC AF HOER.
Zei ik ook. Nu maakt ze voor mij een sandwhichquote:Op maandag 30 januari 2012 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gelijk voor dr bek slaan. Wat denkt ze wel niet. BLIJF MET JE POTEN VAN MN PC AF HOER.
15 is die nu.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg, die ajacied43422342 of wat het moge zijn, is die gast echt 13?
Ja, die ligt er voor 12 in en zit om 07:30 weer op fok. Op een fucking zaterdagquote:Op maandag 30 januari 2012 02:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg, die ajacied43422342 of wat het moge zijn, is die gast echt 13?
Wat een gast is het ook.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, die ligt er voor 12 in en zit om 07:30 weer op fok. Op een fucking zaterdag
Die konten zijn wel erg dik in verhouding met de rest van het lichaamquote:Op maandag 30 januari 2012 02:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zei ik ook. Nu maakt ze voor mij een sandwhich
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze zijn wel erg breed
Is dit serieus?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, die ligt er voor 12 in en zit om 07:30 weer op fok. Op een fucking zaterdag
Hij is zielig. Komt zijn weddenschappen ook niet naquote:Op maandag 30 januari 2012 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een gast is het ook.
Doen alsof hij voetbal door en door begrijpt
Ja, volgens mij wel.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse had meer verdiend.
Vanavond maar juichen voor Utrecht, Heracles, NAC en Roda
Zei zelf dat hij 13 is.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:17 schreef msnk het volgende:
Smoof zegt ook dat ie 12 is maar dat is ook niet zo
Ach ja... die zat laatst over het verleden mee te praten. Je voelde hem gewoon allemaal feitjes opzoeken. Uiteindelijk viel hij door de mand door te stellen dat Olsen in 99 trainer was en het best goed deedquote:Op maandag 30 januari 2012 02:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een gast is het ook.
Doen alsof hij voetbal door en door begrijpt
Je als eem alloot gedragen is toch ook veel leuker. Daar heb je internet bijna voor.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:17 schreef msnk het volgende:
Smoof zegt ook dat ie 12 is maar dat is ook niet zo
Weet niet, misschien is hij aan de alcohol gegaan daar waar ik wellicht onverstandig het met spam heb verdrongen (En Top Gearquote:Op maandag 30 januari 2012 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
die hommo van een stevenmac26 is zeker ook nog niet gespot hier?
Hij heeft Iers bloed of zo toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 02:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weet niet, misschien is hij aan de alcohol gegaan daar waar ik wellicht onverstandig het met spam heb verdrongen (En Top Gear)
Don en Ad.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar moet ik Stacey van kennen?
Had geld nodig. Deed een paar porno's. Kreeg 100 euro per of zo. Nu is ze getekend voor het leven.quote:Op maandag 30 januari 2012 02:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar moet ik Stacey van kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |