Shit ik heb het dansje gemistquote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef twi het volgende:
Ik heb 3 seconden video waar captain_maximum, Marjolein, Watertornado, murdera en charmed_angel klaar stonden om een dansje te doen, terwijl chiq....Joysa ineens niet meer wilde, omdat er mensen aan het kijken waren
Ja dat was jammerquote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef twi het volgende:
Ik heb 3 seconden video waar captain_maximum, Marjolein, Watertornado, murdera en charmed_angel klaar stonden om een dansje te doen, terwijl chiq....Joysa ineens niet meer wilde, omdat er mensen aan het kijken waren
IEDEREEN keek, heel dat dorp daar zowatquote:Op maandag 30 januari 2012 15:56 schreef twi het volgende:
Kortom, iedereen op de meet en het oude vrouwtje wat aan de overkant woont.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
IEDEREEN keek, heel dat dorp daar zowat
Ik durfde vooral niet meer toen jij keekquote:Op maandag 30 januari 2012 16:00 schreef twi het volgende:
[..]
Kortom, iedereen op de meet en het oude vrouwtje wat aan de overkant woont.
Ik keek niet, ik richtte alleen m'n telefoon naar het groepje terwijl ik de hele andere kant op keek. Het staat er ook gewoon op hè? Joysa:"(Ik wil niet) omdat iedereen kijkt." met die lekkere zachte G.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik durfde vooral niet meer toen jij keek
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ik keek niet, ik richtte alleen m'n telefoon naar het groepje terwijl ik de hele andere kant op keek. Het staat er ook gewoon op hè? Joysa:"(Ik wil niet) omdat iedereen kijkt." met die lekkere zachte G.
Oh wacht, er zit geen g in die zin.
Vandaar ineens al die Nederlandse muziekquote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef marbasnarf het volgende:
e mij roepen dak niet goed engels kan =p
coowlquote:Op maandag 30 januari 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf als je op de smiley drukt naast invoeren... dan krijg je allemaal leuke smileys
En dezequote:Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl![]()
![]()
en deze is ook toepasselijk:
Deleten aub.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:09 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
Stuur het filmpje eens dan?
Dat filmpje wat ik heb hoor je bijna niks.. alleen Mur opeens 'GA ZINGEN DAN!'
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
coowl![]()
![]()
en deze is ook toepasselijk:
Ja leuk en goedquote:Op maandag 30 januari 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hey Kree. Hoe is het met je meisje?
Hij staat al op internet alleen heb jij het linkje nog nietquote:
ik wil ook een linkjequote:Op maandag 30 januari 2012 16:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij staat al op internet alleen heb jij het linkje nog niet
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja leuk en goed![]()
Ben zo blij met haar ze helpt me ook wel met alles waar ik mee zit.
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:28 schreef marbasnarf het volgende:
oeh en heb ook gevonden hoe ik foto bij kan zetten.... hip hip!![]()
![]()
![]()
whoeiii dis tof
Jaaaa, had het ook nooit meer verwacht van haar.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je. [ afbeelding ]
ow foto voor je UI?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef marbasnarf het volgende:
hm...
- bestand te groot
- bestand nog steeds te groot
- bestandnaam te lang
- te veel pixels
sowwie gaat nog ff duren =P
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef marbasnarf het volgende:
hm...
- bestand te groot
- bestandnaam te lang
- te veel pixels
Dat is je UserIcon.. UI dusquote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef marbasnarf het volgende:
eh... gene idee.. dat plaatje links volgens mij..?
Ja, wij zijn nerds, wij weten dat UI voor user-icon staat.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:36 schreef marbasnarf het volgende:
eh... gene idee.. dat plaatje links volgens mij..?
Je moet het plaatje verkleinen naar XX bij XX pixels, en een bestandsnaam van ten maximaal 16 karakters geven geloof ik.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:33 schreef marbasnarf het volgende:
hm...
- bestand te groot
- bestandnaam te lang
- te veel pixels
ik wil em anders ook wel voor je doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
hm.. niet helemaal.. wazig geworden.... pfff opnieuw...
hij doet hetquote:Op maandag 30 januari 2012 16:43 schreef marbasnarf het volgende:
hm.. niet helemaal.. wazig geworden.... pfff opnieuw...
hihi, doen.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik wil em anders ook wel voor je doen.
wat voor hoed?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef Joysa het volgende:
Mijn UI wil een nieuw hoedje maar ik kan dat niet
| 1 2 3 | Overtreding Boete 2011 Boete 2012 5 km te hard 24 euro 29 euro 10 km te hard 51 euro 61 euro |
Wat is deze.quote:Op maandag 30 januari 2012 16:46 schreef Joysa het volgende:
Mijn UI wil een nieuw hoedje maar ik kan dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |