Gaat vervelen bij mij. Daar waar ik een dag lang naar BM kan luisteren, maar momenteel heb ik Austere op dat is weer hele andere koekquote:Op maandag 30 januari 2012 01:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mehh, is goed te pruimen, maar niet de hele dag
Doe mij maar agressieve, snelle ramshit
Mehh, BM is ook wel te doen hoorquote:Op maandag 30 januari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gaat vervelen bij mij. Daar waar ik een dag lang naar BM kan luisteren.
Achoss. Wil je een knuffel?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
Toen ik haar fobo zag werd het al wat minder.
Bel me buurmeisje wel ff.quote:Op maandag 30 januari 2012 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Achoss. Wil je een knuffel?
Niks mis mee. Momenteel luister ik zowaar naar een vrouwlijke Grunterquote:Op maandag 30 januari 2012 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
DIT is fijn![]()
Die drums en gitaar zijn ziek
Een doodzonde is hetquote:Op maandag 30 januari 2012 01:08 schreef msnk het volgende:
As I Lay Dying echt heel lang niet meer geluisterd. Beetje jammer blijkt nu.
Arch Enemy?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Momenteel luister ik zowaar naar een vrouwlijke Grunter
Toch maar opzoek naar een andere?quote:Op maandag 30 januari 2012 01:06 schreef Smoofie het volgende:
Toen ik haar fobo zag werd het al wat minder.
Je mist Sonic Syndicatequote:Op maandag 30 januari 2012 01:09 schreef msnk het volgende:
Vind zelf melodeath wel boven alles en iedereen uitsteken
Waarom zijn Zweden zulke fucking bazen![]()
![]()
Expres overgeslagen. Na hun eerste twee albums werd dat echt pure kanker.quote:
Eens, al vind ik de eerste 2 albums baasquote:Op maandag 30 januari 2012 01:11 schreef msnk het volgende:
[..]
Expres overgeslagen. Na hun eerste twee albums werd dat echt pure kanker.
Ben blij dat ze de commercie de rug hebben toegekeerd en The Unguided zijn begonnen![]()
Heersers.
Jonge, die eerste 2 albumsquote:Op maandag 30 januari 2012 01:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens, al vind ik de eerste 2 albums baas
Op Karen zekerquote:Op maandag 30 januari 2012 01:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Jonge, die eerste 2 albumsKapot gefapt erop. Kappooottttttt
Ook wel leuk op zijn tijd
quote:Op maandag 30 januari 2012 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op Karen zeker
Dit is ook fijne shizzle:
| Forum Opties | |
|---|---|